Iran: Uro på universiteter
Fra : John

Dato : 17-06-07 17:29

Dværgen i Teheran har sit at se til.

BBC: Kritiske iranske studenter arresteres i hobetal, og kritiske
professorer tvinges på pension:

".. 29 have been arrested in the last two months for political activism and
207 were taken before disciplinary committees in the last 40 days alone ...
Eight have been jailed from Amirkabir University where students called the
president a dictator to his face when he visited there ... scores of
university professors ... have been forced into early retirement ... since
President Mahmoud Ahmadinejad came to power two years ago .."
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6761663.stm

- og så er det, jeg undrer mig:

Hvorfor er det lige, at visse muhammedanske kredse i Danmark (og deres
hjernedøde danske medløbere) ønsker at indføre tilsvarende tilstande her?

Er de ikke oprindelig flygtet fra netop disse forhold..?

John

Fra : N_B_DK

Dato : 17-06-07 17:33

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Hvorfor er det lige, at visse muhammedanske kredse i Danmark (og deres
> hjernedøde danske medløbere) ønsker at indføre tilsvarende tilstande
> her?

Næ det er en dæk historie for at komme herop og med tiden få indført samme
tilstande (det er et meget lille antal der er ægte flytninge)

> Er de ikke oprindelig flygtet fra netop disse forhold..?

Jo når det gælder hvad der bliver sagt til myndighederne for at få asyl.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pernille

Dato : 17-06-07 17:38

> [...]
> hjernedøde danske medløbere) ønsker at indføre tilsvarende tilstande her?
>
> Er de ikke oprindelig flygtet fra netop disse forhold..?

Du tager fejl!
De er kommet til Danmark for at omdanne os alle til muslimer!

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-06-07 17:38

John wrote:
> [...]
> her?
> Er de ikke oprindelig flygtet fra netop disse forhold..?

De iranske flygtninge i Danmark er de mest sekulære af alle muslimer, de HAR
netop fået nok af præstestyre.

Fra : John

Dato : 17-06-07 17:47

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> De iranske flygtninge i Danmark er de mest sekulære af alle muslimer, de
> HAR netop fået nok af præstestyre.

Det svarer ganske til mine oplysninger.. men hvad med alle de øvrige, og
deres velmenende, men hjernedøde danske medløbere?

John

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-06-07 18:17

> De iranske flygtninge i Danmark er de mest sekulære af alle muslimer,
> de HAR netop fået nok af præstestyre.

Måske fordi iranere *ikke* er arabere?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Alucard

Dato : 17-06-07 20:13

On Sun, 17 Jun 2007 19:17:01 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Måske fordi iranere *ikke* er arabere?

Der tror jeg du har fat i noget af det rigtige.... Jeg tror ikke det
så meget er islam, der et problemet, men nærmere araberne....

Fra : John

Dato : 17-06-07 20:24

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der tror jeg du har fat i noget af det rigtige.... Jeg tror ikke det
> så meget er islam, der et problemet, men nærmere araberne....

God pointe, men.. fx paki'erne er ikke arabere, men laver alligevel
hurlumhej i England, sprænger busser og tog i luften og så'n..

John

Fra : @

Dato : 17-06-07 20:31

On Sun, 17 Jun 2007 21:24:04 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>God pointe, men.. fx paki'erne er ikke arabere, men laver alligevel
>hurlumhej i England, sprænger busser og tog i luften og så'n..

og i Indonesien strammes grebet mere og mere, bl.a. med dødsstraf for
at forlade muhamedanismen

det går desværre den helt gale vej alle de steder hvor muhamedanere
har magt

--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver

Fra : @

Dato : 17-06-07 18:42

On Sun, 17 Jun 2007 18:38:15 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

>De iranske flygtninge i Danmark er de mest sekulære af alle muslimer, de HAR
>netop fået nok af præstestyre.

men ikke af muhamedanismen

så de udgør stadigvæk en trussel mod ordentlige mennesker

Fra : Per Rønne

Dato : 19-06-07 13:04

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> De iranske flygtninge i Danmark er de mest sekulære af alle muslimer, de HAR
> netop fået nok af præstestyre.

Jep, og det er i øvrigt også dem der i største antal lader sig døbe. Og
som i øvrigt i alle statistikker er dem der klarer sig bedst af alle
islamiske indvandringsgrupper her i landet.

Naturligvis er der også blandt dem folk, der ikke er rigtige flygtninge.
Men fungerer som spioner for Iran. Det ved de iranske flygtninge vist
alt om.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk