Winnie Larsen-Jensen-Petersen-Olsen ude af~
Fra : Jens Bruun

Dato : 17-06-07 21:46

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article309923.ece

Bemærk sidst i artiklen den lille, fikse svinestreg, Ritt Bjerregaard får
afleveret. Hun er så sandelig er person af format og en overborgmester,
København kan være stolt af.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Rea721

Dato : 17-06-07 21:58

> Bemærk sidst i artiklen den lille, fikse svinestreg, Ritt
> Bjerregaard får afleveret. Hun er så sandelig er person
> af format og en overborgmester, København kan være stolt
> af.

Jeg skal ellers lige love for at WLJ får smækket med døren så
eftertrykkeligt at hængslerne dårligt kan holde

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Poul Nielsen

Dato : 17-06-07 22:27

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal ellers lige love for at WLJ får smækket med døren så
> eftertrykkeligt at hængslerne dårligt kan holde

Det er ikke mere end 3 måneder siden Søren Pind skrev en artikel om en
psykopat der kostede rundt med alt og alle på KBH rådhus og nu WLJ der
skriver nedenstående svada.

"Med hele det beskidte forløb, som jeg har været igennem siden
sidstekommunevalg, er bægret nu fuldt. Jeg kan ikke længere dele "fællesskab"
med mennesker, som er helt uden almindelig anstændighed overfor andre
mennesker, og også bryder med grundlæggende socialdemokratiske værdier.
Derfor forlader jeg straks den socialdemokratiske gruppe på Københavns
Rådhus. Det er ingen skam at gå, hvis man alligevel på et usagligt grundlag
risikerer at blive smidt ud. Jeg er mere socialdemokrat, end det Ritt
nogensinde har repræsenteret. For Ritt har al politik altid handlet om hende
selv, magt og penge", siger Winnie Larsen-Jensen."

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 17-06-07 22:24

Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Bemærk sidst i artiklen den lille, fikse svinestreg, Ritt Bjerregaard får
> afleveret. Hun er så sandelig er person af format og en overborgmester,

På den anden side har WLJ det vist med at opføre sig lidt "alternativt"
når hun ikke får sin vilje:

Fyret borgmester: Kramer er et skvat
Winnie Larsen-Jensen (S) retter hårde personlige angreb på Københavns
overborgmester Jens Kramer Mikkelsen (S) efter at være blevet vraget som
familie- og arbejdsmarkedsborgmester. (Berl.T. s.2)

Fra : Poul Nielsen

Dato : 17-06-07 22:34

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> [...]
> overborgmester Jens Kramer Mikkelsen (S) efter at være blevet vraget som
> familie- og arbejdsmarkedsborgmester. (Berl.T. s.2)

Jeg tror at du får svært ved at sælge denne her historie som værende WLJ der
har problemer. Hende det drejer sig startede sin karriere med at åbne en
nød-telefon (der absolut kun må bruges i nødstilfælde) hun har derefter den
frækhed at bede alarmcentralen holde storebæltsfærgen tilbage da hun er
forsent på den!!!!!. Og siden har hun været involveret i så mange skandaler
og sager, at det klart siger noget om hvilket forstenet pamperparti
socialdemokratiet er blevet.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 17-06-07 22:50

Poul Nielsen skrev:

> Jeg tror at du får svært ved at sælge denne her historie som værende WLJ der
> har problemer.

Jeg skal skam ikke have solgt nogen historie, jeg påpeger bare at WLJ
før har opført sig som et lille barn der ikke får sin vilje.
Mener du det er forkert?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 17-06-07 22:57

> Jeg skal skam ikke have solgt nogen historie, jeg påpeger bare at WLJ før
> har opført sig som et lille barn der ikke får sin vilje.
> Mener du det er forkert?

Nej men det er påfaldende at du kun ser ét barn her og ikke to børn!! er du
socialdemokrat?. Endnu mærkligere er det at du mener at det forlods er WLJ
der problemer og ikke diktatoren oppe på rådhuset.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 17-06-07 23:16

Poul Nielsen skrev:

> Nej men det er påfaldende at du kun ser ét barn her og ikke to børn!!

Hvad er det barnlige i Ritts opførsel?

