Rationelle røde lejesvende i DR
Fra : Martin Larsen

Dato : 30-06-07 17:10

Lige et lille eksempel på den vedvarende manipulation som vi bliver udsat
for af DR (og man kan finde hundredvis hver dag hvis man gider).

I anledning af at det nye dobbelte bombeanslag i London ikke kunne forties,
kommer DR med 2 forklaringer:

* Musserne er blevet vrede over at Sir Salman Rushdie er blevet slået til
ridder.
(jaamen - det skal racisterne da osse la vær med ;)

* Musser er vrede over engelske tropper i Iraq
(jaamen det er da osse forkeert ikke at lytte til al Quedas råd ;)

ER de ikke søde de røde i DR - de søger *rationelle* forklaringer på
islamismens gerninger.
Et godt eksempel på at de røde styres af tvangstanker.

(Gud fri os fra de røde idioter. tsk tsk)

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 17:14

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
> [...]
>Et godt eksempel på at de røde styres
>af tvangstanker.
>
>(Gud fri os fra de røde idioter. tsk tsk)

Du har en anden og rigtigere viden om årsagerne?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-06-07 18:21

On 30 Jun 2007 16:13:51 GMT Peter Bang <peterbang@IT1DJprivat.dk> (slet
IT1DJ) sent the following smoke signals:

>Du har en anden og rigtigere viden om årsagerne?

Jeg troede, at du var træt af gruppen og smækkede med døren kl. 13.05?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 18:35

Hr . Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> skrev:
>On 30 Jun 2007 16:13:51 GMT Peter
>Bang <peterbang@IT1DJprivat.dk> (slet
>IT1DJ) sent the following smoke signals:

>Jeg troede, at du var træt af
>gruppen og smækkede med døren kl. 13.05?

Hvilken del af indlægget signalerede smækken med døren?!?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-06-07 20:59

On 30 Jun 2007 17:35:22 GMT Peter Bang <peterbang@VTFCQprivat.dk> (slet
VTFCQ) sent the following smoke signals:

>Hvilken del af indlægget signalerede smækken med døren?!?

"Jeg er muligvis ret alene om mine holdninger, men dk.politik fremstår
ikke ligefrem som et sundt forum.

Kan I hygge jer med det."

Især sidste sætning.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : @

Dato : 30-06-07 18:56

(slet IT1DJ) wrote:

>Du har en anden og rigtigere viden om årsagerne?

over 1350 års uafbrudt krig mod alle ikke-muhamedanere er såmænd en
del af forklaringen

--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver

Fra : Henri Gath

Dato : 30-06-07 19:22

"Peter Bang (slet IT1DJ)" <peterbang@IT1DJprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du har en anden og rigtigere viden om årsagerne?

Mærkeligt....din tooone bærer altid præg af noget analhæmmet......sidder du
konstant med en stor fed negerdildo oppe i røven? Kunne du ikke give
afføringen fra dig som barn?

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 20:26

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet IT1DJ)"
> [...]

Brilliant. Trækker du vejret ved egen hjælp?

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-06-07 20:58

"Peter Bang (slet IT1DJ)" <peterbang@IT1DJprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Du har en anden og rigtigere viden om årsagerne?

Du er idiot som jeg kun undtagelsesvis spilder tid på.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 21:57

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
> [...]
Altså ingen viden ......... chokerende nyt.

Fra : John

Dato : 30-06-07 17:21

> Lige et lille eksempel på den vedvarende manipulation som vi bliver udsat
> for af DR (og man kan finde hundredvis hver dag hvis man gider)

Jamen dét gider man ikke! :)

Der findes heldigvis mange andre tilgængelige nyheds-kilder!

John

Fra : translat

Dato : 30-06-07 17:40

Peter Bang wrote:

> Du har en anden og rigtigere viden om årsagerne?-

Har du nogen viden om, at DRs viden skulle være rigtig?

Bent

Fra : Hauge

Dato : 30-06-07 18:09

translat wrote:
> Har du nogen viden om, at DRs viden skulle være rigtig?

Er vel i teorien rigtig, indtil andet er bevist.. Og andet er jo ikke bevist
endnu..

/Hauge

Fra : @

Dato : 30-06-07 19:20

On Sat, 30 Jun 2007 19:09:18 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Er vel i teorien rigtig, indtil andet er bevist.. Og andet er jo ikke bevist
>endnu..

det er da bevist at DR ønsker at komme med tåbelige bortforklaringer
og undskyldninger for muhamedanerenes moderiske opførsel

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 18:00

> [...]
> islamismens gerninger.
> Et godt eksempel på at de røde styres af tvangstanker.
>
> (Gud fri os fra de røde idioter. tsk tsk)

Hvad vil du gøre ved det ?

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 18:06

Michael Weber wrote:

> Hvad vil du gøre ved det ?

Var du ikke smuttet?

/Kim

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 18:38

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Var du ikke smuttet?
>
> /Kim

Narj da ;)

Fra : N_B_DK

Dato : 30-06-07 20:35

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Narj da ;)

Så passer det altså...., ukudt forgår ikke så let.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Joakim

Dato : 30-06-07 22:05

> ER de ikke søde de røde i DR - de søger *rationelle* forklaringer
> på islamismens gerninger.

Hvad skuer mit øje "islamismens gerninger"!?

Skelner du mellem islam og islamisme?

Tsk tsk... du er vist ved at falde af på den... halalhippie.

For øvrigt er jeg enig med dig i at DR har en tendens til at vinkle
nyhedsstrømmen, så den underbygger samme værdipolitiske
venstrefløjsdagsorden.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-06-07 23:21

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvad skuer mit øje "islamismens gerninger"!?
>
> Skelner du mellem islam og islamisme?
>
> Tsk tsk... du er vist ved at falde af på den... halalhippie.

Det er vist dig der forfalder til forenklinger.

I 1940 slog Hitler verden med beundring pga hans Blitzkrieg og storslåede
sejre. Han havde formentlig på det tidspunkt mindst 90% af tyskerne bag sig.

Pointen er kort sagt: der er kødrand og fortrop.
De fleste tyskere var naturligvis gode og normale mennesker, at hævde andet
ville være racisme. Jeg har hørt tyskere sige: hvis Hitler havde haft
kendskab til hvad der foregik i koncentrationslejrene havde han stoppet det.

Du ser forhåbentlig parallellen.

> For øvrigt er jeg enig med dig i at DR har en tendens til at vinkle
> nyhedsstrømmen, så den underbygger samme værdipolitiske
> venstrefløjsdagsorden.

Ja. Det havde nok været mere relevant at nævne noget om idiotisk
kulturfremmed masseindvandringspolitik eller madrassaer og rabiate mullaher
som dybere årsag, forsåvidt man overhovedet vil søge efter rationalitet i
noget så absurd som islam.

Mvh
Martin

Fra : Joakim

Dato : 01-07-07 11:47

> [...]
> Hitler havde haft kendskab til hvad der foregik i
> koncentrationslejrene havde han stoppet det.

Det afhænger af om du kan påvise at den radikale islamisme har en
solid folkelig opbakning i de muslimske lande?

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-07-07 20:13

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det afhænger af om du kan påvise at den radikale islamisme har en
> solid folkelig opbakning i de muslimske lande?

Vi ved da at ca 50% af muhammedanerne ser sympatisk på Osama, som vel
nærmest må betegnes som radikalradikal.

Mvh
Martin