Israels præsident tilstår seksuelle overgr~
Fra : Jesper

Dato : 28-06-07 19:02

Israels præsident Moshe Katsav har slået en handel af med
anklagemyndigheden: Han tilstår uterlig optræden for at slippe for langt
alvorligere anklager om voldtægt. Han står til en betinget dom og
erstatning til ofrene. Chefanklager Menachem Mazuz opsummerer det på
denne måde: Fra at være landets førsteborger, bliver hannu en kriminel
dømt for sexforbrydelser.

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/06/28/173041.htm

--
Jesper

Fra : @

Dato : 28-06-07 19:09

On Thu, 28 Jun 2007 20:02:10 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>erstatning til ofrene. Chefanklager Menachem Mazuz opsummerer det på
>denne måde: Fra at være landets førsteborger, bliver hannu en kriminel

og dette viser at Israel er en retsstat
til forskel fra andre lande hvor det er den forulempede kvinde der
dømmes til stening

--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver

Fra : John

Dato : 28-06-07 19:35

> og dette viser at Israel er en retsstat

Jep.

Han troede, han kunne slippe afsted med det, præsident og alting. Det kunne
han så ikke, og bli'r nu ristet, ganske fortjent.

> til forskel fra andre lande hvor det er den forulempede kvinde der
> dømmes til stening

Spild ikke tiden på at forstå muhammedaner-logik.

John

Fra : Per Rønne

Dato : 29-06-07 07:12

@ <1@invalid.net> wrote:

> og dette viser at Israel er en retsstat
> til forskel fra andre lande hvor det er den forulempede kvinde der
> dømmes til stening

Og i stedet bliver nu den internationalt højt respekterede modtager af
Nobels Fredspris Shimon Peres Israels nye præsident. 83 år gammel.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Joakim

Dato : 29-06-07 14:56

> Og i stedet bliver nu den internationalt højt respekterede
> modtager af
> Nobels Fredspris Shimon Peres Israels nye præsident. 83 år
> gammel.

Respekteret i udlandet (muligvis), men i Israel er han kendt som
manden der har tabt hvert eneste valg han har stillet op til.
Stillede han op imod sig selv ville han også tabe, håbløs som han
er, denne Eurabias marionet.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-06-07 09:49

Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> [...]
> manden der har tabt hvert eneste valg han har stillet op til.
> Stillede han op imod sig selv ville han også tabe, håbløs som han

Ikke desto mindre er han allerede valgt som præsident, endnu før Katzav
måtte træde tilbage. Af et stort set enigt Knesset, efter at han i
første valgomgang fik flest stemmer.

Jeg ser ham i øvrigt ikke som 'Eurabias marionet' - i øvrigt eksisterer
Eurabia endnu ikke. Heldigvis.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Joakim

Dato : 30-06-07 10:11

> Ikke desto mindre er han allerede valgt som præsident, endnu før
> Katzav
> måtte træde tilbage. Af et stort set enigt Knesset, efter at han
> første valgomgang fik flest stemmer.

Nemlig, som led i en ufin politisk studehandel og uden en egentlig
folkelig opbakning.

> Jeg ser ham i øvrigt ikke som 'Eurabias marionet' - i øvrigt
> eksisterer
> Eurabia endnu ikke. Heldigvis.

Her er vi så helt uenige.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-06-07 10:49

Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> Nemlig, som led i en ufin politisk studehandel og uden en egentlig
> folkelig opbakning.

Nu vælges Israels præsidenter ikke af befolkningen, da landets
præsidenter svarer til de præsidenter, der findes i størstedelen af
Europa. Altså kransekagefigurer ...

Peres væsentligste opgave bliver at klippe snore over, og så i øvrigt
tale ved pressekonferencer, hvor han skal forklare Israels politik over
for europæerne.

> Her er vi så helt uenige.

»Eurabia-visionen« handler om et Europa som gennem immigration har fået
islamisk flertal, og dermed bliver domineret af arabisk-islamisk kultur
- man må så håbe på at de europæiske kunstværker først sendes over
Atlanterhavet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Joakim

Dato : 30-06-07 13:45

> [...]
> kultur
> - man må så håbe på at de europæiske kunstværker først sendes

Sådan tolker jeg altså ikke betegnelsen »Eurabia«. Tager man
udgangspunkt i Bat Yeor's beskrivelse, så er »Eurabia« udtryk for
etableringen af en Euro-Arabisk demografisk, politisk, økonomisk og
kulturel zone, som også omfatter immigration og multikulturalisme.

I et interview af Bent Blüdnikov svarer Bat Yeor til spørgsmålet:

Eksisterer Eurabia allerede i dine øjne?

<Bat Yeor>

»Ja, det fungerer, og netværket bliver stadig tættere. Jeg vil
gætte på, at også Danmark er dybt involveret i at byde sig til med
venskabelige dialoger med arabiske regimer. Den parlamentariske
Association for Euro-Arabic Coorperation, der blev stiftet i Paris
i 1974, har nu over 600 medlemmer og er aktiv i alle nationale
parlamenter. I denne lobbys grundlag står, at man vil fremme støtte
til de arabiske folk og den palæstinensiske sag.«

De fleste danskere vil sikkert tænke, at det lyder konspiratorisk?

»Det er ikke konspiratorisk, for tilstrækkelig mange dokumenter er
offentlige og til at læse. Men den fulde sandhed om denne politiks
rækkevidde er skjult for den europæiske offentlighed. Eksistensen
af antiamerikanisme og antiisraelitisme er helt evident i dette
Eurabia, men er ikke erkendt af offentligheden, hvor Europa
fremstilles som et civiliseret og fredssøgende kontinent over for
et brutalt og krigsliderligt USA og Israel. Det er selvbedrageri.«

Men de europæiske medier kan jo rive tæppet væk under selvbedraget?

»De europæiske medier er ikke frie, og det kan vi se på den måde,
de fremstiller både USA og Israel. Tag som et eksempel
racismekonferencen i Durban i 2001, hvor konferencen stort set
udelukkende kom til at handle om amerikanernes ansvar for
negerslaveriet og Israels behandling af palæstinenserne. Ingen
europæiske lande udvandrede, men overlod det til USA, Canada og
Israel at forlade det absurde teater. Men denne virkelighed blev
ikke skildret i europæiske medier.«

http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=658404/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-06-07 10:46

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse news:1i0foqv.o53ujljzokhnN%spambuster@users.toughguy.net...
> [...]
> erstatning til ofrene. Chefanklager Menachem Mazuz opsummerer det på
> denne måde: Fra at være landets førsteborger, bliver hannu en kriminel

Støtte lige på denne her,,,

HEAVEN -- God today announced that he is revoking the popular phrase,
"God's Chosen People," used to describe the Jewish people, amid increasing
revelations of immoral conduct by the Israeli government.

"As of today, it's useless to keep the phrase relevant when so many Jews
are sinning in the Israeli Cabinet," God said. "I therefore declare that
the Jews are no longer my chosen people on the planet and I am currently
looking for someone else that can have that honor and maintain my utmost
respect."

God added that He was "fed up" with humanity, generally, and that He was
considering accelerating the time-table for the Apocalypse.

"It's under intense review," God said.

Jan Rasmussen