Er det hvad familien Danmark kan forvente.~
Fra : Michael Weber

Dato : 01-07-07 14:32

af response, hvis de stiller kritiske/dumme spørgsmål til DF ?

Vil familien Danmark afholde sig fra at stille kritiske/dumme spørgsmål til
DF,
for at undgå denne type response ?

Et lille udpluk :

Lars, Lynge-parabol Service :
"Jeg tror at det er slået helt klik for dig stakkels mand. "

@
"nej de render som sædvaligt fjendens ærinde"

REA721
"Din nuværende "lege-taktik" er feks en af metoderne til at forsinke det
nødvendige (#1)."

N_B_DK
"Du behøver ikke undskylde, vi ved godt du er mentalt handicappet."

@
"den bedste hjælp du kan give er at hoppe i havet på et dybt sted,
med en stor sten bundet til fødderne"

Hvortil John svare :

John
"Uha! Hvad med hav-miljøet?
En mose kunne måske være et bedre alternativ?"

Og JBH melder sig i koret :

JBH
"Nej for helvede...
Så dukker hans konserverede lig bare op igen engang, ligesom Tollundmanden"

N_B_DK
"Vel visse typer orme gemmer deres "viden" i vævet, og bliver de lavet til
pulvet og fodret til andre af deres artsfæller så optager de denne viden,
tør vi løbe den risiko ?"

N_B_DK
"Bare dine forældre også havde gjort noget med den misforståelse der var
imellem dem ang. prævention."

Martin Larsen
"Og hvis den røde bærme der viser sig her i gruppen er repræsentativ for
befolkningen, så er der også der en stor opgave med at få luget ud i
betændte ud- og vildskud."

Pjensen73
"Vi alle sammen, både højre og venstreorienterede burde putte Michael Weber
i filteret, for den opførsel han har, er da langt under lavmålet. Det er da
slået fuldstændig klik for den mand, og det kan da umuligt være solstik.
Hvis jeg var venstreorienteret, ville jeg være meget flov over Michael
Webers opførsel."

N_B_DK
"Stod det til mig, skulle der være grænser for hvor hjernedøde folk måtte
være før de måtte begå sig i samfundet, du ville ikke være over den grænse.
(men du ville lære en spændetrøje godt at kende)"

@
"er du ude hvor du ikke kan bunde?
har du husket at binde en tung sten til dine fødder?"

N_B_DK
"Hvilket ikke forklarer hvorfor du har fået yderligere hjerneskade siden
igår."

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 01-07-07 16:35

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Et lille udpluk :
>
> Lars, Lynge-parabol Service :
> "Jeg tror at det er slået helt klik for dig stakkels mand. "

Jeg stemmer ikke på DF. Men syntes at dit trolleri virker ubehageligt.

Fra : Hauge

Dato : 01-07-07 16:42

Lynge-parabol Service wrote:
> Jeg stemmer ikke på DF. Men syntes at dit trolleri virker ubehageligt.

Glem ham da, han kan bare godt li' at se sine egne indlæg her i gruppen. Han
bliver sikkert ret høj af det.

/Hauge

Fra : John

Dato : 01-07-07 17:17

"Lynge-parabol Service" <fl@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg stemmer ikke på DF. Men syntes at dit trolleri virker ubehageligt.

Glem den lille ligegyldige barnerumpe!

Han er sikkert blevet smidt ud af sin børnehave og skal have afreageret.

Op i den sorte gryde (ignore listen) med ham!

John :)

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 21:00

John <nogen@pladderballe.ok> skrev:

>Glem den lille ligegyldige barnerumpe!
>
>Han er sikkert blevet smidt ud af
>sin børnehave og skal have afreageret.
>
>Op i den sorte gryde (ignore
>listen) med ham!

Ja, inerti er frygtelig irriterende.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-07-07 19:24

"Lynge-parabol Service" skrev i en meddelelse

> Jeg stemmer ikke på DF. Men syntes at dit trolleri virker >ubehageligt.

Weber finder åbenbart de mange indlæg i den senere tid
ligeså ubehagelige som du finder hans.
Jeg må indrømme at jeg er tilbøjelige til at give ham ret.
Brætspil indlægene var bunden af bunden.
Der er nu heller ikke meget konstruktivt i at poste det ene indlæg efter det
andet
om kriminelle indvandrer med et link til en Avis.
Weber prøver at give igen af samme skuffe , og det er da også helt fint.
Sådan er det jo når modsætninger mødes.
Vi må alle huske på at vi debattere med argumenter , og gode argumenter
er svære at finde , men nemme at modsige med et dårligt argument eller
med det evenelige " idiot ".
Hvis gruppen her skal være et både sjovt og lærerigt sted at "argumentere"
ja så skal der være plads til alle "typer" og "holdninger" , der er jo ikke
meget
ved et Politisk forum hvor alle er samme politiske observans.
Det gælder vel ikke om at få nogen til at forlade gruppen, men om
at overbevise modstanderen (politisk) med gode argumenter.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 16:40

Michael Weber wrote:
> [...]
>
> Et lille udpluk :
>
> Lars, Lynge-parabol Service :
> "Jeg tror at det er slået helt klik for dig stakkels mand. "

Hvorfor er jeg ikke med? Jeg føler mig helt skuffet

/Kim

Fra : JBH

Dato : 01-07-07 18:57

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> af response, hvis de stiller kritiske/dumme spørgsmål til DF ?

Snip.

Man kan sgu da ikke andet end grine af dig, selvom du nok snart ryger ned i
filteret til BÆ9.

/JBH

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 21:03

JBH <Skodkontoen@hotmail.com> skrev:
>"Michael Weber"
> [...]
oh noooo ..... filter-truslen ....... spændingen er intens

Fra : JBH

Dato : 01-07-07 21:13

"Peter Bang (slet JRH8O)" <peterbang@JRH8Oprivat.dk> skrev i en meddelelse

> oh noooo ..... filter-truslen ....... spændingen er intens

Intens, hvor ?

/JBH

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 21:49

JBH <Skodkontoen@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet JRH8O)"
><peterbang@JRH8Oprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Intens, hvor ?

hvor?? ... ned i filtret ... snart ... hvornår ... er det mon
nu ... eller nu .... eller nu ..... luften er tyk af spænding

Fra : Notion

Dato : 03-07-07 21:55

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Snip.
>
> Man kan sgu da ikke andet end grine af dig, selvom du nok snart ryger ned

Uhhh ... endnu en som kun tør være sammen med nogen, som kan give et lille
klap på ryggen i ny or nææææ da da da ---- hvad laver du i dk.politik? hvis
du kun kan sætte filter på det, som du ikke tør vide ???