Drabs-vidne trues på livet -- kulturberig~
Fra : @

Dato : 30-06-07 14:24

<<<<<
http://www.dr.dk/Regioner/Sjaelland/Nyheder/Slagelse/2007/06/30/080534.htm
30. jun. 2007 08.10 Slagelse
Efter at have set sin søn blive stukket ihjel, frygter den 56-årige
Søren Friis Pedersen fra Slagelse nu at nogen vil ham til livs. Det
skriver Ekstra Bladet i dag.

- Det er psykisk belastende at nogen åbenbart er ude på at lukke
munden på mig. Første gang jeg opdagede at nogen var ude efter mig
blev jeg omringet af 3 indvandrere på gaden, siger Søren Friis
Pedersen til avisen.

Hans søn Morten blev den 29.maj stukket ihjel i sin lejlighed og lige
nu sidder 3 unge indvandrere varetægtsfængslet, sigtet for drabet.

Slagelse Politi er orienteret om truslerne og vicepolitikommissær
Marianne Roed understreger at det er en meget alvorlig sag når nogen
forsøger at true vidner i en drabssag.
<<<<<<<

--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 15:24

> [...]
> ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
> diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.

Hvorfor har DDF eller DF ikke stoppet det ?
Hvad kan DDF eller DF gøre ved det ?
Hvorfor er DDF og DF så svage at de ikke har stoppet det ?
Mener DDF og DF at den samlede danske befolkning godt kan li´ den slags,
siden DDF har så få medlemmer og DF får så få stemmer ?

Fra : @

Dato : 30-06-07 15:37

On Sat, 30 Jun 2007 16:24:27 +0200, "Michael Weber"
<michael@removemichaelweber.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvorfor har DDF eller DF ikke stoppet det ?

fordi der er alt for mange af typen Michael Weber som ikke ønsker det
stoppet

>Hvad kan DDF eller DF gøre ved det ?

intet

> [...]

stoppet

>Mener DDF og DF at den samlede danske befolkning godt kan li´ den slags,

nej

men

der er alt for mange af typen Michael Weber som ikke ønsker det
stoppet

>siden DDF har så få medlemmer og DF får så få stemmer ?

det er jo netop fordi der er alt for mange af typen Michael Weber

som ser muhamedanernes forbryderiske virksomhed som et gode

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 15:43

> [...]
> ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
> diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.

Så DDF og DF er altså fuldstændig magtesløse ?

Fra : @

Dato : 30-06-07 15:46

On Sat, 30 Jun 2007 16:42:50 +0200, "Michael Weber"
<michael@removemichaelweber.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>http://www.dr.dk/Regioner/Sjaelland/Nyheder/Slagelse/2007/06/30/080534.htm

>Så DDF og DF er altså fuldstændig magtesløse ?

ja

på grund af folk som dig der aldrig kunne drømme om at kritisere
koran-nazisternes forbrydelser

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 16:11

>http://www.dr.dk/Regioner/Sjaelland/Nyheder/Slagelse/2007/06/30/080534.htm

> ja
>
> på grund af folk som dig der aldrig kunne drømme om at kritisere
> koran-nazisternes forbrydelser

Folk som mig....tjaee....flertallet af danmarks befolkning !
Lige før jeg kan dufte din afmagt :P

Fra : N_B_DK

Dato : 30-06-07 20:39

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Folk som mig....tjaee....flertallet af danmarks befolkning !

NÅ, det er fandme ikke flertallet der synes det er ok at indvandrere gør som
det passer sig, og de af de etniske danskere, der mener det er helt ok, dem
ønkser jeg en langsom, smertefuld død.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : El Trabajador

Dato : 30-06-07 15:50

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

http://www.dr.dk/Regioner/Sjaelland/Nyheder/Slagelse/2007/06/30/080534.htm

> Så DDF og DF er altså fuldstændig magtesløse ?

Først den dag DF og evt. SIAD (www.siad.dk) tilsammen kan tælle til 90
mandater, får DF magt til at få løst problemerne med muhamedanerne her i
landet. Desværre er der alt for mange danskere, der ikke har fattet
situationens alvor og laller videre med at stemme på de muhamedanervenlige
partier.
--
El Trabajador

Fra : El Trabajador

Dato : 30-06-07 15:50

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-07-07 17:32

On Sat, 30 Jun 2007 16:49:59 +0200, El Trabajador wrote:

> [...]
> landet. Desværre er der alt for mange danskere, der ikke har fattet
> situationens alvor og laller videre med at stemme på de muhamedanervenlige

Jeg er lidt ked af det for dig, men det kræver lidt mere end 90
mandater i folketinget, for at lave en grundlovsændring.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 16:57

> [...]
> ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
> diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.

Du mener altså at alle de, der ikke stemmer DF eller er medlem er DDF ikke
ønsker det stoppet.
Flot klaret Sherlock, der ramte du lige 80-90% af Danmarks befolkning ;)

Men DF er jo regeringens støtteparti, med en, tilsyneladende, masse magt.
Hvorfor har DF ikke gjort noget for at stoppe det ?

Det bemærkes iøvrigt hvordan du udstiller din afmagt ved at vræle over at
der er for mange af min type.
Buuuuhuuuu......Vi er 80-90% af den danske befolkning.

Hvad vil du gøre ved dét ?
Hvad kan du gøre ved dét ?
Hva´ ?
Hva´ ?
Hva´ ?

*rofl*

Fra : El Trabajador

Dato : 30-06-07 19:40

> Det bemærkes iøvrigt hvordan du udstiller din afmagt ved at vræle
> over at der er for mange af min type.
> Buuuuhuuuu......Vi er 80-90% af den danske befolkning.

I er nogle dummernikker, der ikke fatter at den eneste løsning på Danmarks
største problem er at stemme på DF - eller endnu bedre SIAD (www.siad.dk) -
hvis de bliver opstillingsberettiget til Folketinget.

> Hvad vil du gøre ved dét ?
> Hvad kan du gøre ved dét ?
> Hva´ ?
> Hva´ ?
> Hva´ ?

Stemme på DF eller SIAD ved de næste valg.
--
El Trabajador

Fra : Notion

Dato : 30-06-07 20:37

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> (www.siad.dk) -
> hvis de bliver opstillingsberettiget til Folketinget.

Du er i den forkerte gruppe... den rigtige gruppe for dette indlæg er
dk.snak.vittigheder.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 00:53

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Du er i den forkerte gruppe... den rigtige gruppe for dette indlæg er
> dk.snak.vittigheder.

Mon ikke du bliver klogere på et tidspunkt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.