/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Voldsmosespillet
Fra : Jesper


Dato : 29-06-07 11:06

Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien

http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf

--
Jesper

 
 
N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 11:21

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net
> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>
> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf

De vil have stoppet det, evt med fogedforbud, så sandheden skal endnu engang
skjules.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Kim Frederiksen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 29-06-07 11:25

N_B_DK wrote:
>
> De vil have stoppet det, evt med fogedforbud, så sandheden skal endnu
> engang skjules.

Ja, det er "hånende og ydmygende" ... hvad fanden tror de ikke det er for
danskere at blive kaldt "ludere" og "danskersvin", overfaldet, voldtaget og
dræbt af en flok degenererede arabere der intet har her at skaffe. Hvornår
begynder der at blive taget hensyn til DANSKERNES interesser?

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 11:32

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
news:4684de0c$0$90262$14726298@news.sunsite.dk

>Hvornår begynder der at blive taget hensyn til DANSKERNES
> interesser?

Kim du plejer da ikke være så naiv ? det sker da ikke.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 11:49

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
news:4684de0c$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> N_B_DK wrote:
>>
>> De vil have stoppet det, evt med fogedforbud, så sandheden skal endnu
>> engang skjules.
>
> Ja, det er "hånende og ydmygende" ... hvad fanden tror de ikke det er for
> danskere at blive kaldt "ludere" og "danskersvin", overfaldet, voldtaget
> og dræbt af en flok degenererede arabere der intet har her at skaffe.

Det ved jeg ikke, men hvor mange kender du, der har oplevet det? Jeg bor på
Nørrebro, og har kun positive oplevelser med det betydelige antal
indvandrere, jeg møder her.




Thomas von Hassel (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 29-06-07 12:04

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> news:4684de0c$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
> > N_B_DK wrote:
> >>
> >> De vil have stoppet det, evt med fogedforbud, så sandheden skal endnu
> >> engang skjules.
> >
> > Ja, det er "hånende og ydmygende" ... hvad fanden tror de ikke det er for
> > danskere at blive kaldt "ludere" og "danskersvin", overfaldet, voldtaget
> > og dræbt af en flok degenererede arabere der intet har her at skaffe.
>
> Det ved jeg ikke, men hvor mange kender du, der har oplevet det? Jeg bor på
> Nørrebro, og har kun positive oplevelser med det betydelige antal
> indvandrere, jeg møder her.


sssshhh, du må ikke ødelægge deres lille fantasiverden ..

/thomas

N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 12:54

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> wrote in message
news:1i0h06u.d2j7holqu21oN%thomas_lists@elements.dk
> sssshhh, du må ikke ødelægge deres lille fantasiverden ..

Det er nemt nok at sige når man bor i jylland, i en by der ikke er
overbefolket af invandrere.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 12:59

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:4684f2df$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> wrote in message
> news:1i0h06u.d2j7holqu21oN%thomas_lists@elements.dk
>> sssshhh, du må ikke ødelægge deres lille fantasiverden ..
>
> Det er nemt nok at sige når man bor i jylland, i en by der ikke er
> overbefolket af invandrere.

Jeg bor på Nørrebro, og jeg giver Thomas helt ret.

I øvrigt viser undersøgelserne jo, at netop folk fra fjerne udegne uden
indvandrere er klart mest fremmedfjendske.



Thomas von Hassel (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 29-06-07 14:06

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> wrote in message
> news:1i0h06u.d2j7holqu21oN%thomas_lists@elements.dk
> > sssshhh, du må ikke ødelægge deres lille fantasiverden ..
>
> Det er nemt nok at sige når man bor i jylland, i en by der ikke er
> overbefolket af invandrere.

jeg bor i herning. Jeg har boet i Gullestrup v. herning og jeg har boet
i Gjellerup Parken i aarhus ... jeg må sige at jeg ikke kan genkende
jeres skrækscenarie ... ikke dermed sagt at der ikke er problemer ...
det er en helt anden historie.

/thomas

@ (29-06-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 29-06-07 16:58

On Fri, 29 Jun 2007 13:53:54 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> wrote in message
>news:1i0h06u.d2j7holqu21oN%thomas_lists@elements.dk
>> sssshhh, du må ikke ødelægge deres lille fantasiverden ..
>
>Det er nemt nok at sige når man bor i jylland, i en by der ikke er
>overbefolket af invandrere.


hvilken by er ikke overbefolket af indvandrere?


--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.
/Herbert Hoover/

N_B_DK (30-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-06-07 01:50

"@" <1@invalid.net> wrote in message
news:kuaa83lrktd3qvmdnn298tie9ufs26ap9u@4ax.com

> hvilken by er ikke overbefolket af indvandrere?

Kan nævne en række, men det er nok også mere undtagelsen end reglen (og nej
vil ikke nævne dem, tænk nu hvis de læste det, og fik lyst til at ødelægge
de byer også)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


@ (30-06-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 30-06-07 11:43

On Sat, 30 Jun 2007 02:50:11 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message
>news:kuaa83lrktd3qvmdnn298tie9ufs26ap9u@4ax.com
>
>> hvilken by er ikke overbefolket af indvandrere?
>
>Kan nævne en række, men det er nok også mere undtagelsen end reglen (og nej
>vil ikke nævne dem, tænk nu hvis de læste det, og fik lyst til at ødelægge
>de byer også)

jeg bor i Jylland, men kan ikke komme i tanker om en eneste by hvor
der ikke er muhamedanere


--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.
/Herbert Hoover/

N_B_DK (01-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 01-07-07 22:47

"@" <1@invalid.net> wrote in message
news:3rcc83188cq26q2erb8mv8p273hm19dhdb@4ax.com
> On Sat, 30 Jun 2007 02:50:11 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
> wrote:
>
> > "@" <1@invalid.net> wrote in message
> > news:kuaa83lrktd3qvmdnn298tie9ufs26ap9u@4ax.com
> >
> > > hvilken by er ikke overbefolket af indvandrere?
> >
> > Kan nævne en række, men det er nok også mere undtagelsen end reglen
> > (og nej vil ikke nævne dem, tænk nu hvis de læste det, og fik lyst
> > til at ødelægge de byer også)
>
> jeg bor i Jylland, men kan ikke komme i tanker om en eneste by hvor
> der ikke er muhamedanere

der er forskel på enkelte og så til at være overbefolket.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


@ (01-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-07-07 22:58

On Sun, 1 Jul 2007 23:47:18 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message
>news:3rcc83188cq26q2erb8mv8p273hm19dhdb@4ax.com
>> On Sat, 30 Jun 2007 02:50:11 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
>> wrote:
>>
>> > "@" <1@invalid.net> wrote in message
>> > news:kuaa83lrktd3qvmdnn298tie9ufs26ap9u@4ax.com
>> >
>> > > hvilken by er ikke overbefolket af indvandrere?
>> >
>> > Kan nævne en række, men det er nok også mere undtagelsen end reglen
>> > (og nej vil ikke nævne dem, tænk nu hvis de læste det, og fik lyst
>> > til at ødelægge de byer også)
>>
>> jeg bor i Jylland, men kan ikke komme i tanker om en eneste by hvor
>> der ikke er muhamedanere
>
>der er forskel på enkelte og så til at være overbefolket.

hvilken?


en rotte kan være begyndelsen til en sand plage


--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve
/Mattæus kap.7 vers 15/

N_B_DK (01-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 01-07-07 23:05

"@" <1@invalid.net> wrote in message
news:mq8g835v2087dbpa5s53lqvja35pmu3n2t@4ax.com
> hvilken?

Hvis du ikke selv kan se forskellen, så står det slemt til.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 12:13

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:4684e3aa$0$90270$14726298@news.sunsite.dk

> Det ved jeg ikke, men hvor mange kender du, der har oplevet det? Jeg
> bor på Nørrebro, og har kun positive oplevelser med det betydelige
> antal indvandrere, jeg møder her.

Det er ikke os alle der lutter positive oplevelser, det er ikke hylende
sjovt at blive truet med kniv og pistol.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 12:55

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:4684e961$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> news:4684e3aa$0$90270$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Det ved jeg ikke, men hvor mange kender du, der har oplevet det? Jeg
>> bor på Nørrebro, og har kun positive oplevelser med det betydelige
>> antal indvandrere, jeg møder her.
>
> Det er ikke os alle der lutter positive oplevelser, det er ikke hylende
> sjovt at blive truet med kniv og pistol.

Nej, men er du da blevet det? Prøv nu lige at være ærlig.



N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 13:30

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:4684f32b$0$90273$14726298@news.sunsite.dk

> Nej, men er du da blevet det? Prøv nu lige at være ærlig.

Ærlig ? der er til den ene episode 8 vidner (var til en grillfest), til den
med pistolen var der 50-60 mennesker, men ok, alle så vel nisser og ufoer
den aften, jeg vil oprindeligt håbe du en dag oplever det samme, det ville
give dig et andet syn på ofre, men så hjernedød som du er ville du vel ikke
fatte det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 13:45

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:4684fb69$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> news:4684f32b$0$90273$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Nej, men er du da blevet det? Prøv nu lige at være ærlig.
>
> Ærlig ? der er til den ene episode 8 vidner (var til en grillfest), til
> den med pistolen var der 50-60 mennesker, men ok, alle så vel nisser og
> ufoer den aften, jeg vil oprindeligt håbe du en dag oplever det samme, det
> ville give dig et andet syn på ofre, men så hjernedød som du er ville du
> vel ikke fatte det.

Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de få. Husk det.



Kim Frederiksen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 29-06-07 13:48

Christian R. Larsen wrote:
>
> Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de få.
> Husk det.

En af de få? Sig mig, hvilken Verden lever du i hva? De fremmede tegner sig
for langt størstedelen af voldelige forbrydelser i DK. I øvrigt ved jeg med
sikkerhed at NB taler sandt i denne sag. Det skal du ikke prøve på at drage
i tvivl.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 13:51

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
news:4684ff77$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> Christian R. Larsen wrote:
>>
>> Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de få.
>> Husk det.
>
> En af de få? Sig mig, hvilken Verden lever du i hva? De fremmede tegner
> sig for langt størstedelen af voldelige forbrydelser i DK.

