tastaturlås på N6110Nav
Fra : Anders

Dato : 13-08-07 21:50

Hej

Kan det passe jeg ikke kan finde funktionen "automatisk tastaturlås" på min
Nokia 6110 Navigator? Jeg snakker ikke om at de skal låse når jeg lukker
telefonen, for det kan den godt finde ud af... men når telefonen er lukket
og jeg låser tastaturet op, så låser det ikke automatisk igen Så bliver
jeg nødt til at åbne og lukke telefonen...

Mvh
Anders

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-08-07 23:02

"Anders" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> telefonen er lukket og jeg låser tastaturet op, så låser det ikke
> automatisk igen Så bliver jeg nødt til at åbne og lukke

Hvis det virkelig er sådan at telefonen ikke har autolås kan det være at
dette lille program virker:

http://fuse.stc.cx/autolock/

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-08-07 23:04

"Kim Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> "Anders" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Hvis det virkelig er sådan at telefonen ikke har autolås kan det være
> at dette lille program virker:
>
> http://fuse.stc.cx/autolock/

Jeg trækker mit svar tilbage igen efter at have nærlæst dit spørgsmål,
sorry.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 14-08-07 07:09

"Anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> lukket og jeg låser tastaturet op, så låser det ikke automatisk igen
> bliver jeg nødt til at åbne og lukke telefonen...

Nej der er ikke autolås på den telefon, ligesom der heller ikke er på E65,
samme problem-
Du skal hente et program der gør det for dig

Carsten

Fra : Anders

Dato : 15-08-07 11:27

"Carsten (H)" skrev:

> Nej der er ikke autolås på den telefon, ligesom der heller ikke er på E65,
> samme problem-
> Du skal hente et program der gør det for dig

Ved du hvor jeg finder sådan et? Kan det som Kim Larsen linker til bruges?

Mvh
Anders

Fra : Peter [5260]

Dato : 14-08-07 12:53

On 13 Aug., 22:49, "Anders" <j...@xotminusdette.dk> wrote:
> [...]
> og jeg låser tastaturet op, så låser det ikke automatisk igen Så bliver
> jeg nødt til at åbne og lukke telefonen...

Godt nok ikke automatisk, men du slipper for at åbne/lukke telefonen:
Tryk på tænd/sluk-knappen, så du får menuen frem, et trin ned, vælg
"lås tastatur".
/Peter

Fra : Anders

Dato : 15-08-07 11:28

"Peter [5260]" skrev:

> Godt nok ikke automatisk, men du slipper for at åbne/lukke telefonen:
> Tryk på tænd/sluk-knappen, så du får menuen frem, et trin ned, vælg
> "lås tastatur".
> /Peter

I mangle af bedre er det en god genvej du kom med der. Den havde jeg ikke
lige set. Tak for det.

Mvh
Anders