Amnesty DK-representant er tilhænger af dø~
Fra : Peter B. P.

Dato : 27-06-07 14:54

http://www.180grader.dk/nyheder/Amnesty_bruger_tilh_nger_af_d_dsstraf_i_
kampagne_mod_tortur.php

Hovedpersonen i Amnesty Internationals kampagne mod tortur går ind for
dødsstraf og mener at vesterlændinge må acceptere, at muslimer ikke
nødvendigvis har lyst til at leve i demokratiske samfund. I den svenske
afdeling af Amnesty International undrer man sig over sine danske
kolleger.

***

Amnesty DK er blevet talerør imod demokrati og for dødsstraf - Der kan
man bare se.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-06-07 15:46

Peter B. P. wrote:
> [...]
> danske kolleger.
>
> ***
>
> Amnesty DK er blevet talerør imod demokrati og for dødsstraf - Der kan

Og folk der blev udsat for hans venner Talibans tortur, rejste ikke rundt og
fortalte om det bagefter.

Fra : Cindy

Dato : 27-06-07 20:10

"Knud Larsen" skrev i en meddelelse

> Og folk der blev udsat for hans venner ...

Øh hvaffor en han/hans, hvem taler vi om her?

Cindy

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-06-07 20:21

Cindy wrote:

> Øh hvaffor en han/hans, hvem taler vi om her?

Hvad er problemet, er der andre end én person på tale?

Ruhal ligner da i den grad en mand, men du mener måske, der er tale om en
skægget kvinde?

Fra : Cindy

Dato : 27-06-07 22:04

Nåh ja, der er noget man kan klikke på, men det jeg fik ud af det, var, at
der stod "The page can not be found."

Så jeg har ikke set nogen personer noget sted. Men never mind.

Cindy

Fra : Frank

Dato : 27-06-07 22:59

Hej

Cindy skrev:

> Så jeg har ikke set nogen personer noget sted. Men never mind.

Peter er meget glad for 180grader og postede derfor ikke linket til
Politiken som 180grader citerer:

http://politiken.dk/indland/article331495.ece

Mvh
Frank

Fra : Peter B. P.

Dato : 28-06-07 15:21

Frank <frank@nosnap.dk> wrote:

> Hej

> Peter er meget glad for 180grader og postede derfor ikke linket til
> Politiken som 180grader citerer:
>
> http://politiken.dk/indland/article331495.ece

Fordi der ikke var linket til Politiken på 180 grader, kanske?