Hvem herinde er organdonor?
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 19-06-07 14:05

Om end det ikke har meget med politik at gøre, kunne jeg godt tænke mig at
vide hvor mange af gruppens deltagere der er organdonore. Jeg selv er.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Alucard

Dato : 19-06-07 14:14

On Tue, 19 Jun 2007 15:05:19 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>Om end det ikke har meget med politik at gøre, kunne jeg godt tænke mig at
>vide hvor mange af gruppens deltagere der er organdonore. Jeg selv er.

Jeg render rundt med et af de der organdonorkort, der er på størrelse
med et dankort, i min pengepung, men jeg er ikke centralt
registreret...

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-06-07 14:19

Kim Frederiksen har bragt dette til os:
> Om end det ikke har meget med politik at gøre, kunne jeg godt tænke mig at
> vide hvor mange af gruppens deltagere der er organdonore. Jeg selv er.

Jeg er 100% donor, har været det siden jeg fyldte 18.
Min holdning var, og er, at jeg godt vil give, og jeg vil også godt
modtage.
Kai

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 19-06-07 14:28

Kim Frederiksen wrote:
> Om end det ikke har meget med politik at gøre, kunne jeg godt tænke
> mig at vide hvor mange af gruppens deltagere der er organdonore. Jeg
> selv er.

OrgandonoRER ...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-06-07 15:12

On Tue, 19 Jun 2007 15:27:36 +0200 "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> sent the following smoke signals:

>OrgandonoRER ...

Bare rolig, når jeg dør, så skal jeg sørge for at du får doneret min
stavekontrol...

Selv er jeg organdonor men ikke mht. hjerte, hud og hornhinder.

Hjertet kan alligevel ikke bruges, da det sandsynligvis bliver min død
anyway, huden og hornhinderne er noget personligt, en del af min
identitet.
Resten af reservedelene må de gerne snuppe.

Desuden har jeg det sådan, at de dele jeg ikke ønsker at donere, ønsker
jeg heller ikke at modtage.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : BigBother

Dato : 19-06-07 15:11

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message

> Om end det ikke har meget med politik at gøre, kunne jeg godt tænke mig at
> vide hvor mange af gruppens deltagere der er organdonore. Jeg selv er.

Også mig.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Rea721

Dato : 19-06-07 15:18

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en
meddelelse news:4677d496$0$90274$14726298@news.sunsite.dk

> Om end det ikke har meget med politik at gøre, kunne jeg
> godt tænke mig at vide hvor mange af gruppens deltagere
> der er organdonore. Jeg selv er.

Ditto.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Jim

Dato : 19-06-07 15:29

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> Om end det ikke har meget med politik at gøre, kunne jeg godt tænke mig at
> vide hvor mange af gruppens deltagere der er organdonore. Jeg selv er.

Også her.. med det forbehold, at ingen af mine organer må anvendes til
muhamedanere.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-06-07 17:01

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en
meddelelse news:4677e823$0$2105$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Også her.. med det forbehold, at ingen af mine organer må anvendes til
> muhamedanere.

Du er et sjældent set dumt svin.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jim

Dato : 19-06-07 17:48

> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en
> meddelelse news:4677e823$0$2105$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Du er et sjældent set dumt svin.

Ih tak.. :0)

Fra : @

Dato : 19-06-07 18:07

On Tue, 19 Jun 2007 18:01:24 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en
>meddelelse news:4677e823$0$2105$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

>Du er et sjældent set dumt svin.

muhamedanere må slet ikke modtage andres organer

det gjorde den falske profet nemlig ikke
så det er fy fy

--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-06-07 17:00

> [...]

> Om end det ikke har meget med politik at gøre, kunne jeg godt tænke
> mig at vide hvor mange af gruppens deltagere der er organdonore. Jeg

Jeg er ikke. Har egentlig helller ikke lyst til at blive, selvom jeg ikke
har nogen rationel forklaring på mine forbehold.

Under alle omstændigheder synes jeg ikke, man pr. default skal være
organdonor, som man ellers taler meget om i disse dage. Det lugter lidt af
sovjet-kommunisme, hvor staten ejer sine borgeres krop og sjæl.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : BigBother

Dato : 19-06-07 17:26

> Under alle omstændigheder synes jeg ikke, man pr. default skal være
> organdonor, som man ellers taler meget om i disse dage. Det lugter lidt af
> sovjet-kommunisme, hvor staten ejer sine borgeres krop og sjæl.

Kunne ikke være mere enig. Der er alt for meget, der går i den retning for
tiden.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Rea721

Dato : 19-06-07 18:46

> Jeg er ikke. Har egentlig helller ikke lyst til at blive,
> selvom jeg ikke har nogen rationel forklaring på mine
> forbehold.

Det er 100% ens eget personlige valg, måske taget sammen med konen/manden/
familien så de ikke er i tvivl om hvad man ønsker når den sidste prut er
slået.

Dog syntes jeg at ens valg bør hænge nøje sammen med om man vil modtaget et
organ hvis man selv står i den situation. Kan man ærligt sige at man
hellerer ville dø end modtage organer, syntes jeg det er helt iorden ikke at
ville være organdonor.

Fra : BigBother

Dato : 19-06-07 20:17

"Rea721" <skod3@721.dk> wrote in message

> Dog syntes jeg at ens valg bør hænge nøje sammen med om man vil modtaget
> et organ hvis man selv står i den situation.

Helt uenig. Vi skal ikke have et "øje for øje, tand for tand"-samfund. Der
er slet ikke brug den slags regler. Gør det let for folk, så skal flertallet
nok sige ja.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Rea721

Dato : 19-06-07 20:59

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Helt uenig.

Uenig?....klovn, hvordan pokker kan du være uenig i hvad jeg syntes....tsk
tsk.

Fra : @

Dato : 19-06-07 17:32

<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>Om end det ikke har meget med politik at gøre, kunne jeg godt tænke mig at
>vide hvor mange af gruppens deltagere der er organdonore. Jeg selv er.

ikke jeg

Fra : Per Rønne

Dato : 19-06-07 20:17

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

> Om end det ikke har meget med politik at gøre, kunne jeg godt tænke mig at
> vide hvor mange af gruppens deltagere der er organdonore. Jeg selv er.

Jeg er ikke, men ville heller ikke melde fra, hvis man som default var
registreret som donor. Den eneste rimelige løsning.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : BigBother

Dato : 19-06-07 20:27

> Jeg er ikke, men ville heller ikke melde fra, hvis man som default var
> registreret som donor. Den eneste rimelige løsning.

Hvad er der rimeligt i det? Ejer staten os?

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Per Rønne

Dato : 19-06-07 21:10

BigBother <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Hvad er der rimeligt i det? Ejer staten os?

Når man vil kunne melde fra, som det gælder i vore nabolande, så kan
staten vel ikke siges at eje os.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank

Dato : 19-06-07 20:59

Hej

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
> Om end det ikke har meget med politik at gøre, kunne jeg godt tænke mig at
> vide hvor mange af gruppens deltagere der er organdonore. Jeg selv er.

Me too....

Selv om det er mere sansynligt at jeg selv for brug for reservedele end at
jeg kan give dem.

Mvh
Frank

Fra : Poul E Hansen

Dato : 19-06-07 22:26

On 19 Jun., 15:05, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:
> [...]
>
> Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
> Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Jeg er ikke og ønsker det heller ikke.