Hvorfor Tiger Tiger skulle bombes fredag a~
Fra : translat

Dato : 01-07-07 21:19

Hvorfor skulle Tiger Tiger-klubben i Haymarket bombes netop fredag
aften? Svaret herpå er meget simpelt. Muslimisterne kæmper for et
samfund, hvor kvindens rettigheder er stærkt indskrænkede. Fredag
aften var der dameinklination i Tiger Tiger. Det var imod
muslimisternes forestillinger om, hvordan verden burde indrettes.
Derfor forsøgte de at bombe klubben den aften. Heldigvis var de ikke
ret dygtige til det tekniske. Mobiltelefonudløsningen af bomben
virkede ikke.

Bent

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-07-07 13:27

translat wrote:
> [...]
> Derfor forsøgte de at bombe klubben den aften. Heldigvis var de ikke
> ret dygtige til det tekniske. Mobiltelefonudløsningen af bomben

Hvis disse talibanere havde forstand på teknik, så ville der ryge bomber
hvert fjortende minut, - heldigvis er de mest inde i vrøvlet i Koranen, og
det går ofte galt når de roder med mobiltelefoner o.l.

Kvinder i natklubber havde den gruppe som blev afsløret allerede sagt er
"vantro ludere" som Allah ville være mere end lykkelig over at få sendt op
til specialbehandling.

Fra : Peter Bang

Dato : 02-07-07 19:27

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev:

>Hvis disse talibanere havde forstand
> [...]
Og Knud træder i karakter som ekspert udi hjemmelavede
fjernbetjente bilbomber. Kønt.

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-07-07 07:27

Peter Bang (slet JXZR6) wrote:

> Og Knud træder i karakter som ekspert udi hjemmelavede
> fjernbetjente bilbomber. Kønt.

Er det ikke et faktum at 90% af de planlagte terrorhandlinger slår fejl, pga
dumhed?

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 22:19

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev:

>Er det ikke et faktum at 90% af de
>planlagte terrorhandlinger slår fejl, pga
>dumhed?

Det skal jeg ikke kunne sige. Er det?

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-07-07 08:53

Peter Bang (slet SH61W) wrote:

> Det skal jeg ikke kunne sige. Er det?

Ja, så vidt jeg kan se. Man har dummet sig med at tale i mobil om aktionen,
og man har dummet sig på utallige andre måder. Ellers er det jo så let som
at klø sig i nakken at lave en massakre.
Jeg prøvede selv i ankomsthallen i Kastrup at gå fra min "vogn" med dit og
dat indenbords, - der var masser af mennesker og jeg kunne stille og roligt
have taget en taxa hjem, mens jeg ventede på min tidsindstillede bombe.

Men disse religiøse mennesker skal jo først tale og tale og tale, om hvordan
Allah vil modtage dem, når de har slået nogle hundrede vantro ihjel, og i
den fase laver de ofte fejl.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-07-07 09:39

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> Allah vil modtage dem, når de har slået nogle hundrede vantro ihjel, og i

Bomben i den ene bil skulle nu også udløses af en mobiltelefon;
eksplosionen i denne bil skulle så få menneskemængden til at flygte mod
TigerTiger, hvorefter den anden bil skulle eksploderes.

»Uheldigvis« var den første bil parkeret ulovligt, så den blev
transporteret ned i en parkeringkælder, hvor mobilsignalet ikke kunne nå
frem ... ved den anden bil blev der opdaget noget mistænkeligt, og så
blev hele området omrking den afspærret.

Så selv med disse mobiltelefonsamtaler, ville aktionen have kunnet
lykkes. Og selv uden disse mobiltelefonsamtaler, ville man have fundet
frem til gerningsmændene, blot ved at køre film fra
overvågningskameraerne igennem - 'baglæns'.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bang

Dato : 05-07-07 10:53

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev:

>Ja, så vidt jeg kan se.

Jojo. Bevares. Men derfra og så til, at det er et faktum at 90
pct. slår fejl, er der et pænt stykke. Jeg ved ikke, hvordan du
når fra gætterier til fakta, når det udelukkende bygger på dine
egne skøn. Det var såmænd bare det jeg kommenterede.