Trosbekendelsen
Fra : Petse

Dato : 23-06-07 15:51

Vi forsager Allah og alle hans gerninger og alt hans væsen.

osv.

Måske kirken skulle overveje at ændre djævlen til allah, da islam er mere
ondskabsfuld end satanistmen.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-06-07 15:58

On 23 Jun 2007 14:50:57 GMT Petse <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> sent
the following smoke signals:

>Vi forsager Allah og alle hans gerninger og alt hans væsen.
>
>osv.
>
>Måske kirken skulle overveje at ændre djævlen til allah, da islam er mere
>ondskabsfuld end satanistmen.

Problemet er bare at Allah og Gud er det samme fænomen.
Men hvis du i stedet bytter "djævelen" ud med "Muhammed", så er den
hjemme.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Petse

Dato : 23-06-07 16:09

Den Sat, 23 Jun 2007 16:58:19 +0200 skrev Hr. Jensen:

> [...]
>
> Problemet er bare at Allah og Gud er det samme fænomen.
> Men hvis du i stedet bytter "djævelen" ud med "Muhammed", så er den

Det er hermed gjort.

Vi forsager Muhammed og alle hans gerninger og alt hans væsen.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 27-06-07 18:50

On 26 Jun., 20:54, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:
> På baggrund af følgende gengivne diskussion i dk.politiks tråd
> "Trosbekendelsen", har jeg gjort mig følgende nedenfor gengivne
> overvejelser:

> Tjah, i betragtning af at det navnkundige kristne Dommedagsskrift,
> Johannesåbenbaringen, advarer kraftigt imod en såkaldt "løgneprofet" der
> angiveligt skal stå i ledtog med det ellers nok så berømt/berygtede,
> såkaldte "Store Dyr" (formodentligvis selveste Satan?) ifølge samme

Satan, dyret og den falske profet beskrives som tre forskellige
væsener, som i sidste for den samme straf: ildsøen.