"Fremmedhadere" / Ruth
Fra : Pjensen73

Dato : 24-06-07 13:24

Det er mærkeligt, at læse indlæg fra folk, som angriber islamkritikere for
at hade andre mennesker med en anden religion, når de selv ønsker at Ruth
skulle flyve af helvede til.
Er det ikke bare en lille smule hyklerisk?
Det må Kim Larsen og Peter Heide kunne svare på.

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-07 13:57

Pjensen73 wrote:
> [...]
> de selv ønsker at Ruth skulle flyve af helvede til.
> Er det ikke bare en lille smule hyklerisk?
> Det må Kim Larsen og Peter Heide kunne svare på.

De støtter begge de voldelige autonome. Tror du selv de har hjerne til at
være objektive?

/Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 24-06-07 14:13

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> [...]
> de selv ønsker at Ruth skulle flyve af helvede til.
> Er det ikke bare en lille smule hyklerisk?

En lille smule ? nej meget, mned et bunder jo i de selv er racister, men de
vil ikke indrømme at de er større racister end dem de hele tiden er efter på
højrefløjen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ralph

Dato : 24-06-07 16:17

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er mærkeligt, at læse indlæg fra folk, som angriber islamkritikere for

Jeg kan kun svare for mig selv, jeg synes ikke om ekstremister, så er det
ligemeget om de kaster med brosten, hjernevasker andres med deres tro, vil
smide muhammedanere ud af landet uden retssag eller sprænger
selvmordbomber - alle de moderate muslimer, de demonstrerende unge,
demokratiske højrefløjspartier og kristne der ikke forsøger at omvende andre
har jeg ingen problemer med.

--
Ralph

--
Ralph

Fra : @

Dato : 24-06-07 17:02

On 24 Jun 2007 12:24:09 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Det er mærkeligt, at læse indlæg fra folk, som angriber islamkritikere for
>at hade andre mennesker med en anden religion, når de selv ønsker at Ruth
>skulle flyve af helvede til.

både dobbeltmoral manglende moral og toltalt fravær af selvkritik har
til alle tider været de venstreorienteredes næststørste kendemærke

>Er det ikke bare en lille smule hyklerisk?
>Det må Kim Larsen og Peter Heide kunne svare på.

--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver

Fra : vvv

Dato : 24-06-07 19:13

> [...]
> skulle flyve af helvede til.
> Er det ikke bare en lille smule hyklerisk?
> Det må Kim Larsen og Peter Heide kunne svare på.

Nu er jeg ikke nogen af ovennævnte, men svarer da gerne for mig selv.

Nej det er ikke hyklerisk. Mit had mod Ruth Evensen, kommer af en
utilgivelig handling hun har begået.
Min vrede er rettet mod det menneske der begik udåden. Skulle man følge
jeres logik skulle jeg hade alle kristne pga Ruths bedrifter.
Og der er foreskellen. I hader alle muslimer pga nogen at der blandt
muslimer er terrorister og bindegale islamister, hvilket er uheldigt da i
dømmer en majoritet pga en minoritets gerninger.

Ruth - hende ønsker jeg stadig sendt helvede.. I øvrigt mærkeligt at mange
af højrefolkene herinde er så begejstrede for hende, hun er meget lig de
islamister I hader.

vv

Fra : @

Dato : 24-06-07 19:40

On Sun, 24 Jun 2007 20:12:54 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

> [...]
>
>Nu er jeg ikke nogen af ovennævnte, men svarer da gerne for mig selv.
>
>Nej det er ikke hyklerisk. Mit had mod Ruth Evensen, kommer af en

hvilken handling er det?

Fra : vvv

Dato : 24-06-07 19:50

> hvilken handling er det?

Hendes nedlæggelse af ungdomshuset selvølgelig, men det er sådan set sagen
uvedkommende.

vv

Fra : @

Dato : 24-06-07 20:07

On Sun, 24 Jun 2007 20:50:13 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hendes nedlæggelse af ungdomshuset selvølgelig,

1) det søgede de unge selv for ved gennem mange år at være en
pestilens og plage for deres naboer, og ved ikke at overholde den
låneaftale de havde med Københavns Kommune

2)
det eneste R. Evensen har gjort er på fuldt lovlig vis at erhverve en
ejendom som kommunen satte til salg,
salgets lovlighed blev prøvet og fundet lovligt ved to på hinanden
følgende retsafgørelser

3)
de eneste forbrydere i denne sag er de voldsmænd og ballademagere som
ikke vil følge spillereglerne her i landet - de autonome terrorister
på Nørrebro

Fra : vvv

Dato : 24-06-07 20:19

> 1) det søgede de unge selv for ved gennem mange år at være en
> pestilens og plage for deres naboer, og ved ikke at overholde den
> låneaftale de havde med Københavns Kommune

Uenig

> [...]
> ejendom som kommunen satte til salg,

Uenig

> salgets lovlighed blev prøvet og fundet lovligt ved to på hinanden

Det er desværre korrekt.

> 3)
> de eneste forbrydere i denne sag er de voldsmænd og ballademagere som
> ikke vil følge spillereglerne her i landet - de autonome terrorister
> på Nørrebro

Uenig

Det er et meget fattigt samfund der ikke har plads til steder som
ungdomshuset.

vv

Fra : @

Dato : 24-06-07 20:32

On Sun, 24 Jun 2007 21:18:34 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Uenig

så spørg hos Aldi og McDonald's forsikringsselskaber

>Uenig

i hvad

>Det er desværre korrekt.

hvorfor desværre?

>Uenig

en hel masse af dem er dømt for deres forbrydelser,
uanset om du er enig eller ej

>Det er et meget fattigt samfund der ikke har plads til steder som
>ungdomshuset.

det står de unge frit for at danne en forening og derefter købe eller
leje sig ind et sted

men de unge nasserøve gider jo ikke gøre en indsats

Fra : vvv

Dato : 24-06-07 20:50

> så spørg hos Aldi og McDonald's forsikringsselskaber

Mac D ryger med jævne mellemrum når "antiimperialismens fane" skal luftes.
Det sker med eller uden ungdomshus, og ikke nødvendigvis af folk derfra.
Hvornår er det gået ud over Aldi?

I at det var lovligt. Hun købte gennem stråmand fordi kommunen ikke ville
sælge til hende.
Det kan være det går juridisk, men det var dybt amoralsk.

Se ovenfor.
Jeg er overbevist om at retsvæsnet var farvet af deres negative holdning til
ungdomshuset.

> en hel masse af dem er dømt for deres forbrydelser,
> uanset om du er enig eller ej

Og?
Jeg har ret svært ved at tage de domme seriøst. Politiest mest absurde
påstande bliver taget for gode vare i retten.

> det står de unge frit for at danne en forening og derefter købe eller
> leje sig ind et sted
>
> men de unge nasserøve gider jo ikke gøre en indsats

Og du har så intet fattet.

vv

Fra : @

Dato : 24-06-07 21:01

On Sun, 24 Jun 2007 21:50:03 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

> [...]
>Det sker med eller uden ungdomshus, og ikke nødvendigvis af folk derfra.

vil du i ramme alvor påstå at Aldi ikke er og var udsat for hærværk?

Forbryderne som holdt til på Jagtvej 69 tiltrak som andre lorte en
masse "fluer"

> [...]
>>
>Se ovenfor.
>Jeg er overbevist om at retsvæsnet var farvet af deres negative holdning til

retsvæsnet kunne ikke komme til nogen anden afgørelse

>Og?
>Jeg har ret svært ved at tage de domme seriøst.

og hvad så?

skulle det automatisk give ret til f.eks. at førsøge på at myrde
politifolk med brosten?

>Og du har så intet fattet.

jo, at de unge nasserøve ikke gider yde, kun nyde

og i tilgift udøve groft hærværk, grov vold og ildspåsættelse

jeg så helst at hele banden af uromagere fra det indre København blev
druknet som de rotter de er, de vil ikke blive savnet

Fra : vvv

Dato : 24-06-07 21:17

> vil du i ramme alvor påstå at Aldi ikke er og var udsat for hærværk?

Overhovedet ikke, jeg har bare ikke hørt om at de skulle være "mål" som Mac
D og 7-11

> Forbryderne som holdt til på Jagtvej 69 tiltrak som andre lorte en
> masse "fluer"

Her du været der?

Hvilket ikke gør at jeg er enig.

> retsvæsnet kunne ikke komme til nogen anden afgørelse

> og hvad så?
>
> skulle det automatisk give ret til f.eks. at førsøge på at myrde
> politifolk med brosten?

Næææ jeg har nu heller ikke hørt om nogen døde.

> [...]
>
> jeg så helst at hele banden af uromagere fra det indre København blev
> druknet som de rotter de er, de vil ikke blive savnet

Igen.
Her du været der? kender du nogen af dem?
eller har du bare dine fordomme fra BT og Balder.org

VV

Fra : Alucard

Dato : 24-06-07 21:06

>Hendes nedlæggelse af ungdomshuset selvølgelig, men det er sådan set sagen
>uvedkommende.

Ungdomshusets brugere var selv skyld i at det blev nedlagt.... Havde
de overholdt den aftale de selv indgik, havde det eksisteret endnu...

Ruth Evensen købte bare en bygning der var til salg....

Fra : vvv

Dato : 24-06-07 21:20

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Sun, 24 Jun 2007 20:50:13 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>

> Ungdomshusets brugere var selv skyld i at det blev nedlagt.... Havde
> de overholdt den aftale de selv indgik, havde det eksisteret endnu...
Forkert. det var branden i 1996 der var begyndelsen til enden. Der så ham
Thulstrup-Hansen (eller hvad han nnu hed) sit snit til at få jeget dem ud.

> Ruth Evensen købte bare en bygning der var til salg....

Ikke for at bruge den, men for at komme med sin vendetta med den alternative
del af København

vv

Fra : Alucard

Dato : 24-06-07 21:45

On Sun, 24 Jun 2007 22:19:44 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Forkert. det var branden i 1996 der var begyndelsen til enden. Der så ham
>Thulstrup-Hansen (eller hvad han nnu hed) sit snit til at få jeget dem ud.

Sludder... Brugsaftalen blev opsagt, fordi brugerne ikke overholdt
den....

>Ikke for at bruge den, men for at komme med sin vendetta med den alternative
>del af København

Hvorfor tror du at det religiøse tågehovede har et "vendetta" mod den
alternative (voldelige) del af Kbh....???

Fra : vvv

Dato : 24-06-07 21:51

> Sludder... Brugsaftalen blev opsagt, fordi brugerne ikke overholdt
> den....

> Hvorfor tror du at det religiøse tågehovede har et "vendetta" mod den
> alternative (voldelige) del af Kbh....???

Hun har da selv fortalt hvorfor hun købte huset.

vv

Fra : Alucard

Dato : 24-06-07 23:44

On Sun, 24 Jun 2007 22:51:09 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Hun har da selv fortalt hvorfor hun købte huset.

EFTER at brugsaftalen var opsagt p.g.a. brugernes manglende
overholdelse af aftaler....

Hun købte hytten for at have et sted til sine tossede aktiviteter og
da hun samtidig kunne fjerne en "volds-central", så passede det jo
fint med hendes religiøse fantasiverden...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-06-07 00:32

Alucard wrote:
> Hun købte hytten for at have et sted til sine tossede aktiviteter og
> da hun samtidig kunne fjerne en "volds-central", så passede det jo
> fint med hendes religiøse fantasiverden...

Hun snakkede en frygtelig masse om at omvende de stakkels unge der
var besat af satan til gud. At hun siger noget andet nu er ikke
ensbetydende med at hun ikke sagde det dengang hun købte huset.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 25-06-07 08:15

On 24 Jun 2007 23:31:33 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hun snakkede en frygtelig masse om at omvende de stakkels unge der
>var besat af satan til gud.

Var det ikke det jeg skrev, "tossede aktiviteter"...???

>At hun siger noget andet nu er ikke
>ensbetydende med at hun ikke sagde det dengang hun købte huset.

Det ændrer intet ved at brugerne selv er skyld i at de blev smidt
ud...

Fra : @

Dato : 25-06-07 16:24

On Sun, 24 Jun 2007 22:51:09 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hun har da selv fortalt hvorfor hun købte huset.

og hvad mener du at ordet vendetta betyder?

Fra : Cindy

Dato : 24-06-07 21:58

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Hendes nedlæggelse af ungdomshuset selvølgelig, men det er sådan set sagen
> uvedkommende.

Jamen du skulle jo netop svare på, hvad det var der var relevant og
vedkommende.

C.

Fra : vvv

Dato : 24-06-07 22:08

"Cindy" <Engkabbeleje@Wiese.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen du skulle jo netop svare på, hvad det var der var relevant og
> vedkommende.

Hu?

vv

Fra : Peter B. P.

