Aktuel kriminalrapport fra KBH's politi...
Fra : Peter B. P.

Dato : 28-06-07 13:31

Udpluk fra døgnrapporten for Københavns Politi i perioden fra mandag den
18. juni 2007 kl. 0700 til onsdag den 27. juni 2007 kl. 0700..

* 48-Ã¥rig mand overfaldet af 4 udenlandske drenge, der beskrives som 18
– 20 år
* 75 årig kvinde der handlede i Rema, frastjålet pung af 2 udlandske
mænd og 1 kvinde
* 40 årig kvinde udsat for røveri af 4 yngre mænd med udenlandsk
udseende, 14-18 år.
* 27 årig kvinde røvet af 2 14-16 årige teenagepiger med mellemøstligt
udseende
* 57 årig mand røvet af 2 17-20 årige drenge med mellemøstligt udseende
* 83 årig kvinde udsat for trick tyveri af 2 Østeuropæiske drenge på
18-22 år
* 39 årig kvinde udsat for røveri af 3 udlandsk udseende mænd 25-30 år
* Røveri mod 64-årig mand af to gerningsmænd, der beskrives som: 2 mænd,
udenlandsk
herkomst
*Røveri mod 42-årigt avisbud. Gerningsmanden beskrives som: To mænd,
arabisk herkomst, ca. 20 år
*Røveri mod to kvinder på 22 og 27 år
De to gerningskvinder beskrives som: A: Kvinde, anden etnisk oprindelse,
ca. 16 år, B: kvinde, anden etnisk oprindelse, 16-18 år.

kilde:

http://dansk-svensk.blogspot.com/

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Pjensen73

Dato : 28-06-07 14:17

Den Thu, 28 Jun 2007 14:31:08 +0200 skrev Peter B. P.:

> [...]
> De to gerningskvinder beskrives som: A: Kvinde, anden etnisk oprindelse,
> ca. 16 år, B: kvinde, anden etnisk oprindelse, 16-18 år.

Jamen det er jo bare en masse enkeltstående tilfælde.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-06-07 14:29

> [...]

> De to gerningskvinder beskrives som: A: Kvinde, anden etnisk oprindelse,
> ca. 16 år, B: kvinde, anden etnisk oprindelse, 16-18 år.

Og her er 3 enkeltstående tilfælde fra Odense.
http://www.politi.dk/Fyn/da/lokalnyt/Doegnrapporter/

mandag den 25.6.2007
En 12 årig dreng fra Odense blev mandag eftermiddag i Kongensgade i
Odense frarøvet en plastpose med nyindkøbt tøj. Den 12 årige sad på en bænk
sammen med nogle kammerater, da der kom en ung mand og bad om at låne en
mobiltelefon. Herefter stjal han den 12 åriges plastpose og gik. Da han
ville have sin plastpose igen, blev han tilføjet et knytnæveslag i
ansigtet. Gerningsmanden signaliseres: Ung mand, araber, 15-17 år, ca. 165
cm høj, mørkt kort hår med enkelte lyse striber, iført mørkeblå kasket,
blå hættetrøje, blå cowboybukser.

søndag den 17.6.2007
En 16 årig ung mand fra Hjallese blev tidligt søndag morgen frarøvet
sin knallert på Skt. Knuds Plads, Odense C. Forurettede trak med knallerten
i retning mod Albanigade, da han blev tiltalt af en ung mand af anden
etnisk herkomst end dansk, der var sammen med 2 andre. Den unge mand ville
have en tur på forurettedes knallert. Da forurettede var afvisende over
for dette, blev han tilføjet et knytnæveslag i ansigtet og et i maven,
hvorefter gerningsmanden sprang på knallerten. Han ville også have
forurettedes mobiltelefon, men det lykkedes ham at undløbe. Gerningsmanden
beskrives: A - ung mand, 18-19 år, tæt bygget, arabisk udseende, 170-175
cm høj, mørkt sort tilbagestrøget hår med gelé i, lyseblå bagudvendt
kasket af mærket Royal, iført lyseblå joggingdragt af mærket Royal, talte
dansk med accent. B og C beskrives som unge mænd, 18-19 år, arabiske af
udseende, iført lyst tøj.

lørdag den 16. juni 2007
Tre unge mænd i 17 års alderen blev natten til søndag udsat for røveri
i Thomas B. Thriges Gade ved Postkontoret, idet de blev overfaldet af 3
unge af udseende som arabere, der slog de forurettede for at få udleveret
deres scooter-knallerter. Gerningsmændene tilbageholdt herunder en af de
forurettede, mens de 2 andre skulle hente scooter-knallerterne. Det
lykkedes dog ikke gerningsmændene at få fat i knallerterne.
Gerningsmændene beskrives: A - ung mand, 16-18 år, muligt araber, 170-175
cm høj, almindelig af bygning, sort kort tilbagestrøget hår med pandehåret
rejst mod venstre, iført sort-hvid stribet hættetrøje med krave, hvide
halvstramme cowboybukser. Bar guldarmbåndsur med stene rundt om glasset. B
- ung mand, 16-18 år, muligt araber, 175-180 cm høj, lidt kraftigere end
A, iført sort hættetrøje med en hvid hånd på ryggen, sorte bukser med
hvide striber/prikker bagpå. C - mand, 16-18 år, muligt araber, 180-185 cm
høj, almindelig af bygning, iført hvid neopren trøje med hætte, sorte
joggingbukser.

Fra : Kert Rats

Dato : 28-06-07 14:41

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvide striber/prikker bagpå. C - mand, 16-18 år, muligt araber, 180-185 cm
> høj, almindelig af bygning, iført hvid neopren trøje med hætte, sorte

Det ville være sundt, om de forbandede kulturberigere fik et par på skrinet.
Det er jo det eneste sprog, de forstår.
Satans djævleyngel er og bliver de!
Desværre må man ikke slå sådant udskud ihjel.

Venligst

Kert Rats

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-06-07 15:29

On Thu, 28 Jun 2007 15:40:52 +0200 "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
sent the following smoke signals:

>Det ville være sundt, om de forbandede kulturberigere fik et par på skrinet.
>Det er jo det eneste sprog, de forstår.
>Satans djævleyngel er og bliver de!
>Desværre må man ikke slå sådant udskud ihjel.

Selvfølgelig må man det, så længe der ikke er vidner...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Kert Rats

Dato : 28-06-07 15:35

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Thu, 28 Jun 2007 15:40:52 +0200 "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
> sent the following smoke signals:

> Selvfølgelig må man det, så længe der ikke er vidner...

Ja, og man ikke bliver opdaget. Men politiet er blevet så skrækkeligt ferme
til at opklare forbrydelser, så man skal vare sig, hvis man vil slå en
perker for panden.

Nuvel, man må jo ikke slå mennesker ihjel, men perkere kan man vel godt
aflive - ikke sandt? Altså ud fra en etisk og moralsk anskuelse.

Venligst

Kert Rats

Fra : Peter Bang

Dato : 28-06-07 17:42

Kert Rats <stendod@gravklar.dk> skrev:

>"Hr. Jensen"
> [...]
Jeg synes du er vildt sej.

Fra : Kert Rats

Dato : 29-06-07 00:25

"Peter Bang (slet EZM7H)" <peterbang@EZM7Hprivat.dk> skrev i en meddelelse
Jeg synes du er vildt sej.

********

Ja, er jeg ikke det?

Og så skulle man også dræbe alle venstrefløjsere og alle andre, der er
uenige med mig!
Sådan er det!! Drab og mord er den eneste løsning på irriterende problemer.

Ohh, jeg glemte lige ... )

Venligst

Kert Rats
Massemorder

PS: Gu' ved, hvad PET ville få ud af ovenstående korrespondance - hvis de
"lytter" med her på sandkasse-kanalen ))

Fra : Peter Heide

Dato : 28-06-07 20:53

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nuvel, man må jo ikke slå mennesker ihjel, men perkere kan man vel godt
> aflive - ikke sandt? Altså ud fra en etisk og moralsk anskuelse.

