Om "Klamme Rudy"
Fra : Henri Gath

Dato : 26-06-07 23:28

En perle af et indlæg om hykleriet....

http://jp.dk/morgenavisen/indblik/article982167.ece

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-06-07 00:11

On Wed, 27 Jun 2007 00:27:53 +0200, Henri Gath skrev:

> En perle af et indlæg om hykleriet....

Anders Lund er plat. Rudy blev ikke dømt for at være liderlig.
Rudy blev heller ikke almindeligt foragtet for at være
liderlig.

Dommen kan måske diskuteres, jeg kender ikke sagens detaljer.
Men foragten fra konen er der nem at forstå. Fra døtrene
ligeså. Og folk i almindelighed bryder sig bare ikke om gifte
mænd i 50'erne, der med grov løgn og bedrag skaffer sig
samleje med naive purunge piger.

Hykleriet er helt og holdent på Rudys side. Han udtalte selv:

"Jeg er statens chat-konsulent. Det er fuldstændigt
paradoksalt, fordi jeg selv udnytter de der tøser - også
gennem chat. Man sætter ulven til at passe får," sagde han
grinende til Operation X's journalist, der arbejder under
dække."

Anders Lund er og bliver en plat klovn - og Rudy er et møgøre.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Henri Gath

Dato : 27-06-07 00:36

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dække."
>
> Anders Lund er og bliver en plat klovn - og Rudy er et møgøre.

Du forstod vist ikke så meget af indlægget?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-06-07 10:10

On Wed, 27 Jun 2007 01:35:34 +0200, Henri Gath skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du forstod vist ikke så meget af indlægget?

Det er muligt. Vil du ind på, hvad af indlægget, du mener, jeg
ikke skulle have forstået, eller vil du helst bare have lov
til at sniksnakke om, at måske skulle være tilfældet?

--
?If a Gentile hits a Jew, the Gentile must be killed.? -
Sanhedrin 58b

Fra : P.L.

Dato : 27-06-07 03:57

On Wed, 27 Jun 2007 01:11:06 +0200, Henrik Svendsen wrote:

> Anders Lund er og bliver en plat klovn - og Rudy er et møgøre.

Helt enig, kunne ikke siges mere præcis.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-06-07 05:20

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en > Hykleriet er helt og
holdent på Rudys side. Han udtalte selv:

> "Jeg er statens chat-konsulent. Det er fuldstændigt
> paradoksalt, fordi jeg selv udnytter de der tøser - også
> gennem chat. Man sætter ulven til at passe får,"

Ligesom Glistrup brugte skattecirkusmuligheder legalt og var offervillig
idealist og folkeoplyser ved selv at afsløre statens dårlige etik
så er Rudy en frihedshelt

Ingen har påstået at Rudy er dømt for at være liderlig.
Folket dømte ham for at misbruge aldersforskel - folket var i strid med
dansk lov

REtten dømte Rudy for at bruge ytringsfrihed (porno) og en journalist er
sigtet for det samme i samme sag, men skånes nok pga sit job.For vi har jo
ikke lighed for loven.
Hans Engell har skrevet forarget leder til forsvar for journalsten.
Vi er meget få der har forsvaret Rudy mod justitsmordene, TVs og byrettens
og folkestemningens

Fra : Michael Weber

Dato : 27-06-07 06:46

> [...]
> "Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
> that he also believes to be true." --Demosthenes

Du skal nok læse artiklen mere som en kritik at medierne, i dette tilfælde
TV2.
TV2 der jo senest har brillieret med "journalisten" Cecilie Becks indslag om
"Yasmin" P-pillen
i programmet Dags Dato.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-06-07 10:08

On Wed, 27 Jun 2007 07:46:17 +0200, Michael Weber skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du skal nok læse artiklen mere som en kritik at medierne, i dette tilfælde
> TV2.

Niks - fladpanden Anders Lund skriver selv:

På Danmarks mænds vegne beder jeg Dem om tilgivelse for vort
endeløse hykleri i denne sag.

Anders Lund Manden lyder som tyven, der tror hver mand
stjæler.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-06-07 11:01

> [...]
> "Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
> that he also believes to be true." --Demosthenes

Vi tolker tilsyneladende artiklen forskelligt.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-06-07 11:21

On Wed, 27 Jun 2007 12:01:10 +0200, Michael Weber skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> tilfælde

> Vi tolker tilsyneladende artiklen forskelligt.

Der er ikke så meget at tolke. Anders kalder direkte Danmarks
mænd for hyklere i denne sag.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Michael Weber

Dato : 27-06-07 12:01

> Der er ikke så meget at tolke. Anders kalder direkte Danmarks
> mænd for hyklere i denne sag.

Det er der tilsyneladende.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-07 11:45

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Anders Lund er plat. Rudy blev ikke dømt for at være liderlig.

Jo. Det var lige nøjagtig dét, han blev dømt for.

> Rudy blev heller ikke almindeligt foragtet for at være
> liderlig.

Nej, der har du til gengæld ret. Meget af foragten for Rudy er jo nok i
virkeligheden forklædt misundelse, ikke Henrik Svendsen?

> Dommen kan måske diskuteres, jeg kender ikke sagens detaljer.

Sagen har da ellers været belyst i detaljer, og du har da tydeligvis dannet
dig en fasttømret mening om Rudys gerninger.

> Men foragten fra konen er der nem at forstå.

Er den? Er du i stand til at forestille dig, at konens følelser måske er
præget af meget andet end foragt, men at "foragten" er det letteste udtryk
for hende i denne sammenhæng, eller er det for subtilt til dig?

> Og folk i almindelighed bryder sig bare ikke om gifte
> mænd i 50'erne, der med grov løgn og bedrag skaffer sig
> samleje med naive purunge piger.

Nej, og hvorfor mon "folk" ikke gør det? Du behøver egentlig ikke at svare.
Du har for længst vist, at du ikke magter at reflektere over tingene.

> [...]
> gennem chat. Man sætter ulven til at passe får," sagde han
> grinende til Operation X's journalist, der arbejder under

Og hermed viser du, at du heller ikke kender betydningen af begrebet
"hykleri". Intet af ovenstående citat er udtryk for hykleri. Tværtimod er
Rudy så ærlig, at typer som dig går helt i selvsving, når I ikke kan få
jeres lille verden til at hænge sammen.

Du er tydeligvis ramt på en voldsom følsom nerve.

> Anders Lund er og bliver en plat klovn - og Rudy er et møgøre.

Og du er en overfladisk, hyklerisk svagpisser, der ikke tør ransage dit eget
indre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-06-07 12:18

On Wed, 27 Jun 2007 12:44:47 +0200, Jens Bruun skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jo. Det var lige nøjagtig dét, han blev dømt for.

Sludder, der er ingen lov mod liderlighed i Danmark. Se evt.
dommen over Rudy.

> Nej, der har du til gengæld ret. Meget af foragten for Rudy er jo nok i
> virkeligheden forklædt misundelse, ikke Henrik Svendsen?

Nej, er du måske misundelig på Rudy?

> Sagen har da ellers været belyst i detaljer, og du har da tydeligvis dannet
> dig en fasttømret mening om Rudys gerninger.

Jeg ved ikke helt, hvordan retten kom frem til, at utugtige
billeder kunne medføre straf. Andet var der ikke i det.

> Er den?

Ja, kan du da ikke forstå den?

> Nej, og hvorfor mon "folk" ikke gør det?

Fordi det er grov udnyttelse af purunge pigers naivitet. Rudy
kalder også grinende sig selv for en ulv og pigerne for får.

> [...]
> "hykleri". Intet af ovenstående citat er udtryk for hykleri. Tværtimod er
> Rudy så ærlig, at typer som dig går helt i selvsving, når I ikke kan få

Den eneste Rudy ikke hykler overfor i ovenstående er
journalisten. Rudy er en hykler overfor alle andre. Han hykler
overfor sin arbejdsgiver. Overfor den befolkning han er sat
til at beskytte mod lige præcis typer som ham selv. Overfor
sin kone. Over sine døtre. Overfor alle andre end den
journalist, som Rudy tror er lige så rådden som han selv.

Når du ikke kan se, at Rudy hykler, så ved du simpelthen ikke
hvad hykleri er.

> Du er tydeligvis ramt på en voldsom følsom nerve.

Næh, er du? Du virker oprevet. Er Rudy en slags helt for dig?

> Og du er en overfladisk, hyklerisk svagpisser, der ikke tør ransage dit eget
> indre.

Hvor hykler jeg?

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-07 12:52

> Nej, er du måske misundelig på Rudy?

Av, den kunne du næsten ikke lade ligge, hva'?

Jeg er ikke så bange for min egen seksualitet at jeg ikke tør indrømme, at
jeg - som almindelig, sund mand - kan finde kønsmodne piger i alle aldre
tiltrækkende. Jeg kan forstå, du først finder piger tiltrækkende den dag, de
er fyldt 18? Det kan selvfølgelig også være, at vi taler helt forbi
hinanden, og at du således slet ikke finder piger tiltrækkende. Det er jo en
ærlig sag.

> Jeg ved ikke helt, hvordan retten kom frem til, at utugtige
> billeder kunne medføre straf. Andet var der ikke i det.

Men alligevel kan du kategorisk afvise, at Rudy alene blev dømt, fordi han
var liderlig?

> Ja, kan du da ikke forstå den?

Jeg kender ikke konen, og ved ikke, hvad hun tænker. Jeg kender dog
mennesker så godt, at jeg ikke har noget problem med at forestille mig, at
der muligvis indgår mange andre følelser end lige foragt hos konen.

> Fordi det er grov udnyttelse af purunge pigers naivitet.

Og so fucking what? Alt i denne verden drejer sig om, at den kloge narrer
den mindre kloge. Desuden pisser du da gevaldigt på de "purunge, naive"
pigers ret til selv at træffe valg. De lod Rudy rage på sig, fordi de
troede, de fik noget ud af det. Det gjorde de så ikke (bortset fra den
offentlige opmærksomhed, der nok i virkeligheden var deres mål), og som
Anders Lund Madsen skriver, så burde selv en 10-årig pige have lugtet
lunten. Granvoksne kvinder hopper i nøjagtig den samme fælde igen og igen og
igen. Hvorfor harceleler du ikke over det?

Havde Rudy været den, han udgav sig for at være, havde der aldrig været en
sag. Så havde pigerne fået deres lovede betaling. Skulle Rudy havde været
dømt for noget, skulle det have været for at snyde pigerne for deres
betaling.

> Rudy
> kalder også grinende sig selv for en ulv og pigerne for får.

Ja. Han er jo på mange måder mere naiv end de piger, han "udnyttede". Han
lod sine drifter styre sit liv så meget, at det hele nu ligger i ruiner,
hvorimod pigerne fik al den opmærksomhed, de åbenlyst eftertragtede. Hvem er
det, der nu er ulvene, og hvem er fåret?

> Næh, er du? Du virker oprevet. Er Rudy en slags helt for dig?

Nej. Rudy virker som en stakkel på mig. Mennesker, der ikke er i stand til
at kontrollere deres seksualitet, så de ender med at miste alt, er i mine
øjne stakler. Næsten lige så store stakler som alle de mennesker, der bilder
sig selv ind, at de er forargede i en sag som denne, når det i virkeligheden
er deres egne skeletter i skabet, de kæmper mod.

> Hvor hykler jeg?

Tænk, jeg har så stor tiltro til dig, at jeg ikke et sekund et i tvivl om,
at du selv har svaret på dét spørgsmål.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-06-07 14:22

On Wed, 27 Jun 2007 13:51:44 +0200, Jens Bruun skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Av, den kunne du næsten ikke lade ligge, hva'?

Du stillede jo selv spørgsmålet, så hvad ømmer du dig over?
Svar nu - er du misundelig på Rudy - ja eller nej?

> Men alligevel kan du kategorisk afvise, at Rudy alene blev dømt, fordi han
> var liderlig?

Ja.

> Jeg kender ikke konen, og ved ikke, hvad hun tænker. Jeg kender dog
> mennesker så godt, at jeg ikke har noget problem med at forestille mig, at
> der muligvis indgår mange andre følelser end lige foragt hos konen.

Du pladrer. Spørgsmålet var kun om du kunne forstå konens
foragt. At hun selvfølgelig også gennemlever en masse andre
følelser er sagen helt uvedkommende.

> Og so fucking what? Alt i denne verden drejer sig om, at den kloge narrer
> den mindre kloge.

Nej. For det meste handle intermenneskelig relationer om at
hjælpe hianden og have det rart sammen osv. Det kaldes
familieliv, venskab, gode kolleger, godt naboskab, tillid osv.

At du tror, at alt i denne verden handler om, at den kloge
narrer den mindre kloge - siger ikke alverden om denne verden;
men det siger en hel masse om dig.

> Desuden pisser du da gevaldigt på de "purunge, naive"
> pigers ret til selv at træffe valg.

Det hører ligesom med til naivitet, at der er nogen valg, man
har svært ved at træffe på fornuftig vis. Det er nu engang
ikke velset at "stjæle slik fra små børn".

> [...]
> offentlige opmærksomhed, der nok i virkeligheden var deres mål), og som
> Anders Lund Madsen skriver, så burde selv en 10-årig pige have lugtet

Anders Lunds og nu din tale om "selv en 10-årig" finder jeg
symptomatisk i denne sag. Der er en eklatant mangel på
anstændighed og forståelse for, hvad man forsøger og ikke
forsøger overfor "selv en 10-årig".

> Granvoksne kvinder hopper i nøjagtig den samme fælde igen og igen og
> igen. Hvorfor harceleler du ikke over det?

Klamme Rudy har misbrugt sin stilling, han har svigtet og
bedraget sin familie, og ingen udover pædofile og Bo
Warming-agtige følelsesmæssigt afstumpede kunne drømme om at
have tillid til den mand. Jeg ville også foragte Klamme Rudy,
hvis det var overfor voksne kvinder, han havde udlevet sin
ulækkerhed og amoral. Klamme Rudy gjorde det kun endnu værre
ved at lade det gå ud over naive unge piger.

> Ja. Han er jo på mange måder mere naiv end de piger, han "udnyttede".

Næ, ikke overfor pigerne eller sin familie eller det samfund,
der havde ansat ham til at passe på børn på internettet. Rudy
mødte bare i journalisten en, der var forberedt på Rudys
ulækkerhed og amoral og som var klar til at gøre det, der
skulle til for at få Rudy i saksen.

> Han
> lod sine drifter styre sit liv så meget, at det hele nu ligger i ruiner,

Hans liv var i forvejen i ruiner. Han levede på en løgn og det
var kun et spørgsmål om tid før en eller anden tog fat på ham.
Rudy var heldig, det ikke var en hidsig storebror til en af
pigerne, der fik fast på ham først.

> Nej. Rudy virker som en stakkel på mig.

Sikkert; men jeg har ikke det mindste ondt af ham.

> Mennesker, der ikke er i stand til
> at kontrollere deres seksualitet, så de ender med at miste alt, er i mine
> øjne stakler.

Nåeh ... har du det virkelig sådan med pædofile? At det er
synd for dem?

> Tænk, jeg har så stor tiltro til dig, at jeg ikke et sekund et i tvivl om,
> at du selv har svaret på dét spørgsmål.

Det har jeg også, jeg hykler ikke; men hvor er det, at du
fantaserer, at jeg hykler? Gider du svare, eller vil helst
bare nøjes med at påstå det?

--
?The price good men pay for indifference to public affairs is
to be ruled by evil men.? - Platon

Fra : Mark Jensen

Dato : 27-06-07 18:16

<HrSvendsen@msn.com> wrote:
.. Og folk i almindelighed bryder sig bare ikke om gifte
>mænd i 50'erne, der med grov løgn og bedrag skaffer sig
>samleje med naive purunge piger.

Fri os dog fra den småborgerlige sexforskrækkede forargelse.

Fra : P.L.

Dato : 27-06-07 17:31

On Wed, 27 Jun 2007 18:15:51 +0100, Mark Jensen wrote:

> On Wed, 27 Jun 2007 01:11:06 +0200, Henrik Svendsen
> <HrSvendsen@msn.com> wrote:
> . Og folk i almindelighed bryder sig bare ikke om gifte
>

> Fri os dog fra den småborgerlige sexforskrækkede forargelse.

Fri os dog for alle de perfide små pædofile møgsviner.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-06-07 18:14

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i meddelelsen

> Fri os dog for alle de perfide små pædofile møgsviner.

Det hedder nu retteligt: "fri os fra alle de perfide små
pædofile møgsvin" - sammenlign dette med ovenstående fra din
hånd.

Er Rudi perfid? næppe - blot liderlig, og det er vel i orden?
Er Rudi pædofil? næppe - en pædofil bliver seksuelt tiltrukket
af børn, og der var tale om unge under 18, men over 15. Det er
ikke i sig selv strafbart med mindre man er pædagog, lærer eller
adoptiv-/plejeforældre til dem, man har sex med.

Er han et møgsvin? tja, det er jo en emotionel udtalelse, som du
har lov til at have.
Men er han moralsk anløben, når han lokker unge piger til sig
med diverse løfter? ja, bestemt - for det er jo ikke på
"hæderlig" facon han "lokker". Han udnytter de unges naivitet og
umodenhed, og misbruger sin magt til at manipulere med dem i
kraft af sin alder. Det KAN faktisk være strafbart iht. loven,
også selvom de unge er over 15. Men det er en paragraf, der er
vanskeligt at få dømt nogen efter.

Så han kan siges at være en moralsk anløben person, som i kraft
af sin på alder beroende erfaring har udnyttet unge, naive
piger og under dække af løfter, som mere modne piger kunne
risikere at gennemskue.

I ly af sit rygte som chatkonsulent har han arbejdet som en
"troværdig person", en tillidsvækkende person.
Det er altså kapitalismen i sit fulde flor: "Den kloge narrer
den mindre kloge", hvor det retteligt burde hedde "Den kloge
vejleder den mindre kloge".

På den måde kan man sige at han er et møgsvin, hvis man synes.

Men man skal passe på at man ikke sammenblander egne følelser
med de faktiske forhold. Det lyder som om du i virkeligheden er
misundelig på at du ikke har fundet på den samme idé - er det
rigtigt?

Enten har vi en seksuel lavalder på 15 eller også har vi ikke.
Var pigerne over 15, er der ikke længere tale om "pædofili" - i
øvrigt er de fleste pædofile optaget af drengebørn.

Fra : Peter Bang

Dato : 27-06-07 01:25

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:
>En perle af et indlæg om hykleriet....
>
>http://jp.dk/morgenavisen/indblik/article982167.ece

hvilket hykleri? ... noget med, at det er normalt at voksne mænd
lokker purunge piger til sex og pornooptagelser?

Manden er et skvadderhoved med en fornærmende lav moral. Punktum.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-07 11:50

"Peter Bang (slet EG6TN)" <peterbang@EG6TNprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:11829041950.34173443933161@dtext.news.tele.dk

> Manden er et skvadderhoved med en fornærmende lav moral. Punktum.

Flot. Jeg elsker personer, der forsøger at lukke en debat med moral-kortet
og et efterfølgende punktum. Så er det intellektuelle lavpunkt godt nok
nået, men så får de jo fred med deres åbenbart voldsomt usikre
selvopfattelse, der tydeligvis ikke kan bære en nærmere (selv)ransagelse.

Det var præst, du var?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 27-06-07 12:12

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet EG6TN)"
> [...]

Nu findes der jo mænd, der

Skriv endelig lidt om, hvad du finder er et mere passene
intellektuelt niveau, når det kommer til voksne mænds hang til
sex og porno med piger under 18 ...

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-07 12:17

"Peter Bang (slet SSRW6)" <peterbang@SSRW6privat.dk> skrev i en
meddelelse news:11829430290.461725697077746@dtext.news.tele.dk

?

> Skriv endelig lidt om, hvad du finder er et mere passene
> intellektuelt niveau, når det kommer til voksne mænds hang til
> sex og porno med piger under 18 ...

Jeg blander i hvert fald ikke "moral" ind i det, når jeg debatterer. Moral
lader jeg typer som dig og præsten nede i kirken om at beskæftige jer med. I
har tydeligvis et behov for at føle jer som "bedre mennesker" end andre. Det
er en meget gennemskuelig og egentlig også forståelig mekanisme for
mennesker, der inderst inde ikke er helt tilfredse med sig selv og hvad de
indeholder - men det ved du jo egentlig godt - ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 27-06-07 12:51

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:

>Jeg blander i hvert fald ikke "moral"
>ind i det, når jeg debatterer.

Jo, du gør da .... du lægger op til at jeg repræsenterer en
eller anden dobbeltmoral, hvilket jeg ikke gør. Hvis du selv
synes at Rudy blot gør det du selv har lyst til, så skriv da
det. Lad være med at tillægge mig de samme lyster. Kommentér på
noget du ved noget om, og ikke på hvad du håber og tror alle
andre synes og mener.

>Moral
>lader jeg typer som dig og præsten
>nede i kirken om at beskæftige jer med. I
>har tydeligvis et behov for at føle
>jer som "bedre mennesker" end andre.

Jeg udtaler mig på egne vegne. JEG synes, at chatkonsulenten
udviser ringe moral. Hvad din præst mener, må du tale med ham om.

>Det
> [...]

Nej, det ved jeg egentlig ikke. Vil du uddybe, hvad det er jeg
indeholder, som jeg ikke er helt tilfreds med?

At du og Anders Lund Madsen mener, at vide nok om alle andre til
at udtale sig om flosset dobbeltmoral, er jo i sig selv tåbeligt.

Og hvad end du synes om det eller ej, så omhandler sagen jo
udelukkende det moralske dilemma i, at manden udnytter sin
facade som chatkonsulent og modelfotograf til at opnå sex og
optage pornovideo med piger under 18.

Fra : Peter B. P.

Dato : 27-06-07 02:22

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> En perle af et indlæg om hykleriet....
>
> http://jp.dk/morgenavisen/indblik/article982167.ece

citat:

"Rudy Frederiksen var liderlig. Rudy ville rigtig gerne i seng med en
hel bunke kvinder, og straffen for det er tab af alt. Spændende, ikke
mindst fordi Rudy Frederiksen ikke er verdenshistoriens første liderlige
mand."

Kvalificerer teenagepiger som "kvinder"?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : P.L.

Dato : 27-06-07 04:10

On Wed, 27 Jun 2007 03:21:58 +0200, Peter B. P. wrote:

> [...]
> mand."
>
> Kvalificerer teenagepiger som "kvinder"?

Anders Lund Madsen har tilsyneladende et problem med at skille børn fra
voksne, så er det store spørgsmål, hvad mon den skumle A.L.Madsen gemmer i
de dunkle dele af det han kalder en hjerne.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Henri Gath

Dato : 27-06-07 10:59

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Anders Lund Madsen har tilsyneladende et problem med at skille børn fra
> voksne, så er det store spørgsmål, hvad mon den skumle A.L.Madsen gemmer i
> de dunkle dele af det han kalder en hjerne.

Er du enig i, at den kriminelle lavalder i DK er 15 år? Dvs at 15-årige
piger i lovens forstand ikke er børn?

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-07 11:52

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Kvalificerer teenagepiger som "kvinder"?

Hvad er da din definition på, hvornår en person af hunkøn må kaldes
"kvinde"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter B. P.

Dato : 27-06-07 12:34

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er da din definition på, hvornår en person af hunkøn må kaldes
> "kvinde"?

Mit skud: Sekuel modenhed, hvilken minimum vil sige en alder på 18 år.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-07 12:54

> Mit skud: Sekuel modenhed, hvilken minimum vil sige en alder på 18 år.

Pis med dig. Der findes piger på 12, der er seksuelt modne og piger, der
aldrig bliver det. De 18 år en en fuldstændig arbitrær størrelse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-06-07 13:13

Jens Bruun wrote:

> Pis med dig. Der findes piger på 12, der er seksuelt modne og piger,
> der aldrig bliver det. De 18 år en en fuldstændig arbitrær størrelse.

Det må jeg give dig ret i.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Peter B. P.

Dato : 27-06-07 13:38

> [...]

> Pis med dig. Der findes piger på 12, der er seksuelt modne og piger, der
> aldrig bliver det. De 18 år en en fuldstændig arbitrær størrelse.

Som skrevet - det var mit skud, ikke en absolut sandhed.

Vil du iøvrigt sige at det er de fleste piger der er sekuelt modne ved
12 årsalderen, eller i det hele taget før de bliver 18?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-06-07 13:41

Peter B. P. wrote:

> Vil du iøvrigt sige at det er de fleste piger der er sekuelt modne ved
> 12 årsalderen, eller i det hele taget før de bliver 18?

Det er mange år siden jeg interesserede mig for den aldersgruppe, men jeg
vil da klar vurdere at pigerne er mere modne i 18 års alderen end som
12-årige, naturligvis. Det er heller ikke dét Jens Bruun snakkede om, men om
at man kategorisk kan afvise at piger kan være seksuelt modne i 15-16 års
alderen - og det kan de.

Fra : Peter B. P.

Dato : 27-06-07 13:45

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

> [...]
> at man kategorisk kan afvise at piger kan være seksuelt modne i 15-16 års

Jeg afviser ikke at piger kan være og for nogle vedkommende er seksuelt
modne omkrign de 16 år, hvilket et par besøg på vilkårlige diskoteker
(eller halballer i sønderjylland :) nok også kan bekræfte mig i.

Men hvis var tager Bruun's snak om at nogle piger er sekuelt modne i en
alder af 12 år, så er vi, for at komme tilbage til trådens emne, på vej
derud hvor der ingen grund er til at fordømme Rudy.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-07 13:52

> Men hvis var tager Bruun's snak om at nogle piger er sekuelt modne i
> en alder af 12 år, så er vi, for at komme tilbage til trådens emne,
> på vej derud hvor der ingen grund er til at fordømme Rudy.

Bingo. Og så holdt Rudy sig endda til piger *over* den kriminelle lavalder.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter B. P.

Dato : 27-06-07 13:54

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Bingo. Og så holdt Rudy sig endda til piger *over* den kriminelle lavalder.

Nu ved jeg ikke hvorfor den kriminelle lavalder skal ind i billedet, da
det ikke er pigerne der står tiltalt for en forseelse.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 27-06-07 20:22

"Jens Bruun" skrev i en meddelelse

> Pis med dig. Der findes piger på 12, der er seksuelt >modne og piger, der
> aldrig bliver det. De 18 år en en fuldstændig arbitrær >størrelse.

Hvad er da din definition på, seksuelt moden ?.
Kønsmoden= ægløsning = graviditet
Eller er det bare lyst til sex , du mener ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-06-07 09:39

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> En perle af et indlæg om hykleriet....
>
> http://jp.dk/morgenavisen/indblik/article982167.ece
Helt enig, de gik langt over stregen i jagten på fjolset. De sku selv prøve
at sidde i hans sko i en måneds tid..

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-07 11:46

> http://jp.dk/morgenavisen/indblik/article982167.ece

Bull's eye, og det er ikke første gang fra den side.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 28-06-07 11:16

> Bull's eye, og det er ikke første gang fra den side.

Det er intet mindre end genialt skrevet.

Og føj hvor jeg brækker mig over alle de lede selvgode fjolser, der i deres
undertrykte misundelses liderlighedsrus får smadret andres menneskers liv på
den måde. Det er dem der skal have skåret nosserne af - ikke Rudy.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-06-07 12:16

On Thu, 28 Jun 2007 12:16:10 +0200 "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2
prik dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>undertrykte misundelses liderlighedsrus får smadret andres menneskers liv på
>den måde. Det er dem der skal have skåret nosserne af - ikke Rudy.

Nu kunne jeg pludselig huske hvorfor du og Wamling hører til i samme
filter...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : ThomasB

Dato : 28-06-07 16:52

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Nu kunne jeg pludselig huske hvorfor du og Wamling hører til i samme
> filter...

Får du jern på når du taler om dit filter?

Fra : vvv

Dato : 27-06-07 19:34

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> En perle af et indlæg om hykleriet....
>
> http://jp.dk/morgenavisen/indblik/article982167.ece
Hæ hæ.
Der er sgu næsten ikke noget bedre end den hellige forargelse hva?

Bare I har Rudy, Leth og muslimerne at dæmoniserer så kører det.

Hvornår er det i øvrigt blevet unormalt for mænd at tænde på kønne unge
kønsmodne piger?
Det er ikke så mange år siden at side 9 pigen ofte var 16

vv

Fra : vvv

Dato : 27-06-07 19:41

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

Er i øvrigt ret vild med dette uddrag:

"I Operation X er tilværelsen nådigt kogt ned til en slags fond af skurke
og helte, og så er der nogle ofre, som det er synd for. Det er som regel dyr
eller folk, der tror på kuponhæfter"

Det er fandeme bullseye. Både på TV2, og sjovt nok passer det også perfekt
på dansk folkeparti.

vv

Fra : P.L.

Dato : 27-06-07 19:57

On Wed, 27 Jun 2007 20:34:06 +0200, vvv wrote:

> [...]
> kønsmodne piger?
> Det er ikke så mange år siden at side 9 pigen ofte var 16

Ok du er både til autonome og piger på 15år, du er sgu da en hyggelig
fætter

Pædofile og autonome burde genbruges som hundefoder.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : vvv

Dato : 27-06-07 20:16

> On Wed, 27 Jun 2007 20:34:06 +0200, vvv wrote:
> >
> Ok du er både til autonome og piger på 15år, du er sgu da en hyggelig
> fætter
Måske autonome piger på 15

> Pædofile og autonome burde genbruges som hundefoder.
Nu er der jo ingen der taler om pædofili her.

Har du hørt om liberalt frisind? Når nej, det er kun noget vi slår
muslimerne i hovedet med!

> Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.
Nar!

vv

Fra : P.L.

Dato : 27-06-07 21:20

On Wed, 27 Jun 2007 21:15:38 +0200, vvv wrote:

> "P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Måske autonome piger på 15

> Nu er der jo ingen der taler om pædofili her.

15årig piger, skam dig.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : vvv

Dato : 27-06-07 21:29

> 15årig piger, skam dig.

Jeg har ikke besteget en 15-årig i mange år, så hvis jeg skal skamme mig
skal det ikke være af den grund.

vv

> --
> Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Vi er dem fra Nørrebro

og vi er ikke søde

med støvletramp og snørresko

vi spiser børn med fløde.

Vi sku' ha' både tæsk og bank

og vaskes med en sæbesvamp

vi lugter og har både lopper og lus

og nu stjæler vi sikkert et andet hus'

Fra : P.L.

Dato : 27-06-07 21:38

On Wed, 27 Jun 2007 22:29:25 +0200, vvv wrote:

> Jeg har ikke besteget en 15-årig i mange år, så hvis jeg skal skamme mig
> skal det ikke være af den grund.

Ja det kan du sagtens påstå, men du sympatiserer med rudy, det siger jo en
hel del.

Skam dig.

BTW. det er sgu nok derfor du er så glad for de autonome

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : vvv

Dato : 27-06-07 21:47

> Ja det kan du sagtens påstå, men du sympatiserer med rudy, det siger jo en
> hel del.
Jeg sympatiserer ikke med ham, jeg synes bare heksejagten mod ham er
hyklerisk.

> Skam dig.

Nej tak

> --
> Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.
Skam Dig!

vv

Fra : P.L.

Dato : 27-06-07 21:52

On Wed, 27 Jun 2007 22:46:47 +0200, vvv wrote:

> "P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg sympatiserer ikke med ham, jeg synes bare heksejagten mod ham er
> hyklerisk.

Hyklerisk, såmænd ikke, svinet har lavet noget han ikke skulle, hvis jeg
kunne bestemme, fik han 5 år i horserød

Men jo du har ondt af ham, hvordan kan man have ondt af sådan en klam
stodder.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : vvv

Dato : 27-06-07 21:57

> Hyklerisk, såmænd ikke, svinet har lavet noget han ikke skulle, hvis jeg
> kunne bestemme, fik han 5 år i horserød

Du ved godt den seksuelle lavalder er 15 år ikke? hvad i al verden skulle
han dog sidde 5 år for?

> Men jo du har ondt af ham, hvordan kan man have ondt af sådan en klam
> stodder.

Nææ jeg har ikke noget forhold til ham. Det er sagen og hysteriet jeg taler
om.

VV

> --
> Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.
Skam dig!

Fra : P.L.

Dato : 27-06-07 22:06

On Wed, 27 Jun 2007 22:56:46 +0200, vvv wrote:

> Du ved godt den seksuelle lavalder er 15 år ikke? hvad i al verden skulle
> han dog sidde 5 år for?

Jo, og jeg ved også at svinet er 60 år samt sikkerchat-konsulent, men det
synes du jo tilsyneladende er både normalt og iorden.

> Nææ jeg har ikke noget forhold til ham. Det er sagen og hysteriet jeg taler
> om.

Du sympatiserer med ham som du gør med de autonome, man kan godt ane et
mønster.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : vvv

Dato : 28-06-07 15:55

> On Wed, 27 Jun 2007 22:56:46 +0200, vvv wrote:
>

> Du sympatiserer med ham som du gør med de autonome, man kan godt ane et
> mønster.

Hvilket mønster kan "man" (det må være du) ane? hvad har din naziparanoya
fundet frem til?

vv

Fra : P.L.

Dato : 28-06-07 16:04

On Thu, 28 Jun 2007 16:55:07 +0200, vvv wrote:

> "P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvilket mønster kan "man" (det må være du) ane? hvad har din naziparanoya
> fundet frem til?

Bare det er ulovligt, så synes du det er ok, kedelig holdning.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : vvv

Dato : 28-06-07 16:28

> Bare det er ulovligt, så synes du det er ok, kedelig holdning.

Det er så bare ikke rigtigt.

> Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.
Klovn!

vv

Fra : P.L.

Dato : 28-06-07 16:39

On Thu, 28 Jun 2007 17:28:29 +0200, vvv wrote:

> Det er så bare ikke rigtigt.

Det fremgår da helt tydeligt af dine holdninger til div. ting, blandt andet
Jagtvej 69 og Christiania, og nu Rudy sagen, du er jo pro den slags.

Rudy skulle kastreres og Christiania ryddes, Jagvej 69 er vi heldigvis
sluppet af med .

Autonome skal i tvangsarbejde.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : vvv

Dato : 28-06-07 17:57

> [...]
> Jagtvej 69 og Christiania, og nu Rudy sagen, du er jo pro den slags.
>
> Rudy skulle kastreres og Christiania ryddes, Jagvej 69 er vi heldigvis

Måske skulle DU prøve med en yngre model. Det er manglen på fisse der gør
dig sur og gnaven og naziond.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-06-07 21:55

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i meddelelsen

> 15årig piger, skam dig.

hvorfor dog det? Er du bøsse?

Fra : Mark Jensen

Dato : 27-06-07 21:48

On Wed, 27 Jun 2007 20:57:02 +0200, "P.L." <Not@Valid.invalid> wrote:

>Ok du er både til autonome og piger på 15år, du er sgu da en hyggelig
>fætter
>
>Pædofile og autonome burde genbruges som hundefoder.

Ligesom racist-kortet er et tegn på manglende evner udi argumentation,
på samme måde er det at overspille pædofilikortet på et så pinligt
grundlag
Vil du nogensinde få ind i dit hoved at det ALDRIG kan hedde pædofili
når personerne er 15 eller derover?

Fra : P.L.

Dato : 27-06-07 21:22

On Wed, 27 Jun 2007 21:48:29 +0100, Mark Jensen wrote:

> Vil du nogensinde få ind i dit hoved at det ALDRIG kan hedde pædofili
> når personerne er 15 eller derover?

Nånå, en mere der er til barnerov, hvad er det ved en rigtig kvinde der
skræmmer jer, jeg mener siden I går efter børn på 15år.

Skam dig.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-06-07 21:58

> Nånå, en mere der er til barnerov, hvad er det ved en rigtig
> kvinde der
> skræmmer jer, jeg mener siden I går efter børn på 15år.
>
> Skam dig.

Du er da ualmindelig ubegavet at læse - du svarer jo slet ikke
på spørgsmålet, men taler om at manden skal skamme sig fordi han
forklarer dig at det IKKE er pædofili at gå efter kvinder over
15 år. Det er det, du slet ikke kommenterer, men i stedet kommer
du med det patetiske "skam dig" - Vorherre bevares? Hvad er det
ved unge piger på den alder der skræmmer dig? Og hvornår har
Mark Jensen skrevet at HAN personligt går efter piger på 15 år?

Fra : Mark Jensen

Dato : 28-06-07 00:16

On Wed, 27 Jun 2007 22:58:00 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>ved unge piger på den alder der skræmmer dig? Og hvornår har
>Mark Jensen skrevet at HAN personligt går efter piger på 15 år?

Jo tak for forsvaret, Arne. Jeg ved at du har prøvet noget lignende i
debatter på området; det er som om det er umuligt at debattere dette
emne bare en anelse nuanceret uden at blive udsat for de der grove
personangreb.

Jeg tror bare jeg indstiller diskussioner med ham, for det er vist
umuligt at opnå noget fornuftigt ved at forsøge.

Fra : P.L.

Dato : 27-06-07 23:41

On Thu, 28 Jun 2007 00:15:31 +0100, Mark Jensen wrote:

> [...]
>
> Jeg tror bare jeg indstiller diskussioner med ham, for det er vist
> umuligt at opnå noget fornuftigt ved at forsøge.

Ja du finder sikker god trøst ved Arne og Patruljen/Jens Brun samt BW, I
ser jo også ud til at dele interesser

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.