Det er ikke det samme som, at der begås mange voldelige forbrydelser i
Danmark - og da slet ikke af indvandrere imod danskere.

> I øvrigt ved jeg med sikkerhed at NB taler sandt i denne sag. Det skal du
> ikke prøve på at drage i tvivl.

Jamen stort tillykke - det er vel nok godt, at I to har én ven hver. Var det
til en fest hos Johnni, det skete?



Malene P (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 29-06-07 14:27


"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4685003b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> news:4684ff77$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> > Christian R. Larsen wrote:
> >>
> >> Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de få.
> >> Husk det.
> >
> > En af de få? Sig mig, hvilken Verden lever du i hva? De fremmede tegner
> > sig for langt størstedelen af voldelige forbrydelser i DK.
>
> Det er ikke det samme som, at der begås mange voldelige forbrydelser i
> Danmark - og da slet ikke af indvandrere imod danskere.

Hvad mon SÅ er mange, Christian? Mit gæt er, at det er lige præcis den dag,
det går ud over lige præcis Christian. Har jeg ret -eller har du et tal?

Malene P



Bo Warming (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-06-07 14:57

Et spil er om ytringsfrihed og §266b er STENDØD og den
fascistisk-stalinistiske censur kan forhåbentlig ikke genoplives



Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 15:17

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:46850908$0$93813$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4685003b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
>> news:4684ff77$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
>> > Christian R. Larsen wrote:
>> >>
>> >> Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de få.
>> >> Husk det.
>> >
>> > En af de få? Sig mig, hvilken Verden lever du i hva? De fremmede tegner
>> > sig for langt størstedelen af voldelige forbrydelser i DK.
>>
>> Det er ikke det samme som, at der begås mange voldelige forbrydelser i
>> Danmark - og da slet ikke af indvandrere imod danskere.
>
> Hvad mon SÅ er mange, Christian? Mit gæt er, at det er lige præcis den
> dag,
> det går ud over lige præcis Christian. Har jeg ret -eller har du et tal?

Tyv tror hver mand stjæler.



Malene P (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 29-06-07 15:25


"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46851448$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> news:46850908$0$93813$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:4685003b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> >> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> >> news:4684ff77$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> >> > Christian R. Larsen wrote:
> >> >>
> >> >> Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de få.
> >> >> Husk det.
> >> >
> >> > En af de få? Sig mig, hvilken Verden lever du i hva? De fremmede
tegner
> >> > sig for langt størstedelen af voldelige forbrydelser i DK.
> >>
> >> Det er ikke det samme som, at der begås mange voldelige forbrydelser i
> >> Danmark - og da slet ikke af indvandrere imod danskere.
> >
> > Hvad mon SÅ er mange, Christian? Mit gæt er, at det er lige præcis den
> > dag,
> > det går ud over lige præcis Christian. Har jeg ret -eller har du et tal?
>
> Tyv tror hver mand stjæler.

Nåså. Men når så det er "konstateret" -har du SÅ et bud på, hvornår antallet
overstiger DIN grænse, Christian?

Malene P



Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 15:38

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:4685166c$0$47938$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46851448$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>> news:46850908$0$93813$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> >
>> > "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> > news:4685003b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>> >> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
>> >> news:4684ff77$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
>> >> > Christian R. Larsen wrote:
>> >> >>
>> >> >> Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de få.
>> >> >> Husk det.
>> >> >
>> >> > En af de få? Sig mig, hvilken Verden lever du i hva? De fremmede
> tegner
>> >> > sig for langt størstedelen af voldelige forbrydelser i DK.
>> >>
>> >> Det er ikke det samme som, at der begås mange voldelige forbrydelser i
>> >> Danmark - og da slet ikke af indvandrere imod danskere.
>> >
>> > Hvad mon SÅ er mange, Christian? Mit gæt er, at det er lige præcis den
>> > dag,
>> > det går ud over lige præcis Christian. Har jeg ret -eller har du et
>> > tal?
>>
>> Tyv tror hver mand stjæler.
>
> Nåså. Men når så det er "konstateret" -har du SÅ et bud på, hvornår
> antallet
> overstiger DIN grænse, Christian?

Næh - jeg synes ikke, det giver mening at sætte en sådan grænse. Hvorfor
skulle man dog det?



Malene P (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 29-06-07 16:08


"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46851949$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> news:4685166c$0$47938$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:46851448$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> >> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> >> news:46850908$0$93813$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >> >
> >> > "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >> > news:4685003b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> >> >> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> >> >> news:4684ff77$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> >> >> > Christian R. Larsen wrote:
> >> >> >>
> >> >> >> Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de
få.
> >> >> >> Husk det.
> >> >> >
> >> >> > En af de få? Sig mig, hvilken Verden lever du i hva? De fremmede
> > tegner
> >> >> > sig for langt størstedelen af voldelige forbrydelser i DK.
> >> >>
> >> >> Det er ikke det samme som, at der begås mange voldelige forbrydelser
i
> >> >> Danmark - og da slet ikke af indvandrere imod danskere.
> >> >
> >> > Hvad mon SÅ er mange, Christian? Mit gæt er, at det er lige præcis
den
> >> > dag,
> >> > det går ud over lige præcis Christian. Har jeg ret -eller har du et
> >> > tal?
> >>
> >> Tyv tror hver mand stjæler.
> >
> > Nåså. Men når så det er "konstateret" -har du SÅ et bud på, hvornår
> > antallet
> > overstiger DIN grænse, Christian?
>
> Næh - jeg synes ikke, det giver mening at sætte en sådan grænse. Hvorfor
> skulle man dog det?

Så du VIL altså ikke fortælle os, hvad "MANGE" er? Det efterlader os jo
igenigen i den tydelige fornemmelse af, at du egentlig vil skide på alle
problemer, der rammer alle andre -bare ikke dig selv? DET giver mening -men
ingen sympati herfra

Malene P

Malene P



Thomas von Hassel (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 29-06-07 16:13

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46851949$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> > "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> > news:4685166c$0$47938$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > >
> > > "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > > news:46851448$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> > >> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> > >> news:46850908$0$93813$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > >> >
> > >> > "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > >> > news:4685003b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> > >> >> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> > >> >> news:4684ff77$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> > >> >> > Christian R. Larsen wrote:
> > >> >> >>
> > >> >> >> Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de
> få.
> > >> >> >> Husk det.
> > >> >> >
> > >> >> > En af de få? Sig mig, hvilken Verden lever du i hva? De fremmede
> > > tegner
> > >> >> > sig for langt størstedelen af voldelige forbrydelser i DK.
> > >> >>
> > >> >> Det er ikke det samme som, at der begås mange voldelige forbrydelser
> i
> > >> >> Danmark - og da slet ikke af indvandrere imod danskere.
> > >> >
> > >> > Hvad mon SÅ er mange, Christian? Mit gæt er, at det er lige præcis
> den
> > >> > dag,
> > >> > det går ud over lige præcis Christian. Har jeg ret -eller har du et
> > >> > tal?
> > >>
> > >> Tyv tror hver mand stjæler.
> > >
> > > Nåså. Men når så det er "konstateret" -har du SÅ et bud på, hvornår
> > > antallet
> > > overstiger DIN grænse, Christian?
> >
> > Næh - jeg synes ikke, det giver mening at sætte en sådan grænse. Hvorfor
> > skulle man dog det?
>
> Så du VIL altså ikke fortælle os, hvad "MANGE" er? Det efterlader os jo
> igenigen i den tydelige fornemmelse af, at du egentlig vil skide på alle
> problemer, der rammer alle andre -bare ikke dig selv? DET giver mening -men
> ingen sympati herfra

Kan du ? ... "for mange" er jo ikke just let kvantificerbart ...


/thomas


Martin Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 29-06-07 16:42


"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i meddelelsen
news:1i0hbsk.2opk9y1wdkqlkN%thomas_lists@elements.dk...
> Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:
>
>> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:46851949$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>> > "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>> > news:4685166c$0$47938$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> > >
>> > > "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> > > news:46851448$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>> > >> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>> > >> news:46850908$0$93813$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> > >> >
>> > >> > "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> > >> > news:4685003b$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>> > >> >> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
>> > >> >> news:4684ff77$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
>> > >> >> > Christian R. Larsen wrote:
>> > >> >> >>
>> > >> >> >> Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de
>> få.
>> > >> >> >> Husk det.
>> > >> >> >
>> > >> >> > En af de få? Sig mig, hvilken Verden lever du i hva? De
>> > >> >> > fremmede
>> > > tegner
>> > >> >> > sig for langt størstedelen af voldelige forbrydelser i DK.
>> > >> >>
>> > >> >> Det er ikke det samme som, at der begås mange voldelige
>> > >> >> forbrydelser
>> i
>> > >> >> Danmark - og da slet ikke af indvandrere imod danskere.
>> > >> >
>> > >> > Hvad mon SÅ er mange, Christian? Mit gæt er, at det er lige præcis
>> den
>> > >> > dag,
>> > >> > det går ud over lige præcis Christian. Har jeg ret -eller har du
>> > >> > et
>> > >> > tal?
>> > >>
>> > >> Tyv tror hver mand stjæler.
>> > >
>> > > Nåså. Men når så det er "konstateret" -har du SÅ et bud på, hvornår
>> > > antallet
>> > > overstiger DIN grænse, Christian?
>> >
>> > Næh - jeg synes ikke, det giver mening at sætte en sådan grænse.
>> > Hvorfor
>> > skulle man dog det?
>>
>> Så du VIL altså ikke fortælle os, hvad "MANGE" er? Det efterlader os jo
>> igenigen i den tydelige fornemmelse af, at du egentlig vil skide på alle
>> problemer, der rammer alle andre -bare ikke dig selv? DET giver
>> mening -men
>> ingen sympati herfra
>
> Kan du ? ... "for mange" er jo ikke just let kvantificerbart ...

1 muhammedaner er en for meget.
Derudover er det skingrende perverst vanvid at invitere 1/2 million af dette
kulturfremmede stenalderfolk, som anser vantro for urene, og som efter 10
års skolegang stadig er analfabeter, ind i lille DK på godt 20 år.
Simpel matematik vil vise at det oprindelige folk er i mindretal eller
udslettet om få årtier.

Det er en folkeforbrydelse mod danskerne, og de skyldige vil givetvis blive
stillet til ansvar en dag.

Mvh
Martin


N/A (07-07-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 07-07-07 09:32



Per Rønne (07-07-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 07-07-07 09:32

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> news:468527ca$0$53250$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > 1 muhammedaner er en for meget.
>
> Det samme gælder en stemme på Dansk Folkeparti. Faktisk viser flere
> undersøgelser jo, at Danmark ville være et bedre land at leve i, hvis ikke
> her var DF'ere. F.eks. ville den gennemsnitlige intelligenskvotient stige,
> hvis de alle blev smidt ud af landet.

Ja, her trives fordommene jo.

Ville Danmark i øvrigt blive et bedre land at leve i, hvis skafottet på
Nytorv blev genrejst, til brug ved håndsafhugninger af tyveknægte, og
halshugninger på dem der vovede at forlade islam ?

Hvad synes du i øvrigt om dhimmi-institutionen ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

N_B_DK (08-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 08-07-07 16:04

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:468f37c1$0$19362$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> news:468527ca$0$53250$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > 1 muhammedaner er en for meget.
>
> Det samme gælder en stemme på Dansk Folkeparti. Faktisk viser flere
> undersøgelser jo, at Danmark ville være et bedre land at leve i, hvis
> ikke her var DF'ere. F.eks. ville den gennemsnitlige
> intelligenskvotient stige, hvis de alle blev smidt ud af landet.

LOL ja, helt sikkert *G*

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


N/A (07-07-2007)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 07-07-07 10:03



Per Rønne (07-07-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 07-07-07 10:03

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> news:4685208b$0$93978$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

<som skrev et eller andet>

> Hvor får du den idé fra? Du har meget svært ved at forstå andres
> synspunkter, ikke?

Hvad med dig selv, når du kan få dig selv til at udspy følgende
had-frase:

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote in
in Message-ID <468f37c1$0$19362$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Faktisk viser flere undersøgelser jo, at Danmark ville være et bedre land
> at leve i, hvis ikke her var DF'ere. F.eks. ville den gennemsnitlige
> intelligenskvotient stige, hvis de alle blev smidt ud af landet.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Christian R. Larsen (07-07-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 07-07-07 11:58

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
news:1i0vmm9.1stm085shdqf3N%per@RQNNE.invalid...
> Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:
>
>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>> news:4685208b$0$93978$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> <som skrev et eller andet>
>
>> Hvor får du den idé fra? Du har meget svært ved at forstå andres
>> synspunkter, ikke?
>
> Hvad med dig selv, når du kan få dig selv til at udspy følgende
> had-frase:
>
> Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote in
> in Message-ID <468f37c1$0$19362$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:
>
>> Faktisk viser flere undersøgelser jo, at Danmark ville være et bedre land
>> at leve i, hvis ikke her var DF'ere. F.eks. ville den gennemsnitlige
>> intelligenskvotient stige, hvis de alle blev smidt ud af landet.

Se lige hvad jeg svarer på, Per...



Per Rønne (07-07-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 07-07-07 12:46

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
> news:1i0vmm9.1stm085shdqf3N%per@RQNNE.invalid...
> > Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:
> >
> >> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> >> news:4685208b$0$93978$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > <som skrev et eller andet>
> >
> >> Hvor får du den idé fra? Du har meget svært ved at forstå andres
> >> synspunkter, ikke?
> >
> > Hvad med dig selv, når du kan få dig selv til at udspy følgende
> > had-frase:
> >
> > Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote in
> > in Message-ID <468f37c1$0$19362$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:
> >
> >> Faktisk viser flere undersøgelser jo, at Danmark ville være et bedre land
> >> at leve i, hvis ikke her var DF'ere. F.eks. ville den gennemsnitlige
> >> intelligenskvotient stige, hvis de alle blev smidt ud af landet.
>
> Se lige hvad jeg svarer på, Per...

Jeg ser at det sker i en lang tråd med Malene P, som jeg ærligt talt
ikke mere orker læse. Jeg synes at statsministerens bemærkning om Farums
daværende borgmester også ville være passende her.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 13:58

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:4684feaa$0$90275$14726298@news.sunsite.dk

> Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de få.
> Husk det.

Nej jeg ved ikke jeg er en af de få, jeg kender mange der har været ud for
lignende overfald, så nej jeg er ikke en af de få, hvilket man også kan se,
hvis man da ellers vil tro på politiets døgn rapporter.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 15:18

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:468501e3$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> Nej jeg ved ikke jeg er en af de få, jeg kender mange der har været ud for
> lignende overfald,

Hvordan kan det da være, at jeg ikke kender en eneste, og aldrig har hørt om
nogen i min bekendtskabskreds, der kendte nogen?


> så nej jeg er ikke en af de få, hvilket man også kan se, hvis man da
> ellers vil tro på politiets døgn rapporter.

Ja - kriminaliteten i Danmark er på tilbagegang.



N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 15:23

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:46851484$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> news:468501e3$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> > Nej jeg ved ikke jeg er en af de få, jeg kender mange der har været
> > ud for lignende overfald,
>
> Hvordan kan det da være, at jeg ikke kender en eneste, og aldrig har
> hørt om nogen i min bekendtskabskreds, der kendte nogen?

Jeg kender ingen der har besteget Mount Everest, ergo er der ingen der har,
er det den logik du lever efter?

>
> > så nej jeg er ikke en af de få, hvilket man også kan se, hvis man da
> > ellers vil tro på politiets døgn rapporter.
>
> Ja - kriminaliteten i Danmark er på tilbagegang.

Nå, jeg synes nu ellers den bliver mere og mere grov.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 15:39

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:468515dc$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> news:46851484$0$90262$14726298@news.sunsite.dk
>> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
>> news:468501e3$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>> > Nej jeg ved ikke jeg er en af de få, jeg kender mange der har været
>> > ud for lignende overfald,
>>
>> Hvordan kan det da være, at jeg ikke kender en eneste, og aldrig har
>> hørt om nogen i min bekendtskabskreds, der kendte nogen?
>
> Jeg kender ingen der har besteget Mount Everest, ergo er der ingen der
> har, er det den logik du lever efter?

Min påstand er, at det er de færreste, der løber ind i den slags
oplevelser - det samme med Mt. E.

> Nå, jeg synes nu ellers den bliver mere og mere grov.

Sjovt nok viser statistikkerne noget andet.



N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 16:12

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:46851982$0$90269$14726298@news.sunsite.dk
> Sjovt nok viser statistikkerne noget andet.

Jeps, for de skal jo være politisk korrekte, det er dog ikke det samme som
de faktuelt er korrekte.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ukendt (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-06-07 15:46

Christian R. Larsen wrote:
>
> Hvordan kan det da være, at jeg ikke kender en eneste, og aldrig har
> hørt om nogen i min bekendtskabskreds, der kendte nogen?
>

Fordi du sandsynligvis har meget få venner.



N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 16:13

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> wrote in message
news:46851b3a$0$21925$157c6196@dreader1.cybercity.dk
> Christian R. Larsen wrote:
> >
> > Hvordan kan det da være, at jeg ikke kender en eneste, og aldrig har
> > hørt om nogen i min bekendtskabskreds, der kendte nogen?
> >
>
> Fordi du sandsynligvis har meget få venner.

Og med hans indstilling ville det være meget forståeligt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


John (29-06-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 29-06-07 16:18

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>> Fordi du sandsynligvis har meget få venner.
>
> Og med hans indstilling ville det være meget forståeligt.

- kan jo også skyldes dårlig ånde..



John (29-06-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 29-06-07 16:16

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan det da være, at jeg ikke kender en eneste

Stakkel! Prøv om du evt kan komme lidt ud.

> kriminaliteten i Danmark er på tilbagegang.

Jeps. Der er kun nogle få, enkeltstående tilfælde.

John :)



Knud Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 29-06-07 16:37

Christian R. Larsen wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> news:468501e3$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>> Nej jeg ved ikke jeg er en af de få, jeg kender mange der har været
>> ud for lignende overfald,
>
> Hvordan kan det da være, at jeg ikke kender en eneste, og aldrig har
> hørt om nogen i min bekendtskabskreds, der kendte nogen?

Så først når vi har Irak-tilstande vil du anerkende problemer?

>
>
>> så nej jeg er ikke en af de få, hvilket man også kan se, hvis man da
>> ellers vil tro på politiets døgn rapporter.
>
> Ja - kriminaliteten i Danmark er på tilbagegang.

Nej, det er den ikke. Der er stigninger i indbrud, i overfald på offentligt
ansatte, i antallet af psykisk syge som begår vold, - det er de sikre tal,
så er der nogle som hævder at det stigende antal anmeldelser kun er pga
mindre tilbøjelighed til at tåle vold, - men det ved man jo ikke med
sikkerhed.

Man ved med sikkerhed at der er store mørketal, OG at der er mange typer
vold som ikke bliver anmeldt, - se evt i aviserne bare de sidste par uger.
Der er også miljøer hvor man ikke tør fortælle noget uanset hvad man ved, du
kan selv gætte hvilke miljøer. Det sker jo meget ofte at man har en gruppe
på måske 20 mand som deltager i vold og "forsvinder", dvs de kommer aldrig
til at tælle i nogen statistik.


et par klip:

Volden i København er steget en smule i de fire første måneder af 2007,
hvis man sammenligner med månederne året før.
Men bag den forholdsvis lille stigning gemmer der sig ifølge
chefpolitiinspektør Per Larsen, Københavns Politi, en uhyggelig virkelighed.
Flere og flere voldssager bliver begået med knive eller andre våben.

- Antallet af de grove voldssager er nogenlunde det samme som hidtil.
Problemet er, at vi ser større og større tilbøjelighed til at anvende våben,
og det er ikke mindst knive, jeg her tænker på, siger Per Larsen

---------

"I de første fire måneder af 2007 blev der i København gennemsnitligt
anmeldt 10 voldssager mere om måneden end året før. En til to af dem er grov
vold - altså vold, hvor der kan have været anvendt våben. Det afslører
statistikken imidlertid ikke."

-----------

tal indtil 2005:


1980 1990 1995 2000 2002
2003 2004 2005
Voldsforbrydelser i alt 7226 10651 13357 15161 16825 17706 18059
18777


Stort fald?

