/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Perkerrotter igen igen - NU må vi altså
Fra : BodyBuilder


Dato : 18-06-07 01:35

CITAT dr.dk
Røvet på vej til arbejde
17. jun. 2007 11.21 Guldborgsund


En 17-årig dreng blev her til morgen udsat for et brutalt røveri da han
var på vej til arbejde i en kiosk i Eskilstrip på Nordfalster. Han blev
passet op af fem unge mænd, som slog ham og tog både hans penge og
mobiltelefon, oplyser TV2 ØST.

Røverne opdagede, at den unge mand havde nøgle til kiosken. De tvang ham
med hen til butikken, hvor de trængte ind og forsynede sig med
cigaretter og spiritus, inden de flygtede fra stedet.

Den chokerede 17-årige måtte behandles på skadestuen efter det røveriske
overfald.

Kriminal politiet betragter sagen med stor alvor. og er i gang med at
undersøge gerningsstederne. Den unge mand bliver her til formiddag
afhørt bland andet for at få et bedre signalement af gerningsmændene,
der lige nu blot bliver beskrevet som fem ”2. generationsindvandrere”.

-----------------------------------------------------------

Uafbrudt, konstant, dagligt, laver perkerrotterne kriminalitet. Altid
den samme lede form hvor de er mange om en, bruger våben, osv.

Jeg gætter nu aldrig mere forkert, når jeg hører/læser nyheder. Alene på
typen af kriminalitet, kan jeg gætte på at det er perkerkriminalitet.

Disse rotter SKAL ud af vores samfund og sendes tilbage til ørkenen i
Arabistan eller ud på landet i Tyrkiet, hvor de er yndlet af analfabeter.

Hvis vi ikke snart går i krig med dem, så kan det senere være for sent.
Vi må etablere nogle guerillagrupper som henter lortet om natten på
deres bopæl, om nødvendig hele familien (pånær pigerne), og så skille os
af med dem. Araberlortet udgør nu et stadigt stigende problem for os
almindelige mennesker og for andre indvandrere, som fejlagtigt bliver
lignet med araberperkerne.

Skaf Jer våben NU, jagtsæsonen begynder snart

 
 
Kim Frederiksen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 18-06-07 09:01

BodyBuilder wrote:
> CITAT dr.dk
> Røvet på vej til arbejde
> 17. jun. 2007 11.21 Guldborgsund
>

10 Km fra hvor jeg bor, i en stille og rolig landsby. Det ser sort ud for
Danmark. KL og AW jubler.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Kim Larsen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 18-06-07 10:34

"Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46763bab$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
> BodyBuilder wrote:
>> CITAT dr.dk
>> Røvet på vej til arbejde
>> 17. jun. 2007 11.21 Guldborgsund
>>
>
> 10 Km fra hvor jeg bor, i en stille og rolig landsby. Det ser sort ud
> for Danmark. KL og AW jubler.

Næh men det gør vi til gengæld den dag at dig og din højrerabiate med-racist
BodyBuilder lærer at føre et sobert sprog.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !
Bevar Christiania ! E-mail: kl2607@gmail.com




Kim Frederiksen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 18-06-07 10:39

Kim Larsen wrote:
>
> Næh men det gør vi til gengæld den dag at dig og din højrerabiate
> med-racist BodyBuilder lærer at føre et sobert sprog.

For det første er jeg ikke racist og har aldrig været det. For det andet har
jeg ikke bandet og svovlet i mit indlæg i denne tråd, og du er da vidst den
sidste der skal komme med den slags angreb, eftersom alt du evner er
persontilsvininger.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Kim Frederiksen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 18-06-07 10:54

Kim Frederiksen wrote:

> er da vidst den sidste der skal komme med den slags angreb, eftersom

*VIST*

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Bruno Christensen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 18-06-07 18:21

On Mon, 18 Jun 2007 11:53:38 +0200, Kim Frederiksen wrote:

>> er da vidst den sidste der skal komme med den slags angreb, eftersom
>
> *VIST*

Hvem vil du vise noget?

Udskift "vidst" med "så vidt jeg ved", derfor "d"




--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen


Kim Frederiksen (19-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 19-06-07 07:06

Bruno Christensen wrote:
>
> Hvem vil du vise noget?
>
> Udskift "vidst" med "så vidt jeg ved", derfor "d"
>
>

Det har du da VIDST ret i

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Kim Larsen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 18-06-07 11:45

"Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:4676529e$0$90265$14726298@news.sunsite.dk:
> Kim Larsen wrote:
>>
>> Næh men det gør vi til gengæld den dag at dig og din højrerabiate
>> med-racist BodyBuilder lærer at føre et sobert sprog.
>
> For det første er jeg ikke racist og har aldrig været det. For det
> andet har jeg ikke bandet og svovlet i mit indlæg i denne tråd, og du
> er da vidst den sidste der skal komme med den slags angreb, eftersom
> alt du evner er persontilsvininger.

Ha ha ha, det er nok ikke lige højrerabite som dig der skal gå forrest i
kritik af persontilsvininger.

LOL

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !
Bevar Christiania ! E-mail: kl2607@gmail.com




Kim Frederiksen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 18-06-07 11:51

Kim Larsen wrote:
>
> Ha ha ha, det er nok ikke lige højrerabite som dig der skal gå
> forrest i kritik af persontilsvininger.
>

Nu er jeg ikke "højrerabiat" som du ønsker at kalde mig. Jeg er konservativ.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Alucard (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 18-06-07 12:06

On Mon, 18 Jun 2007 12:50:36 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>> Ha ha ha, det er nok ikke lige højrerabite som dig der skal gå
>> forrest i kritik af persontilsvininger.
>
>Nu er jeg ikke "højrerabiat" som du ønsker at kalde mig. Jeg er konservativ.

Du ved da godt, at i Kim Larsen's hovede, er alt til højre for
Enhedslisten, "højrerabiat" (og alt til højre for SF er
nazister)....)))

Kim Frederiksen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 18-06-07 12:11

Alucard wrote:
>
> Du ved da godt, at i Kim Larsen's hovede, er alt til højre for
> Enhedslisten, "højrerabiat" (og alt til højre for SF er
> nazister)....)))

Nåja ... hvis han har så meget imod nazister, kan jeg ikke forstå hvorfor
han, død og pine, har så travlt med at importere dem til landet og give dem
fri udfoldelse.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



N_B_DK (18-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 18-06-07 12:37

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
news:46766831$0$90272$14726298@news.sunsite.dk

> Nåja ... hvis han har så meget imod nazister, kan jeg ikke forstå
> hvorfor han, død og pine, har så travlt med at importere dem til
> landet og give dem fri udfoldelse.

Rendyrket stupiditet er årsagen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


N_B_DK (18-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 18-06-07 12:36

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:f55jj8$3tr$1@news.datemas.de

> Næh men det gør vi til gengæld den dag at dig og din højrerabiate
> med-racist BodyBuilder lærer at føre et sobert sprog.

Det er vigtige at benytte et fromt sprog, end at tage sig af problemerne
ikke ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Anders Peter Johnsen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 18-06-07 13:57

N_B_DK skrev:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> news:f55jj8$3tr$1@news.datemas.de
>
>> Næh men det gør vi til gengæld den dag at dig og din højrerabiate
>> med-racist BodyBuilder lærer at føre et sobert sprog.
>
> Det er vigtige at benytte et fromt sprog, end at tage sig af problemerne
> ikke ?

Uha, ja, det er jo langt vigtigere at fokusere på tooooooonen, som Tøger
S. og alle mulige trælse tosseradikale evindeligt snakker om, end
såkaldte "bagateller" som alle de mange hundredrer, om ikke /adskillige
tusinde/ voldelige overfald, røverier og voldtægter de kulturfremmede
terrorister blot indtil nu i stadigt stigende omfang har begået imod
danskere og som man desværre dagligt kan læse om 2-3 nye og endnu
grovere eksempler på...

Om jeg nogensinde fatter de "proportioner" disse selvindbildte
"velmenere" arrogant påstår at anlægge, når de ud fra deres uhyggeligt
afstumpede føleleseskulde og manglende empati med ofrene i sådanne sager
at bedømme åbenbart finder det fuldt ud rimeligt at danske medborgere
skal tyranniseres og have deres liv og tilværelse ødelagt af fremmede
kriminelle, hvorimod de åbenbart først hidser sig op til egentlig
forargret veede, hvis de selvsamme fremmede fuckhoveder så meget som
omtales såkaldt "nedværdigende".

Det er for mig at se en ret iøjenfaldende disponering af egentlig,
/praktisk manifesteret/ solidaritet disse klart opportunistiske
medløbere af en flok perfide "politisk-korrekte" pseudohumanister
præsterer i deres evindelige hetz mod enhver, der bare har fået nok af
de samme evindelige problemer med uintegrerbare islamitter og følgelig
påpeger inkompatibiliteten mellem den fascistoide islamiske
"herrefolks"-mentalitet og dé vestlige frihedsværdier, flertallet af
muslimske indvandrere qua deres tro så blankt nægter at respektere,
endsige overhovedet anerkende eller acceptere gyldigheden af...

At folk som "BodyBuilder" (som jeg dog i det givne tilfælde er temmelig
overbevist om er et skræmmebillede baseret på en hjernevasket
venstrefløjstrolls lettere storhedsvanvittige
yndlingsparanoiatvangstanke om "alle DE VOLDELIGE HØJRERADIKALE NAZISTER
fra det lokale hjemmeværnskompagni, der snart kommer for at hente ham om
natten og gøre ham til martyr") givetvis nok findes, skyldes netop om
noget venstrefløjens påfaldende /ensidighed/, når det kommer til at
"vise forståelse og tilgivelse" over for unge psykopatbøller af fremmed
herkomst og "rumme deres smerte" (eller hvad det nu er for noget
savlende søgt terapisprog med tilhørende pseudo-psykologiske begreber
der nu anvendes), hvorimod enhver dansker, der så meget som bruger
"p-ordet" automatisk søges "skammet ud" af det selvindbildt "gode
selskab".

Dermed tillykke til alle mulige "stolte" elfenbenstårnsresiderende
fjolser for således aktivt at gøde jorden for dèn slags højreradikale
ekstremisme de selv udpensler som Fanden på væggen, men okay, nu har de
jo selv i forvejen så travlt med på ofrenes bekostning at sympatisere
med voldsdyrkende venstrefløjsterrorister og massemorderiske
muhammedtilbedere, at de vel helt sikkert også vil "kunne rumme i deres
hjerte" at mobilisere tårevædet sympati for de personer på den
alleryderste højrefløj, der vitterligt måtte ønske dem selv ondt? Eller
det er måske pludselig noget HELT andet?

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

BodyBuilder (18-06-2007)
Kommentar
Fra : BodyBuilder


Dato : 18-06-07 15:16

Anders Peter Johnsen wrote:

> Om jeg nogensinde fatter de "proportioner" disse selvindbildte
> "velmenere" arrogant påstår at anlægge, når de ud fra deres uhyggeligt
> afstumpede føleleseskulde og manglende empati med ofrene

Nemlig. De selvindbildske velmenere, er nogle kujoner. Aldrig tager de
ofrene parti !
I ingen indlæg overhovedet, har de empati for de uskyldige ofre eller
har et seriøst bud på hvordan vi får stoppet araberperkernes vold,
hærgen og terrorisering af det samfund som betaler deres ophold og
uddannelse, institutionspladser, osv


> at sympatisere
> med voldsdyrkende venstrefløjsterrorister og massemorderiske
> muhammedtilbedere, at de vel helt sikkert også vil "kunne rumme i deres
> hjerte" at mobilisere tårevædet sympati for de personer på den
> alleryderste højrefløj, der vitterligt måtte ønske dem selv ondt? Eller
> det er måske pludselig noget HELT andet?

For mig har det ikke en disse med højre/venstre politik at gøre. Jeg kan
bare ikke lide mennesker som er onde mod andre, så føler jeg at jeg må
hjælpe dem, fordi jeg selv er både stærk og frygtløs.

Bruno Christensen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 18-06-07 18:28

On Mon, 18 Jun 2007 16:15:51 +0200, BodyBuilder wrote:

> fordi jeg selv er både stærk og frygtløs.

Profeten vil være tilfreds med dig.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen


Kim Larsen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 18-06-07 19:08

"Bruno Christensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:dfag9jawhixl.x5oz8vodiunx.dlg@40tude.net:
> On Mon, 18 Jun 2007 16:15:51 +0200, BodyBuilder wrote:
>
>> fordi jeg selv er både stærk og frygtløs.
>
> Profeten vil være tilfreds med dig.



--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !
Bevar Christiania ! E-mail: kl2607@gmail.com




Peter B. P. (19-06-2007)
Kommentar
Fra : Peter B. P.


Dato : 19-06-07 00:52

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> wrote:

> On Mon, 18 Jun 2007 16:15:51 +0200, BodyBuilder wrote:
>
> > fordi jeg selv er både stærk og frygtløs.
>
> Profeten vil være tilfreds med dig.
>
> --
> Med Venlig Hilsen
> Bruno Christensen

....som altid er parat med en dum kommentar. Tsk.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Anders Peter Johnsen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 18-06-07 18:44

BodyBuilder skrev:
> Anders Peter Johnsen wrote:
>
>> Om jeg nogensinde fatter de "proportioner" disse selvindbildte
>> "velmenere" arrogant påstår at anlægge, når de ud fra deres
>> uhyggeligt afstumpede føleleseskulde og manglende empati med    >> ofrene
>
> Nemlig. De selvindbildske velmenere, er nogle kujoner. Aldrig tager de
> ofrene parti !
> I ingen indlæg overhovedet, har de empati for de uskyldige ofre eller
> har et seriøst bud på hvordan vi får stoppet araberperkernes vold,
> hærgen og terrorisering af det samfund som betaler deres ophold og
> uddannelse, institutionspladser, osv

Så vidt ganske enig.

>> at sympatisere med voldsdyrkende venstrefløjsterrorister og
>> massemorderiske muhammedtilbedere, at de vel helt sikkert også vil
>> "kunne rumme i deres hjerte" at mobilisere tårevædet sympati for de
>> personer på den alleryderste højrefløj, der vitterligt måtte ønske
>> dem selv ondt? Eller det er måske pludselig noget HELT andet?
>
> For mig har det ikke en disse med højre/venstre politik at gøre. Jeg
> kan bare ikke lide mennesker som er onde mod andre, så føler jeg at
> jeg må hjælpe dem, fordi jeg selv er både stærk og frygtløs.

Foruden denne mærkelige, ja tilsyneladende direkte parodiske måde, du
her hylder dig selv usmageligt på som "stærk og frygtløs" virker du bare
ikke særligt seriøs, når du bruger begreber som "perkerrotter". Dèn
slags retorik har det nemlig af historiske årsager med at minde folk
lige vel meget om den berømte Nazi-propagandafilm "Der Ewige Jude", med
det berømte "rotteklip", hvor /jøder/ sammenlignes med rotter:

http://youtube.com/watch?v=xJYAK1PgUS4

Således gør du desværre oplagt for dovne, faktaresistente
elfenbenstårnsresiderende pseudohumanister og hardcore-halalhippier
billigt at tilskrive en efterhånden rigeligt velfunderet indvandrings-
og Islamskepticismen decideret /nazistiske/ holdninger, hvilket bestemt
ikke tjener andre end lige netop dem, men det er måske i virkeligheden
også dèt, du egentlig måtte være ude på?

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Martin Larsen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 18-06-07 21:25


"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:4676c44b$0$52201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> BodyBuilder skrev:
> > Anders Peter Johnsen wrote:
> >
> >> Om jeg nogensinde fatter de "proportioner" disse selvindbildte
> >> "velmenere" arrogant påstår at anlægge, når de ud fra deres
> >> uhyggeligt afstumpede føleleseskulde og manglende empati med >> ofrene
> >
> > Nemlig. De selvindbildske velmenere, er nogle kujoner. Aldrig tager de
> > ofrene parti !
> > I ingen indlæg overhovedet, har de empati for de uskyldige ofre eller
> > har et seriøst bud på hvordan vi får stoppet araberperkernes vold,
> > hærgen og terrorisering af det samfund som betaler deres ophold og
> > uddannelse, institutionspladser, osv
>
> Så vidt ganske enig.
>
> >> at sympatisere med voldsdyrkende venstrefløjsterrorister og
> >> massemorderiske muhammedtilbedere, at de vel helt sikkert også vil
> >> "kunne rumme i deres hjerte" at mobilisere tårevædet sympati for de
> >> personer på den alleryderste højrefløj, der vitterligt måtte ønske
> >> dem selv ondt? Eller det er måske pludselig noget HELT andet?
> >
> > For mig har det ikke en disse med højre/venstre politik at gøre. Jeg
> > kan bare ikke lide mennesker som er onde mod andre, så føler jeg at
> > jeg må hjælpe dem, fordi jeg selv er både stærk og frygtløs.
>
> Foruden denne mærkelige, ja tilsyneladende direkte parodiske måde, du her
> hylder dig selv usmageligt på som "stærk og frygtløs" virker du bare ikke
> særligt seriøs, når du bruger begreber som "perkerrotter". Dèn slags
> retorik har det nemlig af historiske årsager med at minde folk lige vel
> meget om den berømte Nazi-propagandafilm "Der Ewige Jude", med det berømte
> "rotteklip", hvor /jøder/ sammenlignes med rotter:
>
> http://youtube.com/watch?v=xJYAK1PgUS4
>
> Således gør du desværre oplagt for dovne, faktaresistente
> elfenbenstårnsresiderende pseudohumanister og hardcore-halalhippier
> billigt at tilskrive en efterhånden rigeligt velfunderet indvandrings- og
> Islamskepticismen decideret /nazistiske/ holdninger,

Dette rottebillede kan have mange konnotationer.
Hvorfor give nazipropaganda monopol på dette. Jeg ser det som en påmindelse
om at vi ikke har ytringsfrihed. Og folk der opfører sig modbydeligt som fx
islamofascister må finde sig i at blive benævnt med uflatterende ord.

Mvh
Martin


Anders Peter Johnsen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 18-06-07 23:40

Martin Larsen skrev:

> Dette rottebillede kan have mange konnotationer.

Det samme kan for så vidt siges om hagekorset, der jo har været brugt af
såvel hinduer, buddhister og vikinger årtusinder før Hitler misbrugte
det, men af dèn grund ER det altså - hvad end man så måtte synes om det
eller ej - nu engang bare et symbol, folk ganske uvilkårligt associerer
med nazisme og alle de historiske rædsler, der hører dèn til.

> Hvorfor give nazipropaganda monopol på dette.

Fordi det burde være et lige tilstrækkeligt lavt niveau at argumentere
på for voksne, seriøse anti-islamister.

Hvis du f.eks. hed Johnny-Brian og var en omvandrende parodi på en
småindavlet voldsromantisk taber-nazi-skinhead-teenager fra Vestegnen
kunne jeg MÅSKE forstå din eksplicitte forkærlighed for gammel
nazipropaganda, men ellers ikke.

> Jeg ser det som en påmindelse om at vi ikke har ytringsfrihed.

Jeg ser det som om du slet ikke fatter, hvor stor en tjeneste du til
skade for måske mere seriøse skribenter gør halal-hippiefløjen herinde,
når du i dèn grad selv lægger den lige direkte til højrebenet for dem
ved helt bevidst at /insistere/ på brug af historisk veldokumenteret
nazipropaganda-retorik af dèn slags der desværre lagde op til såkaldt
"skadedyrsbekæmpelse" i form af Holocaust.

Det er ærligt talt hverken noget jeg finder synderligt smart eller
særligt skideheldigt i en debat om danskhed...

> Og folk der opfører sig
> modbydeligt som fx islamofascister må finde sig i at blive benævnt med
> uflatterende ord.
>
> Mvh
> Martin

Jo, men så find hellere selv på noget originalt i stedet for at gå
Göebbels og hans folk i bedene, hvorved du bare gør det for let for dine
modstandere billigt at associere al modstand imod Islam med nazisme, når
det jo tværtimod lige præcis er Islams nazi-lighed (i form af den i
Koranen grundlæggende militante "herrefolk"-mentalitet), vi er en pæn
del, der mildt sagt er pissetrætte af...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Martin Larsen (19-06-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 19-06-07 00:33

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:467709a9$0$52132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Martin Larsen skrev:
>
> Jo, men så find hellere selv på noget originalt i stedet for at gå
> Göebbels og hans folk i bedene, hvorved du bare gør det for let for dine
> modstandere billigt at associere al modstand imod Islam med nazisme, når
> det jo tværtimod lige præcis er Islams nazi-lighed (i form af den i
> Koranen grundlæggende militante "herrefolk"-mentalitet), vi er en pæn del,
> der mildt sagt er pissetrætte af...
>
Som sagt er der flere fronter, når det gælder bekæmpelse af "de
progressive". Der er særdeles beklagelige sider af disses opfattelsesevne,
deres forelskelse i billeder af ligdynger fra kz-lejre og deres stereotype
reaktionsskemaer.
Jeg tror ærlig talt ikke at den evt reelle debat, vil blive særlig
forstyrret af at nogle udtrykker sig noget specielt.
Egentlig tror jeg ikke at de fleste forstår ret meget før den dag de bliver
indhentet af virkeligheden. Og de få der forstår mere end som så, lader sig
ikke påvirke af billige tricks.

Mvh
Martin


BodyBuilder (18-06-2007)
Kommentar
Fra : BodyBuilder


Dato : 18-06-07 15:20

Kim Larsen wrote:
> "Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

Kære Kim
Du er virkelig farlig for samfundet og demokratiet, når du ikke kan
erkende at der findes rottemennesker som er til skade for fællesskabet
hvor der lever hæderlige mennesker som opfører sig ordentligt overfor
hindanden.

Omgås du selv kriminelle araberperkere og hylder deres adfærd, siden du
altid forsvarer dette slam ?

Prøv nu at være seriøs, og lad være med at sammenblande indvandrere
generelt med kriminelle araberperkere, ik
Jeg kender stort set ingen, heriblandt jeg selv, som har et generelt had
til fremmede. Du hører aldrig om Japanere, kinesere, Amerikanere,
Grækere og jeg kunne blive ved, - at disse folkefærd render rundt i
store flokke og sprætter folk op på gaden. Denne syge mentalitet er
overvejende hyppigst blandt araberrotter, Tyrkiets landområder, balkan,
og visse østlande, hvilket samlet kaldes perkere, fordi de har ensartede
træk, både i udseendet og adfærd.

Havde jeg magt til det, så blev du tvangsanbragt i en perkerghetto, med
din familie, små børn, bil og scooter. Når din 14-årige søn så en dag
kommer og fortæller at en flok perkerrotter har røvet hans mobiltelefon,
scooter og penge, så vågner du op af tornerosesøvnen og opdager at
verden også består af lortemennesker og banditter som er helt udenfor
pedagogisk rækkevidde, hvor løsningen alene er indespærring eller
henrettelse.

God bedring til dig



vvv (18-06-2007)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 18-06-07 18:38


"BodyBuilder" <info@nuex.eu> skrev i en meddelelse
news:f564r5$1jb$1@aioe.org...
>vågner du op af tornerosesøvnen og opdager at
> verden også består af lortemennesker og banditter som er helt udenfor
> pedagogisk rækkevidde,

Det er da vist lige præcist sådan en person vi har her. Det sprog du bruger
indikerer at du er helt uden for pædagogisk rækkevidde. Sikke et had du har
opsparet der.
Har du nogen sinde selv mødt en "perker" sådan rigtegt altså, og talt med
dem, eller hader du dem bare på afstand?

vv



Bruno Christensen (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 18-06-07 18:42

On Mon, 18 Jun 2007 16:20:14 +0200, BodyBuilder wrote:

> Når din 14-årige søn så en dag
> kommer og fortæller at en flok perkerrotter har røvet hans mobiltelefon,
> scooter og penge,

Skal man ikke være over 15 år for at kunne tage et knallertkørekort?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen


N_B_DK (18-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 18-06-07 19:09

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message
news:1iarzc2btzoci.34gtan1w8cgl.dlg@40tude.net
> On Mon, 18 Jun 2007 16:20:14 +0200, BodyBuilder wrote:
>
> > Når din 14-årige søn så en dag
> > kommer og fortæller at en flok perkerrotter har røvet hans
> > mobiltelefon, scooter og penge,
>
> Skal man ikke være over 15 år for at kunne tage et knallertkørekort?

Og ? du ved også godt det er ulovligt at begå røveri, stopper det folk ? næ.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


C. Overgaard (18-06-2007)
Kommentar
Fra : C. Overgaard


Dato : 18-06-07 17:07

On 18 Jun., 02:34, BodyBuilder <i...@nuex.eu> wrote:

Ja, det er nu at vi skal sænke den kriminelle lavalder og lære de unge
at det koster at være lovovertræder. De skal tage i behandling, imens
at det er hærværk, butikstyveri og almindelig lømmelopførelse som de
er ved at lære og inden at de består eksamen i grundlæggende krimiel
adfærd og får overfald og måske endda mord på samvittigheden. Når de
ikke udviser evne til at kunne planlægge deres egen dagligdag, så skal
vi nok hjælpe dem med det fra kl. 05.00 - 17.30. Formentlig er de så
trætte at de lige kan finde ud af at spise aftensmad og så ligge sig
til at sove, så de er friske til næste dag.

Forældrene skal flås ud af sofaen. De skal stille kl. 05.00 om
morgenen mandag til fredag ved en udpeget skole i lokalområdet og få
lidt motion sammen med deres unger, spise morgenmad i fællesskab og
føre deres barn i skolen. De skal stille om eftermiddagen til mere
tvungen samværd med deres barn og sidde på skolebænken, hvor at de kan
bliver lært om, hvad de som forælder kan gøre for at deres barn kan
fungere i det samfund, de har valgt at bosætte sig i. Lørdag skal de
holde øje med at deres unge udfører lidt samfundstjeneste.

Vi har nogle regler her i landet. Vi har bestemt ikke været dygtige
til at fortælle folk, hvordan at de er. Så det må vi lave om på.

Forslaget til, hvordan at vi kan behandle de unger under 15 år, som
skal hjælpes med en struktureret dagligdag, kan læses her:
http://www.retsreformnu.dk/RRN.htm

Vi står så tilbage med en gruppe af ældre unge, som det allerede er
for sent for. De skal tvinges til at vise os at de kan tage imod
lærdom om hvordan at man opfører sig. De som viser os, at de kan finde
ud af det, kan få lov til at leve med nogle frihedsgrader. Dem, som
ikke kan finde ud af det, skal vi nok finde logi til. Men det er dem,
som skal vise os resultater. Ideer til hvordan at det skal gøres, kan
man læse om her: http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/15_18year.htm

Sidst og ikke mindst har vi nogle, som ved ikke at søge om
statsborgerskab, har tilkendegivet at de dybt inde ikke vil bo her. De
skal være så velkommen til at rejse og vi kan godt på deres vegne
entrere med et rejseselskab for dem.