> er du socialdemokrat?.

Næh, og jeg kan ikke lige se hvordan du kom på den tanke. Mig bekendt er
både WLJ og RB socialdemokrater.

> Endnu mærkligere er det at du mener at det forlods er WLJ
> der problemer og ikke diktatoren oppe på rådhuset.

En overborgmester har ikke diktatoriske beføjelser. Hun er skam nødt til
at have flertallet med sig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-06-07 23:14

> [...]
> overborgmester Jens Kramer Mikkelsen (S) efter at være blevet vraget
> som familie- og arbejdsmarkedsborgmester. (Berl.T. s.2)

Jeg er ikke i tvivl om, at Larsen-Jensen-Petersen-Olsen *har* personlige
problemer, som det er voldsomt antydet af Ritt Bjerregaard. Jeg mener bare,
at Københavns Overborgmester burde holde sig for god til den slags små
svinestreger, som hendes bemærkning må siges at være.

Ritt Bjerregaard er et sjældent kynisk eksempel på et magtmenneske, der
tydeligvis ingen grænser har i sin åbenlyse foragt for mennesker, der kommer
i vejen for hende. Det eneste positive, jeg umiddebart kan sige om hende,
er, at hun heldigvis aldrig fik børn.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 17-06-07 23:33

Jens Bruun skrev:

> [...]
> at Københavns Overborgmester burde holde sig for god til den slags små
> svinestreger, som hendes bemærkning må siges at være.

Hvorfor er det en svinestreg?
Alternativet var at lade WLJs kommentarer stå ubesvarede hen. Det mener
jeg ærligt talt er for meget at forlange når hun udtaler sig som hun gør.

> Ritt Bjerregaard er et sjældent kynisk eksempel på et magtmenneske, der
> tydeligvis ingen grænser har i sin åbenlyse foragt for mennesker, der kommer
> i vejen for hende.

Jeg ser ikke tegn på foragt. Jeg ser tegn på en der ved hvad hun vil og
jeg tvivler på at det ville blive bemærket i samme grad hvis hun var en
mand.

> Det eneste positive, jeg umiddebart kan sige om hende,
> er, at hun heldigvis aldrig fik børn.

Ritt har gang på gang opnået sine mål. Det er da en vis form for
beundring værd.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 18-06-07 08:12

> [...]
> mand.

> Ritt har gang på gang opnået sine mål. Det er da en vis form for beundring

Ja frankenstein sieg heil Ritt.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 18-06-07 19:21

On Mon, 18 Jun 2007 09:12:20 +0200, Poul Nielsen wrote:

> Ja frankenstein sieg heil Ritt.

Hvis det ikke vat at dine kommentater er SÅ latterlige at man kun kan
grine, så havde ovenstående betydet et "plonk".

Dog mener jeg stadig at din "latterlighedsværdi" endnu overstige din
"irritationsværdi"
--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 18-06-07 23:45

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> grine, så havde ovenstående betydet et "plonk".
>
> Dog mener jeg stadig at din "latterlighedsværdi" endnu overstige din

Jamen hej Bruno, når det gælder Ritt Herregårds fans så skal der vel være en
vis irritationsværdi. Fordi jeg mener at der bør være en straf for at
forsvare en psykopat eller andre der helt åbentlyst mener at magt indebærer
at man ustraffet kan nedværdige andre mennesker.

Fra : Peter B. P.

Dato : 19-06-07 00:58

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> wrote:

> [...]
> grine, så havde ovenstående betydet et "plonk".
>
> Dog mener jeg stadig at din "latterlighedsværdi" endnu overstige din

Genkender man monstro noget fra sin egen opførsel, Bruno?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 18-06-07 21:01

Poul Nielsen skrev:

> Ja frankenstein sieg heil Ritt.

Hvor mange kommaer mangler der i den sætning?

Fra : Per Rønne

Dato : 19-06-07 11:44

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Bemærk sidst i artiklen den lille, fikse svinestreg, Ritt Bjerregaard får
> afleveret. Hun er så sandelig er person af format og en overborgmester,

Ifølge Berlingske Tidende bliver hun nu i partiet; det er kun gruppen på
Københavns Universitet hun forlader ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk