Bærme
Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 12:06

De sidste par måneder har dk.politik budt på en stærk og stadig
stigende overrepræsentation af lavintelligent voldsromantik,
angstneurotisk racisme, pædofile betragtninger om børns sexliv!? og
urimeligt mange henvisninger til ekstrabladet.dk.

Senest er forummets faste klientel af frihedskæmpende budbringere fra
selve kerne af det danske så gået i krampagtigt selvsving over et
brætspil!? fra Den danske Forening.

Jeg er muligvis ret alene om mine holdninger, men dk.politik fremstår
ikke ligefrem som et sundt forum.

Kan I hygge jer med det.

Fra : Malene P

Dato : 30-06-07 12:20

"Peter Bang (slet CMZRJ)" <peterbang@CMZRJprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brætspil!? fra Den danske Forening.
>
> Jeg er muligvis ret alene om mine holdninger, men dk.politik fremstår

Der kommer da ting frem, som nogle som dig tilsyneladende ikke ønsker
frem -hvorfor?

> Kan I hygge jer med det.

Jo, tak -har du da opdaget noget, du ellers har fortrængt, siden du
øjensynligt stikker af med halen mellem benene?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 12:43

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet CMZRJ)"
> [...]

Ok. Nævn en enkelt ting der er kommet frem. Bare én.

>Jo, tak -har du da opdaget noget, du
>ellers har fortrængt,

Intet.

>siden du
>øjensynligt stikker af med halen
>mellem benene?

Stikker halen mellem benene? Kald det bare det. Man kunne også
kalde det, at finde et mere begavet sted at bruge sin tid. Du er
ikke så betydningsfuld, Malene P.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-06-07 12:54

"Peter Bang (slet AKLXR)" <peterbang@AKLXRprivat.dk> wrote in message

> Stikker halen mellem benene? Kald det bare det. Man kunne også
> kalde det, at finde et mere begavet sted at bruge sin tid.

Altså et sted hvor du og dine forbundsfæller kan sidde og klappe hinanden på
skuldrene.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 14:05

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
> [...]
>t.news.tele.dk

>Altså et sted hvor du og dine
>forbundsfæller kan sidde og klappe hinanden på

Nej. Et sted hvor tankevirksomhed ikke er motiveret af et
neurotisk behov for at lufte xenofobiske betragtninger om
muslimer.

Går det for stærkt?

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-06-07 16:48

"Peter Bang (slet QDX1M)" <peterbang@QDX1Mprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Nej. Et sted hvor tankevirksomhed ikke er motiveret af et
> neurotisk behov for at lufte xenofobiske betragtninger om
> muslimer.

Hvorfor skal du nu til at lyve i denne højtidelige afskedsstund?

Det er jo gang på gang blevet påvist at diskussionen her intet har at gøre
hverken med xeno- eller islamofobi.

Du skuffer Peter - du er rigtig dum, øv!

(skån os for novra eller flot)

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 17:02

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:

>Hvorfor skal du nu til at lyve i
>denne højtidelige afskedsstund?

Lyve? ... tag dig dog sammen.

>Det er jo gang på gang blevet påvist
>at diskussionen her intet har at gøre
>hverken med xeno- eller islamofobi.

Forkert. Tågehornene har gang på gang påstået at de ikke er
angstneurotiske xenofober med et formørket syn på samfundet og
et vist behov for at finde syndebukke for egen ulykke.

Der er dog langt mellem påstået og påvist. Ikke at det er en
detalje, der generer dig.

>Du skuffer Peter - du er rigtig dum, øv!
>
>(skån os for novra eller flot)

Men jeg tager den da lige igen for Prins Knud ... og Kloge
Martin.

Jeg beskrev det sted, som en af begavelserne her havde
misforstået definitionen af.

Hvad fik dig dog til at tro, at det sted står i skarp kontrast
til dk.politik???

Så, jo Martin ... endnu en gang .... flot. Meget flot endda.

Du er svær at tage ret alvorligt, når du ikke evner at læse og
forstå selv simple beskrivelser.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-06-07 20:41

"Peter Bang (slet QDX1M)" <peterbang@QDX1Mprivat.dk> wrote in message

> Nej. Et sted hvor tankevirksomhed ikke er motiveret af et
> neurotisk behov for at lufte xenofobiske betragtninger om
> muslimer.
>
> Går det for stærkt?

Det må det gøre, så skær ned på de speed baner du indtager.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 20:58

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet QDX1M)" <peterbang@QDX1Mprivat.dk> wrote in
message

>Det må det gøre, så skær ned på de speed baner du indtager.

fnis

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-06-07 14:09

N_B_DK skrev:
> "Peter Bang (slet AKLXR)" <peterbang@AKLXRprivat.dk> wrote in message

> Altså et sted hvor du og dine forbundsfæller kan sidde og klappe
> hinanden på skuldrene.

dk.politik er et sted hvor højreekstremister sidder
og klapper hinanden på skuldrene.

Der er meget lidt frugtbar diskussion, det virker
mest som deltagerne mest er her for at blive beskæftiget
i deres fordomme.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 30-06-07 20:42

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Der er meget lidt frugtbar diskussion, det virker
> mest som deltagerne mest er her for at blive beskæftiget
> i deres fordomme.

Så du mener det er fordomme, ak ja, synes da du skulle spørge de
efterladende til ofrenene for den muslimske "venlighed".

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bertel Brander

Dato : 30-06-07 22:04

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Så du mener det er fordomme, ak ja, synes da du skulle spørge de
> efterladende til ofrenene for den muslimske "venlighed".

Det er temmelig udbredt her i gruppen at blande muslimer
ind i alting.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : JBH

Dato : 30-06-07 23:41

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er temmelig udbredt her i gruppen at blande muslimer
> ind i alting.

Ja, dybt underligt når de jo kun udgør en lille gruppe af befolkningen ?

/JBH

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 00:56

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Det er temmelig udbredt her i gruppen at blande muslimer
> ind i alting.

Nej det klarer de skam helt på egen hånd.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 01-07-07 07:15

On Sun, 1 Jul 2007 01:55:56 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

>Nej det klarer de skam helt på egen hånd.

hvis lokummet brænder er der en altovervejende sansynlighed for at det
er en muhamedaner som har stukket ild til det

--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver

Fra : Bertel Brander

Dato : 01-07-07 16:13

@ skrev:

> hvis lokummet brænder er der en altovervejende sansynlighed for at det
> er en muhamedaner som har stukket ild til det

@, N_B_DK og JBH er tilsyneladende enige med mig i at
højre ekstremisterne i dk.politik kun er interesserede
i at sidde i hver deres osteklokke trygt afskåret fra
virkeligheden og bekræfte hinanden i deres fordomme.

Det ville nok også være for meget forlangt at de skulle
prøve at tage stilling til virkeligheden.

Det er for højreesktremisterne lettere at bruge muslimerne
som syndebukke for alt:
Det regner, det er muslimernes skyld.
Danmark er et af verdens rigeste lande, det er muslimernes skyld.
Fogh er statsminister i Danmark, det er muslimernes skyld.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 16:55

> Det ville nok også være for meget forlangt at de skulle
> prøve at tage stilling til virkeligheden.

Du er lidt langsomt opfattende ikke ? hvilken del af de mange invandrere
relaterede overfald osv. mener du ikke skyldes indvandrere ?

> Det er for højreesktremisterne lettere at bruge muslimerne
> som syndebukke for alt:
> Det regner, det er muslimernes skyld.

Tror du det er deres skyld ?? det er jeg nu overbevist om det ikke er, se
bare på deres hjemland, ofte golde områder uden regn.

> Danmark er et af verdens rigeste lande, det er muslimernes skyld.

Er det ?? det kan du godt dokumentere ikke ?

> Fogh er statsminister i Danmark, det er muslimernes skyld.

Er det ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bertel Brander

Dato : 02-07-07 12:01

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Du er lidt langsomt opfattende ikke ? hvilken del af de mange invandrere
> relaterede overfald osv. mener du ikke skyldes indvandrere ?

Du har misforstået hvordan nyhedsgrupper som dk.politik virker.

Der er én der starter en tråd om et emne og så diskuterer man
dette emne i denne tråd. Men da du ikke evner at diskutere
begynder du at snakke om indvandrere, selv om de intet har
med trådens emne at gøre.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 20:05

> Du har misforstået hvordan nyhedsgrupper som dk.politik virker.

Ja så, men godt du har helt styr på det *G*

> Der er én der starter en tråd om et emne og så diskuterer man
> dette emne i denne tråd.

Ja og emnet kan sagtens skifte og udvikle sig.

> Men da du ikke evner at diskutere
> begynder du at snakke om indvandrere, selv om de intet har
> med trådens emne at gøre.

Kommer det fra dig *G*

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bertel Brander

Dato : 02-07-07 21:38

N_B_DK skrev:

> Ja og emnet kan sagtens skifte og udvikle sig.

I tilfældet @ og N_B_DK skifter emnet altid til muslimer...
Uden at det på nogen måde har noget med tråden at gøre
eller bringer noget nyt på banen.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 10:04

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> skrev:

>I tilfældet @ og N_B_DK skifter emnet altid til muslimer...
>Uden at det på nogen måde har noget med tråden at gøre
>eller bringer noget nyt på banen.

Det skyldes noget så lidt rationelt, som frygt. Det må vi
respektere.

Eksempelvis er Sten Schou offer for, at det dersens internet
omdanner hans sætninger, mens hans beskeder flyder gennem
kablerne. !?