Det er slut med Miles Davis til dig

Fra : Kert Rats

Dato : 28-06-07 22:41

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Det er slut med Miles Davis til dig

Musik kan vi enes om - selv om Miles er tung kost - men politisk er vi
uenige.
Og Herregud, bare fordi jeg vil slå alle perkere ihjel?
OK, jeg så din smiley - håber, at du også har set min lettere ironi i mine
indlæg.

Selvsagt skal gældende dansk lov overholdes!
Konsekvenserne ved ikke at holde dette efterretteligt, kan overstige de
langt mindre konsekvenser ved at holde loven.
Et ureguleret samfund, hvor jungleloven hersker, er i ingens interesse!
Hverken venstreorienterede eller os højrefjolser eller perkere, for den
sags skyld. Bare ærgerligt, at de dersens perkere har lidt svært ved at
holde loven. Nogle af dem, retfærdigvis.

Men det ændrer ikke ved min mening: Alle perkere skal skydes! NU!!!!!

Tak for dvd'en, min politiske uenigheds-diskussionspartner.

Venligst

Kert Rats

Fra : Peter Heide

Dato : 28-06-07 23:26

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Men det ændrer ikke ved min mening: Alle perkere skal skydes! NU!!!!!
>
> Tak for dvd'en, min politiske uenigheds-diskussionspartner.

Du er velkommen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-06-07 09:54

Kert Rats wrote:
> [...]
> Nuvel, man må jo ikke slå mennesker ihjel, men perkere kan man vel godt
> aflive - ikke sandt? Altså ud fra en etisk og moralsk anskuelse.

Kan i ikke smutte over i dk.racisme ?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Peter B. P.

Dato : 29-06-07 11:40

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Kan i ikke smutte over i dk.racisme ?
>
> // Hans

Kan du ikke smutte over i dk.autonome.klaphatte ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-06-07 15:07

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> etnisk herkomst end dansk, der var sammen med 2 andre

>[snip masser af perkervold indført til DK af Kim Larsen og konsorter]

Sæt overvågningskameraer op ved perkerghettoerne, så politiet straks kan
identificere og repatriere voldsudyrerne.

Mvh
Martin

Fra : Kert Rats

Dato : 28-06-07 15:36

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen

> Sæt overvågningskameraer op ved perkerghettoerne, så politiet straks kan
> identificere og repatriere voldsudyrerne.

Også gerne maskingeværer, der kan aktiveres af politiet.

Venligst

Kert Rats

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 29-06-07 09:36

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De to gerningskvinder beskrives som: A: Kvinde, anden etnisk oprindelse,
> ca. 16 år, B: kvinde, anden etnisk oprindelse, 16-18 år.

Det er typiske eksempler på at nogle unge mennesker har haft for lang
ikke-superviseret oplæringstid i faget kriminalitet før at der for alvor kan
taget fat i dem af retsvæsenet.

Er det fair at konstatere at det nuværende system med hjemmebesøg og
kommunal social indsats koncentreret om barnet alene er slået fejl? Bør vi
presse forældrene til at træde i karakter?

Ja, det er min opfattelse. Det er derfor at jeg har analyseret variationer
af det amerikanske STAR-program, hvor at barnet sættes i fysisk aktivitet
før og efter skole, så det ikke skal slås med tunge management-opgaver som
at sætte sig selv i aktivitet, hvilket alt for mange ikke kan finde ud af og
i kedsomhed vælger den branche, som ligger lige for: Forbryderfaget.

Her er linket til det forslag, jeg har lavet:

http://www.retsreformnu.dk/RRN.htm

Det er et selvmotiverende dagsbehandlingsprogram for de nye i faget. Hvis
man deltager aktivt, så går tiden hurtigt. Går man i sort, så bliver
varigheden op til 50 % længere.

For dem, som måtte være idømt temmelig lang tid i programmet, er der
døgn-optioner hvor at de kan vælge at fjerne sig selv fra samfundet i
perioder for at koncentrere sig om at arbejde med en af deres problemer. Vi
taler om frivillige optioner, da især vildmarksudgaven hvert år koster børn
livet i USA.

http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/Challenge.htm
http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/Challenge2.htm

Og så er der obligatorisk et weekendophold - en slags erhvervspratik i hvad
voksentlivet bringer af dagligdag, hvis valget af forbryderfaget som erhverv
fastholdes.

http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/Prisonweekend.htm

Ovenstående er alle løsninger rettet mod børn mellem 10 og 15 år. Der er i
disse år, vi idag ser at de unge som medløber til forskellige grupperinger
har deres introduktion til kriminalitet eller borgerlige uroligheder. Man
kan groft sagt sige, at vi pakker de unge ind fra fødslen i vuggestue,
børnehave og skole/SFO, hvorefter at vi lader dem rende rundt som
mini-voksne uden fornøden rådgivning og vejledning.

Nogle børn er parate til at være mini-voksne og finder selv fritidtilbud.
Andre kan ikke finde ud af det og de skal have hjælp til at få planlagt
deres dagligdag for dem og deres forældre skal være med, så de lærer deres
eget barn at kende.

Starter vi fra bunden af, så ser døgnrapporten anderledes ud om føje år. Der
vil være færre af disse udpluk, som du har listet op.

Men bolden er statens. Det er dem, som skal presse kommunerne igang og dem
er dem, som skal lovgive, så forældrene kan presses til at møde op kl. 5 om
morgenen med deres barn.

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
http://blog.myspace.com/covergaard3650

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-06-07 02:47

Carsten Overgaard skrev:

> [...]
> i kedsomhed vælger den branche, som ligger lige for: Forbryderfaget.
>
> Her er linket til det forslag, jeg har lavet:

Alt dèt, du her foreslår - ikke at jeg vil være totalt afvisende, men
jeg mener mig blot ærgeligt konstaterende - vil desværre nok kun være
/overfladisk synptombehandling/:

Problemets rod ligger nemlig for mig at se nu engang i det kedelige
faktum at børn af mere eller mindre "observante" muslimske forældre
således opdrages i et i ordets oprørende objektive forstand /islamisk/
menneskesyn, hvilket groft sagt vil sige at de systematisk indoktrineres
i opfattelsen af at der ret beset kun findes to slags mennesker på denne
jord, nemlig hhv. "rigtige", respekterbare medmennesker (altså
udelukkende såkaldt "rettroende" med-muslimer) og "uværdige vantro"
(altså alle "syndige" ikke-muslimer, dog med især jøder - eller
"zionister", som de vist kaldes idag af islamister og andre ignorante
idioter - som ubetinget "hovedfjende".)

Det kan desværre nok kun alt for oplagt sammenlignes med de stakkels
"poor white (trailer)trash"-børn fra eksempelvis USA, der hjernevaskes i
troen på "white supremacy" af fanatiske Ku Klux Klan familiemedlemmer og
således går ud og smadrer negere, hvis da ikke vi skal rode os ud i den
oplagte Godwin-latente sammenligning med f.eks. Hitler Jugend eller
diverse lige så afskyeligt militant-indoktrinerended kommunistiske
ungdomsorganisationer, der netop betragter selv små børn som "pionerer"
eller endda direkte "partisoldater".

Jeg har således til stadighed sværere og sværere ved at se den ellers
ivrigt påståede større, forkromede "principiel-ideologiske" forskel på
dèn forfærdelige hjernevask disse børn har været udsat for i hver sin
perverterede ideologis navn:

http://www.feldgrau.com/hj.jpg

http://www.dhm.de/lemo/objekte/pict/Nachkriegsjahre_photoFanfarenzugFDJ/index.jpg

http://www.lostbrain.com/sports/brandon/annicka/klan.jpg

http://poljunk.gloriousnoise.com/images/Hizbollah-boys.jpg

"Velbekomme", om man så må sige!

Heroverfor hjælper alverdens gode vilje, herunder sækkevis af penge til
professionaliserede socialprojekter, altså bare næppe, da det er
hjemmets "værdier" - eller måske snarere mangel på samme? - der er skæve
og børn som de er flest naturligt nok forguder deres forældre i een
eller anden grad, i hvert fald mens de er i under en vis latent
oprørsalder: Men hvor bliver det tiltrængte teenageroprør så af, hvis
man udmærket ved at eens forældre - trods al ellers civiliseret, sækulær
lovgivning i det omgivende samfund, der bare i praksis ikke gælder eens
snævre subkultur - ligefrem finder det magtpåliggende direkte at myrde
een, ifald man skulle udvise tabu-belagt ulydighed?

Her er det - med akut fare for ligefrem at begynde at lyde
fovekselsesnært som een eller anden fordømt forsludret halalhippie,
hvilket dog ikke er undertegnedes hensigt! - derfor så meget desto mere
skræmmende oplagt at tro at netop alle de inddæmmede anti-autoritære
aggressioner imod det sindssygt perfide patriarkalske klansystem, man
som ung indvandrer er undertvunget, således udmønter sig i en ifølge
hjemmets syge værdier langt mere "legitim" vold imod "de vantro" ud fra
islamisk indoktrinering, da opgøret imod eens egentlige undertrykkere
uhyggeligt nok er umuligt at gennemføre.

Netop ved at man gennem totalitært tyranni trænger folk langt nok ned i
sokkeholderne til at de med sørgelig selvfølgelighed eksploderer og
dertil giver dem en indbildt "legitim fjende" eller måske syndebuk at
afreagere på (jvf. eksemplerne ovenfor i nævnte rækkefølge "jøderne"
samt i tillæg dertil "kapitalisterne", "negrene" og "i det hele taget
alle deres zionistiske, vantro allierede"), opnår man en uhyggelig
destruktiv politisk magt gennem vold og terror.

Noget af det samme skal dog - i undertegnedes efterhånden
latenttilstundende "politiske korrektheds-relativiseringsflip" -
sørgeligvis set ud fra et selverkendende Kristendomshistorisk synspunkt
også klart indrømmes at have gjort sig gældende under alle de mange
forfærdelige forfølgelser - herunder ikke bare af jøder, men dertil af
mange andre "belejligt" udnævnte "kætterske" grupper - som Den Kristne
Kirke under eet som verdslig magtinstitution desværre gennem tiden har
gjort sig blodigt skyldig i: Princippet har sådan set også været det
samme, når det kommer til sådan noget som de forfærdelige
hekseprocesser, som fandt sted længe efter Reformationen herhjemme.
Her synes vi dog Gudsketakoglov efterhånden idag i det civiliserede
Vesten at have "nedritualiseret" denne uhyggelige og nærmest
primatprimitive "Fluernes Herre"-flokdyrsmentalitet (opkaldt efter
William Goldings roman, der dog ironisk nok for sin titels vedkommende
sigter til navnet på en bestemt oldkananæisk/filistinsk krigs-, døds-,
og slagmarks-afgud angiveligt lydende navnet "Baal-zebub"!) til nogle
ironisk nok efterhånden grundet selve religionsfriheden direkte
problematiske "surrogathekseafbrændinger" på fredelige Skt.Hans-aftener
og kedelige dyremishandlingstraditioner, som helt indtil slutningen af
1800-tallet åbenbart skulle gå ud over nogle stakkels "suspekt"
mørkpelsede katte i forbindelse med Fastelavn-tøndeslagning...

Heroverfor er det jo altså direkte skræmmende at konfronteres med
mennesker, hvis religions /absolutte og ufravigelige/ egetkrav på enhver
overhovedet definerbar "overordnet" autoritetsmyndighed udi ALLE afkroge
af det enkelte menneskes blotte tilværelse tydeligvis har forhindret
hele dèn med oltidsrødder dybe, dynamiske dialektiske udvikling i den
helt sikkert historisk også forbandet blodige, men dog alligevel nok "i
evighedens synsvinkel" ret frugtbare kamp mellem overordnet
"materialisme" (sådan ca. fra Aristoteles til Marx med adskillige
"hundredeårsperspektiver til begge sider"?) og "åndelighed" (fra
råuhyggelig reaktionær religiøsitet til regulært rablende "revolutionær"
rationalismedyrkelse?), som vi lykkeligvis stadig kan reflektere åbent
over og ytre os frit og demokratisk om....

Således kan man vel nok fristes til påstanden om at vi for vor vestlige
"vinderkulturs" vedkommende i kraft af at kunne tænke såvel logisk
stringent som i skærpede situationer påkrævet kreativt angående ellers
nok så sikkert givetvis "uoverstigelige modsætningsforhold" (om ikke
andet så i det mindste fordi vi altså faktisk bilder os ind overhovedet
at kunne lære af - selv nok så yderst blodig - erfaring og endda
ligefrem drage erfaringsmæssig fordel deraf?) rent faktisk bevæger os
/fremad/, trods alt.

Vi befinder os den dag idag herinde taknemmeligt nok - hvis man altså
overhovedet "orker" blot at tage dèt op til overvejelse? - i et ret
stort og meget frugtbart, dynamisk spændingfelt mellem på den ene side
mange vidtforgrenede filosofiske, politiske, religøse og endda selv
seksuelle modsætninger som vi i det mindste som frie mennesker er fuldt
ud bemyndigede til at tage personligt stilling til og diskutere
(NÆSTEN?) totalt uhindret frit grundet dèn pluralisme som vi vel - også
trods stadigt simulerede, såkaldte "ideologiske 'dødsfjendskaber'" -
alligevel grundliggende nyder gensidigt i en åben debat, men så meget
desto sværere er det altså også at prøve at forstå en islamisk kultur,
som i hvert fald herfra set forekommer så rædselsvækkende "monolitisk" i
sin ensporede formelforeskrevne fundamentalisme at selve
/fortolkningsbegrebet/ i bedste fald synes at være en spøjs
selvmodsigelse og i værste fald en overlagt løgn...

For nu endelig at vende tilbage til kriminelle unge indvandrere af
islamisk kulturbaggrund, så tror jeg virkelig at mange af deres
selvindbildt "velmenende" og fabuleret "forstående" apologeter (hvoraf
jeg efterhånden sjovt nok også selv snart lyder som een?) virkelig
ganske alvorligt mangler at fatte nogle MEGET alvorlige kulturelle
forskelle angående begreber som "autoritetstro", der lige netop IKKE på
nogen måde står til diskussion i dèn sørgelige, snart sagt skræmmende
samfundsfjendtlige subkultur, som en overdrevet billig-postuleret
"kulturel forståelse" om noget overhovedet efterlader unge indvandrere
prisgivet i kløerne på af ren og skær fejhed for disse sikkert ifølge
egen optik "Ih-så-GODE" personer selv blot så meget som skulle kunne
risikere "rædselsfuld RACIST"-renommé ved at gøre aktivt op med en i den
her givne, hinanden udvirkende konsekutive konsekvensfølge af
alarmerende afsindig anti-sækulær, anti-demokratisk og dermed atter
anti-humanistisk "Allah"-autoritetsdyrkelse...

På den ene side kan jeg selvklart ikke stille mig til dommer over andres
private Gudsforhold, som jo selvfølgelig er en dybt personlig sag, men
på den anden side har jeg altså rigtigt svært ved passivt at tolerere,
når en desværre i dette land (formodentlig ved fortidig uvidenhed
fejlagtig?) formelt anerkendt religion repræsenteret ved masser af
aktive trossamfund og endda åbenlyse politiske bevægelser i dette land
ligefrem skriftligt foreskriver sine erklærede tilhængere systematisk
underkendelse af alle mine og mine ikke-muslimske medborgeres allermest
selvklare Grundlovssikrede civil-sækulære statsborgerrettigheder til
fordel for slemt storhedsvanvittig Sharia-teokratisk "stræben",
hvorunder en af Muhammed modbydeligt manifest megalomanisk-"merbemidlet"
morderisk militarisme mærkværdigvis må menes medtilregnelig...

Anders Peter Johnsen