-----------

Og så det du hænger dig op på, går jeg ud fra?:


I Justitsministeriet er kriminolog Brita Kyvsgaard ikke overrasket over den
udvikling, som skadestueundersøgelsen beskriver. Også hun kan bekræfte, at
den grovere vold ikke er steget, men samtidig er politiets voldsstatistik
både over simpel vold og alvorligere vold vokset. Det samme gælder
straffene. Hun vil gerne undersøge årsagerne til disse modstridende
tendenser, siger kriminologen. Brita Kyvsgaard peger selv på, at det kan
skyldes politiets registrering, men også at stadig flere ting anmeldes, som
ikke tidligere blev anmeldt.

»Det hænger givetvis sammen med, at vi som borgere hyppigere definerer nogle
hændelser som vold og går til politiet med det,« siger Kyvsgaard.

Både blandt politifolk, jurister, kriminologer og læger er der en erkendelse
af, at der altid har været og fortsat er et meget stort »mørketal« - altså
voldshændelser, som hverken opdages på skadestuens briks, eller hvor
politiet nogensinde bliver blandet ind i sagen. "

---------------
















Martin Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 29-06-07 19:00

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i meddelelsen
news:46852726$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Brita Kyvsgaard peger selv på, at det kan skyldes politiets registrering,
> men også at stadig flere ting anmeldes, som ikke tidligere blev anmeldt.
>
> »Det hænger givetvis sammen med, at vi som borgere hyppigere definerer
> nogle hændelser som vold og går til politiet med det,« siger Kyvsgaard.

Jeg hørte hende godt sige det der i radioen. Men det er da en komplet
uvidenskabelig udtalelse. Det er da fint at have "fornemmelser", men kan de
ikke underbygges, bør man som krimnolog holde mund.

Min "fornemmelse" er at folk i højere grad er klar over kriminalitetsfaren
ved visse mørklødede signaler. Det medfører at folk bliver mere forsigtige
og begrænser deres færden - mon fru Kyvsgaard også har "fornemmet" dettes
indflydelse på voldsstatistikken??

Mvh
Martin


Frank (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 29-06-07 16:44

Christian R. Larsen skrev:

> Hvordan kan det da være, at jeg ikke kender en eneste, og aldrig har hørt om
> nogen i min bekendtskabskreds, der kendte nogen?

Tilfældigheder?

Personligt kender jeg flere der selv eller hvis nærmeste er blevet
overfaldet af personer med anden etnisk herkomst end dansk.

Den sidste var en kollega's søn der, umotiveret, blev overfaldet med
spark og slag til en gymnasiefest.

Det er overraskede mig i den situation var ikke så meget overfaldet, som
gymnasiets uvilje mod at høre om og gøre noget ved overfaldet.

> Ja - kriminaliteten i Danmark er på tilbagegang.

Men den bliver også stadig grovere.

Mvh
Frank

Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 11:49

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:4684dd10$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net
>> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>>
>> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
>
> De vil have stoppet det, evt med fogedforbud, så sandheden skal endnu
> engang skjules.

Sanheden som går på, at DDF ikke aner, hvad der foregår i Vollsmose?



N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 11:52

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:4684e37f$0$90276$14726298@news.sunsite.dk

> Sanheden som går på, at DDF ikke aner, hvad der foregår i Vollsmose?

Nå, gør den det, synes nu ellers der står højt og tydeligt:

Obs: Enhver mulig lighed med eksisterende lokaliteter er utilsigtet

Så er det jo nok et rent tilfælde hvis nogen af episoderne har fundet sted i
netop Vollsmose....

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 12:00

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:4684e47d$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> news:4684e37f$0$90276$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Sanheden som går på, at DDF ikke aner, hvad der foregår i Vollsmose?
>
> Nå, gør den det, synes nu ellers der står højt og tydeligt:
>
> Obs: Enhver mulig lighed med eksisterende lokaliteter er utilsigtet
>
> Så er det jo nok et rent tilfælde hvis nogen af episoderne har fundet sted
> i netop Vollsmose....

Ja, især da fordi de er frit opfundet.



N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 12:50

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:4684e617$0$90275$14726298@news.sunsite.dk
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> news:4684e47d$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> > "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> > news:4684e37f$0$90276$14726298@news.sunsite.dk
> >
> > > Sanheden som går på, at DDF ikke aner, hvad der foregår i
> > > Vollsmose?
> >
> > Nå, gør den det, synes nu ellers der står højt og tydeligt:
> >
> > Obs: Enhver mulig lighed med eksisterende lokaliteter er utilsigtet
> >
> > Så er det jo nok et rent tilfælde hvis nogen af episoderne har
> > fundet sted i netop Vollsmose....
>
> Ja, især da fordi de er frit opfundet.

Aha.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Malene P (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 29-06-07 12:50


"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4684e617$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> news:4684e47d$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> > "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> > news:4684e37f$0$90276$14726298@news.sunsite.dk
> >
> >> Sanheden som går på, at DDF ikke aner, hvad der foregår i Vollsmose?
> >
> > Nå, gør den det, synes nu ellers der står højt og tydeligt:
> >
> > Obs: Enhver mulig lighed med eksisterende lokaliteter er utilsigtet
> >
> > Så er det jo nok et rent tilfælde hvis nogen af episoderne har fundet
sted
> > i netop Vollsmose....
>
> Ja, især da fordi de er frit opfundet.

Det tror du jo ikke selv på -vel?

Malene P



Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 12:58

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:4684f224$0$92950$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Ja, især da fordi de er frit opfundet.
>
> Det tror du jo ikke selv på -vel?

Flere af tingene er givetvis hendt - det gør det meste jo, hvis man venter
længe nok. Flere af tingene er helt sikkert ikke hendt - f.eks. pige, der
får halsen skåret over. Men det er nu egentlig også ligegyldigt. Folk, der
bor i Vollsmose, kan ikke genkende deres verden som den udlægges af DDF. Mig
bekendt bor der ingen medlemmer af DDF i Vollsmose.

Sjovt nok er det i øvrigt sådan, at de mennesker, der har de mest
indvandrerfjendske holdninger, er dem, der bor i områder med færrest
indvandrere. Danskere, der bor i områder som Nørrebro, Vollsmose og
Gellerupparken er gennemgående positive over for indvandrere. Hvorfor mon?



N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 13:32

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:4684f3cc$0$90268$14726298@news.sunsite.dk
>Hvorfor mon?

Fordi de er i undertal, og ved at det er farligt at være kritisk, det er
logik for selvdøde burhøns.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 13:46

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:4684fbbe$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> news:4684f3cc$0$90268$14726298@news.sunsite.dk
>>Hvorfor mon?
>
> Fordi de er i undertal, og ved at det er farligt at være kritisk, det er
> logik for selvdøde burhøns.

Det gælder også områder, hvor danskerne er i flertal. Jo flere indvandrere i
et område, jo mere positive er de derboende danskere over for indvandrere
generelt.



Frank (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 29-06-07 16:47

Hej

Christian R. Larsen skrev:

> Det gælder også områder, hvor danskerne er i flertal. Jo flere indvandrere i
> et område, jo mere positive er de derboende danskere over for indvandrere
> generelt.

Hmm, underligt. De undersøgelser jeg har set er at når antallet af
personer af anden etnisk herkomst overstiger 30-40% i et boligområdet
begynder der at ske en voldsom afvandring af etnisk danskere fra det
pågældnede boligområde.

Jeg ser om jeg kan finde et link til dem hvis jeg får tid.

Mvh
Frank

Malene P (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 29-06-07 13:33


"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4684f3cc$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> news:4684f224$0$92950$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >> Ja, især da fordi de er frit opfundet.
> >
> > Det tror du jo ikke selv på -vel?
>
> Flere af tingene er givetvis hendt - det gør det meste jo, hvis man venter
> længe nok. Flere af tingene er helt sikkert ikke hendt - f.eks. pige, der
> får halsen skåret over. Men det er nu egentlig også ligegyldigt.

Nej det er det ikke, når du påstår, at det hele rer ren fiktion.

> Folk, der
> bor i Vollsmose, kan ikke genkende deres verden som den udlægges af DDF.

Nogle af episoderne er da ofte foregået i Vollsmose, men det er du
naturligvis ikke bekendt med -vel? DDF har komprimeret en masse af de øvrige
dagligdags begivenheder -som jeg utallige gange har linket til- til at
foregå i Vollsmose og ladet spilleren være et fiktiv øjenvidne til disse
begivenheder. Det ved du udmærket, så hvorfor fluekneppe mere om det. I en
sidebemærkning synes jeg bestemt at DDF burde finde en mere seriøs måde at
bekæmpe tilstrømningen af fremmede på -der er ikke meget tilbage af den ånd,
foreningen startede i.

> Mig
> bekendt bor der ingen medlemmer af DDF i Vollsmose.

Hvor i alverden har du den viden fra?

> Sjovt nok er det i øvrigt sådan, at de mennesker, der har de mest
> indvandrerfjendske holdninger, er dem, der bor i områder med færrest
> indvandrere. Danskere, der bor i områder som Nørrebro, Vollsmose og
> Gellerupparken er gennemgående positive over for indvandrere. Hvorfor mon?

Aner det ikke -jeg kender ingen fra nogen af stederne. Men det kan jo være,
at de mere kritiske danskere er skræmt/jaget væk eller flygtet fra deres
hjem, dengang det for alvor begyndte at gå galt.

Malene P




Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 13:49

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:4684fc39$0$93827$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4684f3cc$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>> news:4684f224$0$92950$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> >> Ja, især da fordi de er frit opfundet.
>> >
>> > Det tror du jo ikke selv på -vel?
>>
>> Flere af tingene er givetvis hendt - det gør det meste jo, hvis man
>> venter
>> længe nok. Flere af tingene er helt sikkert ikke hendt - f.eks. pige, der
>> får halsen skåret over. Men det er nu egentlig også ligegyldigt.
>
> Nej det er det ikke, når du påstår, at det hele rer ren fiktion.

For min pointe er det ligegyldigt.

>
>> Folk, der
>> bor i Vollsmose, kan ikke genkende deres verden som den udlægges af DDF.
>
> Nogle af episoderne er da ofte foregået i Vollsmose, men det er du
> naturligvis ikke bekendt med -vel? DDF har komprimeret en masse af de
> øvrige
> dagligdags begivenheder -som jeg utallige gange har linket til- til at
> foregå i Vollsmose og ladet spilleren være et fiktiv øjenvidne til disse
> begivenheder. Det ved du udmærket, så hvorfor fluekneppe mere om det.

Fordi løgnen er, at dette spil tegner et retvisende billede af, hvordan
livet er i indvandrertunge områder.

> Hvor i alverden har du den viden fra?

Det er blot et gæt. Prøv selv at kigge dig omkring. Hvor tit møder du
mennesker, der er lige så hadefulde og fordomsfulde over for indvandrere,
som du selv er, der samtidig har jævnligt samkvem med indvandrere?

>> Sjovt nok er det i øvrigt sådan, at de mennesker, der har de mest
>> indvandrerfjendske holdninger, er dem, der bor i områder med færrest
>> indvandrere. Danskere, der bor i områder som Nørrebro, Vollsmose og
>> Gellerupparken er gennemgående positive over for indvandrere. Hvorfor
>> mon?
>
> Aner det ikke -jeg kender ingen fra nogen af stederne.

Det kommer da virkelig som et chok.

> Men det kan jo være,
> at de mere kritiske danskere er skræmt/jaget væk eller flygtet fra deres
> hjem, dengang det for alvor begyndte at gå galt.

I så fald er det jo sært, at Nørrebo er et af de mest attraktive kvarterer i
København lige nu. Se bare på huspriserne.




Malene P (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 29-06-07 13:37


"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4684f3cc$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> news:4684f224$0$92950$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >> Ja, især da fordi de er frit opfundet.
> >
> > Det tror du jo ikke selv på -vel?
>
> Sjovt nok er det i øvrigt sådan, at de mennesker, der har de mest
> indvandrerfjendske holdninger, er dem, der bor i områder med færrest
> indvandrere. Danskere, der bor i områder som Nørrebro, Vollsmose og
> Gellerupparken er gennemgående positive over for indvandrere. Hvorfor mon?
>
Stockholmsyndromet?

Malene P



Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 13:50

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:4684fd45$0$93806$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4684f3cc$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>> news:4684f224$0$92950$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> >> Ja, især da fordi de er frit opfundet.
>> >
>> > Det tror du jo ikke selv på -vel?
>>
>> Sjovt nok er det i øvrigt sådan, at de mennesker, der har de mest
>> indvandrerfjendske holdninger, er dem, der bor i områder med færrest
>> indvandrere. Danskere, der bor i områder som Nørrebro, Vollsmose og
>> Gellerupparken er gennemgående positive over for indvandrere. Hvorfor
>> mon?
>>
> Stockholmsyndromet?

Så vi, der bor her på Nørrebro, er altså gidsler? Det er skægt - det synes
jeg ikke, jeg har opdaget. Men jeg skal da prøve at konfrontere en af
"gidseltagerne" med din fantasifulde teori, næste gang jrg køber en
shawarma.



Malene P (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 29-06-07 14:07


"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46850001$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> news:4684fd45$0$93806$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:4684f3cc$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> >> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> >> news:4684f224$0$92950$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >> >> Ja, især da fordi de er frit opfundet.
> >> >
> >> > Det tror du jo ikke selv på -vel?
> >>
> >> Sjovt nok er det i øvrigt sådan, at de mennesker, der har de mest
> >> indvandrerfjendske holdninger, er dem, der bor i områder med færrest
> >> indvandrere. Danskere, der bor i områder som Nørrebro, Vollsmose og
> >> Gellerupparken er gennemgående positive over for indvandrere. Hvorfor
> >> mon?
> >>
> > Stockholmsyndromet?
>
> Så vi, der bor her på Nørrebro, er altså gidsler? Det er skægt - det synes
> jeg ikke, jeg har opdaget. Men jeg skal da prøve at konfrontere en af
> "gidseltagerne" med din fantasifulde teori, næste gang jrg køber en
> shawarma.

Ja, gør du det.

Malene P



Christian R. Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 29-06-07 15:18

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:46850442$0$47938$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Ja, gør du det.

Ikke skyggen af reflektion. Hårfarven må være ægte.



N_B_DK (29-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-06-07 14:02

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:4684fd45$0$93806$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> Stockholmsyndromet?

Nope, prøv du og tag til Silicien og spørg hvor mange alm mennesker der er
kritiske overfor mafiaen, og jeg er sikker på at næsten alle vil sige, at de
ingen problemer oplever, de har intet set, de har garanteret slet ikke været
der, og var de der, så sov de, er det mon ikke nærmere pga frygt at folk de
ikke tør være kritiske, og så har været så bange at de tilsidst har glemt at
de faktisk er bange, og fået den dygelige tanke at hvis man føjer dem i det
mindste, så sker der ikke en noget ?

Altså med andre ord man fejer møget ind under tæppet, det bliver der bare
ikke rent af.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


@ (29-06-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 29-06-07 16:56

On Fri, 29 Jun 2007 12:59:41 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
>news:4684e47d$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
>> news:4684e37f$0$90276$14726298@news.sunsite.dk
>>
>>> Sanheden som går på, at DDF ikke aner, hvad der foregår i Vollsmose?
>>
>> Nå, gør den det, synes nu ellers der står højt og tydeligt:
>>
>> Obs: Enhver mulig lighed med eksisterende lokaliteter er utilsigtet
>>
>> Så er det jo nok et rent tilfælde hvis nogen af episoderne har fundet sted
>> i netop Vollsmose....
>
>Ja, især da fordi de er frit opfundet.

gad vide hvorfor nogen overhovedet hyler op om det spil

mon nogen føler sig selv eller andre ramt lige i pletten


_hvis_ spillet blot er fri fantasi er der jo slet ingen grund til de
reaktioner som kommer fra bl.a. Odense-politikere



--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.
/Herbert Hoover/

Martin Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 29-06-07 19:13


"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen
news:7paa83p7qsn5f3kmdkqqaeldeopehqlssq@4ax.com...
> On Fri, 29 Jun 2007 12:59:41 +0200, "Christian R. Larsen"
> <crlarsen@hotmail.com> wrote:
>
>>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
>>news:4684e47d$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>>> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
>>> news:4684e37f$0$90276$14726298@news.sunsite.dk
>>>
>>>> Sanheden som går på, at DDF ikke aner, hvad der foregår i Vollsmose?
>>>
>>> Nå, gør den det, synes nu ellers der står højt og tydeligt:
>>>
>>> Obs: Enhver mulig lighed med eksisterende lokaliteter er utilsigtet
>>>
>>> Så er det jo nok et rent tilfælde hvis nogen af episoderne har fundet
>>> sted
>>> i netop Vollsmose....
>>
>>Ja, især da fordi de er frit opfundet.
>
> gad vide hvorfor nogen overhovedet hyler op om det spil
>
> mon nogen føler sig selv eller andre ramt lige i pletten
>
>
> _hvis_ spillet blot er fri fantasi er der jo slet ingen grund til de
> reaktioner som kommer fra bl.a. Odense-politikere

Det er typisk danske landsforrædere og ikke perkere der anmelder disse ting.
Det er i sig selv vanvittigt når man erindrer hvorledes retssystemet afviste
EF-sag om grundlovsbrud fordi man ikke mente at der var nogen forurettet
part.

Det er ikke første gang Kay Jokil, chef for "Voldsmosesekretariatet" og
uddannet ved RUC, er ude med riven. - Tilfældigt fra nettet:

Uanset ens holdninger til indvandring er det helt uacceptabelt at forlyste
sig med at hænge en bestemt gruppe mennesker ud på den måde, siger Kay Jokil

Mvh
Martin


Jakob (30-06-2007)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 30-06-07 08:56

On Fri, 29 Jun 2007 12:59:41 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
>news:4684e47d$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
>> news:4684e37f$0$90276$14726298@news.sunsite.dk
>>
>>> Sanheden som går på, at DDF ikke aner, hvad der foregår i Vollsmose?
>>
>> Nå, gør den det, synes nu ellers der står højt og tydeligt:
>>
>> Obs: Enhver mulig lighed med eksisterende lokaliteter er utilsigtet
>>
>> Så er det jo nok et rent tilfælde hvis nogen af episoderne har fundet sted
>> i netop Vollsmose....
>
>Ja, især da fordi de er frit opfundet.
>

Og det er ren opdigtning når politiet mødes med stenkast, og når
brandvæsenet ikke kan komme ind uden massiv politibeskyttelse?

Hvorfor vil man benægte virkeligheden i så ekstrem grad? :l

Christian R. Larsen (30-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 30-06-07 08:36

"Jakob" <native@able.com> wrote in message
news:d23c8310csoas9ffse3b1k383a9kgbrgt8@4ax.com...

> Og det er ren opdigtning når politiet mødes med stenkast, og når
> brandvæsenet ikke kan komme ind uden massiv politibeskyttelse?

Sådan har det været i korte perioder, men det er det ikke længere.

> Hvorfor vil man benægte virkeligheden i så ekstrem grad?

Ja, det må du jo spørge DDF om.



N_B_DK (01-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 01-07-07 22:48

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:468607dd$0$90266$14726298@news.sunsite.dk

> Ja, det må du jo spørge DDF om.

Nej vi spørg dig, da det er dig der nægter at indse fakta.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Kim2000 (30-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 30-06-07 07:39


"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4684e37f$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> news:4684dd10$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
>> news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net
>>> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>>>
>>> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
>>
>> De vil have stoppet det, evt med fogedforbud, så sandheden skal endnu
>> engang skjules.
>
> Sanheden som går på, at DDF ikke aner, hvad der foregår i Vollsmose?

Det er der jo ikke mange danskere der ved, da danskere ikke har adgang til
området. Når der er brand skal der 4 politibiler og en mindre hær til for at
beskytte brandmændene.
mvh
Kim



Christian R. Larsen (30-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 30-06-07 08:37

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
news:4685facf$0$93296$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Det er der jo ikke mange danskere der ved, da danskere ikke har adgang til
> området.

Så de danske beboere, der udtalte sig om det i går, lyver altså, når de
påstår, at de bor der, og at der er rart at bo?

> Når der er brand skal der 4 politibiler og en mindre hær til for at
> beskytte brandmændene.

Det passer jo ikke, Kim.



@ (30-06-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 30-06-07 12:35

On Sat, 30 Jun 2007 09:36:42 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
>news:4685facf$0$93296$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Det er der jo ikke mange danskere der ved, da danskere ikke har adgang til
>> området.
>
>Så de danske beboere, der udtalte sig om det i går, lyver altså, når de
>påstår, at de bor der, og at der er rart at bo?
>
>> Når der er brand skal der 4 politibiler og en mindre hær til for at
>> beskytte brandmændene.
>
>Det passer jo ikke, Kim.
>

at det ikke lige passer ind i din fantasiverden gør det ikke mindre
korrekt

er du lige så faktaresistent som Wilstrup?

<<<<<<<<
http://monokultur.dk/2007/01/02/fynboer-angriber-brandmaend/
Brandbekæmpelse under politibeskyttelse
I Odense som i flere andre byer er brandbilerne i dag beskyttede med
blandt andet brudsikre ruder, så brosten og andet ikke kvæster
brandmændene, når lokale beboere går amok over brandvæsenets
tilstedeværelse.

Flere bydele har til tider været såkaldte ‘no-go’-områder for
brandbiler og ambulancer. Det har betydet, at de ved udrykninger har
standset uden for området og ventet, indtil politiet har samlet en
styrke, der kan eskortere og beskytte redningsmandskabet i kvarteret.
<<<<<<

<<<<<<
http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-1437-mid-1-params-1.html
De værste var de over 60 antændinger, som skete i opgange og kældre i
slutningen af året, fordi de udgjorde en risiko for beboerne. I
sensommeren måtte brandbiler køre med politieskorte til
Gellerup-området efter angreb fra unge."
<<<<<<

<<<<
http://tv2oj.srv.webpartner.dk/nyhe_nyhed_s.asp?newsID=15584
Brandmændenes og buschaufførernes fagforening FOA kræver øjeblikkelig
indsats mod stenkastende unge i Gellerup.

Igen i weekenden var Gellerup skueplads for uro (arkivfoto).

Fagforeningen FOA, som blandt andet organiserer brandmænd og
bybus-chaufførerer i Århus, kræver nu initiativer fra politi og
kommune, som kan stoppe de unge i Gellerupparken, der i weekenden
kastede sten mod brandbiler og busser.
<<<<<<



--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.
/Herbert Hoover/

Sten Schou (01-07-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 01-07-07 00:53


"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen
news:udfc839mh1f09gq0abea6tvvfjsg6lj72k@4ax.com...

> er du lige så faktaresistent som Wilstrup?
>
> <<<<<<<<
> http://monokultur.dk/2007/01/02/fynboer-angriber-brandmaend/
> Brandbekæmpelse under politibeskyttelse
> I Odense som i flere andre byer er brandbilerne i dag beskyttede med
> blandt andet brudsikre ruder, så brosten og andet ikke kvæster
> brandmændene, når lokale beboere går amok over brandvæsenets
> tilstedeværelse.
>
> Flere bydele har til tider været såkaldte 'no-go'-områder for
> brandbiler og ambulancer. Det har betydet, at de ved udrykninger har
> standset uden for området og ventet, indtil politiet har samlet en
> styrke, der kan eskortere og beskytte redningsmandskabet i kvarteret.
> <<<<<<
>
> <<<<<<
> http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-1437-mid-1-params-1.html
> De værste var de over 60 antændinger, som skete i opgange og kældre i
> slutningen af året, fordi de udgjorde en risiko for beboerne. I
> sensommeren måtte brandbiler køre med politieskorte til
> Gellerup-området efter angreb fra unge."
> <<<<<<
>
> <<<<
> http://tv2oj.srv.webpartner.dk/nyhe_nyhed_s.asp?newsID=15584
> Brandmændenes og buschaufførernes fagforening FOA kræver øjeblikkelig
> indsats mod stenkastende unge i Gellerup.
>
> Igen i weekenden var Gellerup skueplads for uro (arkivfoto).
>
> Fagforeningen FOA, som blandt andet organiserer brandmænd og
> bybus-chaufførerer i Århus, kræver nu initiativer fra politi og
> kommune, som kan stoppe de unge i Gellerupparken, der i weekenden
> kastede sten mod brandbiler og busser.

Nu hører vi atter engang ikke noget til CRL i en uges tid.....

Hilsen Sten


@ (01-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-07-07 07:13

On Sun, 1 Jul 2007 01:52:39 +0200, "Sten Schou" <dot@dotdot.com>
wrote:

>
>"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen
>news:udfc839mh1f09gq0abea6tvvfjsg6lj72k@4ax.com...
>
>> er du lige så faktaresistent som Wilstrup?
>>
>> <<<<<<<<
>> http://monokultur.dk/2007/01/02/fynboer-angriber-brandmaend/
>> Brandbekæmpelse under politibeskyttelse
>> I Odense som i flere andre byer er brandbilerne i dag beskyttede med
>> blandt andet brudsikre ruder, så brosten og andet ikke kvæster
>> brandmændene, når lokale beboere går amok over brandvæsenets
>> tilstedeværelse.
>>
>> Flere bydele har til tider været såkaldte 'no-go'-områder for
>> brandbiler og ambulancer. Det har betydet, at de ved udrykninger har
>> standset uden for området og ventet, indtil politiet har samlet en
>> styrke, der kan eskortere og beskytte redningsmandskabet i kvarteret.
>> <<<<<<
>>
>> <<<<<<
>> http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-1437-mid-1-params-1.html
>> De værste var de over 60 antændinger, som skete i opgange og kældre i
>> slutningen af året, fordi de udgjorde en risiko for beboerne. I
>> sensommeren måtte brandbiler køre med politieskorte til
>> Gellerup-området efter angreb fra unge."
>> <<<<<<
>>
>> <<<<
>> http://tv2oj.srv.webpartner.dk/nyhe_nyhed_s.asp?newsID=15584
>> Brandmændenes og buschaufførernes fagforening FOA kræver øjeblikkelig
>> indsats mod stenkastende unge i Gellerup.
>>
>> Igen i weekenden var Gellerup skueplads for uro (arkivfoto).
>>
>> Fagforeningen FOA, som blandt andet organiserer brandmænd og
>> bybus-chaufførerer i Århus, kræver nu initiativer fra politi og
>> kommune, som kan stoppe de unge i Gellerupparken, der i weekenden
>> kastede sten mod brandbiler og busser.
>
>Nu hører vi atter engang ikke noget til CRL i en uges tid.....



han er måske slet ikke faktaresistent, men fakta-allergisk?


--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.
/Herbert Hoover/

Pjensen73 (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-06-07 15:05

Den Fri, 29 Jun 2007 13:59:03 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> news:4684f2df$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> wrote in message
>> news:1i0h06u.d2j7holqu21oN%thomas_lists@elements.dk
>>> sssshhh, du må ikke ødelægge deres lille fantasiverden ..
>>
>> Det er nemt nok at sige når man bor i jylland, i en by der ikke er
>> overbefolket af invandrere.
>
> Jeg bor på Nørrebro, og jeg giver Thomas helt ret.
>
> I øvrigt viser undersøgelserne jo, at netop folk fra fjerne udegne uden
> indvandrere er klart mest fremmedfjendske.

Der bor mange indvandrere i den del af byen hvor jeg bor, jeg her er de
ved at splitte hele bydelen ad.

Pjensen73 (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-06-07 15:08

Den Fri, 29 Jun 2007 14:58:06 +0200 skrev N_B_DK:

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> news:4684feaa$0$90275$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Det er muligt, du taler sandt. Men i så fald er du jo en af de få.
>> Husk det.
>
> Nej jeg ved ikke jeg er en af de få, jeg kender mange der har været ud for
> lignende overfald, så nej jeg er ikke en af de få, hvilket man også kan se,
> hvis man da ellers vil tro på politiets døgn rapporter.
>

Politiet er jo racister, så deres døgnrapport, kan du ikke stole på.

Pjensen73 (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-06-07 15:16

Den Fri, 29 Jun 2007 13:58:10 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> news:4684f224$0$92950$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Ja, især da fordi de er frit opfundet.
>>
>> Det tror du jo ikke selv på -vel?
>
> Flere af tingene er givetvis hendt - det gør det meste jo, hvis man venter
> længe nok. Flere af tingene er helt sikkert ikke hendt - f.eks. pige, der
> får halsen skåret over. Men det er nu egentlig også ligegyldigt. Folk, der
> bor i Vollsmose, kan ikke genkende deres verden som den udlægges af DDF. Mig
> bekendt bor der ingen medlemmer af DDF i Vollsmose.
>
> Sjovt nok er det i øvrigt sådan, at de mennesker, der har de mest
> indvandrerfjendske holdninger, er dem, der bor i områder med færrest
> indvandrere. Danskere, der bor i områder som Nørrebro, Vollsmose og
> Gellerupparken er gennemgående positive over for indvandrere. Hvorfor mon?

Fordi de ikke tør at være kritiske. Hvad mon der ville ske, hvis en ude i
Voldsmose stod offentlig frem, og sagde at han var DF'er?
Han ville få en masse tæsk af indvandrene.

Pjensen73 (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-06-07 15:19

Den Fri, 29 Jun 2007 16:15:54 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:46851194$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
>> Der bor mange indvandrere i den del af byen hvor jeg bor, jeg her er de
>> ved at splitte hele bydelen ad.
>
> NÃ¥.

Flot argument.

Christian Andersen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Christian Andersen


Dato : 29-06-07 16:58

Jesper skrev:
> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>
> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf

Tjek mit DDF-spil!

http://www.chran.dk/ddf-spillet/

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Michael Weber (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 29-06-07 21:20


"Christian Andersen" <ij2ztk602@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
news:46852be4$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> Jesper skrev:
> > Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
> >
> > http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
>
> Tjek mit DDF-spil!
>
> http://www.chran.dk/ddf-spillet/
>
> --
> Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

*rofl*
Fantastisk spil !



Notion (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 29-06-07 18:10


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>
> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
>

Ak ja I har sagt ulven kommer så mange gange nu, at i er blevet bange for
Jeres egen skygge. Godt der ikke er nogen Lucky Luke i jer, for så havde i
sku skudt alle omkring jer, da i tænker så langsomt og trækker så hurtigt.




