Derfor vi frygter "svenske tilstande"
Fra : Jakob

Dato : 20-06-07 00:28

Et amerikansk nyhedsklip der viser hvorfor Søren Espersen og co. har
ret når de påpeger at de svenske samfund kan kollapse under byrden af
indvandring.
Det er vel kun et spørgsmål om tid, og alt andet end en støtte til VKO
er en støtte til et samfund ala

http://www.youtube.com/watch?v=7QLomLsArm4

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-06-07 03:37

Jakob <native@able.com> wrote:

> [...]
> indvandring.
> Det er vel kun et spørgsmål om tid, og alt andet end en støtte til VKO

Hvor lang tid til borgerkrigen starter i Sverige? 10 år? 20?

We live in interesting times...

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Peder

Dato : 21-06-07 18:34

Peter B. P. <peter@diespammerscum.dk> skrev

>Hvor lang tid til borgerkrigen starter i Sverige? 10 år? 20?

>We live in interesting times...

Hvis det kommer så vidt, vil jeg stå ved muslimernes side, om jeg
så må rejse til Sverige.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter B. P.

Dato : 21-06-07 17:27

Peder <peLarsen46@mail.dk> wrote:

> Peter B. P. <peter@diespammerscum.dk> skrev

> Hvis det kommer så vidt, vil jeg stå ved muslimernes side, om jeg
> så må rejse til Sverige.

Den lader vi lige stå.

Fra : @

Dato : 21-06-07 18:00

On Thu, 21 Jun 2007 17:33:56 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Peter B. P. <peter@diespammerscum.dk> skrev

>Hvis det kommer så vidt, vil jeg stå ved muslimernes side, om jeg
>så må rejse til Sverige.

hvorfor vil du stå ved nazisvinenes side?
--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver

Fra : Alucard

Dato : 21-06-07 18:24

On Thu, 21 Jun 2007 18:59:57 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>hvorfor vil du stå ved nazisvinenes side?

Måske fordi han godt kan lide deres historier om sex med små piger
(Aisha)....???

Fra : Peter B. P.

Dato : 21-06-07 18:33

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Måske fordi han godt kan lide deres historier om sex med små piger
> (Aisha)....???

9 ud af 10 pædofile vælger Islam!

Fra : @

Dato : 21-06-07 18:55

On Thu, 21 Jun 2007 19:33:06 +0200, peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B.
P.) wrote:

>9 ud af 10 pædofile vælger Islam!

og den tiende må jo så være impotent

Fra : Alucard

Dato : 21-06-07 18:22

wrote:

>Hvis det kommer så vidt, vil jeg stå ved muslimernes side, om jeg
>så må rejse til Sverige.

Det overrasker mig overhovedet ikke....

Fra : Per Rønne

Dato : 20-06-07 06:24

Jakob <native@able.com> wrote:

> [...]
> indvandring.
> Det er vel kun et spørgsmål om tid, og alt andet end en støtte til VKO

Ja, i Sverige er problemerne langt større end i Danmark, hvor vi har
fået sat en prop i, og hvor de er løselige.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk