Muhammed blev brændt af Skt. hans aften :)
Fra : Peter B. P.

Dato : 26-06-07 00:07

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-06-07 00:11

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse news:1i0aj46.vebsx11i3g9avN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
> http://gatesofvienna.blogspot.com/2007/06/for-mohammedan-free-denmark.ht
> ml

Et broken link igen,,,

http://gatesofvienna.blogspot.com/2007/06/for-mohammedan-free-denmark.html

Jan Rasmussen

Fra : Bo Warming

Dato : 26-06-07 00:48

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
news:1i0aj46.vebsx11i3g9avN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
> http://gatesofvienna.blogspot.com/2007/06/for-mohammedan-free-denmark.ht

Muhamedaner-frit Danmark var det programskrift som Glistrup udtænkte i
fængslet sidst i firserne og han og jeg er tilhænger af Sigmund Freud
synspunktet

"Den første mand der kastede en fornærmelse i stedet for en sten, opfandt
civilisationen" så vi undgår hvad kan ligne voldstrusler såsom at antyde at

fordi vi vantro skal brændes evigt ifølge koranen, så ønsker vi samme
smertestraf for de koran-troende.

De skal ud skal de
står der på lokumsbrædder hængende over mit plankeværk og da en autonom idag
spraymalede alle mine tekster sølvgrå kunne han heldigvis ikke nå op til
lokomsbrædderne

Muhamedanerpigerne der truer med at brænde mit murstenshus er også til grin
og at de og deres tros og kønsfæller smadrer alle Israelstjernerne ved
plankeværket, bidrager til at de viser Islams sande ansigt: vold og had imod
ytringsfrihed

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 26-06-07 08:01

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
> http://gatesofvienna.blogspot.com/2007/06/for-mohammedan-free-denmark.ht
> ml

Endnu et eksempel på nogle formummede skælme der helt klart har som formål
at sætte Danmark i brand.

eller er der bare tale om nogle utilpassede unge, eller nogle tidligt
skadede børn, der ikke får den hjælp de burde have i det psykiatriske
system??

Peter

Fra : Frank

Dato : 26-06-07 09:03

Hej

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse

> Endnu et eksempel på nogle formummede skælme der helt klart har som formål
> at sætte Danmark i brand.

På hvilken må kan afbrændningen af et billed af en forlængst afdød 'profet'
sætte Danmark i brand?

> eller er der bare tale om nogle utilpassede unge, eller nogle tidligt
> skadede børn, der ikke får den hjælp de burde have i det psykiatriske
> system??

Hvad skal man så kalde de personer der laver dukker og brænder dem af?

Mvh
Frank

--
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, rydder et hus, rydder et hus.
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, tidligt torsdag morgen.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-06-07 10:10

On Tue, 26 Jun 2007 10:03:21 +0200, Frank skrev:

> Hej
>
> "Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse

> På hvilken må kan afbrændningen af et billed af en forlængst afdød 'profet'
> sætte Danmark i brand?

Ved at sætte lighed mellem Muhamed og Danmark.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Frank

Dato : 26-06-07 13:43

Hej

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ved at sætte lighed mellem Muhamed og Danmark.

Den må jeg bede dig om at uddybe lidt.

Mvh
Frank

--
We will not be intimidated or pushed off the world stage by people who do
not like what we stand for, and that is, freedom, democracy and the fight

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-06-07 14:17

On Tue, 26 Jun 2007 14:42:47 +0200, Frank skrev:

> Hej
>
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Den må jeg bede dig om at uddybe lidt.

Sætter man lighedstegn mellem Muhammed og Danmark, så vil en
afbrænding af Muhammed være lig med en afbrænding af Danmark.

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-06-07 11:38

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> wrote:

> [...]
>

> eller er der bare tale om nogle utilpassede unge, eller nogle tidligt
> skadede børn, der ikke får den hjælp de burde have i det psykiatriske

Lad mig gætte - du er fornærmet fordi din profet er blevet futtet af,
ikke?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 26-06-07 13:50

> Lad mig gætte - du er fornærmet fordi din profet er blevet futtet af,
> ikke?

for nu at sige det rent ud.

Du er så ynkelig at jeg ikke gider svare dig

Peter

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-06-07 14:19

On Tue, 26 Jun 2007 14:49:37 +0200, Peter K. Nielsen skrev:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> for nu at sige det rent ud.
>
> Du er så ynkelig at jeg ikke gider svare dig

Det er vist det, man kalder en selvmodsigelse.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 26-06-07 10:01

Tak. NO + SE tilføjet.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 26-06-07 15:52

Bemærk også kommentarerne på

http://uk.youtube.com/watch?v=ivqcOUWjsWw .

Gad vide hvad mere der er nødvendigt, før vores 'elite' vogner og endelig
laver der, der er nødvendigt.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-06-07 10:24

Den Tue, 26 Jun 2007 01:07:28 +0200 skrev Peter B. P.:

> http://gatesofvienna.blogspot.com/2007/06/for-mohammedan-free-denmark.ht
> ml

Og her bliver koranen brændt af.

http://www.youtube.com/watch?v=MOirbTpv5wA

http://www.youtube.com/watch?v=HcKtUyzUlkw

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 26-06-07 10:31

Hvorfor vil du ikke at NO + SE ser det?

Fra : John Smith

Dato : 26-06-07 11:15

Michael Laudahn eOpposition skrev:
> Hvorfor vil du ikke at NO + SE ser det?

Därför att han inte är en jävla spammare som du är.

Fra : Michael Weber

Dato : 26-06-07 10:41

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hmm...en højreekstremistisk reklame-blog.

Fra : BigBother

Dato : 26-06-07 13:37

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message

> http://gatesofvienna.blogspot.com/2007/06/for-mohammedan-free-denmark.html

Bryder mig generelt ikke om afbrændinger, hverken af bøger, Sankthans-hekse,
eller når globalisterne hver sommer mødes til deres Bohemian Grove i
Californien, hvor de afbrænder en barnefigur ved navn "Care". Det virker
bare sådan lidt for middelsalderligt og skummelt.

Men hatten af for at de tør provokere muslimer på den måde. Muhammedsagen
viste, at man hele tiden er nødt til at udfordre ytringsfriheden, specielt
der hvor det begynder at provokere nogen. Alternativet er at den
indskrænkes, enten ved lov, eller fordi der opstår uskrevne regler om
tabubelagte emner.

--
http://www.PatriotsQuestion911.com

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 26-06-07 13:54

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Care". Det virker bare sådan lidt for middelsalderligt og skummelt.
>
> Men hatten af for at de tør provokere muslimer på den måde.

Det er jo lige præcis det de IKKE tør.

Muhammedsagen
> viste, at man hele tiden er nødt til at udfordre ytringsfriheden, specielt
> der hvor det begynder at provokere nogen.

Ja men i den sag kæmpede man med åben pande og ikke som en formummet skælm.
Muhammed tegnerne og var helte der stod frem og lagde navn til deres
holdning.
I denne sag er der tale om en flok terrorister der bag anonymitetens dejlige
beskyttelse gør hvad de kan for at tilstandene i mellemøsten skal sprede sig
mest muligt

Alternativet er at den
> indskrænkes, enten ved lov, eller fordi der opstår uskrevne regler om
> tabubelagte emner.

nej det er en af følgerne at stunts som dette

PEter

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-06-07 14:17

> globalisterne hver sommer mødes til deres Bohemian Grove i Californien, hvor de afbrænder en barnefigur ved navn "Care". Det
> virker bare sådan lidt for middelsalderligt og skummelt.

Ligner mest af alt en skovtur,,
http://dsd.lbl.gov/ImgLib/COLLECTIONS/BERKELEY-LAB/SEABORG-ARCHIVE/images/96B05411.lowres.jpeg

Jan Rasmussen

Fra : Pjensen73

Dato : 26-06-07 20:04

Den Tue, 26 Jun 2007 11:30:55 +0200 skrev Michael Laudahn eOpposition:

> Hvorfor vil du ikke at NO + SE ser det?

Fordi jeg som regel ikke X-poster

Fra : Anneli Halme

Dato : 26-06-07 20:08

Pjensen73 wrote:

> Fordi jeg som regel ikke X-poster

Bra så därför plonkar jag dig inte.

Laudahns eviga spammande har gjort mig och många andra i swnet.politik
allegergiska mot "danska" trådar som korspostas, vilket är ledsamt då
det ibland faktiskt finns skäl till korspostning i olika gemensamma frågor.

--
Anneli

Fra : Peter B. P.

Dato : 26-06-07 21:25

Anneli Halme <anneli.halme@gmail.com> wrote:

> [...]
> allegergiska mot "danska" trådar som korspostas, vilket är ledsamt då
> det ibland faktiskt finns skäl till korspostning i olika gemensamma frågor.

Er det ikke bare fordi i er så bange for repressalierne ved at iøjnese
problemet med muhammedanerne i skandinavien?