Messerschmidt er til modne kvinder...
Fra : Peter B. P.

Dato : 22-06-07 15:01

http://www.180grader.dk/nyheder/Messerschmidt_k_reste_med_Bakken_sangeri
nde.php

Hver mand sin smag vel... :)

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : E.M.

Dato : 22-06-07 15:54

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
news:1i049tt.1f77qls1o9wm45N%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
> http://www.180grader.dk/nyheder/Messerschmidt_k_reste_med_Bakken_sangeri
> nde.php
>
> Hver mand sin smag vel... :)

Og? ville du også poste et link hvis det var omvendt?

E.M.

Fra : Michael Weber

Dato : 22-06-07 17:28

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Og? ville du også poste et link hvis det var omvendt?
>
> E.M.

Du mener noget á la "Moden kvinde er til yngre mænd" ?
heh

Fra : E.M.

Dato : 22-06-07 17:33

"Michael Weber" <michael@michaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener noget á la "Moden kvinde er til yngre mænd" ?
> heh

Næh, jeg mener hvis det var en ældre mand der havde fundet noget ungt
kørvel.

E.M.

Fra : Malene P

Dato : 24-06-07 00:53

> [...]
http://www.180grader.dk/nyheder/Messerschmidt_k_reste_med_Bakken_sangeri

> Næh, jeg mener hvis det var en ældre mand der havde fundet noget ungt

Den slags kan man jo altid læse om i ugebladene.

Malene P

Fra : E.M.

Dato : 24-06-07 08:47

> Den slags kan man jo altid læse om i ugebladene.

Netop, det er der ikke en kat der gør over, men hvis kvinden er ældre end
manden er det en sensation, hvorfor er det sådan?

E.M.

Fra : Malene P

Dato : 24-06-07 09:29

> Netop, det er der ikke en kat der gør over, men hvis kvinden er ældre end
> manden er det en sensation, hvorfor er det sådan?

Aner det ikke, men jo rigere manden er, jo ældre kan han også tillade sig at
være for at få en eller anden ung golddigger på krogen. Er iøvrigt ret
ligeglad.

Malene P

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-06-07 15:32

On Sun, 24 Jun 2007 09:46:37 +0200 "E.M." <em@dbmail.dk> sent the
following smoke signals:

>Netop, det er der ikke en kat der gør over, men hvis kvinden er ældre end
>manden er det en sensation, hvorfor er det sådan?

Fordi at Ødipus ikke levede forgæves...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 16:58

On Sun, 24 Jun 2007 16:32:09 +0200, Hr. Jensen skrev:

> On Sun, 24 Jun 2007 09:46:37 +0200 "E.M." <em@dbmail.dk> sent the
> following smoke signals:

> Fordi at Ødipus ikke levede forgæves...

Så må Lot have gjort det.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 22-06-07 16:01

On Fri, 22 Jun 2007 16:01:25 +0200, Peter B. P. skrev:

> http://www.180grader.dk/nyheder/Messerschmidt_k_reste_med_Bakken_sangeri
> nde.php
>
> Hver mand sin smag vel... :)

Morten har god smag - bryllupskjolen ser også ud til at være
klar:

http://www.aidsfondet.dk/aktiviteter/syngepigerne_laver_stoetteshow

--
?If a Gentile hits a Jew, the Gentile must be killed.? -
Sanhedrin 58b

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-07 09:51

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Morten har god smag - bryllupskjolen ser også ud til at være
> klar:

Morten Messerschmidt er en vinder, der kan vælge og vrage mht piger og han
gifter sig næppe før helt sikker på, at syngepigen er sagen - han behøver
flirt med hende som bevis imod socialdemokratiets onde løgne (Troels Lund)
om nazisme i Deutschland Deutschland über alles sangen

Igen ser vi, at ond nazisme er hos DF-fjender , aldrig hos DF.

Fra : Ingolf

Dato : 22-06-07 17:30

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message
> http://www.180grader.dk/nyheder/Messerschmidt_k_reste_med_Bakken_sangeri
> nde.php
>
> Hver mand sin smag vel... :)

Det er da rart nogle i DF går ind for genbrug

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 22-06-07 18:15

On Fri, 22 Jun 2007 18:30:12 +0200, Ingolf skrev:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message

> Det er da rart nogle i DF går ind for genbrug

Så har du måske også en chance

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : Ingolf

Dato : 22-06-07 19:52

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Så har du måske også en chance

Been there, did that :D

Fra : Poul E Hansen

Dato : 22-06-07 18:42

On 22 Jun., 16:01, p...@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B. P.) wrote:
> http://www.180grader.dk/nyheder/Messerschmidt_k_reste_med_Bakken_sangeri
> [...]

Det hedder 'midaldrende kvinder' . Eller 'midalderende'?

Fra : Vidal

Dato : 23-06-07 10:34

On Jun 22, 4:01 pm, p...@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B. P.) wrote:
> http://www.180grader.dk/nyheder/Messerschmidt_k_reste_med_Bakken_sangeri
> nde.php

Citat: Den store aldersforskel er angiveligt intet problem for
parret,
der kan fortælle, at "Morten er en gammel mand og moden mand,
der er fanget i en ung krop".

Kærlighed gør blind.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-07 10:43

"Vidal" <viidal@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

parret,
der kan fortælle, at "Morten er en gammel mand og moden mand,

BW: Måske MM er klog og erfaren og indsigtsfuld, dvs gammel på den fede måde

Det er næppe blindhed at bakkesangerinden oplever ham sådan

-------------

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 23-06-07 17:49

On Sat, 23 Jun 2007 09:33:52 -0000, Vidal skrev:

> [...]
> parret,
> der kan fortælle, at "Morten er en gammel mand og moden mand,

Ligesom din kærlighed til fantasifiguren Jesus?

Fra : Vidal

Dato : 23-06-07 11:38

On Jun 23, 11:42 am, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]

> BW: Måske MM er klog og erfaren og indsigtsfuld, dvs gammel på den fede måde
>
> Det er næppe blindhed at bakkesangerinden oplever ham sådan

MMs optræden har jo ikke altid været udtryk for modenhed.
Mange ville måske beskrive ham som en drengerøv.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-07 15:44

> [...]

MMs optræden har jo ikke altid været udtryk for modenhed.
Mange ville måske beskrive ham som en drengerøv.

Hvorfor?
At Torben Lund og BT arrangerede perfidt karaktermord gør vel ikke til
"drengerøv" ?

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-06-07 12:29

On Fri, 22 Jun 2007 16:01:25 +0200, peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B.
P.) wrote:

>http://www.180grader.dk/nyheder/Messerschmidt_k_reste_med_Bakken_sangeri
>nde.php
>
>Hver mand sin smag vel... :)

Ved ikke lige hvordan Anker Jørgensen passer ind her men jeg skal nok
finde en sammenhæng.

Fra : Vidal

Dato : 24-06-07 00:20

On Jun 23, 6:48 pm, Henrik Svendsen <HrSvend...@msn.com> wrote:

> Ligesom din kærlighed til fantasifiguren Jesus?

Plat, din knold. Jeg er gammel og moden fanget i en ældre
krop end MM's. Men Guds kærlighed er ikke begrænset af
alder.
--
venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-06-07 02:32

On Sat, 23 Jun 2007 23:20:27 -0000, Vidal skrev:

> Plat, din knold. Jeg er gammel og moden fanget i en ældre
> krop end MM's. Men Guds kærlighed er ikke begrænset af
> alder.

Ligesom kærligheden mellem Morten og bakkesangerinden heller
ikke er?

Hvad er det platte forresten. Du elsker da Jesus og den
kærlighed har da gjort dig blind ikk'?

Eller gør kærlighed ikke blind - hvis kærligheden er til
Jesus? Er der en slags undtagelse i det forhold?

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Jim

Dato : 24-06-07 10:23

> Ligesom din kærlighed til fantasifiguren Jesus?

Plat, din knold. Jeg er gammel og moden fanget i en ældre
krop end MM's. Men Guds kærlighed er ikke begrænset af
alder.
**
Nu bliver du jo pervers.

Fra : Vidal

Dato : 24-06-07 00:22

On Jun 23, 4:44 pm, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvorfor?
> At Torben Lund og BT arrangerede perfidt karaktermord gør vel ikke til

MM's opførsel lader sig undskylde, fordi han er en ung mand,
en drengerøv.
--
venlig hilsen,

Villy Dalsgaard