Hvis Strynømorder løslades, så med radiose~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-07 10:09

Han er ikke sindsyg men skabt af VELFÆRDSSTATEN, der har givet ham ond
social arv pr eftergivenhed

Måske kort effektiv fængselsstraf ala i Japan er nok, - men han skal have
elektronisk fodlænke derefter ALTID, så han ved at gør han vold så er straf
sikker og endnu mere arbejdskrævende hårdt fængsel

------------------------

At Strynø mord skete, er fordi det ikke er helvede at være i fængsel i
Danmark.

Så ville han næppe have myrdet

En sælger bør forlange bevis på økonomisk købsmulighed før prøvetur -
ligesom jeg ofte sikrer mig købsevne(bankkreditværdighedsbevis) før jeg
viser min lejlighed frem til potentiel lejer.

Når jeg soler mig ved børnehave og børn vil i snak med mig, så er der inten
fejl på min side og politiets trusler om fængsel er afslørende om et råddent
intolerant system

Børnehaven har valgt åbent hegn så børnene kan råbe skældsord mod folk og
hunde - de må tage det sure med det søde.