Pjensen73 (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-06-07 18:32

Den Fri, 29 Jun 2007 19:10:06 +0200 skrev Notion:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
>> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>>
>> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
>>
>
> Ak ja I har sagt ulven kommer så mange gange nu, at i er blevet bange for
> Jeres egen skygge. Godt der ikke er nogen Lucky Luke i jer, for så havde i
> sku skudt alle omkring jer, da i tænker så langsomt og trækker så hurtigt.

Ulven ER her allerede.

Notion (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 29-06-07 19:51


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46854225$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Fri, 29 Jun 2007 19:10:06 +0200 skrev Notion:
>
>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>> news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
>>> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>>>
>>> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
>>>
>>
>> Ak ja I har sagt ulven kommer så mange gange nu, at i er blevet bange for
>> Jeres egen skygge. Godt der ikke er nogen Lucky Luke i jer, for så havde
>> i
>> sku skudt alle omkring jer, da i tænker så langsomt og trækker så
>> hurtigt.
>
> Ulven ER her allerede.

Nope den er kun i jeres fantasi



Pjensen73 (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-06-07 20:28

Den Fri, 29 Jun 2007 20:50:48 +0200 skrev Notion:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46854225$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Fri, 29 Jun 2007 19:10:06 +0200 skrev Notion:
>>
>>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>>> news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
>>>> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>>>>
>>>> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
>>>>
>>>
>>> Ak ja I har sagt ulven kommer så mange gange nu, at i er blevet bange for
>>> Jeres egen skygge. Godt der ikke er nogen Lucky Luke i jer, for så havde
>>> i
>>> sku skudt alle omkring jer, da i tænker så langsomt og trækker så
>>> hurtigt.
>>
>> Ulven ER her allerede.
>
> Nope den er kun i jeres fantasi

Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en anden.

Notion (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 29-06-07 20:57


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46855d27$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> Den Fri, 29 Jun 2007 20:50:48 +0200 skrev Notion:
>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:46854225$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Den Fri, 29 Jun 2007 19:10:06 +0200 skrev Notion:
>>>
>>>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>>>> news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
>>>>> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>>>>>
>>>>> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
>>>>>
>>>>
>>>> Ak ja I har sagt ulven kommer så mange gange nu, at i er blevet bange
>>>> for
>>>> Jeres egen skygge. Godt der ikke er nogen Lucky Luke i jer, for så
>>>> havde
>>>> i
>>>> sku skudt alle omkring jer, da i tænker så langsomt og trækker så
>>>> hurtigt.
>>>
>>> Ulven ER her allerede.
>>
>> Nope den er kun i jeres fantasi
>
> Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en anden.

Slet ikke, du skaber en virkelighed i dit hoved, som kun du kan se, mange af
os andre ser slet ikke nogen ulv ikke engang et får udenpå en ulv. Se dig om
og find dig selv i vores dejlige fredelige land hvor muslimer sagtens kan
leve sammen med alle andre.



Peter B. P. (02-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter B. P.


Dato : 02-07-07 20:41

Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46855d27$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> > Den Fri, 29 Jun 2007 20:50:48 +0200 skrev Notion:
> >
> >> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> >> news:46854225$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> >>> Den Fri, 29 Jun 2007 19:10:06 +0200 skrev Notion:
> >>>
> >>>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> >>>> news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
> >>>>> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
> >>>>>
> >>>>> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
> >>>>>
> >>>>
> >>>> Ak ja I har sagt ulven kommer så mange gange nu, at i er blevet bange
> >>>> for
> >>>> Jeres egen skygge. Godt der ikke er nogen Lucky Luke i jer, for så
> >>>> havde
> >>>> i
> >>>> sku skudt alle omkring jer, da i tænker så langsomt og trækker så
> >>>> hurtigt.
> >>>
> >>> Ulven ER her allerede.
> >>
> >> Nope den er kun i jeres fantasi
> >
> > Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en anden.
>
> Slet ikke, du skaber en virkelighed i dit hoved, som kun du kan se, mange af
> os andre ser slet ikke nogen ulv ikke engang et får udenpå en ulv. Se dig om
> og find dig selv i vores dejlige fredelige land hvor muslimer sagtens kan
> leve sammen med alle andre.

Jorden til Notion... come in please.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Notion (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 03-07-07 19:30


"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
news:1i0n84h.41fgstxthjajN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
> Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:46855d27$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>> > Den Fri, 29 Jun 2007 20:50:48 +0200 skrev Notion:
>> >
>> >> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> >> news:46854225$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
>> >>> Den Fri, 29 Jun 2007 19:10:06 +0200 skrev Notion:
>> >>>
>> >>>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>> >>>> news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
>> >>>>> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>> >>>>>
>> >>>>> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
>> >>>>>
>> >>>>
>> >>>> Ak ja I har sagt ulven kommer så mange gange nu, at i er blevet
>> >>>> bange
>> >>>> for
>> >>>> Jeres egen skygge. Godt der ikke er nogen Lucky Luke i jer, for så
>> >>>> havde
>> >>>> i
>> >>>> sku skudt alle omkring jer, da i tænker så langsomt og trækker så
>> >>>> hurtigt.
>> >>>
>> >>> Ulven ER her allerede.
>> >>
>> >> Nope den er kun i jeres fantasi
>> >
>> > Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en
>> > anden.
>>
>> Slet ikke, du skaber en virkelighed i dit hoved, som kun du kan se, mange
>> af
>> os andre ser slet ikke nogen ulv ikke engang et får udenpå en ulv. Se dig
>> om
>> og find dig selv i vores dejlige fredelige land hvor muslimer sagtens kan
>> leve sammen med alle andre.
>
> Jorden til Notion... come in please.

Læs om rigtige problemer, oplev rigtige problemer, tag ud i verden så kan du
se hvor dejligt fredeligt vi har det i DK. AT du skræmmer dig selv ved at
læse aviser, kan kun være udtryk for, at du aldrig kom helt frisk igennem
Anders And og Co.



@ (03-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 03-07-07 19:48

On Tue, 3 Jul 2007 20:30:24 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:


>Læs om rigtige problemer,

det skulle du prøve

og erkende hvem det er der skaber dem

http://www.historyofjihad.com/sitemap.html

http://www.thereligionofpeace.com/

http://www.apostatesofislam.com/islam_and_terrorism.htm


--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve
/Mattæus kap.7 vers 15/

Notion (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 04-07-07 09:02


"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:k86l835qdktp3a3fso9u7hmau84rvitq0m@4ax.com...
> On Tue, 3 Jul 2007 20:30:24 +0200, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>
>>Læs om rigtige problemer,
>
> det skulle du prøve
>
> og erkende hvem det er der skaber dem
>
> http://www.historyofjihad.com/sitemap.html
>
> http://www.thereligionofpeace.com/
>
> http://www.apostatesofislam.com/islam_and_terrorism.htm
>

Ja det er ufattelig hvad du tror på af tegneserie site, wow du er dyb,
skarpsindig, meget kritisk når du vælger source, ja mere dygtig kan man nok
ikke blive som DF'er, men vi andre håber da du får lidt mere ud af dit liv.



Peter B. P. (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter B. P.


Dato : 04-07-07 10:17

Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
> news:k86l835qdktp3a3fso9u7hmau84rvitq0m@4ax.com...
> > On Tue, 3 Jul 2007 20:30:24 +0200, "Notion"
> > <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
> >
> >
> >>Læs om rigtige problemer,
> >
> > det skulle du prøve
> >
> > og erkende hvem det er der skaber dem
> >
> > http://www.historyofjihad.com/sitemap.html
> >
> > http://www.thereligionofpeace.com/
> >
> > http://www.apostatesofislam.com/islam_and_terrorism.htm
> >
>
> Ja det er ufattelig hvad du tror på af tegneserie site, wow du er dyb,
> skarpsindig, meget kritisk når du vælger source, ja mere dygtig kan man nok
> ikke blive som DF'er, men vi andre håber da du får lidt mere ud af dit liv.

Hvor er din argumentation?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

@ (04-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 04-07-07 14:35

On Wed, 4 Jul 2007 10:02:24 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>
>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>news:k86l835qdktp3a3fso9u7hmau84rvitq0m@4ax.com...
>> On Tue, 3 Jul 2007 20:30:24 +0200, "Notion"
>> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>>
>>
>>>Læs om rigtige problemer,
>>
>> det skulle du prøve
>>
>> og erkende hvem det er der skaber dem
>>
>> http://www.historyofjihad.com/sitemap.html
>>
>> http://www.thereligionofpeace.com/
>>
>> http://www.apostatesofislam.com/islam_and_terrorism.htm
>>
>
>Ja det er ufattelig

nej det er temmelig nemt at fatte at muhamedanere er denne klodes
rotter og hyæner


> hvad du tror på af tegneserie site,

påvis fejl på siderne




--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve
/Mattæus kap.7 vers 15/

Martin Larsen (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 29-06-07 21:49

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen
news:46856408$0$3583$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46855d27$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...

>> Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en anden.
>
> Slet ikke, du skaber en virkelighed i dit hoved,

Du har intet hoved - kun et tågehorn.

Mvh
Martin


Notion (30-06-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 30-06-07 08:28


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46856fb8$0$53648$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen
> news:46856408$0$3583$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:46855d27$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>
>>> Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en anden.
>>
>> Slet ikke, du skaber en virkelighed i dit hoved,
>
> Du har intet hoved - kun et tågehorn.

Måske men hvilket fornuftigt har du tilført dette dejlige fredelige land,
hvor de dejlige muslimer kan leve i fred.



Peter B. P. (02-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter B. P.


Dato : 02-07-07 20:41

Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:46856fb8$0$53648$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen
> > news:46856408$0$3583$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >>
> >> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> >> news:46855d27$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> >
> >>> Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en anden.
> >>
> >> Slet ikke, du skaber en virkelighed i dit hoved,
> >
> > Du har intet hoved - kun et tågehorn.
>
> Måske men hvilket fornuftigt har du tilført dette dejlige fredelige land,
> hvor de dejlige muslimer kan leve i fred.