Dato : 24-06-07 23:49

"vvv" <?@?> wrote:

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Hendes nedlæggelse af ungdomshuset selvølgelig, men det er sådan set sagen
> uvedkommende.
>
> vv

Nix Det var fuldt lovligt, og ungerens's brugere ejede ikke og havde
ikek krav på huset på jagtvej 69. Slut prut færdig.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : vvv

Dato : 25-06-07 19:31

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Nix Det var fuldt lovligt, og ungerens's brugere ejede ikke og havde
> ikek krav på huset på jagtvej 69. Slut prut færdig.

At det er lovligt gør jo ikke at jeg synes at det er i orden.
Der er masser af lovlige ting der ikke er i orden, og masser af ulovligt
ting der er i orden. Lov og ret følges sjældent.

vv

Fra : @

Dato : 25-06-07 19:34

On Mon, 25 Jun 2007 20:30:30 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

> [...]
>Der er masser af lovlige ting der ikke er i orden, og masser af ulovligt
>ting der er i orden. Lov og ret følges sjældent.

og?

mener du i ramme alvor at folk som ike kan li' de autonome har ret til
at kyle brosten efter dem?

Fra : vvv

Dato : 25-06-07 19:55

> og?
Og ikke særligt meget.
Jeg er bare ikke tvunget til at mene noget er i orden bare fordi det er
lovligt.

> mener du i ramme alvor at folk som ike kan li' de autonome har ret til
> at kyle brosten efter dem?

Næ. har jeg påstået det?
Eller har jeg påstået at dem du kalder autonome har ret til at kaste sten
efter nogen?

vv

Fra : Peter B. P.

Dato : 25-06-07 19:53

"vvv" <?@?> wrote:

> [...]
> Der er masser af lovlige ting der ikke er i orden, og masser af ulovligt
> ting der er i orden. Lov og ret følges sjældent.

Er det en undskyldning for at smadre kvarteret fordi ungerens brugere er
blevet opsagt af deres lejemål?

Fra : vvv

Dato : 25-06-07 20:01

> Er det en undskyldning for at smadre kvarteret fordi ungerens brugere er
> blevet opsagt af deres lejemål?

Det er OK at vise modstand. Graden af den kan altid diskuteres.

vv
".

Fra : Peter B. P.

Dato : 25-06-07 20:10

"vvv" <?@?> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Det er OK at vise modstand. Graden af den kan altid diskuteres.

Det skal jeg huske næste gang de autonome går amok. Så skal jeg nok vise
min modstand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-06-07 00:05

Peter B. P. wrote:
> Det skal jeg huske næste gang de autonome går amok. Så skal jeg nok vise
> min modstand.

Er det en trussel? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Mendoza

Dato : 25-06-07 16:41

vvv wrote:
> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Hendes nedlæggelse af ungdomshuset selvølgelig, men det er sådan set
> sagen uvedkommende.
>
> vv

Nu er du jo dum igen...... Ruth Evensen har købt et hus, ikke andet. Det
kunne have hvem som helst der købte det hus, som jo var sat til salg.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 25-06-07 20:01

On Mon, 25 Jun 2007 17:40:30 +0200, Mendoza wrote:

> Nu er du jo dum igen...... Ruth Evensen har købt et hus, ikke andet. Det
> kunne have hvem som helst der købte det hus, som jo var sat til salg.

Gad vide hvorfor hun så købte det gennem et "stråmandsfirma" ?

Gad vide hvorfor ingen andre ville købe ?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Alucard

Dato : 25-06-07 21:53

On Mon, 25 Jun 2007 21:00:59 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Gad vide hvorfor hun så købte det gennem et "stråmandsfirma" ?

Det var den måde hun kunne købe det på....

>Gad vide hvorfor ingen andre ville købe ?

Fordi de var bange for de voldelige autonom-psykopater....

Fra : Pjensen73

Dato : 24-06-07 20:21

Den Sun, 24 Jun 2007 20:12:54 +0200 skrev vvv:

> [...]
>
> Nu er jeg ikke nogen af ovennævnte, men svarer da gerne for mig selv.
>
> Nej det er ikke hyklerisk. Mit had mod Ruth Evensen, kommer af en

Hvad har hun da gjort?
Hun har lovligt købt et hus på Jagtvej 69, og hun har lovligt revet det
ned. Hun har altså ikke gjort noget kriminelt og ej heller dræbt nogle.

> [...]
> muslimer er terrorister og bindegale islamister, hvilket er uheldigt da i
> dømmer en majoritet pga en minoritets gerninger.

Og du hader ikke hendes tilhængere?

> Ruth - hende ønsker jeg stadig sendt helvede.. I øvrigt mærkeligt at mange
> af højrefolkene herinde er så begejstrede for hende, hun er meget lig de
> islamister I hader.

Hvem har sagt, at vi var begejstrede for hende?
Hun har lovligt købt et hus på Nørrebro.
Desuden har hun ikke slået nogen ihjel i faderhusets navn, men derimod har
mange muslimer slået folk ihjel i Allahs navn.

Fra : Pjensen73

Dato : 24-06-07 20:22

Den Sun, 24 Jun 2007 14:57:17 +0200 skrev Kim Frederiksen:

> De støtter begge de voldelige autonome. Tror du selv de har hjerne til at
> være objektive?

Nej, det kan man ikke forlange af de to herrer.

Fra : Pjensen73

Dato : 24-06-07 20:24

Den Sun, 24 Jun 2007 21:18:34 +0200 skrev vvv:

> Det er et meget fattigt samfund der ikke har plads til steder som
> ungdomshuset.
>
> vv

Der er da masser af plads til ungdomshuse, men de vil jo ikke betale for
det.

Fra : Pjensen73

Dato : 24-06-07 21:34

Den Sun, 24 Jun 2007 21:32:19 +0200 skrev vvv:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Den ide kunne man godt få her:
> http://balder.org/billeder-blog/Ungdomshuset-The-Day-Of-Judgment.jpg

> Så længe man overholder loven kan man ikke være et dumt svin?
>
> vv

Du har selvfølgelig lov til at synes at Ruth er et dumt svin, ligesom folk
har lov til at syntes at muslimerne er nogle dumme svin, eller?

Fra : Pjensen73

Dato : 24-06-07 21:37

> Og du har så intet fattet.
>
> vv

Hvad er det han ikke har fattet?

Skal man bare gå ud og kaste med brosten efter politiet, hvis man ikke får
det man vil have?

Fra : Pjensen73

Dato : 24-06-07 22:11

Den Sun, 24 Jun 2007 22:50:27 +0200 skrev vvv:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Forskellen er at jeg har et problem med et specifikt menneske, hvorimod
> udtrykket "muslimerne er nogle dumme svin" beskriver over en mia. mennesker
> som umuligt kan være dumme svin alle sammen.
>
> vv

Okay, så tager vi de krimminelle muslimer her i landet. Er de nogle dumme
svin eller havd?
Og er Ruth et dumt svin, fordi hun overholder landets love?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-06-07 00:27

Pjensen73 wrote:
> Det er mærkeligt, at læse indlæg fra folk, som angriber islamkritikere for
> at hade andre mennesker med en anden religion, når de selv ønsker at Ruth
> skulle flyve af helvede til.

Mit had til Ruth har som sådan intet at gøre med hendes religion.

I øvrigt har jeg personligt intet mod kritik af Islam, så længe
kritikken er objektiv. Der findes masser og masser af fredelige
islamister, det er kun en lille del af dem der er voldelige..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : John

Dato : 25-06-07 00:31

> Mit had til Ruth har som sådan intet at gøre med hendes religion.

- er det så på grund af hendes evt dårlige ånde.. ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-06-07 00:34

John wrote:
> - er det så på grund af hendes evt dårlige ånde.. ?

Pga. hendes indstilling til andre mennesker, og naturligvis pga.
ungeren.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 25-06-07 08:18

On 24 Jun 2007 23:33:56 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Pga. hendes indstilling til andre mennesker, og naturligvis pga.
>ungeren.

Men det er jo IKKE hendes skyld at brugsaftalen blev opsagt.... Det
var brugernes egen skyld.... Hun købte bare et "fallitbo"....

Fra : vvv

Dato : 25-06-07 19:31

> Men det er jo IKKE hendes skyld at brugsaftalen blev opsagt.... Det
> var brugernes egen skyld.... Hun købte bare et "fallitbo"....

Men med mindre hun er urimeligt dum kunne hun også regne ud vilken ballade
hun skabte ved at købe det.

vv

Fra : @

Dato : 25-06-07 19:36

On Mon, 25 Jun 2007 20:31:27 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Men med mindre hun er urimeligt dum kunne hun også regne ud vilken ballade
>hun skabte ved at købe det.

hun skabte ikke den mindste smule ballade, det var en flok unge
voldsforbrydere som skabte balllade

heldigvis fik politiet fat på en del af dem

Fra : vvv

Dato : 25-06-07 19:59

> hun skabte ikke den mindste smule ballade, det var en flok unge
> voldsforbrydere som skabte balllade
>
> heldigvis fik politiet fat på en del af dem

Og heldigvis er de fleste ude igen.
Og jeres principrytteri kostede så mere end 70 mil. Mere end ungeren har
kostet i de 24 år det stod der.
Og så bliver det bydende nødvendigt for jer at rydde Christiania. Hvad tror
du det vil koste? men jeres forbandede principper helligier vist alt.

vv

Fra : Alucard

Dato : 25-06-07 21:56

On Mon, 25 Jun 2007 20:58:52 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Og heldigvis er de fleste ude igen.
>Og jeres principrytteri kostede så mere end 70 mil. Mere end ungeren har
>kostet i de 24 år det stod der.

Og...??? Mener du at man skal tillade ulovligheder fordi det koster
penge at stoppe det...???

>Og så bliver det bydende nødvendigt for jer at rydde Christiania. Hvad tror
>du det vil koste? men jeres forbandede principper helligier vist alt.

Om det så koster 1 mia. er sgu da ligegyldigt....

Fra : vvv

Dato : 25-06-07 22:15

> On Mon, 25 Jun 2007 20:58:52 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>

> Om det så koster 1 mia. er sgu da ligegyldigt....

Spøjst
I hyler og skriger om hvor forfærdeligt det er at de unge ikke selv betalte
de småøre det kostede kommunen at drive ungeren, men 70 mil for at rydde
det - det er helt i orden.
Og en mia for staden! du er vist ikke helt normal

vv

Fra : Alucard

Dato : 25-06-07 22:49

On Mon, 25 Jun 2007 23:15:08 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

> [...]
>det - det er helt i orden.
>Og en mia for staden! du er vist ikke helt normal

Hvorfor det...???

Det er da dig der vil tillade ulovligheder hvis det er for dyrt at
stoppe det.... Din "moral" sidder altså i tegnebogen...

Fra : vvv

Dato : 26-06-07 16:46

> Hvorfor det...???
>
> Det er da dig der vil tillade ulovligheder hvis det er for dyrt at
> stoppe det.... Din "moral" sidder altså i tegnebogen...

Ikke lige. Prøv at læse hvad jeg skriver.

Jeg forstår stadig ikke I har ondt i røven over den smule ungeren kostede i
drift og "det er bare unge nasserøve der kan betale selv", og alt jeres pis,
men en udgift på 70 mio for at lukke det er bare helt i orden.

vv

Fra : Alucard

Dato : 26-06-07 19:02

On Tue, 26 Jun 2007 17:46:03 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

> [...]
>drift og "det er bare unge nasserøve der kan betale selv", og alt jeres pis,
>men en udgift på 70 mio for at lukke det er bare helt i orden.

Jeg er da ligeglad med hvad ungdomshuset havde kostet, HVIS de havde
overholdt de aftaler de selv havde indgået....

Det har INTET med økonomi at gøre, men med om de overholdt indgåede
aftaler og overholdelse af loven....

Fra : Alucard

Dato : 25-06-07 21:54

>Men med mindre hun er urimeligt dum kunne hun også regne ud vilken ballade
>hun skabte ved at købe det.

Hvad har det med sagen at gøre.... Mener du at man skal bøje sig for
voldstrusler...???

Fra : Alucard

Dato : 25-06-07 08:16

On 24 Jun 2007 23:27:27 GMT, Hans Joergensen
> [...]

>kritikken er objektiv. Der findes masser og masser af fredelige
>islamister, det er kun en lille del af dem der er voldelige..

"Fredelige islamister"....??? Er det ikke noget vrøvl...???

Jeg tror du mente "fredelige muslimer"...

Fra : @

Dato : 25-06-07 16:45

On Mon, 25 Jun 2007 09:16:10 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>"Fredelige islamister"....??? Er det ikke noget vrøvl...???
>
>Jeg tror du mente "fredelige muslimer"...

og det er så lige så meget vrøvl

Fra : Alucard

Dato : 25-06-07 21:57

On Mon, 25 Jun 2007 17:44:33 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>og det er så lige så meget vrøvl

Nej.... Min nabo er da meget fredelig....

