'The burning of the prophet Muhammed': Not~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 27-06-07 15:09

For lang tid har jeg enerveret de venstre-rabiate og jøderne (som ofte er de
samme) i vestverden med mine oversættelser af antiindvadringsartikler fra
mest Danmark.

Hidtil var de jo lykkedes for dem med at ebtablere følgende ligning i folks
hoveder: Dem der er imod indvandringen, er nazister. Som også Kaj Vilhelmsen
konstaterede for nylig. Dermed kunne men nemt omgås med enhver kritisk
bemærkning angående indvandringen: Kritikeren er nazist, så er han ikke værd
at lyttes til.

Efter bl a mine oversættelser er der åbenbart flere og flere der begriber,
at 'danskerne' er imod indvandringen. Og det er svært for de venstre-rabiate
og jøderne at påstå, at danskerne var 'nazister'.

Efter flere ugers usikkerhed på den modsatte side er der nu tegn for, at man
hos jøderne har besluttet at prøve at nævne danskerne i ét åndetræk med
tyskerne, altså at betegne dem som 'nazister'.

En af de åbenbart mest 'prominente' og 'produktive' (hvad som angår antallet
*reaktioner* - eget kommer der sædvanligt ikke) jøder i de angelsaksiske
NGer er en vis David Moss fra åbenbart Brisbane/Australien, eller i
virkelighed nok David Moses. Se hans - endu forsigtige - forsøg på at
angribe danskerne:

http://groups.google.com/group/uk.politics.misc/msg/4993a10a67c061b3

Til resten af tråden når man ved at trykke på titelen.

Nu venter han vist på, hvad der kommer at ske. Får han ikke modvind, vil han
vist nok eskalere.

Må jeg foreslå de gode her i NGerne at udfordre pågældende, på engelsk. Brug
helst *alle* pågældende NGer samtidigt, altså

uk.politics.misc,us.politics,can.politics,aus.politics,nz.politics,
dk.politik,no.samfunn.politikk.diverse,swnet.politik

--
No third-world immigration to the western world! Many danes think the same,
see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Don't surrender, keep on fighting !!!