Prøv at tage ud til Mjølnerparken, Gjellerupparken eller Vollsmose, og
se om det kan få dine øjne op.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Notion (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 03-07-07 19:28


"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
news:1i0n854.1krdfct5jo10iN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
> Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>> news:46856fb8$0$53648$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> > "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen
>> > news:46856408$0$3583$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> >>
>> >> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> >> news:46855d27$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>> >
>> >>> Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en
>> >>> anden.
>> >>
>> >> Slet ikke, du skaber en virkelighed i dit hoved,
>> >
>> > Du har intet hoved - kun et tågehorn.
>>
>> Måske men hvilket fornuftigt har du tilført dette dejlige fredelige land,
>> hvor de dejlige muslimer kan leve i fred.
>
> Prøv at tage ud til Mjølnerparken, Gjellerupparken eller Vollsmose, og
> se om det kan få dine øjne op.

Jeg behøver da bare at tage på arbejde for at snakke med personer som er
under integration_tilretning. Som du kan se så bevæger jeg mig i den rigtige
verden, jeg læser ikke kun om det.



Peter B. P. (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter B. P.


Dato : 03-07-07 20:14

Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
> news:1i0n854.1krdfct5jo10iN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
> > Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
> >
> >> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> >> news:46856fb8$0$53648$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >> > "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen
> >> > news:46856408$0$3583$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >> >>
> >> >> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> >> >> news:46855d27$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> >> >
> >> >>> Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en
> >> >>> anden.
> >> >>
> >> >> Slet ikke, du skaber en virkelighed i dit hoved,
> >> >
> >> > Du har intet hoved - kun et tågehorn.
> >>
> >> Måske men hvilket fornuftigt har du tilført dette dejlige fredelige land,
> >> hvor de dejlige muslimer kan leve i fred.
> >
> > Prøv at tage ud til Mjølnerparken, Gjellerupparken eller Vollsmose, og
> > se om det kan få dine øjne op.
>
> Jeg behøver da bare at tage på arbejde for at snakke med personer som er
> under integration_tilretning. Som du kan se så bevæger jeg mig i den rigtige
> verden, jeg læser ikke kun om det.

Tillykke, så har du lært at de ene øje virker.

Men hvad med det andet?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Notion (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 04-07-07 09:00


"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
news:1i0p1b0.1r7zsvqch03ygN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
> Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
>> news:1i0n854.1krdfct5jo10iN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
>> > Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>> >
>> >> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>> >> news:46856fb8$0$53648$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> >> > "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i meddelelsen
>> >> > news:46856408$0$3583$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> >> >>
>> >> >> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> >> >> news:46855d27$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>> >> >
>> >> >>> Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en
>> >> >>> anden.
>> >> >>
>> >> >> Slet ikke, du skaber en virkelighed i dit hoved,
>> >> >
>> >> > Du har intet hoved - kun et tågehorn.
>> >>
>> >> Måske men hvilket fornuftigt har du tilført dette dejlige fredelige
>> >> land,
>> >> hvor de dejlige muslimer kan leve i fred.
>> >
>> > Prøv at tage ud til Mjølnerparken, Gjellerupparken eller Vollsmose, og
>> > se om det kan få dine øjne op.
>>
>> Jeg behøver da bare at tage på arbejde for at snakke med personer som er
>> under integration_tilretning. Som du kan se så bevæger jeg mig i den
>> rigtige
>> verden, jeg læser ikke kun om det.
>
> Tillykke, så har du lært at de ene øje virker.
>
> Men hvad med det andet?

Og hvor er din argumentation ??



Michael Weber (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 29-06-07 21:19


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien


Et fantastisk spil der giver et glimrende billede af den råddenskab der der
hedder DDF.
Lad betændelsen flyde og familien Danmark væmmes ved DDF :P




Jesper (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 29-06-07 22:34

Michael Weber <michael@removemichaelweber.dk> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
> > Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>
>
> Et fantastisk spil der giver et glimrende billede af den råddenskab der der
> hedder DDF.
> Lad betændelsen flyde og familien Danmark væmmes ved DDF :P

Ja, bare træk gardenerne for og lad som om at problemerne med invasive
arter fra Muhamedanien ikke findes.
--
Jesper

Michael Weber (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 29-06-07 22:42


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1i0htd3.1bf66wreg3v0bN%spambuster@users.toughguy.net...
> Michael Weber <michael@removemichaelweber.dk> wrote:
>
> > "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> > news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
> > > Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
> >
> >
> > Et fantastisk spil der giver et glimrende billede af den råddenskab der
der
> > hedder DDF.
> > Lad betændelsen flyde og familien Danmark væmmes ved DDF :P
>
> Ja, bare træk gardenerne for og lad som om at problemerne med invasive
> arter fra Muhamedanien ikke findes.
> --
> Jesper


hmm...lugter man råddenskaben ?!



@ (29-06-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 29-06-07 23:23

On Fri, 29 Jun 2007 23:41:56 +0200, "Michael Weber"
<michael@removemichaelweber.dk> wrote:

>
>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>news:1i0htd3.1bf66wreg3v0bN%spambuster@users.toughguy.net...
>> Michael Weber <michael@removemichaelweber.dk> wrote:
>>
>> > "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>> > news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
>> > > Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>> >
>> >
>> > Et fantastisk spil der giver et glimrende billede af den råddenskab der
>der
>> > hedder DDF.
>> > Lad betændelsen flyde og familien Danmark væmmes ved DDF :P
>>
>> Ja, bare træk gardenerne for og lad som om at problemerne med invasive
>> arter fra Muhamedanien ikke findes.
>> --
>> Jesper
>
>
>hmm...lugter man råddenskaben ?!

sikkert

hvis man åbner øjne og næsebor kan man tydeligt både se og lugte hvor
rådne alle muhamedanere er


--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.
/Herbert Hoover/

hanzen (30-06-2007)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 30-06-07 07:15


"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
news:46857c44$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>
> hmm...lugter man råddenskaben ?!
>
>

Det er nok fordi din næse sidder på en halvrådden klump
--
hilzen
hanzen



@ (29-06-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 29-06-07 23:11

On Fri, 29 Jun 2007 22:19:01 +0200, "Michael Weber"
<michael@removemichaelweber.dk> wrote:

>
>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
>> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>
>
>Et fantastisk spil

netop

og da det er fri fantasi forekommer det temmelig mærkeligt at nogen
kan få ondt i røven over det



eller nogen føler sig måske truffet

det er jo som bekendt den hund stenen rammer som hyler


--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.
/Herbert Hoover/

Pjensen73 (29-06-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-06-07 21:46

Den Fri, 29 Jun 2007 21:57:00 +0200 skrev Notion:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46855d27$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Fri, 29 Jun 2007 20:50:48 +0200 skrev Notion:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:46854225$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Den Fri, 29 Jun 2007 19:10:06 +0200 skrev Notion:
>>>>
>>>>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>>>>> news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
>>>>>> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>>>>>>
>>>>>> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Ak ja I har sagt ulven kommer så mange gange nu, at i er blevet bange
>>>>> for
>>>>> Jeres egen skygge. Godt der ikke er nogen Lucky Luke i jer, for så
>>>>> havde
>>>>> i
>>>>> sku skudt alle omkring jer, da i tænker så langsomt og trækker så
>>>>> hurtigt.
>>>>
>>>> Ulven ER her allerede.
>>>
>>> Nope den er kun i jeres fantasi
>>
>> Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en anden.
>
> Slet ikke, du skaber en virkelighed i dit hoved, som kun du kan se, mange af
> os andre ser slet ikke nogen ulv ikke engang et får udenpå en ulv. Se dig om
> og find dig selv i vores dejlige fredelige land hvor muslimer sagtens kan
> leve sammen med alle andre.

Fredeligt???
Hvordan kan det så være at der så tit er voldelige overfald mod danskerne?

Pjensen73 (30-06-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-06-07 10:36

Den Sat, 30 Jun 2007 09:27:37 +0200 skrev Notion:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46856f6d$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Fri, 29 Jun 2007 21:57:00 +0200 skrev Notion:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:46855d27$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Den Fri, 29 Jun 2007 20:50:48 +0200 skrev Notion:
>>>>
>>>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>>>> news:46854225$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>>> Den Fri, 29 Jun 2007 19:10:06 +0200 skrev Notion:
>>>>>>
>>>>>>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>>>>>>> news:1i0gxh6.1dcqkxk5smaxgN%spambuster@users.toughguy.net...
>>>>>>>> Endelig et godt opbyggeligt spil for héle familien
>>>>>>>>
>>>>>>>> http://dendanskeforening.dk/files/files/Voldsmosespillet.S%C6RTRYK.pdf
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Ak ja I har sagt ulven kommer så mange gange nu, at i er blevet bange
>>>>>>> for
>>>>>>> Jeres egen skygge. Godt der ikke er nogen Lucky Luke i jer, for så
>>>>>>> havde
>>>>>>> i
>>>>>>> sku skudt alle omkring jer, da i tænker så langsomt og trækker så
>>>>>>> hurtigt.
>>>>>>
>>>>>> Ulven ER her allerede.
>>>>>
>>>>> Nope den er kun i jeres fantasi
>>>>
>>>> Jeg ville ønske at du havde ret, men virkeligheden er desværre en anden.
>>>
>>> Slet ikke, du skaber en virkelighed i dit hoved, som kun du kan se, mange
>>> af
>>> os andre ser slet ikke nogen ulv ikke engang et får udenpå en ulv. Se dig
>>> om
>>> og find dig selv i vores dejlige fredelige land hvor muslimer sagtens kan
>>> leve sammen med alle andre.
>>
>> Fredeligt???
>> Hvordan kan det så være at der så tit er voldelige overfald mod danskerne?
>
> Hvor ?? er det fordi du kun læser om det men springer alle de artikler over
> hvor det kun er ren etnisk Dansk vold indblandet. Har været i byen i min
> ferie og så kun dumme hvide drenge rode rundt på jorden, hvor er alle de
> brune og sorte voldsomme drenge?? var i Sønderborg, Nykøbing F, Marienlyst,
> Stege, Odense, København. Det burde være et fint udpluk af landet.

SÃ¥ sent som i nat i Odense.
http://www.fyens.dk/article/820777

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408896
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste