Teori om venstrefløjen
Fra : N_B_DK

Dato : 30-06-07 22:28

Min teori er at venstrefløjens hjerners udvikling er standset under
barndommen, da de ofte påstår at hvis de ikke har oplevet en given ting så
har andre heller ikke, de fleste har nok oplevet små børn stå med hænderne
for øjnene, og så er de væk (børnene kan jo ikke se andre, og så kan andre
jo heller ikke se dem), præcis samme fænomen ser man gang på gang hos folk
på venstrefløjen, og det må derfor kunne konstateres at venstrefløjen rent
intellektuelt befinder sig på ca et 2-3 årigt barns stadie...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 22:36

> [...]
> på venstrefløjen, og det må derfor kunne konstateres at venstrefløjen rent
> intellektuelt befinder sig på ca et 2-3 årigt barns stadie...

Hvorfor går du efter den venstreorienterede mand/kvinde og ikke bolden ?

Fra : Peter B. P.

Dato : 30-06-07 23:19

Michael Weber <michael@removemichaelweber.dk> wrote:

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor går du efter den venstreorienterede mand/kvinde og ikke bolden ?

Hvor er du hver gang Kim Larsen og Arne Wilstrup poster noget?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 00:34

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Hvorfor går du efter den venstreorienterede mand/kvinde og ikke
> bolden ?

Og det var jo netop det jeg gjorde...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-06-07 23:13

Den Sat, 30 Jun 2007 23:28:00 +0200 skrev N_B_DK:

> [...]
> på venstrefløjen, og det må derfor kunne konstateres at venstrefløjen rent
> intellektuelt befinder sig på ca et 2-3 årigt barns stadie...

Ja, det er Michael Weber et godt eksempel på.

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 23:21

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er Michael Weber et godt eksempel på.

A Badge of Honour :P

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 00:36

> A Badge of Honour :P

Jeg begynder at forstå jeres tankegang mere og mere, du forbinder negative
ting med ære, så på baggrund af det, giver det straks mere mening at I
ønsker flere indvandrere til landet, da det jo åbenbart er en ære at smadre
mest muligt uden at gøre noget aktivt selv (andet end at importere folk der
kan klare det for jer)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 00:53

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
> [...]
Hvorimod højrefløjen så er analytiske genier, ser jeg.

Får du aldrig kvalme over dine småtskårede lommefilosofier?

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 01:03

"Peter Bang (slet U16L3)" <peterbang@U16L3privat.dk> wrote in message

> Hvorimod højrefløjen så er analytiske genier, ser jeg.

Nemlig, vi har indset at importerer man fiok der generelt bidrager med
mindre end myrer, så går det galt.

> Får du aldrig kvalme over dine småtskårede lommefilosofier?

Gjorde sandheden ondt ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 16:21

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
> [...]

Ja, det skræmmer en del, ikke?

>Gjorde sandheden ondt ?

Sandheden? ... var det noget med at alle andre højreorienterede
befinder sig på børnestadiet??

Sæt dig bare ned igen.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 16:53

"Peter Bang (slet 1BB7X)" <peterbang@1BB7Xprivat.dk> wrote in message

> Sæt dig bare ned igen.

Hvorfor tror jeg har rejst mig overfor dig ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 02-07-07 16:57

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet 1BB7X)" <peterbang@1BB7Xprivat.dk> wrote in
message

>Hvorfor tror jeg har rejst mig overfor dig ?

Fordi dine skriblerier virker anstrengte og blodfattige.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 01-07-07 09:42

N_B_DK skrev:
> Min teori er at venstrefløjens hjerners udvikling er standset under
> barndommen,

Ved du godt at ud er så langt ude til højere, at alle andre er på
venstrefløjen?

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 09:48

"Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> wrote in message

> Ved du godt at ud er så langt ude til højere, at alle andre er på
> venstrefløjen?

prøv lige igen, men denne gang hvor det giver noget mening ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 01-07-07 11:31

> [...]
> på venstrefløjen, og det må derfor kunne konstateres at venstrefløjen rent
> intellektuelt befinder sig på ca et 2-3 årigt barns stadie...

Kunne også siges om mange af de borgelige. Især Fogh og formanden for
skatteforeningen.

Svend