En kritiker af HFR dumper selv...
Fra : Peter B. P.

Dato : 21-06-07 18:48

Citat:

Nyhedsavisen bruger Martin Hvidt, lektor i samfundsvidenskabelig metode
ved Syddansk Universitet, til at give Henrik Fogh Rasmussens bog
dumpekarakter, som om den havde været til eksamen. Men lektoren har slet
ikke læst bogen og har kun henholdt sig til Nyhedsavisens anklager mod
den.

***

Mao. - bestilt arbejde.

Det kan godt være at HFR ikke var kommet i mediernes søgelys hvis han
ikke var AFR's søn, men jeg vil gæte på at alle kritikerne heller ikke
var kommet ud fra under deres broer hvis forfatteren var en anden. De
røde har altid en høne at plukke med dem der kritiserer deres
velfærdsreligion, specielt hvis det er kendte borgerlige navne der kan
svines til i processen.

Kilde: http://www.liberator.dk/debatforum/index.php?showtopic=742&st=20

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Peter B. P.

Dato : 21-06-07 18:49

Peter B. P. <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote:

> [...]
> røde har altid en høne at plukke med dem der kritiserer deres
> velfærdsreligion, specielt hvis det er kendte borgerlige navne der kan

En debattørs tilføjelse:

Så Martin Hvidts påstand, at "hvis Henrik Foghs bog var en opgave, ville
den dumpe", kan altså perspektiveres med følgende: "Hvis Martin Hvidt
var en censor, der bedømte en opgave han ikke havde læst, ville han
blive fyret."

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-06-07 12:26

On Thu, 21 Jun 2007 19:47:55 +0200, peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B.
P.) wrote:

> [...]
>røde har altid en høne at plukke med dem der kritiserer deres
>velfærdsreligion, specielt hvis det er kendte borgerlige navne der kan

Forbandet være Anker Jørgensen og alle hans røde lejesvende.