Slut med racefordeling på amerikanske skol~
Fra : Jesper

Dato : 29-06-07 20:49

Den amerikanske højesteret siger nu at race ikke kan danne grundlag for fordeling
af eleverne på amerikanske skoler.

http://www.freep.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070628/NEWS07/70628024/0/NEWS07

--
Jesper

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-06-07 22:03

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> Den amerikanske højesteret siger nu at race ikke kan danne grundlag for
> [...]

Ja, den lagde jeg også mærke til. Det bliver interessant om det politisk
korrekte USA skal være mindre politisk korrekt end totalitære EU/DK på dette
punkt.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-07 22:19

> [...]
>
> Ja, den lagde jeg også mærke til. Det bliver interessant om det politisk
> korrekte USA skal være mindre politisk korrekt end totalitære EU/DK på

Hvis jeg ejer en børneflok og vil lade dem lege med ikkekulturfremmede i
nabolaget ELLER gå i skole med sådanne kun, så kan det da ikke rage
højesteret nogetsteds.
Når børnene er 18 kan de bestemme selv.
Har undervisningsministerier og lignende busybodies nogensinde gjort gavn?