Fra : @

Dato : 26-06-07 15:04

On Mon, 25 Jun 2007 22:56:34 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Nej.... Min nabo er da meget fredelig....

ja endnu

alle steder hvor muhamedanere har slået sig ned i stor stil er det
hver gang endt i menneskelig katastrofe

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-06-07 00:03

@ wrote:
> og det er så lige så meget vrøvl

Jeg kender ellers ganske mange fuldkommen fredelige muslimer..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 26-06-07 15:13

On 25 Jun 2007 23:03:18 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Jeg kender ellers ganske mange fuldkommen fredelige muslimer..

og?

din definition på fredelig

er det noget med at smide brosten efter politiet samt samle arsenaler
af våben, herunder brandbomber og flammekastere?

Fra : vvv

Dato : 26-06-07 16:47

> Jeg kender ellers ganske mange fuldkommen fredelige muslimer..
>
> // Hans
> --
> http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Det gør jeg også.

VV

Fra : @

Dato : 26-06-07 17:18

On Tue, 26 Jun 2007 17:46:39 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

>Det gør jeg også.

nej

det er noget du tror du gør

Fra : vvv

Dato : 26-06-07 17:46

> nej
>
> det er noget du tror du gør

Hvordan er det lige du ved om de muslimer jeg kender er fredelige?

vv

Fra : @

Dato : 26-06-07 18:43

On Tue, 26 Jun 2007 18:46:16 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvordan er det lige du ved om de muslimer jeg kender er fredelige?

over 1350 års historie taler helt utvetydigt imod at muhamedanere er
fredelige

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-06-07 10:58

@ wrote:
> over 1350 års historie taler helt utvetydigt imod at muhamedanere er
> fredelige

over 1350 års historie taler helt utvetydigt imod at kristne er
fredelige

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 27-06-07 11:21

> over 1350 års historie taler helt utvetydigt imod at kristne er
> fredelige

Uanset hvad kristne gjorde - og især gjorde før 1648 - så skal vi udvise
alle muslimer for de er et sikkerhedspolitisk problem

Fra : @

Dato : 27-06-07 15:33

On 27 Jun 2007 09:58:09 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>over 1350 års historie taler helt utvetydigt imod at kristne er
>fredelige

vrøvl

hvor mange bombeattentater har f.eks. koptere i Egypten foretaget
inden for de sidste 1350 år?

hvor mange lande er i løbet af de sidste 1350 år blevet
tvangsunderlagt kristne rekigiøse moselovsfanatikere?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-06-07 17:32

@ wrote:
> [...]
> inden for de sidste 1350 år?
> hvor mange lande er i løbet af de sidste 1350 år blevet
> tvangsunderlagt kristne rekigiøse moselovsfanatikere?

Korstogene?
Religiøs undertrykkelse i Irland?

Bare for at nævne to..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 27-06-07 18:09

On 27 Jun 2007 16:31:51 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Korstogene?

svar på muhamedansk aggression

>Religiøs undertrykkelse i Irland?

forkert

striden i Irland er først og fremmest en strid mellem
besættelsesmagten England og folk som ønsker at besætelsen ophører

Fra : @

Dato : 25-06-07 16:42

> [...]

>kritikken er objektiv. Der findes masser og masser af fredelige
>islamister, det er kun en lille del af dem der er voldelige..

du har taget skade nok, sluk nu for det ulovlige du har stoppet i
piben

det er da mystisk at disse åh så fredelige muhamedanere nu i over 1350
har hærget deres omgivelser med vold massemord undertrykkelse og
religiøs formørkelse, samt at alle de steder hvor muhamedanismen råder
er hele lande blevet omdannet til sociale møddinger

Fra : Pjensen73

Dato : 26-06-07 00:06

Den Mon, 25 Jun 2007 23:15:08 +0200 skrev vvv:

> [...]
> det - det er helt i orden.
> Og en mia for staden! du er vist ikke helt normal

Det er også dyrt at have politifolk til at fange spritbillister, så det
ville være meget billigere at lade folk køre spritkørsel.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-06-07 00:09

Den Mon, 25 Jun 2007 20:58:52 +0200 skrev vvv:

> [...]
> Og så bliver det bydende nødvendigt for jer at rydde Christiania. Hvad tror
> du det vil koste? men jeres forbandede principper helligier vist alt.

Hvad tror du det koster at have Mogens Glistrup siddende i fængsel for
racistiske udtalelser. Det ville være meget billigere at lade ham slippe.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-06-07 00:11

Den Mon, 25 Jun 2007 20:27:51 +0200 skrev vvv:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen af dem er helt sikkert.

> Nej. Hun er et dumt svin, men det er ikke fordi hun overholder loven.
>
> vv

NÃ¥!!!
Hun er altså et dumt svin fordi hun har købt et hus, som var sat til salg?

Fra : Pjensen73

Dato : 26-06-07 00:11

Den Sun, 24 Jun 2007 23:27:27 +0000 skrev Hans Joergensen:

> [...]
> kritikken er objektiv. Der findes masser og masser af fredelige
> islamister, det er kun en lille del af dem der er voldelige..

Er Ruth voldelig???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-06-07 00:14

Pjensen73 wrote:
> Er Ruth voldelig???

Det er sagen fuldkommen uvedkommende... hun har været medvirkende
til at ødelægge noget rigtig mange mennesker var meget meget glade for,
det kan godt være det ikke er vold i lovens forstand.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 26-06-07 00:48

On 25 Jun 2007 23:14:19 GMT, Hans Joergensen

>Det er sagen fuldkommen uvedkommende... hun har været medvirkende
>til at ødelægge noget rigtig mange mennesker var meget meget glade for,
>det kan godt være det ikke er vold i lovens forstand.

Hun har da ikke ødelagt en skid.... Det var brugerne der ødelagde for
sig selv... Det religiøse tågehorn kom først til senere....

Fra : vvv

Dato : 26-06-07 16:48

> Hun har da ikke ødelagt en skid.... Det var brugerne der ødelagde for
> sig selv...

Vrøvl

vv

Fra : Alucard

Dato : 26-06-07 19:04

On Tue, 26 Jun 2007 17:47:42 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Vrøvl

Hvorfor er det vrøvl...???

Brugerne af ungdomshuset overholdt ikke de aftaler der var indgået og
blev smidt ud.... Så simpelt er det....!!!!

Det religiøse tågehovede købte bare et hus der var til salg....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-06-07 10:59

Alucard wrote:
> Brugerne af ungdomshuset overholdt ikke de aftaler der var indgået og
> blev smidt ud.... Så simpelt er det....!!!!

Det var bare ikke rigtig det man brugte som begrundelse dengang...

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 27-06-07 14:56

On 27 Jun 2007 09:58:43 GMT, Hans Joergensen

>Det var bare ikke rigtig det man brugte som begrundelse dengang...

Hvad var det så (ikke at det ændrer på fakta)...???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-06-07 17:31

Alucard wrote:
> Hvad var det så (ikke at det ændrer på fakta)...???

"Det hus er slet ikke godt nok til jer" og "huset er i for dårlig
stand" og lignende.. (og her skal man være opmærksom på at kommunen
faktisk skulle vedligeholde bygningen)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Alucard

Dato : 27-06-07 20:19

On 27 Jun 2007 16:30:34 GMT, Hans Joergensen

>"Det hus er slet ikke godt nok til jer" og "huset er i for dårlig
>stand" og lignende.. (og her skal man være opmærksom på at kommunen
>faktisk skulle vedligeholde bygningen)

Det lyder som PC sniksnak til pressen og det ændrer ikke på at
brugerne ikke overholdt brugsaftalen....

Fra : @

Dato : 26-06-07 15:16

> [...]

>til at ødelægge noget rigtig mange mennesker var meget meget glade for,
>det kan godt være det ikke er vold i lovens forstand.

et hus var sat til salg af Københavns kommune, der kommer en person og
køber huset

at en flok forkælde uopdragne voldsforbrydere derpå laver en masse
lort, må stå for de forkælde uopdregne voldsforbryderes egen regning

Fra : Pjensen73

Dato : 26-06-07 20:13

Den Tue, 26 Jun 2007 17:34:04 +0200 skrev vvv:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja!
>
> vv

Svaret du kommer med, siger mere om dig end om Ruth.

Fra : Pjensen73

Dato : 26-06-07 20:15

Den Mon, 25 Jun 2007 23:14:19 +0000 skrev Hans Joergensen:

> [...]
> til at ødelægge noget rigtig mange mennesker var meget meget glade for,
> det kan godt være det ikke er vold i lovens forstand.

Ødelagt?
Hun har købt et hus af kommunen og havde hun ikke købt det, var der nok en
anden der havde købt huset og evt. revet det ned.