Femerbælt...
Fra : Towli

Dato : 29-06-07 22:50

Jeg er såmænd helt flov over så indigneret jeg blev over den beslutning.

Her står hjemmehjælperne forgæves og beder om pebbernødder for at udføre et
af de vigtigste hverv i dette land, og samtidig udsteder den danske stat
uden videre 43 milliarder i risikabel statsgaranti, til et projekt som
tyskerne ikke gider bidrage til..

Nej hvor skulle den regering skamme sig...

/T

Fra : vvv

Dato : 29-06-07 23:59

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som tyskerne ikke gider bidrage til..
>
> Nej hvor skulle den regering skamme sig...

Jeg er enig med dig i at det er en lorteregering. De to ting har bare intet
med hinanden at gøre.

vv

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-07 05:40

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er enig med dig i at det er en lorteregering. De to ting har bare
> intet med hinanden at gøre.

Danmark bør måske snarere skamme sig over at have en så grotesk korruption,
hvor intet budget holdes, så tyskerne ikke tør gå i samarbejde om bro med os

Danske piger der ønsker den unødvendige bro ønsker penge under bordet fra de
, der skal tjene på den

Respekt for tyskerne det ikke vil blande sig med halenegre som os.

Tyskerne har udført højteknologi i topklasse og forkortete rejsetid til
BErlin via Hamburg og det er nok.
Luksus-Danmark kvajede sig med Øresundsbro og bør sætte tæring efter
næring - vi har stor gæld, trods en - måske kortvarig og ufortjent -
højkonjunktur p.t.

Fra : Towli

Dato : 30-06-07 10:03

> Jeg er enig med dig i at det er en lorteregering. De to ting har bare
> intet
> med hinanden at gøre.
>
> vv

....Jeg ved det, jeg ved det....Men når man nu kan købe hele verden...

Fra : Per Rønne

Dato : 30-06-07 10:49

Towli <towli@oldboyz.dk> wrote:

> ...Jeg ved det, jeg ved det....Men når man nu kan købe hele verden...

Om 1.000 år, hvis udviklinger fortsætter ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 30-06-07 10:19

> [...]

> af de vigtigste hverv i dette land, og samtidig udsteder den danske stat
> uden videre 43 milliarder i risikabel statsgaranti, til et projekt som

Det er nu lige kommet frem at sosu'erne tjener en 25.000 om måneden.
Hvis de vel at mærke er ansat på fuld tid.

Det vil de gerne, men kommunerne vil helst undgå det, så mange kun er
ansat til at få de gamle op af seng - og i seng igen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk