Jeg bliver så vred!
Fra : Lars

Dato : 17-06-07 17:07

Hvad fanden er det der foregår?
Hvordan fanden kan det lade sig gøre, at en børnehave kan overtages af
islamister, på den måde, som vi har set i nyhederne idag?
Det er da helt håbløst!
Nu har jeg besluttet mig! Ved næste valg stemmer jeg helt sikkert på Dansk
Folkeparti. Hvem kan man snart regne med?

Fra : N_B_DK

Dato : 17-06-07 17:23

"Lars" <Lars@BB> wrote in message
> Hvem kan man snart regne med?

DF, det er det eneste parti, man kan være sikker på også er træt af den
slags sager + de mange hundrede enkelt stående tilfælde med indvandrer
overfald, skyderier, voldtægt, osv.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Heide

Dato : 17-06-07 18:05

"Lars" <Lars@BB> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu har jeg besluttet mig! Ved næste valg stemmer jeg helt sikkert på Dansk
> Folkeparti. Hvem kan man snart regne med?

Tænk sig at sådan en bagatel kan få dig til at skifte parti.

Fra : N_B_DK

Dato : 17-06-07 19:31

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> Tænk sig at sådan en bagatel kan få dig til at skifte parti.

Ville du lade din børn gå i den skole ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 17-06-07 19:40

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> Ville du lade din børn gå i den skole ?

Rettelse børnehave ikke skole.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Alucard

Dato : 17-06-07 20:17

On Sun, 17 Jun 2007 20:40:13 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Rettelse børnehave ikke skole.

Det ville da mere humant at spærre ungerne inde i et mørkt
klædeskab...

Fra : hanzen

Dato : 17-06-07 20:26

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det ville da mere humant at spærre ungerne inde i et mørkt
> klædeskab...

Det ville sikkert også være sjovere for ungerne.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-06-07 08:44

On Sun, 17 Jun 2007 20:31:04 +0200 "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

>"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

>Ville du lade din børn gå i den skole ?

Når det er Peter Heide vi taler om, så er dit spørgsmål vel nærmest
overflødigt, ikke?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : N_B_DK

Dato : 18-06-07 10:15

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> Når det er Peter Heide vi taler om, så er dit spørgsmål vel nærmest
> overflødigt, ikke?

Jo, det kan der jo være noget om, manden er jo så godt som muslim allerede,
så han vil jo være stolt over sine børn, hvis de på bedst mulig måde kan
smadre samfundet.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : BigBother

Dato : 18-06-07 08:38

"Lars" <Lars@BB> wrote in message

> Nu har jeg besluttet mig! Ved næste valg stemmer jeg helt sikkert på Dansk
> Folkeparti.

Som om det ville løse nogen problemer. DF er jo helt med på
integrations-dagsordnen, og taler næsten ikke om repatriering. Deres politik
vil derfor højst udskyde problemerne lidt, og ikke løse dem.

> Hvem kan man snart regne med?

Ingen af de etablerede partier. Stol aldrig på eliten.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : N_B_DK

Dato : 18-06-07 10:16

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message

> Ingen af de etablerede partier. Stol aldrig på eliten.

Stem på den der lover mindst, og vedkommende vil skuffe mindst.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : BigBother

Dato : 18-06-07 14:41

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message

> Stem på den der lover mindst, og vedkommende vil skuffe mindst.

Det er jo rigtigt nok.

Men måske lidt uambitiøst. Personligt er min holdning - stem på de mindst
ringe, men lad være med at læne dig tilbage og tro, at det løser
problemerne. Vær aktiv i den offentlige debat og stil hele tiden krav til de
folkevalgte.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Trunte

Dato : 18-06-07 22:05

> [...]
> Nu har jeg besluttet mig! Ved næste valg stemmer jeg helt sikkert på Dansk
> Folkeparti. Hvem kan man snart regne med?

....måske skal man ikke æde alt hvad der popper op i den for tiden
sensationslystne medieverden.

Trunte

ps: dine tidligere indlæg har ellers haft undertoner af at du allerede havde
meldt dig under fanerne hos Pia

Fra : N_B_DK

Dato : 18-06-07 22:38

"Trunte" <seierup@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
>
> Trunte
>
> ps: dine tidligere indlæg har ellers haft undertoner af at du
> allerede havde meldt dig under fanerne hos Pia

hvilken del af følgende er det du ikke helt forstår ?`

Tilsyneladende i protest mod, at forældre med tilknytning til Hizb-ut-Tahrir
kuppede børnehavens forældrebestyrelse og herefter forbød børnene at tegne,
danse, synge og klæde sig ud og krævede en anden pædagogik, der går imod de
demokratiske principper.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Trunte

Dato : 18-06-07 23:07

> [...]
> børnene at tegne, danse, synge og klæde sig ud og krævede en anden
> pædagogik, der går imod de demokratiske principper.

Jeg har skam ingen besværligheder med at læse..... også det lille ord
"tilsyneladende"
samt resten af teksten:"LFS mener dog, at der var tale om en overreaktion
over nogle ressourcestærke forældre fra Hizb-ut-Tahrir,
der sagde deres mening, men at personalet har været i stand til at stå imod
presset."
Jeg taler ikke for at det er ok med fundamentalistiske institutioner der er
styret af Hizb-ut-Tahrir ...men inden vi går fuldstændig i
selvsving ville det måske være hensigtsmæssigt at lade Københavns Kommune
undersøge tingene først.- Det ville ikke være første gang at
der bliver råbt ulven kommer på et meget løst grundlag.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-06-07 23:20

> [...]
> Kommune undersøge tingene først.- Det ville ikke være første gang at
> der bliver råbt ulven kommer på et meget løst grundlag.

Så det er derfor kommunen har overtaget styringen ?....

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Trunte

Dato : 18-06-07 23:34

> "Trunte" <seierup@stofanet.dk> wrote in message

> Så det er derfor kommunen har overtaget styringen ?....

Ja for at undersøge sagen nærmere og måske begynde at tage deres tilsyn
alvorligt.
Det er absolut ikke første gang at kommunen går ind og overtager ledelsen af
en
institution... men tidligere tilfælde har måske ikke været så
nyhedssælgende.
Trunte

Fra : N_B_DK

Dato : 19-06-07 00:06

>men tidligere tilfælde har måske ikke været så
> nyhedssælgende.

Tidligere har det heller ikke været så sindsyg en gruppe som de er.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.