Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fototaske til Konica Fp-1
Fra : Mikael

Dato : 08-07-01 18:52

Hejsa alle! :)

Mine forældre er i besiddelse af et Konica FP-1 med en 40mm F 1.8 linse til.
De har det lille problem at tasken der hører til (den der sidder direkte på
kameraet) mildest talt er gyselig.
Engang var den sort, men nu er den blevet så slidt og grim, at det ikke er
til at holde ud at se på, men hvor pokker finder man en ny/nyere taske til
et kamera der er 15-20 år gammelt?

Alle gode råd og tips til adresser modtages gerne!

Med venlig hilsen

Mikael

Fra : Søren Bargmann

Dato : 16-07-01 22:01

www.lowepro.com

/Søren

Fra : Mikael

Dato : 17-07-01 19:47

Tak for linket, men det var ikke lige det jeg mente.
De ønsker at finde en ny taske af den type der sidder direkte på kameraet
(den ene deler skruet fast i bunden af kamerahuset, og den anden del, der
dækker linsen, knappes på med 2-3 tryklåse)

Er det muligt at købe sådan nogen, eller er der ikke andre muligheder end at
købe en "universaltaske"??

med venlig hilsen

Mikael