Hjem til kødgrderne
Fra : Tim

Dato : 23-06-07 05:27

Det her rammer Kim Larsens, Allan Rises og tåhehoevedet Crocks smag: De
villem alle have yudet systematisk"yY

http://jp.dk/indland/article981366.ece

Kvindelige rekruterede:

»De oplevede, der blev råbt og skreget, talt ydmygende, nedladende eller
unødigt hårdt af en eller flere, men aldrig alle instruktører,« fremgår det
af redegørelsen om en gruppe beståeIDISYS3

Fra : Michael Weber

Dato : 23-06-07 06:14

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> af redegørelsen om en gruppe beståeIDISYS3

Den politisk ukorrekte overskrift kunne jo så være :
"Kvinder for svage til Forsvaret".

Men når det angår kvinder, forekommer det mig politisk ukorrekt
at sige de har "svagheder"/noget negativt.
Måske er det bare mig ?!
(Nu er jeg jo heller ikke en kvinde men kun tøsedreng på deltid :)

Mænd tåler mere smerte end kvinder.
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=909466
En ikke helt politisk korrekt skrevet artikel.

Mænd tåler mere smerte end kvinder.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7311219.html
En mere politisk korrekt artikel om samme emne, hvor man ikke skriver hvor
meget længere en mand kunne klare smerte.
Endvidere at mænd, modsat kvinder, lod sig påvirke af forsøgslederens køn,
når de skulle beskrive deres smerte.

Interessant vinkling.

Med venlig hilsen
Michael Weber