Mvh
C.Overgaard


Thomas von Hassel (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 18-06-07 21:35

BodyBuilder <info@nuex.eu> wrote:

> Skaf Jer våben NU, jagtsæsonen begynder snart


hvordan er det man siger ... Vold avler vold ?

Sjovt som noget er accceptabelt når bare det er de rigtige mennesker der
gør det.


/thomas

Henri Gath (18-06-2007)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 18-06-07 22:21

Ja, min ven....sådan er det her i livet...man må vælge side.....



"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse
news:1hzxdb6.1vwrja0879px2N%thomas_lists@elements.dk...
> BodyBuilder <info@nuex.eu> wrote:
>
>> Skaf Jer våben NU, jagtsæsonen begynder snart
>
>
> hvordan er det man siger ... Vold avler vold ?
>
> Sjovt som noget er accceptabelt når bare det er de rigtige mennesker der
> gør det.
>
>
> /thomas



@ (19-06-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-06-07 15:41

On Mon, 18 Jun 2007 22:34:33 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>BodyBuilder <info@nuex.eu> wrote:
>
>> Skaf Jer våben NU, jagtsæsonen begynder snart
>
>
>hvordan er det man siger ... Vold avler vold ?
>
>Sjovt som noget er accceptabelt når bare det er de rigtige mennesker der
>gør det.

det må du jo så kunne forklare det sjove i

venstreorientrede bekymrer sig jo ikke synderligt om vold, når blot
det er muhamedanere der begår den


--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.
/Herbert Hoover/

Thomas von Hassel (19-06-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 19-06-07 15:54

@ <1@invalid.net> wrote:

> On Mon, 18 Jun 2007 22:34:33 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
> von Hassel) wrote:
>
> >BodyBuilder <info@nuex.eu> wrote:
> >
> >> Skaf Jer våben NU, jagtsæsonen begynder snart
> >
> >
> >hvordan er det man siger ... Vold avler vold ?
> >
> >Sjovt som noget er accceptabelt når bare det er de rigtige mennesker der
> >gør det.
>
> det må du jo så kunne forklare det sjove i
>
> venstreorientrede bekymrer sig jo ikke synderligt om vold, når blot
> det er muhamedanere der begår den

forklar mig hvorfor det er at invandrer vold skal bekymre mig mere eller
mindre end vold fortaget af alm. bleghvide danskere ?

nej, netop begge dele skal behandles med største alvor ...


/thomas

Anders Peter Johnsen (19-06-2007)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 19-06-07 16:46

Thomas von Hassel skrev:
> @ <1@invalid.net> wrote:
>
>> On Mon, 18 Jun 2007 22:34:33 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
>> von Hassel) wrote:
>>
>>> BodyBuilder <info@nuex.eu> wrote:
>>>
>>>> Skaf Jer våben NU, jagtsæsonen begynder snart
>>>
>>> hvordan er det man siger ... Vold avler vold ?
>>>
>>> Sjovt som noget er accceptabelt når bare det er de rigtige mennesker der
>>> gør det.
>> det må du jo så kunne forklare det sjove i
>>
>> venstreorientrede bekymrer sig jo ikke synderligt om vold, når blot
>> det er muhamedanere der begår den
>
> forklar mig hvorfor det er at invandrer vold skal bekymre mig mere eller
> mindre end vold fortaget af alm. bleghvide danskere ?

Fordi det med al mulig ret kan betegnes som såkaldt "hate-crime", når
muslimske indvandrere med deres Koran-indoktrinerede og
opdragelsesmotiverede "Übermensch"-komplekser bilder sig ind at være
berettiget til på alle tænkelige måder at chikanere og mishandle
danskere, fordi vi skulle i deres perverse optik skulle væren
"mindreværdige vantro", måske?

Læg f.eks. godt mærke til, hvor mange gange, der med unge indvandrere
netop er tale om flere gerningsmænd om eet - som regel helt uskydligt -
offer, der vilkårligt passes op på gaden: Netop dette er mig bekendt i
sig selv en klart skærpende omstændighed ifølge Straffeloven, hvis du
ser i forhold til situationer, hvor to fulde danskere ryger i
"mand-til-mand"-slåskamp i forbindelse med værtshusbesøg...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Thomas von Hassel (20-06-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 20-06-07 09:03

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Fordi det med al mulig ret kan betegnes som såkaldt "hate-crime", når
> muslimske indvandrere med deres Koran-indoktrinerede og
> opdragelsesmotiverede "Übermensch"-komplekser bilder sig ind at være
> berettiget til på alle tænkelige måder at chikanere og mishandle
> danskere, fordi vi skulle i deres perverse optik skulle væren
> "mindreværdige vantro", måske?


hvad hvis det er omvendt ?

/thomas

N_B_DK (20-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-06-07 09:14

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> wrote in message
news:1i003wj.lycmtiibf0bvN%thomas_lists@elements.dk
> Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:
>
> > Fordi det med al mulig ret kan betegnes som såkaldt "hate-crime",
> > når muslimske indvandrere med deres Koran-indoktrinerede og
> > opdragelsesmotiverede "Übermensch"-komplekser bilder sig ind at være
> > berettiget til på alle tænkelige måder at chikanere og mishandle
> > danskere, fordi vi skulle i deres perverse optik skulle væren
> > "mindreværdige vantro", måske?
>
>
> hvad hvis det er omvendt ?

Men sådan forholder det sig ikke, så hvorfor dette tankespind ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Thomas von Hassel (20-06-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 20-06-07 09:21

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> wrote in message
> news:1i003wj.lycmtiibf0bvN%thomas_lists@elements.dk
> > Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:
> >
> > > Fordi det med al mulig ret kan betegnes som såkaldt "hate-crime",
> > > når muslimske indvandrere med deres Koran-indoktrinerede og
> > > opdragelsesmotiverede "Übermensch"-komplekser bilder sig ind at være
> > > berettiget til på alle tænkelige måder at chikanere og mishandle
> > > danskere, fordi vi skulle i deres perverse optik skulle væren
> > > "mindreværdige vantro", måske?
> >
> >
> > hvad hvis det er omvendt ?
>
> Men sådan forholder det sig ikke, så hvorfor dette tankespind ?

Fordi det viser noget omkring holdninger. Derudover er det altid sundt
at stille tingene på hovedet engang imellem.

/thomas

N_B_DK (20-06-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 20-06-07 09:31

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> wrote in message
news:1i004pa.yltzpo1u13qb0N%thomas_lists@elements.dk

> Fordi det viser noget omkring holdninger. Derudover er det altid sundt
> at stille tingene på hovedet engang imellem.

Vi kan også forestille os at vi boede på månen og ikke på jorden, men løser
det nogen problemer ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


@ (20-06-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 20-06-07 14:56

On Wed, 20 Jun 2007 10:03:08 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:
>
>> Fordi det med al mulig ret kan betegnes som såkaldt "hate-crime", når
>> muslimske indvandrere med deres Koran-indoktrinerede og
>> opdragelsesmotiverede "Übermensch"-komplekser bilder sig ind at være
>> berettiget til på alle tænkelige måder at chikanere og mishandle
>> danskere, fordi vi skulle i deres perverse optik skulle væren
>> "mindreværdige vantro", måske?
>
>
>hvad hvis det er omvendt ?

det er det jo så ikke


--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.
/Herbert Hoover/

@ (19-06-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-06-07 17:57

On Tue, 19 Jun 2007 16:53:40 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>@ <1@invalid.net> wrote:
>
>> On Mon, 18 Jun 2007 22:34:33 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
>> von Hassel) wrote:
>>
>> >BodyBuilder <info@nuex.eu> wrote:
>> >
>> >> Skaf Jer våben NU, jagtsæsonen begynder snart
>> >
>> >
>> >hvordan er det man siger ... Vold avler vold ?
>> >
>> >Sjovt som noget er accceptabelt når bare det er de rigtige mennesker der
>> >gør det.
>>
>> det må du jo så kunne forklare det sjove i
>>
>> venstreorientrede bekymrer sig jo ikke synderligt om vold, når blot
>> det er muhamedanere der begår den
>
>forklar mig hvorfor det er at invandrer vold skal bekymre mig mere eller
>mindre end vold fortaget af alm. bleghvide danskere ?

fordi der er meget mere af den, begået af et meget mindre antal
personer


>
>nej, netop begge dele skal behandles med største alvor ...

fint

hvad med så at behandle det største af problemerne med den største
alvor

i stedet for hele tiden at sidesteppe og snakke udenom



--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver
diktator undertrykt alle andres ytringsfrihed.
/Herbert Hoover/

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408601
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste