Kemiske Ali dømt til døden + ET-message
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 24-06-07 11:01

"Jesus-loves-you" skrev
6022 news:8qpxh.48$gy2.23@news.get2net.dk

[ ... ]

[ ... ]
> NEXT Øvrigheden-2...

and ...

6655 news:Pm1fi.2$nu1.1@news.get2net.dk

> (Interne forhandlinger ang. dødsstraf / livsvarigt-fængsel)
[ ... ]
> ET mener her, at dersom sådanne mennesker ej henrettes, da kan
> sympatisørere med gidseltagning osv. gøre krav på deres løsladelse,
> hvilket man jo ikke så godt kan, når/hvis vedkommende er død!

ET (2007-06-23, Saturday, CET ...)
> 06:12
> - "You got it right."
>
> 06:12
> - "Comprenez ?"
>
> Yea, we better hang these criminels *immidiately*. Det er jo bedre at de
> skyldige dør, fremfor at endnu flere uskyldige mennesker omkommer pga.
> disse onde menneskers hærgen på vor jord.

ET-Break:
(2007-06-24, Sunday, CET 11:17:30, delay 0, GMT 09:17:30)
- "Den skal med (DR1 s139 kopi til nyhedsgrupper)."

11:20:00, delay 0
- "Rapportér venligst."

Yes, Sir:

=== citat start ===

DR1 s139 søn 24 jun (2007, CET) 11:22:56

11:02 (CET, red.)

Kemiske Ali dømt til døden

En domstol i Irak dømte i dag Ali
Hassan al-Majid, der er kendt som
"Kemiske Ali", til døden ved hængning.

"Kemiske Ali" er Saddam Husseins fætter
og dømmes for sin rolle i massakrerne
på kurdere i 1988.

To andre tidligere højtstående
medlemmer af Saddam Husseins regime
blev også dømt (til) døden for deres rolle i
massakren på de 180.000 kurdere i Irak
i 1980erne.

Endnu to blev dømt til livsvarigt
fængsel, mens en femte blev frikendt på
grund af manglende beviser.

=== citat slut ====

11:39
- "Lad dette være en advarsel."

Hmm ...

Memory on:
6652 news:8MKei.16$eo5.14@news.get2net.dk

> (This is a *fair* "game".)
>
> Jeg har ganske simpelthen IKKE tid til at "diskutere" med dig. Der er
> allerede nok úartige børn i denne verden, og nu er regnskabets time
> kommet: Crime does NOT pay !!!...
>
> 09:13
> - "Med venlig hilsen ..."
>
> 09:13
> - "Guess *who*."
>
> The code is Matt. 24,31.44-51; 25,31-46.
>
> Vé det menneske, der har begået forbrydelse mod Menneskeheden !!!

CET 11:45:14, delay 0
- "Til Menneskeheden."

CET 11:46:32, delay
- "For dét der; dét finder jeg mig ikke i!"

Øh ... Det er muligvis et Øvrighedsrådsmedlem-2, der her (11:46:32)
udtalelser sig på deres civilisations vegne.

(Skide godt, Egon.)

Justice, no matter what...

11:49
- "Yep!"

-

Coming up:

1.
7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk

2.
The Bible-"SETI-frequency"-code 1420,405 MHz (Matt.25,28) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
6667 news:RZlfi.3$hJ5.1@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,