6 timers kulturberigelse
Fra : Jesper

Dato : 27-06-07 20:40

70 årig kvidne i Århus blev voldtaget i 6 timer af en marokkaner.

http://ekstrabladet.dk/112/article313601.ece

--
Jesper

Fra : Sten Schou

Dato : 28-06-07 00:51

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> 70 årig kvidne i Århus blev voldtaget i 6 timer af en marokkaner.
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article313601.ece

Endnu en enkeltstående begivenhed, i den uendeligt lange række af
enkelstående begivenheder.....

Hilsen Sten

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-06-07 07:05

On Wed, 27 Jun 2007 21:40:19 +0200 spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) sent the following smoke signals:

>70 årig kvidne i Århus blev voldtaget i 6 timer af en marokkaner.
>
>http://ekstrabladet.dk/112/article313601.ece

Jeg håber, at han bliver banket ihjel i spjældet.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peder

Dato : 28-06-07 12:03

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> skrev
>On Wed, 27 Jun 2007 21:40:19 +0200 spambuster@users.toughguy.net
>(Jesper) sent the following smoke signals:

>Jeg håber, at han bliver banket ihjel i spjældet.

Jeg tror efterhånden ikke, at rockerne styrer i fængslerne mere,
når der nu er op mod halvdelen af fangerne med anden etnisk *.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Svend Poulsen

Dato : 29-06-07 04:54

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tror efterhånden ikke, at rockerne styrer i fængslerne mere,
> når der nu er op mod halvdelen af fangerne med anden etnisk *.

Du er så meget forkert på den.

Det er op til 70% af de indsatte i danske fængsler, der er af anden etnisk
oprindelse end dansk, der har fået længere fængselsstraffe.

Svend