2 biler med bomber i London
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-06-07 23:32

Der er fundet 2 biler med eksplosiver i London. Den ene var en mercedes med
gas og benzin og søm parkeret udenfor natklubben Tiger Tiger. Mon det har
været mere med henblik på mordbrand end eksplosion?

Der er megen musser-signatur i dette. Især sømmene.

Det er da festligt hvad de finder på. Åh hvor skal vi være taknemmelige for
al denne berigelse. Og selvom de var detoneret havde de nok ikke slået så
mange ihjel som der dør i trafikken - Hurrah for musserne

Mvh
Martin

Fra : Henri Gath

Dato : 29-06-07 23:35

> [...]
> har været mere med henblik på mordbrand end eksplosion?
>
> Der er megen musser-signatur i dette. Især sømmene.

Musser-signatur.......*LOL*

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-06-07 03:00

Martin Larsen skrev:
> [...]
> for al denne berigelse. Og selvom de var detoneret havde de nok ikke
> slået så mange ihjel som der dør i trafikken - Hurrah for musserne

Bare vent: Vi skal HELT SIKKERT nok skræmmende snart se kløgtige
konspirationsteorier gående på at "det helt sikkert er den nye
premierminister Gordon Brown som bare lige skulle bruge en stort anlagt
pseudoterrorhandling at stive sig politisk af på umiddelbart fra starten
af sit nye embede", hvis jeg ellers kender et par påfaldende paranoide
skribenter herinde blot nogenlunde ret...

(Nu behøver vi jo så allerede blot læne os tilbage og se svarene på
dette indlæg, da jeg så at sige hermed selv "har åbnet ballet" for dem
lige rigeligt provokerende nok!)

Anders Peter Johnsen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-06-07 09:05

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "det helt sikkert er den nye premierminister Gordon Brown som bare lige skulle bruge en stort anlagt pseudoterrorhandling at stive
> sig politisk af på umiddelbart fra starten af sit nye embede",

Jeg er imponeret, er det dine egne tanker du giver udtryk for her ?
eller er det noget du har samlet op.

Jan Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 10:03