Malene P er stoppet med at yde autohjælp, pga angst for
sigøjnere !?

Der er lang vej ...

Fra : Malene P

Dato : 03-07-07 17:18

"Peter Bang (slet D3AF0)" <peterbang@D3AF0privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kablerne. !?
>
> Malene P er stoppet med at yde autohjælp, pga angst for

Næh -kun til autohjælp til de, der ser mistænkelige ud.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 22:24

>Næh -kun til autohjælp til de, der
>ser mistænkelige ud.
>
>Malene P

Vil det sige, at du førhen har ydet autohjælp til de sigøjnere,
der så mistænkelige ud??

Det virker ikke voldsomt begavet.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 15:45

> I tilfældet @ og N_B_DK skifter emnet altid til muslimer...

Bevis lige det, eller er du en løgnhals ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-07-07 16:30

On Sat, 30 Jun 2007 15:09:24 +0200, Bertel Brander wrote:

> Der er meget lidt frugtbar diskussion, det virker
> mest som deltagerne mest er her for at blive beskæftiget
> i deres fordomme.

Det er nok de færreste der er her for at blive "beskæftiget", derimod
er der 2 grupperinger som gensidigt bekræfter hinandens holdninger.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Malene P

Dato : 30-06-07 20:32

"Peter Bang (slet AKLXR)" <peterbang@AKLXRprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Ok. Nævn en enkelt ting der er kommet frem. Bare én.

Tjah, først og fremmest har jeg vist fået lukket munden på den alt andet
lige nok mest begavede af jer fremmedleflere -CRL- der mod bedre vidende
påstod, at eksemplerne i spillet var fri fantasi. Dernæst har jeg med blot
lidt søgning på diverse aviser fundet 7-8 nye eksempler på autentiske
historier -og benyttet lidt humor til at flette dem ind i spillet som "sorte
felter". Og så ikke mindst har jeg ved mine indlæg i dag fået adskillige af
jer til at opføre jer som plaprende papegøjer, der skifter mellem at gentage
det samme pladder og "trusler" om at "melde jer ud" af gruppen.

> Stikker halen mellem benene? Kald det bare det. Man kunne også
> kalde det, at finde et mere begavet sted at bruge sin tid. Du er
> ikke så betydningsfuld, Malene P.

Jo, det har jeg vist fået gjort klart for hele gruppen, at jeg er -qva den
reaktion, jeg i dag har fået bragt frem i nogle af jer.

Malene P

Fra : Notion

Dato : 30-06-07 20:49

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jo, det har jeg vist fået gjort klart for hele gruppen, at jeg er -qva den
> reaktion, jeg i dag har fået bragt frem i nogle af jer.

Ja de fleste højreekstremisternes her i DK.politik udtrykker stor
misundelse, en misundelse som nager dem så meget, at de overbeviser sig selv
om, at verden er som de læser den, mens vi andre bevæger os i den og oplever
den rigtighed som er fakta.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 00:58

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> [...]
> sig selv om, at verden er som de læser den, mens vi andre bevæger os
> i den og oplever den rigtighed som er fakta.

Du burde skrive fiktion bøger, du har evnen til det, men fagbøger, der ville
du falde 100% igennem, du aner jo ikke hvad ordet fakta betyder.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 03-07-07 20:58

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Du burde skrive fiktion bøger, du har evnen til det, men fagbøger, der
> ville du falde 100% igennem, du aner jo ikke hvad ordet fakta betyder.

Hmmm er du sikker på at du gennemførte og afsluttede en 8. kl i
folkeskolen..

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-07-07 17:53

On Tue, 3 Jul 2007 21:57:55 +0200, Notion wrote:

> Hmmm er du sikker på at du gennemførte og afsluttede en 8. kl i
> folkeskolen..

Nu begynder dine evindekige stiklerier til folks uddannelser at
irritere!

Hvad er din egen uddannelse?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Notion

Dato : 07-07-07 10:35

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Nu begynder dine evindekige stiklerier til folks uddannelser at
> irritere!
>
> Hvad er din egen uddannelse?

Det er da rart, at det irriterer så begynder der at tænkes nej spøg til
side, jeg har før oplyst min uddannelse, det er beskrevet i tidligere
indlæg.

Med ord som

Softwareingeniør

Videndelingsmedarbejder

Har arbejde meget med interaktive digitale medier.

Men hvorfor er det så vigtigt?

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 15:49

> Softwareingeniør

Lad mig gætte, du var drivkaften bag AMANDA ?

> Videndelingsmedarbejder

Er det smart når enhver samtale med dig gør folk dummere ??

> Har arbejde meget med interaktive digitale medier.

Ja det må være tegn og gæt, du var testperson.....

> Men hvorfor er det så vigtigt?

Fordi du er en taber.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 08-07-07 20:19

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Lad mig gætte, du var drivkaften bag AMANDA ?

Og hvorfor skulle jeg da være det ??

> Er det smart når enhver samtale med dig gør folk dummere ??

Ja da, ellers ville jeg nok ikke have et sådan job vel, kan jeg spore stor
misundelse hos dig ???

> Ja det må være tegn og gæt, du var testperson.....

Symbolsprog ja, kommunikation ja,

> Fordi du er en taber.

Hmmm er jeg en taber, når jeg kan sige .... Din drøm er min virkelighed ..
wow

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 21:20

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvorfor skulle jeg da være det ??

Fordi det er et af de værste ledede IT projekter i Danske historie, og det
ville give mening hvis du var drivkraften bag ved.

> Ja da, ellers ville jeg nok ikke have et sådan job vel, kan jeg spore
> stor misundelse hos dig ???

Jeg er ikke misundelig på folk der gør folk dummere.

> Symbolsprog ja, kommunikation ja,

LOL, ja det undrer mig ikke.

> Hmmm er jeg en taber, når jeg kan sige .... Din drøm er min
> virkelighed .. wow

Du kan sige hvad du vil, men det ændrer ikke på du er en løgnagtig taber.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 20:24

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Fordi det er et af de værste ledede IT projekter i Danske historie,

Hvor ved du det fra, var du en af de ansatte da ??

>og det ville give mening hvis du var drivkraften bag ved.

> Jeg er ikke misundelig på folk der gør folk dummere.

Ja, jeg ved du afskyr viden, derfor holder du og samler du kun på uviden.

> LOL, ja det undrer mig ikke.

Ved du noget om det da .. tror nok du skal sætte din grundig ind i området,
førend du udtaler dig.

> Du kan sige hvad du vil, men det ændrer ikke på du er en løgnagtig taber.

Hvem er løgner af os 2 ... som du kan se, så er din drøm jo stadigvæk min
virkelighed.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 21:11

> Hvor ved du det fra, var du en af de ansatte da ??

Jeg tror rigtig mange ved at AMANDA projektet var utrolig dårligt ledet, men
det undrer mig ikke at du ikke ved det.

> Ja, jeg ved du afskyr viden, derfor holder du og samler du kun på
> uviden.

Hvis man bliver dummere af at tale med en person, så er det bestemt ikke
viden vedkommende komemr med, præcis som dig, intet andet end løgne kan du
komme med.

> Ved du noget om det da .. tror nok du skal sætte din grundig ind i
> området, førend du udtaler dig.

Hvorfor skulle jeg dog det, du udtaler dig da om hvad som helst uden du aner
noget som helst om emnet.

> Hvem er løgner af os 2 ... som du kan se, så er din drøm jo stadigvæk
> min virkelighed.

Dvs du er tvangsindlagt ? min ene drøm er jo netop at du er tvangsindlagt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 11-07-07 20:57

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Jeg tror rigtig mange ved at AMANDA projektet var utrolig dårligt ledet,
> men det undrer mig ikke at du ikke ved det.

Jeg tror du skal sætte dig ind i hvordan man leder et projekt, førend du
udtaler dig. Jeg kan skrive meget om AMANDA, det største problem i AMANDA er
det OS som det blev udviklet til . De problemer som opstod løbende skyldes
så sandelig ikke manglende eller dårlige projektledelse, men mere styring
( manglende kendskab) til / af teknologiske udfordringerne som opstod over
en så lang årrække som projektet dækkede.

> Hvis man bliver dummere af at tale med en person, så er det bestemt ikke
> viden vedkommende komemr med, præcis som dig, intet andet end løgne kan du
> komme med.

jamen hvis du ikke er dum så dokumenterer mine løgne tak. Ellers må vi
konkluderer at du er DUM ..

> Hvorfor skulle jeg dog det, du udtaler dig da om hvad som helst uden du
> aner noget som helst om emnet.

jeg ved hvad jeg snakker om, i modsætning til dig, du udtaler dig om alt
uden at viden noget om noget, det kan man da tale om, at være optimist LOL

Som du kan se blander jeg mig ikke i alle indlæg vel LOL ..

> Dvs du er tvangsindlagt ? min ene drøm er jo netop at du er tvangsindlagt.

Nej da det ikke er min virkelighed kan du jo ikke drømme om det LOL ... Kom
nu .. opirre jeg dig LOL

Fra : N_B_DK

Dato : 11-07-07 21:05

> Som du kan se blander jeg mig ikke i alle indlæg vel LOL ..

Gør du ikke ?

> Nej da det ikke er min virkelighed kan du jo ikke drømme om det LOL
> ... Kom nu .. opirre jeg dig LOL

Endnu en løgn fra mester løgneren.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 15:48

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message

> Nu begynder dine evindekige stiklerier til folks uddannelser at
> irritere!
>
> Hvad er din egen uddannelse?

Han har ingen, han er en forvirret socialist, med speciale i løgn historier,
det er hele hans liv, påstå ting der er selvopfundne, og kræve andre
modbeviser hans umulige påstande.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 08-07-07 20:21

> [...]
>
> Han har ingen, han er en forvirret socialist, med speciale i løgn
> historier, det er hele hans liv, påstå ting der er selvopfundne, og kræve

Hvis du kan påstå at jeg lyver, må det da være fordi du besidder viden
omkring "det", så derfor vil det da være rart at du viser løgnen, men det
har aldrig været mulig for dig, så tror du ikke det er fordi sandheden
rammer din "flugt" fra virkeligheden.

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 20:41

On Sun, 8 Jul 2007 21:20:42 +0200, "Notion"

> [...]
>omkring "det", så derfor vil det da være rart at du viser løgnen, men det
>har aldrig været mulig for dig, så tror du ikke det er fordi sandheden

LOL... Dine løgne er tilbagevist et utal af gange... At du ikke fatter
det og vedbliver at benægte fakta, er dit eget problem....

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 20:25

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> LOL... Dine løgne er tilbagevist et utal af gange...

Nu har du skrevet det så mange gange, kan du så ikke lige dokumenterer mine
løgner her tak.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 21:12

> Nu har du skrevet det så mange gange, kan du så ikke lige
> dokumenterer mine løgner her tak.

du fatter det jo ikke.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 21:21

> Hvis du kan påstå at jeg lyver, må det da være fordi du besidder viden
> omkring "det"

Den viden er åbenlys for alle der læser dine løgnagtige indlæg.

>,så derfor vil det da være rart at du viser løgnen, men
> det har aldrig været mulig for dig, så tror du ikke det er fordi
> sandheden rammer din "flugt" fra virkeligheden.

Hvad har min "flugt" at gøde med at du lyver konstant ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 11-07-07 20:58

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Den viden er åbenlys for alle der læser dine løgnagtige indlæg.

> Hvad har min "flugt" at gøde med at du lyver konstant ?

Det må du fortælle os, hvis du ved hvordan man kan sige sandheden, så prøve
det engang,

Fra : N_B_DK

Dato : 11-07-07 21:06

> Det må du fortælle os, hvis du ved hvordan man kan sige sandheden, så
> prøve det engang,

Har du selv prøvet at fortælle sandheden ? bare EN gang nogensinde ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 19:52

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Har du selv prøvet at fortælle sandheden ? bare EN gang nogensinde ?

Jeg fortæller da altid sandheden, modsat dig du forkludrer dig selv med dine
løgne .. derfor ved du ikke hvordan du skal tro på dig selv. Du mangler at
opleve dig som let og frejdig.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 15:47

> Hmmm er du sikker på at du gennemførte og afsluttede en 8. kl i
> folkeskolen..

Ja det er mange år siden, og nej jeg har ikke lyst til at hjælpe dig igennem
8 klasse, du må se om du ikke kan få hjælp efter skole af andre.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 08-07-07 20:22

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Ja det er mange år siden, og nej jeg har ikke lyst til at hjælpe dig
> igennem 8 klasse, du må se om du ikke kan få hjælp efter skole af andre.

lyser af misundelse, hmmm gør noget ved det, du er ynkelig..... umms

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 21:22

> lyser af misundelse, hmmm gør noget ved det, du er ynkelig..... umms

Er jeg ynkelig fordi du ikke evner en 8 klasse uden hjælp fra gud ved hvor
mange støttepædagoer ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 20:28

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Er jeg ynkelig fordi du ikke evner en 8 klasse uden hjælp fra gud ved hvor
> mange støttepædagoer ?

Hmm jeg ved ikke hvorfor din misundelse på min BA giver dig så lav selvværd,
men tag dig sammen, start på den VUC .. du er ikke den ældste i klassen. ..

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 21:13

> Hmm jeg ved ikke hvorfor din misundelse på min BA giver dig så lav
> selvværd, men tag dig sammen, start på den VUC .. du er ikke den
> ældste i klassen. ..

LOL en BA, det er sq løgn igen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 11-07-07 21:00

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> LOL en BA, det er sq løgn igen.

Som jeg sagde.... din misundelse, gør dig skade i en sådan grad at du
mister selvværd.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-07-07 21:09

> Som jeg sagde.... din misundelse, gør dig skade i en sådan grad at du
> mister selvværd.

LOL misundelig på DIG ??? hvorfor skulle jeg være misundelig på en løgnhals
? der er intet der hænger mig mere ud af halsen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 19:53

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> LOL misundelig på DIG ??? hvorfor skulle jeg være misundelig på en
> løgnhals ? der er intet der hænger mig mere ud af halsen.

Ja der kan du se hvor meget du lyver jo .. LOL

Fra : Malene P

Dato : 01-07-07 07:29

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
selv
> om, at verden er som de læser den, mens vi andre bevæger os i den og

Jeg ved ikke med højreekstremisterne -det er ikke mit gebet. Men i hyler
ihvertfald som en flok ramte, skabede hunde -og jeg har åbenbart ramt
rigtigt, rigtigt hårdt denne gang. For aldrig har jeg hørt så meget fejt og
usselt hyleri som fra dig, KL, Weber, Bang og et par stykker mere. Og nej, i
oplever ikke den rigtighed, som er fakta -i oplever den "rigtighed", som i
ønsker og som passer bedst i jeres kram. I er i bund og grund nogle sølle
skvat.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 16:11

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]

Næppe. Men bild dig bare ind, at du har ramt et eller andet.

>For aldrig har jeg hørt så meget fejt og
>usselt hyleri som fra dig, KL, Weber,
>Bang og et par stykker mere.

Som fx.?

>Og nej, i
>oplever ikke den rigtighed, som er
>fakta -i oplever den "rigtighed", som i
>ønsker og som passer bedst i jeres
>kram.

:) ... Du aner da ikke det fjerneste om, hvad jeg oplever.

>I er i bund og grund nogle sølle
>skvat.

nånå

Fra : Notion

Dato : 03-07-07 21:04

> [...]
> ønsker og som passer bedst i jeres kram. I er i bund og grund nogle sølle

Skvat er den som lever sit liv med viden fra avisen. Prøv som de fleste af
os andre, at bevæge dig ud i den rigtige verden i den verden hvor du kan
snakke med menneskerne og med muslimer. Se os som tør det er ikke et skvat
som dig og dine DF venner, men hva fanden hvis i virkelig tror på den ulv så
bliv i troen, Jeg siger bare ... ak ak spil af et hel liv for jer, hvis i
ikke prøver at komme ud. ud hvor livet kaldes rigtigt.

Vil da lige lige, hvis du tror du har ramt noget, så er det da bekræftelse
på, at du er da ikke er den "smarteste" af os 2. J

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 15:51

> Skvat er den som lever sit liv med viden fra avisen. Prøv som de
> fleste af os andre, at bevæge dig ud i den rigtige verden i den
> verden hvor du kan snakke med menneskerne og med muslimer.

Hvad er muslimer hvis de ikke er mennesker ? er du racist ??

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 17:49

On Sun, 8 Jul 2007 16:50:35 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Hvad er muslimer hvis de ikke er mennesker ? er du racist ??

Mon han mangler et danskkursus på VUC...??? )

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 19:19

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Mon han mangler et danskkursus på VUC...??? )

Der kunne skrives bøger om hvad no(rota)tion mangler.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 20:13

On Sun, 8 Jul 2007 20:18:40 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Der kunne skrives bøger om hvad no(rota)tion mangler.

Det ville bare kræve uhyggeligt meget papir...

Fra : Notion

Dato : 08-07-07 20:24

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Mon han mangler et danskkursus på VUC...??? )

Har du svært ved fortolkning ?? hvor var du da det blev emnet blev
gennemgået ???

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 20:39

On Sun, 8 Jul 2007 21:24:10 +0200, "Notion"

> Har du svært ved fortolkning ??

Det er da dig der skriver mennesker OG muslimer...

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 20:30

> Det er da dig der skriver mennesker OG muslimer...

Skulle have været [ og i særdeleshed med muslimer] men hvorfor tror jeg da
også du er i stand til at læse indenad

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 21:14

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Skulle have været [ og i særdeleshed med muslimer] men hvorfor tror
> jeg da også du er i stand til at læse indenad

Læse indenad, det er typisk folk der ikke kan formulere sig der skjuler sig
bag den undskyldning.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 11-07-07 21:01

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Læse indenad, det er typisk folk der ikke kan formulere sig der skjuler
> sig bag den undskyldning.

Nej der er personer som tillægger en anden person at være alm. vidende.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-07-07 21:09

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej der er personer som tillægger en anden person at være alm.
> vidende.

Endnu en løgn, kan du ikke andet ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-07 13:10

On Mon, 9 Jul 2007 21:29:34 +0200, "Notion"

>Skulle have været [ og i særdeleshed med muslimer] men hvorfor tror jeg da
>også du er i stand til at læse indenad

ROTLF.... Nu er det også læserens skyld, at DU ikke kan skrive...

Fra : Notion

Dato : 11-07-07 21:05

> ROTLF.... Nu er det også læserens skyld, at DU ikke kan skrive...

Hmmm hvordan kan du komme til den konklusion om jeg må spørge?? .. Du havde
da mulighed for at fortælle dengang, at du ikke forstod det. Er du så
langsom, at der skal gå flere måneder førend du fatter lidt? Ellers viser
det, at mine indlæg rykker ved din forståelse, og at du går i uvished så
længe uden at spørge mig om hvad der egentligt skulle stå ??? Jamen tak for
tilkendegivelse af, at du lære noget.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-07-07 21:14

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Hmmm hvordan kan du komme til den konklusion om jeg må spørge?? ..

Fordi du siger det er vores skyld at vi ikke kan finde hoved eller hale i
dine løgnhistorier.

>Du havde da mulighed for at fortælle dengang, at du ikke forstod det.

Hvorfor sagde du så ikke til din dansklærer, jeg forstår det altså ikke, så
kunne du have fået mere hjælp.

> Er du så langsom, at der skal gå flere måneder førend du fatter lidt?

Sådan er det jo med nogen, du har jo endnu ikke fattet noget af det du har
fået at vide, så ja der er folk der er utrolig langsomt opfattende.

> Ellers viser det, at mine indlæg rykker ved din forståelse,

Det eneste dine indlæg rykker på er smilebåndet, og de undrene rynker i
panden.

> og at du
> går i uvished så længe uden at spørge mig om hvad der egentligt
> skulle stå ??? Jamen tak for tilkendegivelse af, at du lære noget.

Vi er vandt til dine indlæg kun er løgnhistorier, så det er det her sikkert
også.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 19:56

> [...]
> panden.

> Vi er vandt til dine indlæg kun er løgnhistorier, så det er det her

Sjovt som en DF'er løber fra sig selv, men hyggeligt at du ved at du ikke
kan tro på dig selv, så mine indlæg om dine løgne har fået dig til
opfattelse af dig selv som værende .. mysticism.. lol ..

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-07 21:30

On Wed, 11 Jul 2007 22:05:28 +0200, "Notion"

>Hmmm hvordan kan du komme til den konklusion om jeg må spørge?? .. Du havde
>da mulighed for at fortælle dengang, at du ikke forstod det.

Jeg forstod da fint hvad du skrev: "mennesker OG muslimer"....

>Er du så
>langsom, at der skal gå flere måneder førend du fatter lidt?

Jeg fattede da allerede den første dag, at du var mentalt
mindrebemidlet....

>Ellers viser
>det, at mine indlæg rykker ved din forståelse,

Det eneste du rykker er grænsen for hvornår man er hjernedød....

>og at du går i uvished så
>længe uden at spørge mig om hvad der egentligt skulle stå ???

Mener du at jeg skal spørge alle om det de skrev nu også var det de
mente...??? )))))

At DU ikke evner at formulere dig på simpelt dansk, er sgu da ikke MIT
problem....

>Jamen tak for
>tilkendegivelse af, at du lære noget.

Jeg lærer noget hele tiden, men IKKE fra dig....

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 20:00

> [...]
> problem....

> Jeg lærer noget hele tiden, men IKKE fra dig....

Jo da, ellers ville du da ikke sige tak ... Prøv at se på den forståelse du
har fået af dig selv .. takker være mig, er du begyndt at udvikle dig
som menneske, lidt langsomt i optrækket, men det er den rigtige vej du
tager. Stop nu ikke lad os se dig fuldføre bare lidt i livet. ... Jeg
siger godt gået Alu_ar(id).. LOL ... som jeg dog kan

Fra : N_B_DK

Dato : 14-07-07 20:28

> [...]
> det er den rigtige vej du tager. Stop nu ikke lad os se dig fuldføre
> bare lidt i livet. ... Jeg siger godt gået Alu_ar(id).. LOL ...

Hvad er det lige du kan ? det mangler du at vise.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 20:36

On Sat, 14 Jul 2007 20:59:43 +0200, "Notion"

> Jo da, ellers ville du da ikke sige tak ...

Første løgn....

>Prøv at se på den forståelse du
>har fået af dig selv .. takker være mig, er du begyndt at udvikle dig
>som menneske,

Anden løgn....

>lidt langsomt i optrækket, men det er den rigtige vej du
>tager. Stop nu ikke lad os se dig fuldføre bare lidt i livet. ... Jeg
>siger godt gået Alu_ar(id).. LOL ... som jeg dog kan

Du er dybt åndsvag........

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 20:52

> Første løgn....

> Anden løgn....

> Du er dybt åndsvag........

LOL ... fnis .. Du er en quits .. kom nu udlev dig selv, brug sommeren læs
en bog lær noget.

Forståelse indebære at du tilegner dig viden. Husk denne sætning det er din
mentale vejviser.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 21:26

On Sat, 14 Jul 2007 21:52:23 +0200, "Notion"

>LOL ... fnis .. Du er en quits .. kom nu udlev dig selv, brug sommeren læs
>en bog lær noget.

Jeg har vist læst flere bøger end du nogen sinde kommer til...

>Forståelse indebære at du tilegner dig viden. Husk denne sætning det er din
>mentale vejviser.

Måske, hvis mit mål var at blive en notorisk løgner, men det er det
IKKE....

Fra : Notion

Dato : 15-07-07 10:38

> Jeg har vist læst flere bøger end du nogen sinde kommer til...

Nej det tror jeg ikke du har, måske hvis du snakker om fysiske bøger, da det
meste af mit materiale er digitale bøger.

> Måske, hvis mit mål var at blive en notorisk løgner, men det er det
> IKKE....

Wow du tager sku den til dig, godt så ..... og ros mig nu lidt okay ...

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-07 10:52

On Sun, 15 Jul 2007 11:38:28 +0200, "Notion"

>Nej det tror jeg ikke du har, måske hvis du snakker om fysiske bøger, da det
>meste af mit materiale er digitale bøger.

Så kører bortforklaringerne for fulde gardiner...

>Wow du tager sku den til dig, godt så ..... og ros mig nu lidt okay ...

Ok... Når det drejer sig om løgnehistorier, så er du langt foran
mig...

Fra : Notion

Dato : 16-07-07 19:34

> Så kører bortforklaringerne for fulde gardiner...

Uddyb lige dine tanker omkring, hvorfor det skulle være en bortforklaring,
at jeg oplyser. [[Nej det tror jeg ikke du har, måske hvis du snakker om
fysiske bøger, da det meste af mit materiale er digitale bøger.]]

http://www.dbb.dk/Aktuelt/presse_ny-resultatkontrakt.asp
PRESSEMEDDELELSE
København d. 6. juli 2006
Digitalisering sat på resultatkontrakt
Alle processer skal være digitale, og alle sider af den analoge virksomhed
skal være udfaset i 2008. Kulturministeriets nye tre-årige resultatkontrakt
med DBB er klar tale om digitalisering

Kulturministeriet og DBB - Danmarks Blindebibliotek - har netop indgået en
ny resultatkontrakt, som tegner et uhyre klart billede af en stor
forandringsproces. I 2008 skal alle dele af virksomheden være båret af
digital teknologi, og både nye og gamle brugere vil modtage DBB's
informationstilbud i et digitalt format. Ifølge resultatkontrakten skal DBB's
digitale kapacitet i 2008 være oppe på 100 pct, og samtlige analoge
processer og tilbud til brugere være udfaset. Formålet med hele
digitaliseringen er at sikre lige adgang til information for alle mennesker,
der på grund af handicap ikke kan læse konventionel tekst.

DBB udlåner årligt 900.000 fysiske enheder til sin målgruppe af svagtseende
og læsehandicappede brugere, mens strømmen af downloadede materialer - f.eks
e-bøger - stadig udgør en lille, men hurtigt voksende, andel af DBB's
service. Digitaliseringen betyder, at DBB's brugergruppe kan udvides til
flere grupper af handicappede og indenfor de næste år vil komme mindst
15.000 danskere til gode. På længere sigt forhåbentlig endnu flere. Samtidig
betyder den nye medietype at funktionerne, hastigheden og valgfriheden
vokser for brugerne.

Fremtidens digitale bibliotek

Brugerne skal fremover hente alle bøger, tidsskrifter og andre materialer
direkte hos DBB. Det bliver som download af digitale filer eller på CD
skiver, som skal destrueres af brugeren efter endt brug. Indtil 2006 har
bibliotekerne rekvireret analoge lydbøger hos DBB, men selvom denne mulighed
er forsvundet med introduktionen af digital biblioteksservice, ser DBB
stadig bibliotekarerne som afgørende for at udvikle fremtidens digitale
bibliotek.

Informationsmængderne eksploderer, og behovet for bibliotekarerne som
rådgivere stiger i samme tempo, siger direktør Elsebeth Tank. -Derfor indgår
et udvidet samarbejde med bibliotekerne også som en del af vores
resultatkontrakt. Vi skal alle sammen være oppe på tæerne for at skabe den
fremtidige digitale biblioteksservice, som rigtig mange mennesker vil have
glæde af.

DBB er en medieproducerende og distribuerende organisation, som skal have
troværdigheden og kapaciteten til at sikre, at rettighederne til
materialerne ikke bliver krænket. En fremsynet lovgivning kombineret med et
tillidsfuldt forhold til forlag, medievirksomheder og andre
informationsproducenter sikrer, at handicappede får et bredt udbud af
information at vælge mellem.

Foreløbig stilles der omkring 14.000 digitale lydbøger og 1.500 e-bøger til
rådighed. Da mere "content" er en højt prioriteret målsætning for den
kommende periode, forventes mængden af information til brugerne at stige
støt. DBB håber, at bibliotekerne vil tage godt imod de store digitale
arkiver og anskue dem som en fælles ressource, der kan øses af til
handicappede brugere i det ganske land.

> Ok... Når det drejer sig om løgnehistorier, så er du langt foran
> mig...

Men du kan ikke vise mig en enes løg? så hvordan kan du måle intet mod dig
selv LOL ..

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-07 20:42

On Mon, 16 Jul 2007 20:34:10 +0200, "Notion"

>Men du kan ikke vise mig en enes løg?

Hvor mange millioner gange skal du have det vist...???

>så hvordan kan du måle intet mod dig selv LOL ..

Du fatter intet...

Fra : Notion

Dato : 17-07-07 16:50

> Hvor mange millioner gange skal du have det vist...???

> Du fatter intet...

Kom nu, du siger jeg lyver, så vist det da lige okay

Fra : N_B_DK

Dato : 17-07-07 17:23

> Kom nu, du siger jeg lyver, så vist det da lige okay

Hey lille narhoved, du har fået det vist 117 gange, at du er så snot
hamrende evnesvag at du ikke kan læse ,er fandme ikke vores problem, om du
så havde 20 støttepædagoer, tror jeg ikke de ville kunne få dig til at indse
du er fuld af løgn dit lille perverse møgsvin af en pestilens.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 17-07-07 20:02

> [...]
> så havde 20 støttepædagoer, tror jeg ikke de ville kunne få dig til at
> indse du er fuld af løgn dit lille perverse møgsvin af en pestilens.

Jamen hvorfor så ikke vise det bare en ekstra gang : | ) er det fordi du
ikke kan og at du nu står uden bukser på igen? Ole tag den kjole af. Du
lyver dig gennem livet, er det snapsen der giver dig problemer igen ??

Fra : N_B_DK

Dato : 17-07-07 20:22

>Jeg lyver mig gennem livet, er det snapsen der giver dig problemer
> igen ??

Burde du ikke lægge den snaps på hylden, når den skaber så mange problemer
for dig ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 18-07-07 20:07

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
>
> Burde du ikke lægge den snaps på hylden, når den skaber så mange problemer
> for dig ?

jeg drikker ikke alkohol, kun nytår og lidt god rødvin til julen, ellers
ikke, men jeg elsker kakao har dog aldrig hørt om at det er skadeligt
har flere træer på Filippinerne.

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-07 20:48

On Tue, 17 Jul 2007 21:02:12 +0200, "Notion"

>Jamen hvorfor så ikke vise det bare en ekstra gang

Fatter du da først noget når det er forklaret 118 gange...??? )

Fra : Notion

Dato : 18-07-07 20:07

> Fatter du da først noget når det er forklaret 118 gange...??? )

prøv

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-07 21:09

On Wed, 18 Jul 2007 21:06:50 +0200, "Notion"

Det var åbenbart et JA....

Fra : Notion

Dato : 19-07-07 16:52

> Det var åbenbart et JA....

Godt du kun har en stemme, med den indsats du bringer for dagen Jeg ved ikke
om jeg skal sige mod forståelse, eller med minimal forståelse, du kan selv
vælge.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-07 18:04

On Thu, 19 Jul 2007 17:52:11 +0200, "Notion"

>Godt du kun har en stemme, med den indsats du bringer for dagen Jeg ved ikke
>om jeg skal sige mod forståelse, eller med minimal forståelse, du kan selv
>vælge.

Det vrøvl du skrev der, giver ingen mening...

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-07 18:08

> Det vrøvl du skrev der, giver ingen mening...

Kan du finde bare ET indlæg hvor noget af det han skriver giver mening ?
(jeg mindes det ikke nemlig)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 19-07-07 20:24

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Det vrøvl du skrev der, giver ingen mening...

Det giver da god mening. Skal det oversættes som jeg plejer at gøre for N_B
så han ikke græder hele natten af stor forvirring.

Godt du kun har en stemme, det siger vel sig selv, da vi alle kun har en
stemme at bruge.

Den indsats (arbejde af mental el. fysisk karakter) du bringer (kommer med
noget) for dagen

" så kommer det svære for dig.

Mod forståelse

Noget som har en bestemt retning, om indhold af noget korrekt.

Minimal forståelse

Minimum af noget med indhold, af noget korrekt.

Så let er det at fortolke .. var det svært ??

Fra : Notion

Dato : 19-07-07 20:25

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message
>
> Kan du finde bare ET indlæg hvor noget af det han skriver giver mening ?
> (jeg mindes det ikke nemlig)

alle indlæg her i dk.politik giver ikke mening for dig N_B LOL ... derfor er
du forvirret.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-07 20:51

On Thu, 19 Jul 2007 21:24:15 +0200, "Notion"

> [...]
>stemme at bruge.
>
>Den indsats (arbejde af mental el. fysisk karakter) du bringer (kommer med

Det giver stadig ingen mening....

> [...]
>
>Minimal forståelse
>
>Minimum af noget med indhold, af noget korrekt.
>

>Så let er det at fortolke .. var det svært ??

Skift pusher, for der er da noget lort du ryger i øjeblikket....

Fra : Notion

Dato : 20-07-07 05:57

> Det giver stadig ingen mening....
Jo da det er dansk, det er dejligt. længere er den ikke vel.

> Skift pusher, for der er da noget lort du ryger i øjeblikket....

jeg ryger ikke, så er det naturgas jeg skal skifte til ??

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 08:44

On Fri, 20 Jul 2007 06:56:35 +0200, "Notion"

>Jo da det er dansk, det er dejligt. længere er den ikke vel.

"Ost, sommerfest, cykelskur" er også dansk, men det giver heller ingen
mening....

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 21:22

> Har du svært ved fortolkning ?? hvor var du da det blev emnet blev
> gennemgået ???

Ikke i det klasselokale du befandt dig i, men du var vel mentalt i lyveland.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 08-07-07 20:22

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Hvad er muslimer hvis de ikke er mennesker ? er du racist ??

Det var jo overført fra din tanke, den tanke du har om muslimer

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 20:43

On Sun, 8 Jul 2007 21:22:22 +0200, "Notion"

>Det var jo overført fra din tanke, den tanke du har om muslimer

Er du tankelæser....??? Husk på, at det kun virker i din
fantasiverden (hvor løgn = sandhed)....

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 20:31

> Er du tankelæser....??? Husk på, at det kun virker i din
> fantasiverden (hvor løgn = sandhed)....
hmm .. hvordan skulle man dog kunne læse en tanke fra dig, da du umulight
har noget som kan kaldes tanke ...

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 21:23

> Det var jo overført fra din tanke, den tanke du har om muslimer

Hvordan kan du overføre mine tanker ? og det var altså dig selv der skrev:
mennesker og muslimer.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 20:32

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Hvordan kan du overføre mine tanker ? og det var altså dig selv der skrev:
> mennesker og muslimer.

indrømmer at der skulle have stået [ og i særdeleshed med muslimer] men
hvorfor tror jeg da også du er i stand til at læse indenad

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 21:16

> indrømmer at der skulle have stået [ og i særdeleshed med muslimer]
> men hvorfor tror jeg da også du er i stand til at læse indenad

ja klart det var det du mente, hvorfor er du racist ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 03-07-07 22:22

> [...]
> ønsker og som passer bedst i jeres kram. I er i bund og grund nogle sølle

Tager den lige igen, TDC sys jeg skulle have en bred linje lige midt i det
hele, eller var det en forsinket opringning fra "hotline"??, men hva'
fanden, betaler jo for den service ...

Vil da lige sige, hvis du tror, at du har ramt noget, så er det da viden om,
at du ikke er den smarteste af os 2 ......... sådan ..

Og for at vende tilbage til tråden start.

Alle som laver en kriminel handling skal da straffes, at man så skal finde
den / de skyldige først er en politi opgave, men efterfølgende er der et
retssystem som behandler den handling. Om det så var en Alsinger med lys hud
blå øjne og født af generation fuldblod dansk, så bliver det hverken godt
eller flot. Handlingen er kriminel og derfor skal der straffes.

<Hvad får muhammedanere til at tro, at de kan slippe afsted med den slags

Hvorfor spørges der til en bestemt gruppe, er det din overbevisning, at det
er sådan "muslimen" tænker??

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 21:15

> [...]
>ved mine indlæg i dag fået adskillige af
>jer til at opføre jer som plaprende
>papegøjer, der skifter mellem at gentage

OK, så du bilder dig ind, at du har 'lukket munden' på en eller
anden, googlet ekstrabladet.dk og fremprovokeret de sædvanlige
reaktioner på dine sædvanlige tåbeligheder.

Du har virkelig flyttet noget idag, Malene ... Men jeg spørger
lige igen, hvad er kommet frem??

>Jo, det har jeg vist fået gjort klart
>for hele gruppen, at jeg er -qva den
>reaktion, jeg i dag har fået bragt
>frem i nogle af jer.

Tag bare trusserne på igen.

De talenter der idag finder dig morsom, berigende,
sandhedssøgende og begavet, er de samme som klappede dig på
skuldrene af lutter begejstring igår.

Og de der finder dig klynkende, ynkelig, åndeligt falleret og
ubegavet, er de samme som gjorde det igår.

Du har ikke frembragt andet, end det du plejer.

Du er ikke imponerende.

Fra : Malene P

Dato : 30-06-07 21:25

"Peter Bang (slet 2EJ7L)" <peterbang@2EJ7Lprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du har virkelig flyttet noget idag, Malene ... Men jeg spørger
> lige igen, hvad er kommet frem??

Det, jeg skrev -desperate reaktioner fra kroniske ignoranter. Jeg kan til
gengæld spørge -hvad har jeg skrevet, der ikke er sandt?

> Tag bare trusserne på igen.

Nå, så er vi igen ovre i den bane -dygtigt.

> Du er ikke imponerende.

Næ, måske ikke -men ret interessant, lader det til.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 21:50

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]

desperate reaktioner? .... vi er vel enige om at det her er
dk.politik ikke? ... Hvilken slags desperation hentyder du til?

Det fremstår ærlig talt lidt tyndt.

>Jeg kan til
>gengæld spørge -hvad har jeg
>skrevet, der ikke er sandt?

Spørg en eller anden, der bekymrer sig nok til at gide at
beskæftige sig med dig.

>Nå, så er vi igen ovre i den bane -dygtigt.

Er det tonen, der generer dig?

Skvadderhoved.

>Næ, måske ikke -men ret interessant,
>lader det til.

Heller ikke. Tidsfordriv. Du er tidsfordriv, Malene. Du mener at
du flytter en del, men du er tidsfordriv. Lidt ligesom at læse
grafiti, mens man venter på bussen.

Fra : Malene P

Dato : 30-06-07 21:57

"Peter Bang (slet 3WE4O)" <peterbang@3WE4Oprivat.dk> skrev i en meddelelse

> desperate reaktioner? .... vi er vel enige om at det her er
> dk.politik ikke? ... Hvilken slags desperation hentyder du til?
>
> Det fremstår ærlig talt lidt tyndt.

Prøv lige at læse mine indlæg fra de seneste dage igennem én gang til, find
gerne noget jeg skriver der ikke passer -og kommenter så reaktionerne fra
dem på din side.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 22:10

> [...]
>seneste dage igennem én gang til, find
>gerne noget jeg skriver der ikke
>passer -og kommenter så reaktionerne fra

passer? ... OK, det er flot, at du evner at planke artikler
fra Ekstrabladet, der kan bakke din angst og vrede op. Du er
absolut i målgruppen. Tillykke.

Men hvilken del af 'ærlig talt lidt tyndt' var det, der ikke
scannede??

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 01:00

"Peter Bang (slet 2EJ7L)" <peterbang@2EJ7Lprivat.dk> wrote in message
> Tag bare trusserne på igen.

Typisk venstrefløjs kommentar.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 16:12

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet 2EJ7L)" <peterbang@2EJ7Lprivat.dk> wrote in
message

>Typisk venstrefløjs kommentar.

ja?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-07-07 17:50

On Sat, 30 Jun 2007 21:32:21 +0200, Malene P wrote:

> Jo, det har jeg vist fået gjort klart for hele gruppen, at jeg er -qva den
> reaktion, jeg i dag har fået bragt frem i nogle af jer.

Nu er det vist en "god ting" at læse denne gruppe med lidt forsinkelse
(det er dog ikke med vilje).

Jeg har endnu ikke læst de indlæg der er ældre end dette (Mangler
omkring 1000 for at have læst op)

Dog vil jeg skrive at du aldrig før har "gjort noget klart", og jeg
tror ikke på at du nogensinde kommer til det.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : hanzen

Dato : 30-06-07 12:28

> [...]
> brætspil!? fra Den danske Forening.
>
> Jeg er muligvis ret alene om mine holdninger, men dk.politik fremstår

Jeg synes også virkeligheden er for hård. Det er derfor den skal gøres bedre
men det gider du jo ikke.
Så hyg dig i gruppen
news.dk.jegerligegladmedmineefterkommerebarejegkanværetossegod.
Vor Herre bevares. Det er sgu for ynkeligt.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 12:46

hanzen <hanzen@mailmigej.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet CMZRJ)"
><peterbang@CMZRJprivat.dk> skrev i en meddelelse
>.news.tele.dk...

>Jeg synes også virkeligheden er for
>hård.

.... pst ... dk.politik er ikke virkeligheden ...

>Det er derfor den skal gøres bedre
>men det gider du jo ikke.

Det aner du intet om. Men bliv bare ved med at bilde dig selv
ind, at din deltagelse i dk.politik ændrer en masse.

>Så hyg dig i gruppen
>news.dk.jegerligegladmedmineefterkomme
>rebarejegkanværetossegod.
>Vor Herre bevares. Det er sgu for ynkeligt.

Flot. Du opfinder en ng, og kalder den ynkelig. Du er ret
begavet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-06-07 13:33

"Peter Bang (slet T2ZTV)" <peterbang@T2ZTVprivat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ind, at din deltagelse i dk.politik ændrer en masse.

> Flot. Du opfinder en ng, og kalder den ynkelig. Du er ret

Novra, skrider du Peter. Hvad så med vores angstneuroser, når du ikke passer
på os? Du er vel nok ond )))))

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 14:19

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:

> [...]

Ja, hvad med dem?

>Du er vel nok ond )))))

.... fnis?!?

Fra : hanzen

Dato : 30-06-07 14:01

"Peter Bang (slet T2ZTV)" <peterbang@T2ZTVprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ind, at din deltagelse i dk.politik ændrer en masse.

> Flot. Du opfinder en ng, og kalder den ynkelig. Du er ret

Nemlig. Begavet nok til at se hvad der foregår. Du lukker øjnene, takker og
bukker når muhamedanerne hærger.
DU er ynkelig.
--
hilzen
hanzen

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 14:18

>Nemlig. Begavet nok til at se hvad
>der foregår. Du lukker øjnene, takker og
>bukker når muhamedanerne hærger.
>DU er ynkelig.

Sæt dig bare ned igen.

Du aner ikke det fjerneste om, hvad jeg gør og ikke gør. At du
overhovedet bilder dig selv ind, at du har en sådan viden, lyser
langt væk af naiv selvopfattelse.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-06-07 12:41

"Peter Bang (slet CMZRJ)" <peterbang@CMZRJprivat.dk> wrote in message
> De sidste par måneder har dk.politik budt på en stærk og stadig
> stigende overrepræsentation af lavintelligent voldsromantik,

Sludder flere af dem har siddet inde pga rydningen af ungdomshuset. (eller
ihvertfald den ene af dem)

> angstneurotisk racisme,

Nå.

>pædofile betragtninger om børns sexliv!?

Kan man have pædofile betragninger om voksnes sexliv ? (og børn under 15
skulle ikke gerne have et sexliv)

> og urimeligt mange henvisninger til ekstrabladet.dk.

Ja der burde være 0, men sålænge der er så mange kriminelle indvandrere
standser det jo ikke, men rart du også synes volden er for meget nu.

> Senest er forummets faste klientel af frihedskæmpende budbringere fra
> selve kerne af det danske så gået i krampagtigt selvsving over et
> brætspil!? fra Den danske Forening.

Skyldes det du ikke forstår spillet ?

> Jeg er muligvis ret alene om mine holdninger, men dk.politik fremstår
> ikke ligefrem som et sundt forum.

Det afspejler samfundet.

> Kan I hygge jer med det.

Ja takke være folk som dig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 14:08

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:

>Skyldes det du ikke forstår spillet ?

Helt sikkert. Det er niveauer over min fatteevne.

>Det afspejler samfundet.

Du kommer for sjældent ud.

>Ja takke være folk som dig.

Folk som mig? ... Vil du eventuelt uddybe?

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-07 01:50

"Peter Bang (slet MFUUN)" <peterbang@MFUUNprivat.dk> wrote in message

> Du kommer for sjældent ud.

Nej det kan man ikke påstå jeg gør.

> Folk som mig? ... Vil du eventuelt uddybe?

Det kunne jeg godt, men du vil aldrig kunne fatte det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 16:13

> [...]
message

>Nej det kan man ikke påstå jeg gør.

>Det kunne jeg godt, men du vil aldrig kunne fatte det.

Så lader vi det bare blive ved, at du ikke kan. Ikke
overraskende.

Fra : Michael Weber

Dato : 30-06-07 14:29

> [...]
> brætspil!? fra Den danske Forening.
>
> Jeg er muligvis ret alene om mine holdninger, men dk.politik fremstår

dk.politik er et glimrende sted at få et øjebliksbillede af, hvordan en
marginaliseret gruppe,
kan udtrykke deres indre svinehund, der fødes af overskrifter fra
ekstrabladet.
Huhej hvor det går, lad højreekstremisternes råddenskab flyde...i en
nyhedsgruppe, fordi de har magt som de har agt.
Nemlig ingen :)

Er det ikke herligt at sidde på 1. parket og betragte en marginaliseret
gruppes afmagt for fuld udblæsning ?!

I´m in heaven. :P

Fra : Notion

Dato : 30-06-07 15:01

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-06-07 15:28

"Peter Bang (slet CMZRJ)" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> brætspil!? fra Den danske Forening.
>
> Jeg er muligvis ret alene om mine holdninger, men dk.politik fremstår

Du har fuldstændig ret, sådan ser jeg også på forummet her.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !

Fra : Sten Schou

Dato : 30-06-07 16:54

"Peter Bang (slet CMZRJ)" <peterbang@CMZRJprivat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> brætspil!? fra Den danske Forening.
>
> Jeg er muligvis ret alene om mine holdninger, men dk.politik fremstår

Sjovt med dig Peter. Gang på gang melder du ud, at du er træt af dette
forum, og at du nu vil holde dig væk. Angiveligt, fordi din IQ skulle være
lig summen af de øvrige deltageres IQ herinde.
Alligevel vender du gang på gang tilbage. Skyldes det, at din IQ er for lav
i de grupper du ellers frekventerer?

Hilsen Sten

P.S.: Er der visse indlæg man ikke ønsker at læse, kan man evt. bruge
killfiltret.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 17:11

Sten Schou <dot@dotdot.com> skrev:

>Sjovt med dig Peter. Gang på gang
>melder du ud, at du er træt af dette
>forum, og at du nu vil holde dig væk.

?!? ... jeg er ikke lige helt med på, hvad du ævler om ... Kan
du eventuelt uddybe?

>Angiveligt, fordi din IQ skulle være
>lig summen af de øvrige deltageres IQ herinde.

Igen må du stramme lidt op. Jeg aner da uendeligt lidt om
dk.politiks IQ ... Kan du uddybe, hvad der ligger bag det
der 'angiveligt'?

>Alligevel vender du gang på gang
>tilbage. Skyldes det, at din IQ er for lav
>i de grupper du ellers frekventerer?

Jeg frekventerer ikke andre grupper. dk.politik dækker så
rigeligt mit behov for bodega-snak.

I øvrigt ... jeg kommer og går, som det passer mig. Er det et
problem?

Imponerende teknisk viden.

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 17:40

Peter Bang (slet ZBIA3) wrote:

> I øvrigt ... jeg kommer og går, som det passer mig. Er det et
> problem?

Nej, men behøver du at melde det ud hver gang? "Jeg går nu .... det gør jeg
altså .... NU går jeg.... nej NU" ... er det fordi du savner opmærksomhed
eller noget? Hvis du ikke gider læse med længere, så lad være. Det er ikke
noget du behøver at underholde os andre med.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 18:20

Kim Frederiksen <kimsnabel-athe-coffeeshop.dk> skrev:

> [...]
>eller noget? Hvis du ikke gider læse
>med længere, så lad være. Det er ikke
>noget du behøver at underholde os andre med.

Kim ... kan du eventuelt relatere til, at jeg aldrig har meldt
ud at "nu går jeg"? ... eller er du også her gået i selvsving?

Og derudover, så underholder jeg med hvad jeg lyster. Du er ikke
involveret i beslutningsprocessen.

Fra : Sten Schou

Dato : 30-06-07 17:45

"Peter Bang (slet ZBIA3)" <peterbang@ZBIA3privat.dk> skrev i meddelelsen

> ?!? ... jeg er ikke lige helt med på, hvad du ævler om ... Kan
> du eventuelt uddybe?

Hvis man har problemer med hukommelsen, kan det naturligvis være et problem
at huske hvad man tidligere har meldt ud, men du skriver sådan set det samme
hver måned, så noget nyt under solen er der ikke.

> Igen må du stramme lidt op. Jeg aner da uendeligt lidt om
> dk.politiks IQ ... Kan du uddybe, hvad der ligger bag det
> der 'angiveligt'?

Du udgiver dig da ellers gang på gang for at være udgivet af tåber.

> Jeg frekventerer ikke andre grupper. dk.politik dækker så
> rigeligt mit behov for bodega-snak.

Jeg troede egentligt du mere var til cafe-latte.

> I øvrigt ... jeg kommer og går, som det passer mig. Er det et
> problem?

Ikke for mig...men du kunne så evt. kalde dig for "The comeback kid" i
stedet.

> Imponerende teknisk viden.

Jeg er glad for, at det omsider er lykkedes en af halvhjernerne på
dk.politik at imponere dig. takker mange gange.

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 18:29

> [...]
>at huske hvad man tidligere har meldt
>ud, men du skriver sådan set det samme
>hver måned, så noget nyt under solen er der ikke.

Spændende betragtninger. Det bare ikke faktuelt. Men kom endelig
med et eksempel. Bare et enkelt.

>Du udgiver dig da ellers gang på gang
>for at være udgivet af tåber.

Jeg er ikke helt overbevist om, at ovenstående overhovedet er en
meningsgivende sætning.

Men hvis jeg skal gætte på, hvad du i din klogskab forsøger at
formidle, så må jeg da give dig ret. Et stort flertal af
skribenterne i dk.politik imponerer mig uendeligt lidt.

>Jeg troede egentligt du mere var til cafe-latte.

Det gjorde du sikkert. Der er mange her i dk.politik der tror
dit og dat. Og lynhurtigt får begavelserne gætterierne
kategoriseret som viden. Det er egentlig ret sørgeligt.

>Ikke for mig...men du kunne så evt.
>kalde dig for "The comeback kid" i
>stedet.

Jeg kunne eventuelt også bare lade være. Det finder jeg helt
sikkert selv ud af.

>Jeg er glad for, at det omsider er
>lykkedes en af halvhjernerne på
>dk.politik at imponere dig. takker mange gange.

Sæt dig bare ned igen. Det gik hurtigt over.

Fra : Sten Schou

Dato : 01-07-07 00:27

"Peter Bang (slet ZPUFE)" <peterbang@ZPUFEprivat.dk> skrev i meddelelsen
> Spændende betragtninger. Det bare ikke faktuelt. Men kom endelig
> med et eksempel. Bare et enkelt.

Det er såmænd bare at bladre rundt i dine tidligere indlæg.

> Jeg er ikke helt overbevist om, at ovenstående overhovedet er en
> meningsgivende sætning.

Det kan du jo så spørge din dansklærer om.

> Det gjorde du sikkert. Der er mange her i dk.politik der tror
> dit og dat. Og lynhurtigt får begavelserne gætterierne
> kategoriseret som viden. Det er egentlig ret sørgeligt.

Ja, er det ikke utroligt, som man kan tage fejl af folk?

> Jeg kunne eventuelt også bare lade være. Det finder jeg helt
> sikkert selv ud af.

Det er også det bedste. Det er lidt træls, at andre skal fortælle det, ikke?

> Sæt dig bare ned igen. Det gik hurtigt over.

Nå, ok....

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 00:44

Sten Schou <dot@dotdot.com> skrev:

> [...]

Ja !?! .... fandt du noget, eller var din pointe blot at bræge
op om, hvor dygtig du er til det dersens internet?

>Det kan du jo så spørge din
>dansklærer om.

Det vil være væsenligt mere relevant, at spørge din.

Jeg bringer lige dine skriblerier igen, så du har noget konkret
at byde ind med, for en gangs skyld:

"Du udgiver dig da ellers gang på gang for at være udgivet af
tåber." ...... kønt.

>Ja, er det ikke utroligt, som man kan
>tage fejl af folk?

Nej. Det er i reglen vældig forudsigeligt.

>Det er også det bedste. Det er lidt
>træls, at andre skal fortælle det, ikke?

Træls? :) .... jeg er bedøvende ligeglad med, hvad du siger.

Fra : Sten Schou

Dato : 01-07-07 01:04

"Peter Bang (slet 1TX6M)" <peterbang@1TX6Mprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Ja !?! .... fandt du noget, eller var din pointe blot at bræge
> op om, hvor dygtig du er til det dersens internet?

Nope, men jeg har nu heller ikke ledt, har du?

> Det vil være væsenligt mere relevant, at spørge din.

Jeg har ingen.

> Jeg bringer lige dine skriblerier igen, så du har noget konkret
> at byde ind med, for en gangs skyld:
>
> "Du udgiver dig da ellers gang på gang for at være udgivet af
> tåber." ...... kønt.

Det må skyldes en bitfejl undervejs, jeg er ganske sikker på jeg skrev
omgivet.

> Nej. Det er i reglen vældig forudsigeligt.

Ja, ihvertfald i din lille verden. Der er hovedparten stemplet på forhånd.

> Træls? :) .... jeg er bedøvende ligeglad med, hvad du siger.

Virkelig?..og alligevel føler du trang til at kommentere.

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 16:16

Sten Schou <dot@dotdot.com> skrev:

> [...]

Du mener at der er fiflet med dit indlæg fra du skrev det og til
det optrådte her i dk.politik? :))

>Ja, ihvertfald i din lille verden.
>Der er hovedparten stemplet på forhånd.

Forkert. Men der er enkelte, der er tydeligt afmærket.

>Virkelig?..og alligevel føler du
>trang til at kommentere.

Det er vel selve ideén med dk.politik .

Fra : Sten Schou

Dato : 01-07-07 17:58

"Peter Bang (slet QLRCQ)" <peterbang@QLRCQprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Du mener at der er fiflet med dit indlæg fra du skrev det og til
> det optrådte her i dk.politik? :))

Det har jeg ikke skrevet nogle steder.

> Forkert. Men der er enkelte, der er tydeligt afmærket.

Enkelte?...iflg. din egen trådstarter udgør de et stort flertal.

> Det er vel selve ideén med dk.politik .

Som du til hverdag betragter som en skraldespand.

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 20:18

> [...]
>xt.news.tele.dk...

>Det har jeg ikke skrevet nogle steder.

....."Det må skyldes en bitfejl undervejs, jeg er ganske sikker

Tag dig nu sammen. Skal alting skæres ud i pap, før du fatter
selv simple betragtninger???

De enkelte jeg hentyder til i trådstarten befinder sig i alle i
dk.politik. De udgør samtidig en uendelig lille del af min
omgangskreds i det du uvidende kalder min lille verden.

Går det for stærkt??

>Som du til hverdag betragter som en
>skraldespand.

Korrekt.

Fra : Sten Schou

Dato : 01-07-07 22:15

"Peter Bang (slet UUGI0)" <peterbang@UUGI0privat.dk> skrev i meddelelsen

> ...."Det må skyldes en bitfejl undervejs, jeg er ganske sikker
> på jeg skrev omgivet." ....

Jeps, ser du nogen steder, at jeg har skrevet nogle skulle have fiflet med
mit indlæg?.....måske jeg skulle sætte hastigheden lidt ned, så det ikke går
for stærkt for dig?

> Tag dig nu sammen. Skal alting skæres ud i pap, før du fatter
> selv simple betragtninger???

Nææ, det er egentligt nok at læse dit indlæg.

Næ,synes du?

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 02-07-07 09:35

Sten Schou <dot@dotdot.com> skrev:

> [...]

Du har ret. Det er selvfølgelig en 'bitfejl'. En bitfejl så
komplex, at den omdanner dine ord. :)

Du er da en idiot :)

>Nææ, det er egentligt nok at læse dit indlæg.

Det var det jo helt åbenlyst ikke, siden du ikke fattede en
disse.

>Næ,synes du?

Nej, jeg synes ikke.

Til gengæld synes jeg at du er en tand for ubegavet.

Fra : Sten Schou

Dato : 02-07-07 11:55

"Peter Bang (slet VQO0W)" <peterbang@VQO0Wprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Du har ret. Det er selvfølgelig en 'bitfejl'. En bitfejl så
> komplex, at den omdanner dine ord. :)
>
> Du er da en idiot :)

I din verden er hovedparten af folk idioter, så den udmærkelse lever jeg
gerne med.

> Det var det jo helt åbenlyst ikke, siden du ikke fattede en
> disse.

Ikke?

> Nej, jeg synes ikke.
>
> Til gengæld synes jeg at du er en tand for ubegavet.

Det er de fleste i din verden, så den udmærkelse lever jeg gerne med,
særligt, hvis du er et eksempel på den begavede del af samfundet.

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 02-07-07 12:09

>Ikke?

Korrekt. dk.politik udgør en meget lille del af min verden. Så
en majoritet i dk.politik er stadig 'enkelte'. Men det fatter du
ikke.

>Det er de fleste i din verden,

Det aner du intet om. Tag dig dog sammen.

Men når du bilder dig ind, at 'bit-fejl' ændrer ordlyden i dine
indlæg, så er du urimeligt dårligt begavet.

Fra : Sten Schou

Dato : 02-07-07 14:05

"Peter Bang (slet HZJ8M)" <peterbang@HZJ8Mprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Korrekt. dk.politik udgør en meget lille del af min verden. Så
> en majoritet i dk.politik er stadig 'enkelte'. Men det fatter du
> ikke.

Det er nok at læse dine indlæg.

> Det aner du intet om. Tag dig dog sammen.

Det er nok at læse dine indlæg.

> Men når du bilder dig ind, at 'bit-fejl' ændrer ordlyden i dine
> indlæg, så er du urimeligt dårligt begavet.

Jeg bilder mig skam heller ikke ind, jeg antyder blot muligheden.....hvis du
forstår?

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 02-07-07 16:33

>Jeg bilder mig skam heller ikke ind,
>jeg antyder blot muligheden.....hvis du
>forstår?

...... Jeg synes, at vi med ovenstående antydning af muligheden
for, at en bit-fejl!? har ændret dit indlæg, skal stoppe her ...
inden en marsmand snupper andre sætninger og ændrer et par ord
eller tre.

Fra : Sten Schou

Dato : 02-07-07 19:05

"Peter Bang (slet 3M72E)" <peterbang@3M72Eprivat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> for, at en bit-fejl!? har ændret dit indlæg, skal stoppe her ...
> inden en marsmand snupper andre sætninger og ændrer et par ord

Bitfejl forekommer skam, det var du måske ikke klar over?

http://www.cs.aaue.dk/contribution/courses/fall2006/DE5/net_e06/slides04.PDF

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 02-07-07 19:30

> [...]
>måske ikke klar over?
>
>http://www.cs.aaue.dk/contribution/co
>urses/fall2006/DE5/net_e06/slides04.P DF

Ork jo .... men Sten, bitfejl ændrer ikke omgivet til udgivet.

Lad nu være med at ydmyge dig selv længere. Det er frygteligt at
være vidne til.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-07 20:08

"Peter Bang (slet SCKJ3)" <peterbang@SCKJ3privat.dk> wrote in message

> Lad nu være med at ydmyge dig selv længere. Det er frygteligt at
> være vidne til.

Jeg græmmer mig over at læse dit ævl, det er da soleklart at han med en bit
fejl, mener en tastefejl, men det har du ikke kunne indse efter så lang tid.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 09:58

> [...]
>fejl, mener en tastefejl, men det har
>du ikke kunne indse efter så lang tid.

"Det må skyldes en bitfejl undervejs, jeg er ganske sikker

Kan du eventuelt i korte præcise vendinger forklare, hvordan du
er nået frem til at Sten 'soleklart' mener, at det er en
tastefejl????

Fra : Sten Schou

Dato : 02-07-07 20:29

"Peter Bang (slet SCKJ3)" <peterbang@SCKJ3privat.dk> skrev i meddelelsen

> Lad nu være med at ydmyge dig selv længere. Det er frygteligt at
> være vidne til.

Jeg føler mig skam ikke ydmyget, så atter engang er du forkert på den.

Hilsen Sten

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-07 10:00

Sten Schou <dot@dotdot.com> skrev:

> [...]
Nej, det gør du vel ikke :)
I det hele taget virker du ikke specielt godt kørende.

Fra : Sten Schou

Dato : 04-07-07 00:13

"Peter Bang (slet Q13AI)" <peterbang@Q13AIprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Nej, det gør du vel ikke :)
> I det hele taget virker du ikke specielt godt kørende.

Hvordan synes du selv det går?

Hilsen Sten

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 15:52

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> wrote in message

> Hvordan synes du selv det går?

Som det plejer at gå de røde, ned af bakke, og der trænger intet ind hos
dem.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-06-07 19:39

"Peter Bang (slet CMZRJ)"

Tja Peter .. At du ikke _er_ hvad jeg troede du var !
er blevet mere og mere klart for mig her de sidste måneder.

At mine betragtninger vedr dig sikkert rager dig en bønne,
skynder jeg mig derfor at fyre dem af aligevel.

Først så jeg dig som en arrogant skiderrik og andre længere ord , men det
ændrede sig lidt efter lidt.
Måske i takt med at mange indlæg i Dk.politik blev mere og mere kyniske i
deres udtryk.
Efterhånden kunne jeg se det ironiske ,og faktisk til tider ret morsomme i
dine " one linere ".
Jeg give dig ret i at mange indlæg om " de fremmede" er gået vildt over
stregen og at alt for mange indlæg handler om det.
Det virker nok lidt dobbeltmoralsk når det komme fra en som mig, der er imod
indvandring og imod al religion og især Islam.
At vi der sikkert står på hver sin bred er nok ikke nogen hemmelighed, men
det gør jo ikke det du siger urigtig.
Ang "De pædofile betragtninger om børns sexliv," er jeg total enig med dig,
de er til at brække sig over.

Jeg plejer at sige om Dk.politik , at det er
" get in the fight,.... or leave"

Jeg kommer sgu til at savne at blive " svinet " af dig

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 20:19

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev:

>Jeg kommer sgu til at savne at blive "
>svinet " af dig

Jeg ved ikke lige hvorfor diverse tror jeg har sagt farvel. Jeg
er egentlig også ligeglad. Jeg afholder dog blot det, der ude i
den virkelige verden kaldes 'FERIE'.

Der skal nok være et talent eller to i dk.politik , der forsøger
at bilde sig selv ind, at muhamedaaaaanerne naturligvis er skyld
i, at sommerlandet ikke kan frekventeres uden at blive udsat for
terrorisme, stening, bhurka, halal-slagtning, koran-skoler etc,
etc. Men det kan det.

Jeg skal nok returnere og sable din usle argumenter ned :D

Fra : Pjensen73

Dato : 30-06-07 20:53

Den Sat, 30 Jun 2007 21:48:49 +0200 skrev Notion:

> [...]
> om, at verden er som de læser den, mens vi andre bevæger os i den og oplever

Hvorfor skulle folk være misundelige på muhamserne? Over deres
kriminelitet?

Fra : Peter B. P.

Dato : 30-06-07 21:16

Peter Bang <peterbang@CMZRJprivat.dk> wrote:

> [...]
> brætspil!? fra Den danske Forening.
>
> Jeg er muligvis ret alene om mine holdninger, men dk.politik fremstår

Betyder det at du skrider? Så stiger IQ'en da lidt... ciao!

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Peter Bang

Dato : 30-06-07 21:22

peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B. P.) skrev:

> Betyder det at du skrider? Så
>stiger IQ'en da lidt... ciao!

.... tihi?!?

Fra : JBH

Dato : 30-06-07 23:44

"Peter Bang (slet 2G4VV)" <peterbang@2G4VVprivat.dk> skrev i en meddelelse

> ... tihi?!?

Går det for stærkt ?

/JBH

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-07 00:10

JBH <Skodkontoen@hotmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet 2G4VV)"
><peterbang@2G4VVprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Går det for stærkt ?

Tværtimod. Men godt for ham, at du er der til at klappe. I
klæder hinanden flot.

Fra : Peter B. P.

Dato : 01-07-07 00:15

Peter Bang <peterbang@6IJSKprivat.dk> wrote:

> Tværtimod. Men godt for ham, at du er der til at klappe. I
> klæder hinanden flot.

....tihi?! *fnis*