Hvem er Dhimmier
Fra : Pjensen73

Dato : 26-06-07 20:31

Skal vi lige få repeteret, hvem herinde der er Dhimmier.

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-07 20:43

Pjensen73 wrote:
> Skal vi lige få repeteret, hvem herinde der er Dhimmier.

Alle dem der modsætter sig at der er problemer med muhamedaner-invasionen og
ikke går ind for modtræk. Til dem hører jeg ikke. De mest velkendte
eksempler i denne gruppe er vel Kim Larsen, Arne Wilstrup, Zeki, Peter Heide
og Peter Bang.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Frank

Dato : 26-06-07 21:09

Heh

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> og ikke går ind for modtræk. Til dem hører jeg ikke. De mest velkendte
> eksempler i denne gruppe er vel Kim Larsen, Arne Wilstrup, Zeki, Peter

Når der skal nævnes navne kræver jeg at jeg også bliver nævnt, ellers er det
diskrimination!!

Mvh
Frank

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-06-07 21:14

On Tue, 26 Jun 2007 22:08:41 +0200, Frank skrev:

> [...]
>
> Når der skal nævnes navne kræver jeg at jeg også bliver nævnt, ellers er det

Frank er hermed selvudnævnt dhimmi.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-07 21:14

Frank wrote:

> Når der skal nævnes navne kræver jeg at jeg også bliver nævnt, ellers
> er det diskrimination!!

Jamen hvis du også er Dhimmi så gerne for min skyld.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Frank

Dato : 26-06-07 21:26

Hej

> Jamen hvis du også er Dhimmi så gerne for min skyld.

Jeg er med på den værste

Mvh
Frank

Fra : Kert Rats

Dato : 27-06-07 04:00

"Frank" <Frank@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Jeg er med på den værste

Så pyt da - så melder jeg mig sgu også under dhimmi-fanerne

Venligst

Kert Rats

Fra : Bruno Christensen

Dato : 27-06-07 17:48

On Wed, 27 Jun 2007 04:59:39 +0200, Kert Rats wrote:

> "Frank" <Frank@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Så pyt da - så melder jeg mig sgu også under dhimmi-fanerne
>

> Venligst
>
> Kert Rats

Me too

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Peter Bang

Dato : 26-06-07 21:51

> [...]
>hører jeg ikke. De mest velkendte
>eksempler i denne gruppe er vel Kim
>Larsen, Arne Wilstrup, Zeki, Peter Heide

Det ville klæde dig at undlade at nævne mit navn i forbindelse
med ting du intet aner om.. Du aner uendeligt lidt om, hvad jeg
modsætter mig og hvilke modtræk jeg går ind for.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-06-07 04:04

"Peter Bang (slet 8WZXB)" <peterbang@8WZXBprivat.dk> skrev i
meddelelsen

> Det ville klæde dig at undlade at nævne mit navn i forbindelse
> med ting du intet aner om.. Du aner uendeligt lidt om, hvad
> jeg
> modsætter mig og hvilke modtræk jeg går ind for.

Det er ikke umagen værd at skrive ovenstående til fjolset - han
skriver jo alligevel hvad der passer ham -og han er hinsides
pædagogisk rækkevidde på alle fronter med sin muslimparanoia.
For min skyld kan han godt skrive at jeg er en dhimmi, altså en
der står under muslimernes beskyttelse. Det rører mig langsomt.
Han aner alligevel ikke en kæft om hvad han udtaler sig om -som
sædvanlig.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-06-07 21:48

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse news:46816986$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> Skal vi lige få repeteret, hvem herinde der er Dhimmier.

http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=290
Dhimmier:
"Personer, som er under beskyttelse (dhimma), dvs. kristne og jøder i et muslimsk
samfund. Disse skal da betale "djizya" kopskat eller krigskat, idet beløbet financierede de muslimske erobringskrige."

?

Jan Rasmussen

Fra : Ralph

Dato : 27-06-07 16:24

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal vi lige få repeteret, hvem herinde der er Dhimmier.

Jeg er minkrøgter.

--
Ralph

Fra : Michael Weber

Dato : 27-06-07 19:19

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg er minkrøgter.

Ehmm...hvad laver en minkrøgter ?
Røgter mink ?

Fra : Ralph

Dato : 27-06-07 21:41

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> Ehmm...hvad laver en minkrøgter ?
> Røgter mink ?

jeps

--
Ralph

Fra : Michael Weber

Dato : 27-06-07 23:26

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
>
> jeps
>
> --
> Ralph

Du kan ikke rende rundt med sådan en "gammeldags"
jobtitel, folk umiddelbart kan forstå.

Hvad med :

External Location Inspector
Local Quality Assurance Coordinator
Corporate Executive Resource Controller
Strategic Production Director

:D

Fra : Bruno Christensen

Dato : 28-06-07 18:34

On Thu, 28 Jun 2007 00:26:22 +0200, Michael Weber wrote:

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan ikke rende rundt med sådan en "gammeldags"
> [...]

Det er nok fordi mennesker der laver noget, ikke har brug for titler.
som almindelige mennesker ikke kan forstå, for at bevise deres værdi.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen