"Vi kan ikke lide din fucking grimme lille~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-07 11:28

"Vi kan ikke lide din fucking grimme lille pik, så køb er par fuking bukser
din lille nazi svans"

stod der på papir fra min svar-kolonne på min vægavis, som jeg fandt, da
jeg ryddede op i de forkullede rester af mit plankeværk - som ikke kun er
Glistrupske slogans men også en vægavis, hvor forbipasserende skriver deres
kritiske svar,

og jeg svarer ofte tilbage, hvis den forbipasserende viste en vis
seriøsitet.

En svans, er det ikke en bøsse? Har de overlap med sjusket klædte folk?

For knap et år siden, da jeg hørte hærværk blive udført , og løb ud af
havegangen til fortovet, så jeg nogle teenagere flygte, og en stor mand ved
rattet i en bil, der holdt midt på kørebanen (de unges bodyguard?) råbte, at
jeg skulle få bukser på eller få tæv,

Da jeg ikke så andre fodgængere end de flygtende teenagere, begyndte jeg at
rydde fortovet for nedrevne tryksager, selvom jeg kun var indført en lang
vindjakke og ikke benklæder.

Det store mandfolk råbte igen fra sin bil, at jeg skulle se at få nogen
bukser på, og jeg svarede at han kunne ringe til politiet eller se den anden
vej, han truede mig med tæv og jeg gentog at han kunne se den anden vej.

Den muskuløse , skaldede bilist lignede en skraldemand og jeg ryddede
hastigt fortovet for især nedrevet træværk, og han kørte sin vej, efter vi
havde søgt at nidstirre hinanden.

Politiet har siden oplyst mig, at jeg ikke gør mig skyldig i
blufærdighedskrænkelse,

når afklædthed ikke har sexuel "uterlig" karakter - og pga min vindjakke
kunne han intet anstødeligt se, men nok ane at der højst var en små
underbukser under det usexede overtøj.

Siden har jeg hørt at rygtet går, at jeg er nudist, men det er jeg kun i
egen tilgroede have hvor ingen naboer eller folk på fortovet kan se mig .

Efter ungdomshuset er væk, har folk der smed flasker og æbler mod min
tagterasse(s tekster) eller væltede min skraldespand været en muslimbande
og nogle 3F-arbejder-agtige store mænd, og de indkastede flasker er dyre
tuborg-øller, ikke discountøller.

Jeg formoder at 3F, der økonomisk støttede Jagtvej 69 bøllerne, er stødt
over at jeg bl.a. skriver "BZ tabte, ejendomsretten vandt"

Ny skilte på fortovet under mit blommetræ er p.t.

Tak til ham , der vækkede mig og oplyste,

at der var sat ild i mit planke-værk,

så jeg kunne slukke.

Alle er vel-komne til at plukke blommer af mit træ max ti pr person pr dag,

men vent til de er røde og modne.

Ring på, hvis du vil have

ny tryksager