Hvorfor beskytter DF/DDF ikke de ældre ?
Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 18:36

Felt nr. 37. Du ser en af de lokale blive lukket ind hos en ca 90-årig dame.
Han kommer kort efter ud med et bundt pengesedler i hånden og kører bort på
en cykel. Du ved jo, at det er et enkeltstående tilfælde og slændrer hen på
nr. 47.

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070626/STIFTEN/106260928/1352
/STIFTEN

Fra : Pjensen73

Dato : 30-06-07 18:59

Den Sat, 30 Jun 2007 19:35:37 +0200 skrev Michael Weber:

> [...]
> en cykel. Du ved jo, at det er et enkeltstående tilfælde og slændrer hen på

Hvorfor beskytter venstrefløjen ikke de ældre?

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 19:07

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070626/STIFTEN/106260928/1352

> Hvorfor beskytter venstrefløjen ikke de ældre?

Igen....ingen svar.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-07 19:45

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Venstrefløjen har altid været egoister - men ikke på den liberalistiske,
altruistiske, produktoins- og job- fremmende måde, som respekterer
alderdommen som Pia Kjærsgård og Mogens Glistrup gør.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-06-07 19:11

Den Sat, 30 Jun 2007 20:06:49 +0200 skrev Michael Weber:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Det er venstrefløjen, der har lukket alle muhamedanere ind i landet, så
det er deres skyld at dagens danmark er som den er.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-06-07 20:04

Den Sat, 30 Jun 2007 20:26:27 +0200 skrev Kert Rats:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Sig mig, er Michael Weber og du gift
>

> Venligst
>
> Kert Rats

Nogle gange giver jeg tilbage af samme medicin, men det skulle nok have
været lidt stærkere medicin jeg gav Michael Weber.

Desuden kunne det aldrig falde mig ind at gifte mig med Kimsebassens
mandekæreste

Fra : Pjensen73

Dato : 30-06-07 20:07

Den Sat, 30 Jun 2007 21:03:07 +0200 skrev Michael Weber:

> [...]
>> >> >

> http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070626/STIFTEN/106260928/1352

> Hvad vil DF/DDF sige til den stakkels gamle dame, hvis hun spørger :

De vil sige, at vi har nogle typer som Michael Weber, som gør alt for at
spænde ben for de stramninger på udlændinge området, som ville gøre, at
det aldrig var sket.

Fra : Malene P

Dato : 30-06-07 20:18

> [...]
> Han kommer kort efter ud med et bundt pengesedler i hånden og kører bort

> en cykel. Du ved jo, at det er et enkeltstående tilfælde og slændrer hen

Du kan vist ikke være helt appelsinfri lige nu -vel Weber?

Malene P

Fra : N_B_DK

Dato : 30-06-07 20:27

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message
> [...]
> hånden og kører bort på en cykel. Du ved jo, at det er et
> enkeltstående tilfælde og slændrer hen på nr. 47.

Det er ikke sådan at du er erklæret klininsk hjernedød vel ? (det kunne jo
forklare en hel del)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 20:47

> [...]
>
> Det er ikke sådan at du er erklæret klininsk hjernedød vel ? (det kunne jo

Årh slap af hvor en nuttet kommentar ;)