Man kan ikke stole på Politiken
Fra : Peter B. P.

Dato : 02-07-07 14:57

Sammenlign disse to historier (fra Berlingske og Politiken):

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=913744

citat:

"Ung serierøver fik syv års fængsel

En yngre mand må syv år i fængsel for 19 røverier. Manden forsøgte til
det sidste at overbevise landsretten om, at han var 14 år på
gerningstidspunktet.

En yngre mand fik fredag syv års fængsel for sin deltagelse i 19
røverier og røveriforsøg, bedre kendt som Faktarøverierne, der alle blev
begået inden for få måneder i efteråret 2005.

Det skete i en helt usædvanlig dom i Østre Landsret, hvor der til det
sidste var tvivl om, hvor gammel serierøveren fra Tingbjerg, Abdirisaq
Ahmed, egentlig er, og derfor også, hvilken straf han skulle idømmes."

Og så Politikens redigerede version:

http://politiken.dk/indland/article334006.ece

"En ung serierøver bliver sat en del tilbage i sin skolegang.

Manden fik i dag syv års fængsel for sin deltagelse i 19 røverier og
røveriforsøg, bedre kendt som Faktarøverierne.

Manden holdt ellers på, at han blot var 14 år på gerningstidspunktet, så
han ikke kunne straffes. Og han gik da også kun i folkeskole.

Hårdeste straf til Faktarøver
Men anklagemyndigheden mente, at han mindst var 17 år og godt kunne
dømmes. Det gav Østre Landsret anklageren ret i.

Dermed får den unge røver den hårdeste straf af alle Faktarøverne.

Den hidtil hårdeste straf lyder på seks års fængsel, men da den unge
mand har erkendt stort set alle røverierne i den tro, at han var
straffri, faldt hammeren hårdt. "

Ikke et ord om hans udenlandske baggrund.

Hvorfor mon?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-07 15:01

Peter B. P. wrote:

> Ikke et ord om hans udenlandske baggrund.

Fordi det mener de ikke det er nødvendigt at du ved

Fra : Frank

Dato : 02-07-07 15:10

Hej

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Sammenlign disse to historier (fra Berlingske og Politiken):

Den eneste forskel er at Berlingske nævner navnet, og at du derudfra
konkluderer at det er en person med anden etnisk oprindelse end dansk.

Der er forskellige retningslinier for om avisen nævner navnet på en dømt
person.

Jeg mener at Fyens Stiftstidende nævner navnet hvis der er idømt en straf på
mere en 1½ år.

Mvh
Frank

--
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, rydder et hus, rydder et hus.
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, tidligt torsdag morgen.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 02-07-07 15:18

> Ikke et ord om hans udenlandske baggrund.
>
> Hvorfor mon?

Fordi hans nationalitet er fuldstændig irrelevant for sammenhængen.

Jan

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 15:29

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote in message

> Fordi hans nationalitet er fuldstændig irrelevant for sammenhængen.

Er den ? det viser da endnu en vanekriminel indvandrer, er det irrelevant ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 02-07-07 15:49

On Mon, 2 Jul 2007 16:29:08 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote in message

>Er den ? det viser da endnu en vanekriminel indvandrer, er det irrelevant ?

gad vide hvorfor nogen ikke ønsker at sandheden om muhamedanske
indvandreres kriminalitet kommer frem?

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Jan Kronsell

Dato : 02-07-07 18:57

> "Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote in message

> Er den ? det viser da endnu en vanekriminel indvandrer, er det irrelevant
> ?

Ja. Manden er kriminel og er blevet straffet. Det er relevant. Hans
nationalitet er det ikke. med mindre selvfølgelig man har brug for den, for
at kunne køre hetz mod indvandrere i almindelighed.

Jan

Fra : @

Dato : 02-07-07 19:04

On Mon, 2 Jul 2007 19:57:12 +0200, "Jan Kronsell"
> [...]

>nationalitet er det ikke. med mindre selvfølgelig man har brug for den, for
>at kunne køre hetz mod indvandrere i almindelighed.

er der nogen som gør det?

jeg ser f.eks. ikke nogen hetz mod herboende chilenske flygtninge

Fra : Sten Schou

Dato : 02-07-07 19:17

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i meddelelsen

> Ja. Manden er kriminel og er blevet straffet. Det er relevant. Hans
> nationalitet er det ikke. med mindre selvfølgelig man har brug for den,
> for at kunne køre hetz mod indvandrere i almindelighed.

Hvem siger manden er indvandrer?...med det navn lader det mere til, at han
er flygtning.

Hilsen Sten

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 19:33

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> wrote in message

> Hvem siger manden er indvandrer?...med det navn lader det mere til,
> at han er flygtning.

Flygtning/indvandrer, who cares ? ud med ham.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Sten Schou

Dato : 02-07-07 20:33

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Flygtning/indvandrer, who cares ? ud med ham.

Der er skam en væsentlig forskel på disse to begreber. Indvandrere er kommet
hertil af egen fri vilje. En god del ankom først i 70'erne, sidenhen blev
der som bekendt indført indvandrerstop......
Flygtninge derimod, er folk der opholder sig her i landet, indtil de venter
på at kunne rejse hjem igen. Det er hovedsagligt folk der er ankommet i
forbindelse med den fatale lov tilbage fra først i 80'erne.

Hilsen Sten

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 20:44

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Der er skam en væsentlig forskel på disse to begreber. Indvandrere er
> kommet hertil af egen fri vilje. En god del ankom først i 70'erne,

Ja men knægten her er ca 17, han kom altså ikke i 70érne.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : El Trabajador

Dato : 03-07-07 05:38

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i

> Hvem siger manden er indvandrer?...med det navn lader det mere til,
> at han er flygtning.

Du mener vel:
Hvem siger manden er indvandrer?...med det navn lader det mere til,
at han er "flygtning".
--
El Trabajador

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 19:33

> Ja. Manden er kriminel og er blevet straffet. Det er relevant. Hans
> nationalitet er det ikke. med mindre selvfølgelig man har brug for
> den, for at kunne køre hetz mod indvandrere i almindelighed.

Nej fakta kampagne mod kriminelle indvandrere der er en stor forskel.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-07-07 15:32

On Mon, 2 Jul 2007 16:17:58 +0200 "Jan Kronsell"
<kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> sent the following smoke signals:

>Fordi hans nationalitet er fuldstændig irrelevant for sammenhængen.

Og så er det jo kun et enkeltstående tilfælde...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : @

Dato : 02-07-07 15:47

>Fordi hans nationalitet er fuldstændig irrelevant for sammenhængen.

nåda

og hvordan skulle en dansker kunne lyve sig 3-4 år yngre?

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-07 16:29

@ <1@invalid.net> wrote:

> nåda
>
> og hvordan skulle en dansker kunne lyve sig 3-4 år yngre?

Tjae, på min 30-års fødselsdag udbrød en af kammeraterne til min yngste
bror at jeg så ud til at være 14 år gammel - en af de andre tilføjede et
/højst/.

Da de skulle hente mig hos frisøren, der først gav en lille dreng et
bolche, så mig et [jeg sad i frisørstolen ved siden af], og derefter
også til mændene der sad og ventede i baggrunden, med bemærkningen 'når
nu børnene har fået'. Jeg kom også kun til at betale for en
børneklipning.

Så han kan altså sagtens være en 30-årig der stadig ser ud som en
konfirmand - slet ikke ualmindeligt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 02-07-07 16:42

> [...]
> børneklipning.
>
> Så han kan altså sagtens være en 30-årig der stadig ser ud som en

Ja, det er ikke ualmindelig at skole myndighederne på Sjælland, har sat
fuldskæget somalier i klasse med 9-10 årig danske børn...........

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 16:50

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> Ja, det er ikke ualmindelig at skole myndighederne på Sjælland, har
> sat fuldskæget somalier i klasse med 9-10 årig danske børn...........

Skyldes det ikke nærmere at de intelligens mæssigt er lige langt fremme i
udviklingen ? ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-07 17:17

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> Ja, det er ikke ualmindelig at skole myndighederne på Sjælland, har sat
> fuldskæget somalier i klasse med 9-10 årig danske børn...........

Så ser de i hvert fald ikke ud som en 10-årig. Jeg har dog lagt mærke
til at indvandreredrenge, sådan generelt, synes at få skæg og hår på
brystet tidligere end danske drenge.

Jeg selv var som 30-årig glatbarberet; ellers ville frisøren også have
lagt mærke til noget lige lovligt kraftigt dun ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-07-07 17:44

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Så ser de i hvert fald ikke ud som en 10-årig. Jeg har dog lagt mærke
> til at indvandreredrenge, sådan generelt, synes at få skæg og hår på
> brystet tidligere end danske drenge.

Det kaldes "atavistiske træk"

Mvh
Martin

Fra : John

Dato : 02-07-07 17:36

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi hans nationalitet er fuldstændig irrelevant for sammenhængen.

Virkelig?

Kender vi tifælde med kriminelle danske teen-agere, der bevidst spiller på,
at 14-årige ikke kan straffes.. ?

John

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-07-07 20:13

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Virkelig?
>
> Kender vi tifælde med kriminelle danske teen-agere, der bevidst spiller
> på, at 14-årige ikke kan straffes.. ?

Du mener, at kun indvandrere er intelligente nok til at "spille" på dette?

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 20:29

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Du mener, at kun indvandrere er intelligente nok til at "spille" på
> dette?

nej dumme nok, men igen viste du da hvordan du foragter dine landsmænd.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : John

Dato : 02-07-07 20:34

> Du mener, at kun indvandrere er intelligente nok til at "spille" på dette?

Jeg finder det slet ikke intelligent at 'spille'!

19 røverier og røveriforsøg? NITTEN!

Juhuu! Jeg kan ikke straffes jeg kan ikke straffes!

Hvis man tror, dén går i det lange løb, så er man alt andet end intelligent.

John

Fra : El Trabajador

Dato : 03-07-07 05:43

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i

> Du mener, at kun indvandrere er intelligente nok til at "spille" på
> dette?

Mon ikke han mener: "kyniske nok til at spille på det"?
--
El Trabajador

Fra : John

Dato : 03-07-07 12:48

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke han mener: "kyniske nok til at spille på det"?

Præcis, og hjernedøde nok..

Fra : Peter B. P.

Dato : 02-07-07 19:36

> Fordi hans nationalitet er fuldstændig irrelevant for sammenhængen.
>
> Jan

Nej.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-07 15:23

Peter B. P. <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote:

> Ikke et ord om hans udenlandske baggrund.
>
> Hvorfor mon?

Det står der da heller ikke noget om i Berlingeren. Her nævnes kun hans
'typisk danske' navn.

Men Politikens læsere kan så altid fundere over, hvordan en dreng der
tilsyneladende går i 7. eller 8. klasse, og som efter papirerne er 14 år
gammel, af lægerne kan vurderes til at være 'mindst 17 år gammel'. Det
ville næppe ske for en dreng født i Danmark; vi er for vel-registrerede
hos os.

Drengen er dog tilsyneladende stadig dømt som et barn under 18 [maksimum
8 år], selv om jeg på den konto dog synes at straffen er lidt hård. En
17-årig dreng der for nogle år siden i Hellerup myrdede sin kæreste, en
18-årig pige, fik trods alt kun 8 års fængsel, og det er der trods alt
slet ikke tale om her.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim2000

Dato : 02-07-07 15:33

> [...]
> 17-årig dreng der for nogle år siden i Hellerup myrdede sin kæreste, en
> 18-årig pige, fik trods alt kun 8 års fængsel, og det er der trods alt

NITTEN røverier med ofre hver eneste gang, der giver skaldede 3 måneders
fængsel per styk, inkl. det faktum at manden forsøgte at nå røverierne inden
han fyldte år. En skidespræller er hvad han er og hvorfor fanden er tossen
ikke blevet udvist?
mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 15:42

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> hvorfor fanden er tossen ikke blevet udvist?

Det bliver han næste gang, for når han kommer ud er han endnu mere hærdet,
og har et had til samfundet, så der blvier det payback time.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-07 16:29

> [...]

> han fyldte år. En skidespræller er hvad han er og hvorfor fanden er tossen

Jeg går ud i betragtninger over 'barn under 18', hvor et år mere, 8 år,
svarer til hvad en voksen for enten 16 år eller livstid for ... lægerne
sagde trods alt 'mindst 17 år gammel', så det er vel 'som 17-årig' han
er dømt.

Er sådanne betragtninger for abstrakte for dig ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 03-07-07 05:46

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i

> [...]
> røverierne inden han fyldte år. En skidespræller er hvad han er og
> hvorfor fanden er tossen ikke blevet udvist?

Fordi vort land er befolket med for mange halalhippier, der ikke har fattet
situationens alvor med de mange kriminelle muhamedanere, vi har i vort
land.

Alt for stor en del af den danske befolkning stemmer på de
muhamedanervenlige partier.
--
El Trabajador

Fra : John

Dato : 03-07-07 13:14

> [...]

> fattet
> situationens alvor med de mange kriminelle muhamedanere, vi har i vort

Truslen er ellers ganske nærværende. Udover de verserende terror-sager kan
vi næsten daglig læse nyheder som denne:

".. En flækket læbe og andre småskrammer i ansigtet. Det var ... udfaldet af
et groft overfald i Vollsmose klokken 2 i nat, hvor en kvinde ... blev
overfaldet og berøvet...

.... Ifølge vagthavende beskrives de to mænd som ... arabisk af udseende .."
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7451738.html

Det - er - svært for almindelige mennesker at kapere radikale muhammedaneres
tankegang, ikke kun i Danmark:

".. The country's top Shia Muslim cleric said last week he supported the
Hezbollah militant group and attacked the Australian government for
"defending terrorism" because of its support for Israel...

.... Sheikh Taj El-Din Hilaly stepped down as mufti of Australia last month
after comments seen as justifying rape and saying Muslims had a greater
right to be in Australia than white Australians of convict .."
http://edition.cnn.com/2007/WORLD/asiapcf/07/02/australia.islam.reut/index.html

Heldigvis har vi jo ikke dén slags muhammedanere i Danmark.. (?)

John

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-07-07 15:44

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message
> Ikke et ord om hans udenlandske baggrund.
>
> Hvorfor mon?

Fordi det kun er folk fra den aller yderste højrefløj, der for alvor mener,
vi kan bruge den oplysning til noget.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 15:53

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message

> Fordi det kun er folk fra den aller yderste højrefløj, der for alvor
> mener, vi kan bruge den oplysning til noget.

Og oplysningen er faktisk overflødig, da alle danskere registreres ved
fødsel og derved er der ingen tvivl om hvad alderen er.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-07-07 16:43

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message

> Fordi det kun er folk fra den aller yderste højrefløj, der for alvor
> mener, vi kan bruge den oplysning til noget.

Nej, det er kun Orwellske danskerhadere, der ikke vil have oplysninger frem
om hvem og hvad der ødelægger samfundet.

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-07-07 16:49

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Nej, det er kun Orwellske danskerhadere, der ikke vil have oplysninger
> frem om hvem og hvad der ødelægger samfundet.

Hvem er det, der ikke vil have oplysningerne frem? Det lyder da slemt, at du
nu er stødt på nogen, der ligefrem mener det.

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-07-07 17:41

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
>
> Hvem er det, der ikke vil have oplysningerne frem? Det lyder da slemt, at
> du nu er stødt på nogen, der ligefrem mener det.

Jeg synes det er meget slemt, bette Christian.

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-07-07 20:13

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg synes det er meget slemt, bette Christian.

Ja, der må jo være noget galt med dig, når du oplever verden så afvigende.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-07-07 19:08

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Fordi det kun er folk fra den aller yderste højrefløj, der for alvor
> mener, vi kan bruge den oplysning til noget.

Og du mener at disse oplysninger
er det så bedre at tie om , eller hvad ?.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-07-07 20:14

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote in message

> Og du mener at disse oplysninger
> er det så bedre at tie om , eller hvad ?.

Hvor skriver jeg det?????

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-07-07 20:24

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Hvor skriver jeg det?????

Det var dog en underlig retorik , så du ikke mit spørgsmålstegn ?

Mener du at det er bedre at tie om visse oplysninger
end lade det yderste højre , bruge disse
oplysninger til " noget " ?.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-07-07 05:16

> Det var dog en underlig retorik , så du ikke mit spørgsmålstegn ?

Jo - det er bare et underligt spørgsmål at stille. Selvfølgelig mener jeg da
ikke det.

Fra : Peter B. P.

Dato : 02-07-07 19:24

> [...]

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message

> Fordi det kun er folk fra den aller yderste højrefløj, der for alvor mener,

Så er der mange danskere der hører til på den "aller yderste højrefløj".

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-07-07 20:14

> Så er der mange danskere der hører til på den "aller yderste højrefløj".

Pas nu på at du ikke begynder at tro, at dk.politik er repræsentativ for
resten af befolkningen.

Fra : Peter B. P.

Dato : 02-07-07 20:31

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message

> Pas nu på at du ikke begynder at tro, at dk.politik er repræsentativ for
> resten af befolkningen.

Har jeg påstået det?

Men ok, det betyder jo så også at din påstand om at det kun et folk fra
den "alleryderste højrefløj" der er interesserede i forbryderes
nationalitet, heller ikke er sand, hvilket jo egentligt er betryggende.

Fra : Jesper

Dato : 02-07-07 19:48

> [...]

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message

> Fordi det kun er folk fra den aller yderste højrefløj, der for alvor mener,

Alle andre retsbevidste borgere kan da også bruge det til noget. F.eks.
til at stille spørgsmål om, hvorfor den fremmede vaneforbryder ikke blev
udvist af Danmark for bestandigt efter endt afsoning.
--
Jesper

Fra : Peter B. P.

Dato : 02-07-07 20:15

> [...]
> til at stille spørgsmål om, hvorfor den fremmede vaneforbryder ikke blev
> udvist af Danmark for bestandigt efter endt afsoning.

Kan vi deraf sammenholde dig og CRL's udsagn og konkludere at kun folk
på den "alleryderste højrefløj" er retsbevidste?

Fra : @

Dato : 02-07-07 20:34

On Mon, 2 Jul 2007 21:14:45 +0200, peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B.
P.) wrote:

>Kan vi deraf sammenholde dig og CRL's udsagn og konkludere at kun folk
>på den "alleryderste højrefløj" er retsbevidste?

meget tyder på det

venstrefløjen er venner med koran-nazister og autonome voldsforbrydere

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-07-07 20:00

"Peter B. P." skrev i en meddelelse

> Ikke et ord om hans udenlandske baggrund.
>
> Hvorfor mon?

Det er nu ikke kun Politiken der her er ude at svømme.
Mange andre Aviser mener heller ikke det er " Relevant "
for læseren at få navnet med , men man skriver Ritzau som
ophav til artiklen ?? , velvidene at Ritzau har navnet med.

Jeg mener det er direkte skadeligt for integrationen at
man ( måske velmenende ) fortier ting omkring invandrer kriminalitet.
Medierne stiller heller ikke de rigtige spørgsmål efter min menning,
hvad mener indvandrene er den rigtige kriminelle lavalder ?.
Hvad mener de straffen skal være for en given forbrydelse ?
Hvorfor spørger medierne ikke hvor de vel integreret er henne ?,
hvor er fordømmelsen af vold/røverier og narko
fra de invandrere der ønsker en normal tilværelse her i DK.
Mange er muslimer , hvor er Imamerne henne ?
Hende her foreksempel , hun har travlt med at spøge og spørge om Danskhed
http://xtra.fyens.dk/article/819766
det er da også fint nok , men sådan er alle hendes " klummer " ?
ikke et eneste fordømmende ord om den megen kriminalitet i volsmose.
Hvorfor er der ikke en eneste der stiller sig op og siger nu må vi gøre
noget
med/for de af vores unge der havner i kriminalitet eller giver Elefanter
glasskår at æde.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Per Rønne

Dato : 03-07-07 05:26

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote:

> Jeg mener det er direkte skadeligt for integrationen at
> man ( måske velmenende ) fortier ting omkring invandrer kriminalitet.

Jep, og selv om selve navnet især i denne historie er irrelevant [enhver
kan sige sig selv at ingen født her i landet kan lyve sig meget yngre
end han er i det helt officielle system, med cpr-nummer og det hele, og
optaget på en dansk folkeskole], så skader det forståelsen af
overkriminalitetens omfang.

I Sverige nævnes aldrig når der er tale om indvandrerkriminalitet [som
regel i øvrigt 2. og 3. generations indvandrerkriminalitet, da det er
den gruppe der har den højeste kriminalitet], lige som de statistiske
fakta holdes skjult. Resultatet er at menigmand tror at
overkriminaliteten er meget større, end den faktisk er ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk