Den Dumme Forening
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-07-07 15:24

Harry Vinter fra DDF hævder nu, at han aldrig har hørt om Vollsmose. Manden
må jo være idiot.

"Harry Vinter siger til ekstrabladet.dk, at navnet Voldsmose er opfundet til
lejligheden.
- Hvis noget skal sælge i dag, skal det jo hedde noget med vold eller sex.
Og så tænkte jeg; noget med vold og langt ude i mosen, siger Harry Vinter.

Vil det sige, at du ikke vidste, at der i forvejen, var et område, der
hedder Vollsmose?

- Ja. Jeg havde aldrig hørt om det.

Har du ikke lagt mærke til navnet i medierne?

- Ikke noget, jeg har bidt mærke i, nej."

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article315196.ece

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 03-07-07 16:03

> [...]
>
> - Ja. Jeg havde aldrig hørt om det.
>
> Har du ikke lagt mærke til navnet i medierne?
>
> - Ikke noget, jeg har bidt mærke i, nej.

Du, nægter også der er muhamedaner vold i Danmark, det er noget der findes
i syge hjerner. Og særlig hos folk der stemmer på DF.

Kurt

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-07-07 16:11

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message
> Du, nægter også der er muhamedaner vold i Danmark,

Sjovt - det mindes jeg ikke. Kan du bevise, at jeg nægter det?

Fra : Per Rønne

Dato : 03-07-07 16:04

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> må jo være idiot.
>
> "Harry Vinter siger til ekstrabladet.dk, at navnet Voldsmose er opfundet til

Ha. Og meget morsomt er den oprindelige stavemåde for området -
Voldsmose. Jeg så i hvert fald engang en notits, hvor det relevante nævn
forlangte en tilbageførelse til den oprindelige stavemåde, som fremgik
af et kort fra 1600-tallet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mark Jensen

Dato : 03-07-07 17:42

On Tue, 3 Jul 2007 16:24:02 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Harry Vinter fra DDF hævder nu, at han aldrig har hørt om Vollsmose. Manden
>må jo være idiot.
>
>"Harry Vinte

Eller også er han klog.

Din forargelse har jo medført endnu mere reklame til den lille
forening, som lever højt på folks forargelse, når det nu havde været
smart om de blev tiet ihjel i stedet.

Fra : El Trabajador

Dato : 03-07-07 17:16

<crlarsen@hotmail.com> wrote:

> Eller også er han klog.
>
> Din forargelse har jo medført endnu mere reklame til den lille
> forening, som lever højt på folks forargelse, når det nu havde været
> smart om de blev tiet ihjel i stedet.

Den Danske Forening er noget af det mest sobre, der findes inden for
modstanden mod muhamedaniseringen af Danmark. Dette er årsagen til at man
har villet hindre foreningen i at holde møder og at befolkningen skulle få
indsigt i, hvad den står for. Hvis danskerne havde fået indblik i hvad
foreningen står for, havde den haft langt flere medlemmer. I stedet har
halalhippierne med held fået foreningen til at fremstå som en gruppe
rabiate fremmedhadere, som "anstændige" mennesker skulle holde sig langt
væk fra.

Læs foreningens medlemsblad "Danskeren" her:
http://www.dendanskeforening.dk/side24.html
--
El Trabajador

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-07 18:30

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> I stedet har halalhippierne med held fået foreningen til
> at fremstå som en gruppe rabiate fremmedhadere, som "anstændige"
> mennesker skulle holde sig langt væk fra.

Jeg er så langt fra halal-hippie, men med foreningens seneste "genistreg"
med "Voldsmosespillet" kan de da være helt sikre på, at jeg ikke gider
bruger to sekunder på at sætte mig yderligere ind i foreningen og dens
formål.

Spillet rangerer på niveau med de mange, der konsekvent bruger betegnelsen
"muhamedaner" i stedet for "muslim", fordi man derved kan pisse mest muligt
på nogle ukendte mennesker, man hader af godt hjerte.

Begge dele er fucking uintelligent og med sikkerhed noget, *jeg* ikke ønsker
at være en del af.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-07-07 18:58

> [...]
> muligt på nogle ukendte mennesker, man hader af godt hjerte.
>
> Begge dele er fucking uintelligent og med sikkerhed noget, *jeg* ikke

HØRT!

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-07-07 19:06

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Spillet rangerer på niveau med de mange, der konsekvent bruger betegnelsen
> "muhamedaner" i stedet for "muslim", fordi

Fordi de er muhammedanere.

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-07-07 20:38

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Fordi de er muhammedanere.

Så er du en chimpanse. Fair nok.

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-07-07 20:45

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Så er du en chimpanse. Fair nok.

Og du er en musling.

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-07-07 05:52

> Og du er en musling.

Av der fik du mig virkelig, Monkeyboy.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-07-07 12:18

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Av der fik du mig virkelig, Monkeyboy.

Jeg kender mine m-uslinger på slimen.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 22:56

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com>
>skrev i meddelelsen
>news:trWdnTcXPMY-GhfbRVnyvQA@giganews. com...

>Fordi de er muhammedanere.

Nej Martin. Muhamedanere.

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-07-07 21:16

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
> på nogle ukendte mennesker, man hader af godt hjerte.
>
> Begge dele er fucking uintelligent og med sikkerhed noget, *jeg* ikke ønsker

Mener du det er "fucking uintelligent" at bruge det danske sprog
korrekt?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-07 21:17

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du det er "fucking uintelligent" at bruge det danske sprog
> korrekt?

Hvorfor blander du korrekt brug af det danske sprog ind i sagen? Missede du
nu igen pointen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-07-07 21:21

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor blander du korrekt brug af det danske sprog ind i sagen? Missede du
> nu igen pointen?

Gjorde du, siden du allerede har glemt hvad du lige har skrevet, citat:

[...]

Så igen, Mener du det er "fucking uintelligent" at bruge det danske
sprog korrekt? Og så du ikke er i tvivl, det korrekte udtryk for en
Muhammed-dyrker er "Muhamedaner".

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-07 21:30

> Gjorde du

Nej. Jeg har ikke nævn korrekt/ukorrekt dansk sprogbrug med ét eneste ord.

> Så igen, Mener du det er "fucking uintelligent" at bruge det danske
> sprog korrekt?

Det skal jeg ikke kunne sige, og jeg er sådan set også ligeglad. De, der kan
læse simpelt dansk, ved, at det ikke er dét emne, jeg beskæftiger mig med i
denne tråd.

> Og så du ikke er i tvivl, det korrekte udtryk for en
> Muhammed-dyrker er "Muhamedaner".

Dén diskussion kan du føre med en anden. Du missede igen pointen, og det er
desværre oftere reglen end undtagelsen med dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-07-07 23:34

> [...]

> læse simpelt dansk, ved, at det ikke er dét emne, jeg beskæftiger mig med i

Med andre ord, du har slet ikke styr over hvad det selv er du skriver.

Vi tager lige citatet igen:

> [...]
> på nogle ukendte mennesker, man hader af godt hjerte.
>
> Begge dele er fucking uintelligent og med sikkerhed noget, *jeg* ikke ønsker

Ovenstående gør det ganske klart, at du mener at nogle af os, der bruger
"simpelt dansk" korrekt (dvs. ved at kalde islam-dyrkere for
muhamedanere), faktisk bare er ude på at pisse "muslimerne" af, og det
mener du er "fucking uintelligent".

> Dén diskussion kan du føre med en anden. Du missede igen pointen, og det er
> desværre oftere reglen end undtagelsen med dig.

Kan du ikke bare tage det som en mand, og indrømme at du ikke selv har
styr over hvad det er du skriver?

Og hvad der er regelen med dig er at du er en primitiv debattør der
hellere kører på personer end på sager. Det har du vist talrige gange.
Voks op.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-07 23:35

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

Du er spild af tid.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-07-07 23:38

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du er spild af tid.

Det er en typisk egenskab ved barnerøve som dig at i ikke kan stå ved
jeres fejl når i bliver taget i dem, men istedet smækker med døren og
lader som om det er alle andres skyld det hele. Voks op, jo før des
bedre.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-07 05:29

> [...]
> "simpelt dansk" korrekt (dvs. ved at kalde islam-dyrkere for
> muhamedanere), faktisk bare er ude på at pisse "muslimerne" af, og det

Danmark er i en presset situation, hvor der er unødig luksus at debatører
går op i om de virker "intelligente"
Der skal provokeres og DDF-spillet om "voldsmose" er vist helt i top til det
formål.

Når jeg erfarer at mine Israelstjerner er det blikfang der får
forpibasserende - muslimer og danskere - til at stoppe op og tænke over hvor
uvelkomne de fremmede er, så øger jeg deres antal og sætter bannere med
"Israel Forever"

Håndværkere der skiftede sand i sandkassen hos børnehaven modsat min have,
havde netop oplyst at "du kan da ikke være modstander af fremmede og
tilhænger af jøder" da en muslim igår kom og slog mig i ansigtet og truede
med at dræbe mig.

JP gjorde et fint job med at vise at Islam og ytringsfrihed kan ikke
sammen - det bør der følges op på,så Danmark vågner i tide.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 22:58

peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B. P.) skrev:

>Mener du det er "fucking uintelligent"
>at bruge det danske sprog
>korrekt?

Tag eventuelt et kig på Martins sproglige kundskaber. Bare et
enkelt kig.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-07-07 18:35

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> Den Danske Forening er noget af det mest sobre, der findes inden for
> modstanden mod muhamedaniseringen af Danmark.

Er det derfor Søren Krarup meldte sig ud af foreningen i protest mod at
den var for rabiat?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 04-07-07 06:19

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Er det derfor Søren Krarup meldte sig ud af foreningen i protest mod
> at den var for rabiat?

Nu var han jo blevet DF'er, og så må man jo yde sit bidrag til at gøre
partiet "stuerent".
--
El Trabajador

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-07 07:12

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

JA

> Nu var han jo blevet DF'er, og så må man jo yde sit bidrag til at gøre
> partiet "stuerent".

Enhver fugl synger med sit næb og jeg er stolt af at være med i en så
mangfoldig folkebevægelse imod så værdigt et mål, antimuhamedanisering
- at vi rummer både glistrupister, pianister, DNSBer, DDFer og Krarup er
fremragende

Lad landsforrædderne kævles om hvem er stueren eller intelligent - målet er,
som der står på mit hus,

"Danmark for EU-folk, USA-folk, KinaJapan-folk og jøder og lignende"

Fra : Michael Weber

Dato : 03-07-07 20:56

El Trabajador wrote:
> [...]
> væk fra.
>
> Læs foreningens medlemsblad "Danskeren" her:

Mere sober end Dansk Front, DNSB og Blood & Honour ?
( Andre ? )

Med venlig hilsen
MIchael Weber

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 20:57

Michael Weber wrote:

> Mere sober end Dansk Front, DNSB og Blood & Honour ?
> ( Andre ? )

Øhh ja, de er ikke nazister, kun modstandere af indvandringen. Der er lissom
et stykke vej.

/Kim

Fra : Michael Weber

Dato : 03-07-07 21:09

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh ja, de er ikke nazister, kun modstandere af indvandringen. Der er
lissom
> et stykke vej.
>
> /Kim

Ja, det skulle man mene.
Jeg kender ikke lige til alle foreninger .o.s.v. der er imod indvandring,
derfor mit spørgsmål.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 21:21

Michael Weber wrote:

> Ja, det skulle man mene.
> Jeg kender ikke lige til alle foreninger .o.s.v. der er imod
> indvandring, derfor mit spørgsmål.

Det gør jeg heller ikke, men ud fra hvad jeg har kunne læse mig til ang.
DDF, er den startet af gamle modstandsfolk og har vist intet andet politisk
budskab end at stoppe indvandringen fra muslimske lande til Danmark. Meget
sammenfaldende med Dansk Front, som så samtidig gerne vil lave ballade
lissom idolerne i Blood and Honour, som gerne vil LIGNE nazister, men som
jeg ikke tror har sat sig ret meget ind i det nationalsocialistiske budskab.
Det handler vist snarere om at benytte enhver chance til at lave ballade.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Sten Schou

Dato : 04-07-07 00:12

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Mere sober end Dansk Front, DNSB og Blood & Honour ?
> ( Andre ? )

South Side Brigade?

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 22:53

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev:

>Den Danske Forening er noget af det
>mest sobre, der findes inden for
>modstanden mod muhamedaniseringen af
>Danmark.

Alene begrebet 'mukamedaniserinegen' lyser langt væk af
begavelse.

>Dette er årsagen til at man
>har villet hindre foreningen i at
>holde møder og at befolkningen skulle få
>indsigt i, hvad den står for.

Ahh .... konspirationsteorierne florerer .... DDf er ofre.
Spændende.

>Hvis
>danskerne havde fået indblik i hvad
>foreningen står for, havde den haft
>langt flere medlemmer.

Mankan vel næppe påstå, at DDF er specielt begavede udi
markedsføring eller budskaber. Deres målgruppe er trods alt ret
begrænset. Man kan vel påstå at deres samlede indflydelse har
nået toppen.

> [...]
>foreningen til at fremstå som en gruppe
>rabiate fremmedhadere, som
>"anstændige" mennesker skulle holde sig langt

Ja. Halahippierne. Og alle andre normalt begavede mennesker.

>Læs foreningens medlemsblad
>"Danskeren" her:
>http://www.dendanskeforening.dk/side 24.html

Den dag DDF indser, at det er skriblerier som i ovenstående
link, der afholder DDF fra nogen som som helst indflydelse, der
kunne de måske bevæge sig ud af huleboerstadiet, og begynde på
at arbejde mere målrettet på hvervning af andre, end de
sædvanlige tabere med klart definerede årsager til egen ulykke.
Det ville naturligvis kræve en urimelig lang rejse gennem
udrensning af diverse landsbytosser, men alligevel ...

Man kunne også forestille sig at tåberne i DDF ville tage sig
sammen og stoppe klynkeriet.

Fra : El Trabajador

Dato : 04-07-07 06:28

"Peter Bang (slet ZBMFZ)" <peterbang@ZBMFZprivat.dk> skrev i

> Alene begrebet 'mukamedaniserinegen' lyser langt væk af
> begavelse.

Skal det kaldes "islamisering" for at det kan trænge ind til dig?

> [...]
> nået toppen.

> Ja. Halahippierne. Og alle andre normalt begavede mennesker.

"Normalt begavede mennesker" er åbenbart for dumme til at indse hvilken
fare vi står overfor.

Nå, du skulle lige gøre ovenstående link ubrugbart ved at sætte et
blanktegn ind mellem "e" og "2".

Fra : @

Dato : 04-07-07 14:09

On 03 Jul 2007 21:52:32 GMT, Peter Bang <peterbang@ZBMFZprivat.dk>
(slet ZBMFZ) wrote:

>Alene begrebet 'mukamedaniserinegen' lyser langt væk af
>begavelse.

netop

kun temmeligt ubegavede folk kan ikke få øje på den omsiggribende
muhamedanisering overalt

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Malene P

Dato : 03-07-07 17:02

> Harry Vinter fra DDF hævder nu, at han aldrig har hørt om Vollsmose.
Manden
> må jo være idiot.

[SNIP]

Lige en appelsin i din turban -hva´? Da EB jo nok ikke hører til blandt
DDF's ivrigste beundrere, skal man nok lige se artiklen i den rette
kontekst. Men holder den vand, er jeg for en gangs skyld ved at være helt
enig med dig. Og jeg gentager, at nok trak jeg fødderne væk under dig, da du
ville lyve udenom omkring de "frit opfundne episoder", men OGSÅ at spillet
IKKE burde være udsendt fra DDF. I dag tilføjedes flere nye muligheder for
at fylde spillepladen ud; men jeg synes ikke, det er svovt længere. Jeg er
faktisk blevet mere bange for det, der sker i England lige nu. Men det kan
du jo nok også opfinde en udenomssnak omkring?

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-07-07 18:57

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> du
> ville lyve udenom omkring de "frit opfundne episoder",

Hvor det så fremgår af artiklen, at kriminalitetsgraden i Vollsmose er på
landsgennemsnit.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 22:34

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

>Jeg er
>faktisk blevet mere bange for det,
>der sker i England lige nu.

Vil det sige, at selv de farlige sigøjnere på E45 er fortrængt?

Eller indgår de nu i den samlede sum af angstneuroser?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-07-07 23:25

On Tue, 3 Jul 2007 16:24:02 +0200, Christian R. Larsen skrev:

> Harry Vinter fra DDF hævder nu, at han aldrig har hørt om Vollsmose. Manden
> må jo være idiot.

Næ, han tager bare pis på politiske korrekte og andre frelste
fjolser - og du bed på.

--
I am quite serious when I say that I do not believe there are,
on the whole earth besides, so many intensified bores as in

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-07-07 05:58

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Næ, han tager bare pis på politiske korrekte og andre frelste
> fjolser - og du bed på.

Øh nå - så han tager "pis" på os ved at udstille sig selv som idiot? Det var
da "usædvanligt"...

Hvad er det lige, den store joke er i det?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-07-07 07:49

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> Næ, han tager bare pis på politiske korrekte og andre frelste
> fjolser - og du bed på.

Nu er det ikke så svært at "bide på", når det drejer sig om
ubegavede fjolser som Harry Vinter - men jeg tror ikke at han
tog pis på nogen - jeg tror at han faktisk ikke vidste noget om
Vollsmose - hans horisont strækker sig ikke længere end til hans
egen næsetip.

Fra : Peter Bang

Dato : 05-07-07 10:55

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Næ, han tager bare pis på politiske
>korrekte og andre frelste
>fjolser - og du bed på.

Ja, det er altid en virkelig effektfuld satire, at signalere dum
blondine. Men hva' faen. Der er jo helt sikkert et marked.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-07-07 00:10

Christian R. Larsen skrev:
> Harry Vinter fra DDF hævder nu, at han aldrig har hørt om Vollsmose. Manden
> må jo være idiot.

Nejda, manden har helt åbenlyst blot lært af den islamiske
Taqiyah-praksis, hvilket jo dermed nærmest må konstareres at være et
ligefrem hjerterørende eksempel på helt oprigtigt positiv
kulturberigelse!

Anders Peter Johnsen