U2 lørdag
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-07-01 17:53

Hallo hallo
Sikke en koncert.
Den første time var én stor bjergbestigning. Øjeblikke hvor alt gik op
i en højere enhed og man fik en lille klump i halsen. Især fremhæves
skal I will follow, New years day og Sunday bloody sunday - de numre
har aldrig været mere rocket og lige på.
Men også numrene fra den nye plade viste sin styrke live. Der er mange
klassikere i fremtiden på den plade. Personligt vil jeg fremhæve Kite
som blev leveret til ug++.
Hvis der skal nævnes lift minus må det være The fly, som ikke synes
virkede optimalt. Og så måske den tendens Bono har til pease, love and
harmony. Jeg synes bestem det nogle gode sager han går ind for - og
nogle vil sikkert også mene at han har en forpligtigelse. Men det
kunne nemt give bagslag. Jeg synes ihvertfald at det er for meget til
tider og igår bar koncerten sidste time præg af dette. Denne time var
primært stille numre. Det var såmænd kanon, men jeg synes måske ind
imellem at musikken led under budskabet.
Alt ialt en meget stor aften.

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : NiFo

Dato : 12-07-01 21:04

Hvordan med copyright for liveoptagelse...

Ligger måske inde med en :)

NiFo

Fra : Peter G.

Dato : 12-07-01 21:42

"NiFo" <nifoNOSPAM@nospam.dk> wrote in message
> Hvordan med copyright for liveoptagelse...
>
> Ligger måske inde med en :)
>
> NiFo

Den er ikke din, medmindre du havde fået tilladelse til at optage.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Temptation Comes Not From Hell,

Fra : Spunk99

Dato : 12-07-01 22:25

On Thu, 12 Jul 2001 22:42:13 +0200, "Peter G."
<PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> wrote:

>"NiFo" <nifoNOSPAM@nospam.dk> wrote in message

>Den er ikke din, medmindre du havde fået tilladelse til at optage.

u2 har givet alle tilladelse til at optage deres show, og give det
videre til kammerater, bare man ikke tjener penge på det

dette er ifølge det officielle propaganda magazine.

spunk99

--

http://spunk99.myecom.net

Fra : NiFo

Dato : 13-07-01 01:38

Så jeg kan frit dele den med folk?

Login på vej hvis ja...

NiFo

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-07-01 11:32

On Fri, 13 Jul 2001 02:38:04 +0200, "NiFo" <nifoNOSPAM@nospam.dk>
wrote:

>Så jeg kan frit dele den med folk?
>
>Login på vej hvis ja...

Jeps hit med det

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Spunk99

Dato : 13-07-01 17:35

wrote:

>Så jeg kan frit dele den med folk?
>
>Login på vej hvis ja...

Hej,

dette er de korekte ord

We invite people to bootleg our shows. We invite people to...make CD
copies....
we've no problems with that, but if some guy is gonna make money off
the back of this, we're gonna find out where he parks his car...

jeg er meget intereseret i en kopi af det show, så hvis du vil bytte
kunne vi sikkert finde ud af et eller andet

MVH

Spunk99

--

http://spunk99.myecom.net