Søfolk
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-06-07 14:59

Husk i dagens debat, der er 5 danske søfolk der er taget som gidsler af en
Somalisk muhamedansk terror bande. For snart en månede siden. Og der er ikke
gjort en skid fra politisk side, det gælder hele stakken af dem der kalder
sig ansvarlige, de er ikke andet end fyld på Christiansborg, De sider med
himmelvente øjne og venter på der skal dukke en Jørgen Leth op, som han
gjorde sidste gang der var problemer med terror mod danske søfolk på Haiti,
da det diplomatiskekorps sked i bukserne af bare skræk, de venter kun på at
der skal blive den 16 april.
Man ser tydeligt hvor pressens sympati er, den er hos de selvforskyldte
irakiske muhamedanske snyltere. Der bruger det misvisende ord "Tolke" de er
ikke mere tolk end min hund RAS.

MVH Kurt

Fra : Per Rønne

Dato : 21-06-07 15:51

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> [...]
> da det diplomatiskekorps sked i bukserne af bare skræk, de venter kun på at

Mener du at den danske stat skal betale løsepenge? Eller vil du sætte
den stolte, danske marine ind i en befrielsesaktion - eventuelt sætte
Peder Wessel ind som admiral ?

> Man ser tydeligt hvor pressens sympati er, den er hos de selvforskyldte
> irakiske muhamedanske snyltere. Der bruger det misvisende ord "Tolke" de er
> ikke mere tolk end min hund RAS.

De to sager har intet med hinanden at gøre.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-06-07 16:48

> [...]
> Peder Wessel ind som admiral ?

> De to sager har intet med hinanden at gøre.

Har de ikke noget med hinanden at gøre, hvor har du den konklusion fra.

Sidste år var der ikke spor i vejen for at hente tusindvis af muhamedanske
borgere på dansk socialhjælp til Danmark fra Libanon. Der kostede de danske
skatteydere det meste af 100 mil kr.

Husk Annemette Hommel. Der skulle gøres til syndebuk af en total uduelige
militærledelse på basen i Irak.

mvh Kurt

Fra : Peter Bang

Dato : 21-06-07 17:04

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev:

> [...]
>muhamedanske
>borgere på dansk socialhjælp til
>Danmark fra Libanon. Der kostede de danske

Jeg synes ikke rigtigt der er hoved og hale i det du skriver.
Prøv eventuelt igen.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-06-07 17:47

"Peter Bang (slet VDOFR)" <peterbang@VDOFRprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes ikke rigtigt der er hoved og hale i det du skriver.
> Prøv eventuelt igen.

Det tror jeg gerne du ikke forstår, nu har jeg ikke tænkt mig at skære det
ud i pap for dig.
Det er nok på høje tid at du begynder at aktivere de små grå, der kryber
rundt under hjerne barken.
Så vil selv en landsbytosse som dig få det bedre med halen.

mvh Kurt

Fra : Peter Bang

Dato : 21-06-07 17:54

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev:

> [...]
ok

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-06-07 19:07

"Kurt H. Nedergaard" skrev i en meddelelse

> Det tror jeg gerne du ikke forstår, nu har jeg ikke tænkt >mig at skære
> det ud i pap for dig.

Hvorfor skriver du ikke også bare at du mener, pressens
sympati for "tolke sagen" gør ,at sagen med de 5 søfolk
er totalt underbelyst ,og at pressen gjorde bedre i at råbe
vores udulige politiker op ,så der kan komme skred i "søfolk sagen"

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter B. P.

Dato : 21-06-07 19:36

> [...]
> rundt under hjerne barken.
> Så vil selv en landsbytosse som dig få det bedre med halen.

Du forlanger for meget af den kære brostenskaster.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Peter Bang

Dato : 22-06-07 21:15

peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B. P.) skrev:
>Kurt H. Nedergaard

>Du forlanger for meget af den kære
>brostenskaster.

.... brostenkaster?

Fra : Egon Stich

Dato : 21-06-07 19:21

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse news:1i02g70.cu38jl1gd1znfN%per@RQNNE.invalid...

> Mener du at den danske stat skal betale løsepenge? Eller vil du sætte
> den stolte, danske marine ind i en befrielsesaktion - eventuelt sætte
> Peder Wessel ind som admiral ?

Man var da ikke fedtede, da det drejede sig om at hente ferierende "flygtninge" hjem fra deres hjemland?

"Sætte marinen ind"?
Har et bedre forslag:
Send hele den forsamlede hær, dele af den er jo lige i bnabolaget, og lad os kolonisere dette uland.
Det er da vist svært at nævne nogen, sådant ikke ville gavne?

Egon

Fra : Peter Bang

Dato : 21-06-07 20:52

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> skrev:

> [...]
>lige i bnabolaget, og lad os kolonisere dette uland.
>Det er da vist svært at nævne nogen, sådant ikke ville gavne?

'Hele den forsamlede hær' kunne ikke en gang kolonisere Bornholm
uden for sæsonen.