3 dage efter at to 3F-arbejdsmænd havde t~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-07 14:47

3 dage efter at to 3F-arbejdsmænd havde truet med det, brændte man
halvdelen af mit plankeværk mod gaden halvvejs af. Politiet kom faktisk, da
terpentinlugten var væk fra gløderne og de bemærkede kun "sodskader" selvom
halvdelen af det dyre træværk var brændt væk.

De har vist en dagsorden om at bagatelisere hvad ikke er overgreb på
etniske.

Når en nabo pusser sin hund på mig så den bider mig i benet, når jeg ber om
returnering af en bjælke, som min håndværker tabte ned på hans
metalcykelskurtag, så sender en mand ud at snakke med mig, men gør intet.
Øjeblikkelig henvendte min håndværker sig høfligt om at få det dyre og
nødvendige træ retur, og han fik fingeren.

Når Rikke Hvilshøj rammes af brand-terror uden personrisiko, så spækker man
hendes villa med kameraer, men til mig signalerer man at hvis jeg havde
optagelser af pyromanerne, ville politiet ignorere disse.