så kan de sgu lære de, kan de!
Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 02-07-07 13:43

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article314795.ece

Politiet i Sverige er begyndt at sende anmeldelser om besøg hos
prostituerede hjem til den anklagedes privatadresse. Det giver knas i
ægteskabet

De tider er forbi, hvor svenske mænd, der havde købt sex hos
prostituerede, fik en diskret opringning eller et brev på arbejdspladsen fra
politiet. Nu dumper brevet ind af brevsprækken derhjemme, og det giver
ballade om IKEA-bordet.

- Det er en forbrydelse som alle andre. Sexkunder fortjener vel
ingen særbehandling i forhold til andre, der overtræder loven, siger Ewa
Carlenfors, der er gruppechef i Stockholm politis afdeling for kvindehandel,
til Aftonbladet.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-07-07 13:45

Lynge-parabol Service wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article314795.ece
>

> Politiet i Sverige er begyndt at sende anmeldelser om
> besøg hos prostituerede hjem til den anklagedes privatadresse. Det
> giver knas i ægteskabet

Ej, det er fandeme for ondt! Jeg troede at fotofælderne var politiets mest
nederdrægtige påfund, men det her tager sgu prisen

/Kim

Fra : Kim2000

Dato : 02-07-07 13:45

"Lynge-parabol Service" <fl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ingen særbehandling i forhold til andre, der overtræder loven, siger Ewa
> Carlenfors, der er gruppechef i Stockholm politis afdeling for

Det eneste der er kommet ud af den lov er at de prostituerende nu er tvunget
til at arbejde i det skjulte og at de pæne kunder er forsvundet. Tænk at
vedtage en lov der har til formål at få en gruppe mennesker længere ned i
sølet, man kan kun have foragt tilovers for de politikere.
mvh
Kim

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-07 13:52

> [...]
hos
> prostituerede hjem til den anklagedes privatadresse. Det giver knas i

Måske kan det give inspiration i ægteskabet ?!
:P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-07-07 15:01

On Mon, 2 Jul 2007 14:42:30 +0200, Lynge-parabol Service
skrev:

> [...]
>
> Politiet i Sverige er begyndt at sende anmeldelser om besøg hos
> prostituerede hjem til den anklagedes privatadresse. Det giver knas i

Det var da herligt, at man sådan kan give en ekstra straf
oveni det dommer og domsmænd er kommet frem til. Hurra for
bureaukraterne og deres hellige hykleri.

Det næste må blive en god gammeldags gabestok så også andre
perverterede gloriepudsere end bureaukraterne kan få afløb for
deres sadistiske trang til at slå ned på alt og alle, der ikke
holder sig indenfor den politisk korrekte smalle sti med
tilhørende skyklapper og ensretning.

--
?If a Gentile hits a Jew, the Gentile must be killed.? -
Sanhedrin 58b

Fra : Peter Bang

Dato : 02-07-07 16:55

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:
> [...]
>oveni det dommer og domsmænd er kommet
>frem til. Hurra for
>bureaukraterne og deres hellige hykleri.

Umiddelbart virker privatadressen som det oplagte sted at
fremsende eventuelle anklager og anmeldelser.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-07-07 00:03

On 02 Jul 2007 15:54:31 GMT, Peter Bang skrev:

> Umiddelbart virker privatadressen som det oplagte sted at
> fremsende eventuelle anklager og anmeldelser.

Umiddelbart var det bare ikke sådan - eftersom det hidtil
havde fungeret sådan her: "fik en diskret opringning eller et
brev på arbejdspladsen fra politiet".

Men hvordan skulle du også kunne vide det ...

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 10:09

> [...]
>havde fungeret sådan her: "fik en diskret opringning eller et
>brev på arbejdspladsen fra politiet".
>
>Men hvordan skulle du også kunne vide det ...

Der er vel ingen grund til at forsætte procedurer med at
politiet skal hjælpe lovovertrædere med at dække over dit og
dat. Det virker egentlig ret kikset.

Men du har ret. Jeg har ingen erfaring med prostituerede.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-07-07 10:59

Peter Bang <peterbang@8MMCOprivat.dk> wrote:

> Der er vel ingen grund til at forsætte procedurer med at politiet skal
> hjælpe lovovertrædere med at dække over dit og dat. Det virker egentlig
> ret kikset.

Nu er det jo så den svenske lov, der i sig selv er dybt umoralsk.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 15:19

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:
>Peter Bang

>Nu er det jo så den svenske lov, der
>i sig selv er dybt umoralsk.

Hvilket jo er en smagssag. Men også i Sverige er det politiets
opgave at håndhæve lovgivningen.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-07-07 16:04

Peter Bang <peterbang@TFWGYprivat.dk> wrote:

> Hvilket jo er en smagssag.

Som Napoleon sagde, da han underskrev /Code Napoléon/:

Hvad to voksne mennesker frivilligt foretager sig med hinanden i
soveværelset /er staten uvedkommende/.

> Men også i Sverige er det politiets opgave at håndhæve lovgivningen.

Det samme kan man vel sige i Iran, når man stener utro kvinder ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-07-07 23:37

On Tue, 3 Jul 2007 17:04:29 +0200, Per Rønne skrev:

> [...]
> soveværelset /er staten uvedkommende/.

> Det samme kan man vel sige i Iran, når man stener utro kvinder ...

To gennemført gode svar Rønne.

--
A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith
does not prove anything. - Nietzsche

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-07-07 12:47

On 03 Jul 2007 09:08:50 GMT, Peter Bang skrev:

> Der er vel ingen grund til at forsætte procedurer med at
> politiet skal hjælpe lovovertrædere med at dække over dit og
> dat.

Hvilket heller ikke er sket.

> Men du har ret. Jeg har ingen erfaring med prostituerede.

Sagde jeg intet om. Din erfaring med prostituerede er
irrelevant og uinteressant.

--
I refuse to answer that question on the grounds that I don't
know the answer. - Douglas Adams

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 15:23

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Hvilket heller ikke er sket.

Så 'hidtil' og 'diskret' og fremsendelse af privat post til
arbejdspladsen skal ses i hvilket lys?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-07-07 23:36

On 03 Jul 2007 14:22:32 GMT, Peter Bang skrev:

> Så 'hidtil' og 'diskret' og fremsendelse af privat post til
> arbejdspladsen skal ses i hvilket lys?

'Hidtil' skal nok ses i det lys, at det var sådan, man hidtil
havde gjort.

'Diskret' skal vel ses i lyset af, at politiet ikke ønskede at
bringe ødelæggelse over familien - gør også situationen mindre
pinlig, når politiet engang imellem laver en fejl og sender
sagsanlæg, bøder osv. til de forkerte eller bare til en, der
viser sig at være uskyldig.

I hvert fald har det ikke noget at gøre med at politiet
hjælper lovovertrædere med at dække over "dit og dat". Du
synes måske også, at politiet hjælper kriminelle med at dække
over dit og dat, når politiet ikke giver fri adgang til, hvad
politiet har om diverse af dets klienter?

--
?The price good men pay for indifference to public affairs is
to be ruled by evil men.? - Platon