Jøden BW igen ramt af 1. nazinetbetjente o~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-06-07 02:02

At jeg har måtte skifte server for at komme på dk.politik igen kan vist kun
forklares ved at nazistiske netbetjente har været ude med riven og ikke kan
lide mit forsvar for Israel m.m.

Også i mit kvarter afslører jeg samfundets sande ansigt , som kan nævnes i
sidste del af følgende politianmeldelse

Politi hævet over §-er? Rudy-hetz mod mig?

Anmeldelse+klage

Overfor mit hus, Bjelkes Alle 46, er der en børnehave med en åben legeplads
mod vejen, kun adskilt af tynd bøgehæk og gennemsigtigt trådgitter.

Lørdage og Søndage høres ofte fuldemandshøjrøstethed og passerer man hegnet
ser man voksnes druk, og jeg har et par gange spurgt en ædru gæst om "hvad
sker" og har fået som svar, at børnehaven udlejer selskabslokaler incl have
i weekenden.

Jeg betvivler lovligheden af sådant og anmelder derfor hermed til politiet,
selvom jeg godt ved at skoler, hvis inspektør har censureret et politisk
parti og fundet det OK, kan finde på at udleje lokaler til partiets eller
foreningens møder. Uanset om der evt. ikke er bevislig betaling, men kun
vennetjeneste, mener jeg at rette offentlige instans bør tjække om et
eventuelt udlejnings eller udlåns tilbud er lige tilgængeligt for alle
borgere i kvarteret eller kun for venner og slægt af institutionens ansatte.

Samtidig har jeg en klage over samme børnehave og

*især politiet*,

der i mine øjne spilder statspenge og er skadeligt anmassende med subjektivt
smagsdommeri uden relation til dansk lov, idet to betjente 18.6 kl 10
bankede på min dør og formanede mig ikke at sole mig på det offentlige
fortov nær børnehaven.

Det har jeg gjort i de 30 år, jeg har boet her, fordi jeg er solnarkoman og
først hen ad formiddagen er der sol i min have. Altid er jeg tækkelig
påklædt , men efter at børnehaven for et par år siden valgte at erstatte
plankeværk med åbent hegn, er det sket, at børnene har stillet mig spørgsmål
om hvorfor der er skilte på toppen af mit hus og lignende. Børnene ved, hvad
jeg hedder og råber stolt mit navn, når de ser mig på fortovet incl sammen
med deres forældre, og en forælder har bragt sit barn med mig for at få
bekræftet, at jeg ikke har noget imod muslimer, og jeg har høfligt svaret om
min fundamentale biologiske anti-racisme, men kulturelt begrundede skepsis
vedr den udbredte accept af folkevandring.

Politibetjentene i dag nævnte, at jeg, da jeg havde en læskedrink med
isterninger, mens jeg solede mig og læste avis, havde ladet børnene tage
isterninger gennem hegnet, og jeg supplerede betjentenes sande oplysning
herom, med at en pædagog var kommet til og havde hørt, at jeg oplyste
børnene om leg med is, men afviste, at isen var til at komme i munden, og
pædagogen havde gentaget dette for børnene og altså klart godkendt min
undervisningsindsats rettet mod børnene. Jeg har i et langt arbejdsliv
undervist i fysik og kemi som bedst sker pr praktisk leg. Rent postevand i
fast form er oplysende, billigt legetøj som pædagogerne desværre ikke selv
har fantasi til at tilbyde børnene.

Politibetjentene gav mig ret i, at det havde været naturligt om
børnehavelederen selv havde kontaktet mig om denne bagatel.

Talrige børnehaveledere og i årenes løb accepteret og meddelt mig herom
utvetydigt , at børnene taler med mig, og hvis dette nu pludelig af en eller
anden uoplyst grund er ændret, er det ikke en sag at lade politi spilde
resourcer på.

Politibetjentene på mit dørtrin truede, hvilket en gæst i min dagligstue kan
bevidne, med polititilhold og at dettes evt overtrædelse kan føre til
fængsels eller bødestraf, men de anede ikke noget om en evt § i straffe
eller anden lov, som jeg kunne være i nærheden af at overtræde.

De advokater der har bifaldet min harme over politi-overreaktionen , har i
Københavns Politivedtægt §6 stk 1 ikke kunne finde hjemmel for det tilhold,
der truedes med.

Med venlig hilsen Bo Warming

Fra : Peder

Dato : 21-06-07 18:46

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev
> [...]

>anden uoplyst grund er ?ndret, er det ikke en sag at lade politi spilde
>resourcer p?.

>Politibetjentene p? mit d?rtrin truede, hvilket en g?st i min dagligstue kan
>bevidne, med polititilhold og at dettes evt overtr?delse kan f?re til
>f?ngsels eller b?destraf, men de anede ikke noget om en evt ? i straffe
>eller anden lov, som jeg kunne v?re i n?rheden af at overtr?de.

>De advokater der har bifaldet min harme over politi-overreaktionen , har i
>K?benhavns Politivedt?gt ?6 stk 1 ikke kunne finde hjemmel for det tilhold,

Du er sku ikke jøde, din højreradikale Glistrup, tag og nyd den
mangfoldighed du kan møde i KBHs NVkvarter.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-07 16:53

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du er sku ikke jøde, din højreradikale Glistrup, tag og nyd den
> mangfoldighed du kan møde i KBHs NVkvarter.

Georg Brandes og mange med ham, har hævdet at man er jøde hvis man føler sig
som jøde.

Jeg er kultur-racist og værdsætter Israel-jøders modstand mod
selvmordsbombere, som jeg håber vil inspirere danskere til efterfølgelse den
dag vi får tilsvarende borgerkrig.