Polsk humor
Fra : Peter B. P.

Dato : 28-06-07 22:59

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7384077.html

Udover dette så gav polakkerne også tyskerne verbalt tørt på for nylig,
fordi de sagde at hvis tyskerne ikke havde slået så mange polakker ihjel
under 2. verdenkrig, så ville der være 60 mio. polakker i dag (det er
40). Til sammenligning er der 80 mio. tyskere.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 28-06-07 23:17

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse news:1i0fwme.1hvjibr1xpgxnyN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
> [...]
> under 2. verdenkrig, så ville der være 60 mio. polakker i dag (det er
> 40). Til sammenligning er der 80 mio. tyskere.

Du sendte det samme for 2 dage siden, ?

Jan Rasmussen

Fra : Peter B. P.

Dato : 29-06-07 01:57

Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:

> [...]
> at hvis tyskerne ikke havde slået så mange polakker ihjel > under 2.
> verdenkrig, så ville der være 60 mio. polakker i dag (det er > 40). Til

Pardon så. Det har været en webside der har sneget sig ind i min browser
igen igen...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-06-07 07:53

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse news:1i0g801.1n6q4vklr2bnN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...

> Pardon så. Det har været en webside der har sneget sig ind i min browser
> igen igen...

Jamen det da også nogle ordentlige bryster, der tåler et gensyn.

Så lige en reklame i toppen af TV2 siden,, til gruppens CO2 konspirations folk,,,
"Download en klima sang gratis"
http://www.1tonmindre.dk/

Jan Rasmussen