Dagens kulturberigelse...
Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-06-07 14:35

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7295631.html?cbox2

"En 17-årig dreng blev i dag slået og bortført under et røveri i
Eskildstrup ved Nykøbing Falster, oplyser politiet i byen. Den unge mand
var på sin knal­lert vej mod den døgnkiosk, hvor han arbejder, da han
blev passet op af fem mænd i bil, der slog ham og stjal hans telefon og
tegnebog.

Da mændene opdagede, at den 17-årige havde nøgle til kiosken, tvang de
ham ind i bilen og fik ham til at låse op, så de kunne forsyne sig med
cigaretter og spiritus. Herefter lod de ham gå. De beskrives som en
gruppe sydlandsk udseende mænd i starten af 20'erne."

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : N_B_DK

Dato : 17-06-07 14:44

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
>De beskrives som en
> gruppe sydlandsk udseende mænd i starten af 20'erne."

Ej hvad bilder du dig ind at sprede den løgn ? jeg nægter simpelthen at tro
på det, det kan umuligt ske i dagens danmark, vi har lutter velintegrerede
indvandrere som på ingen måde kan forbindes med kriminalitet.....

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-06-07 14:46

On Sun, 17 Jun 2007 15:44:29 +0200 "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

> [...]
>på det, det kan umuligt ske i dagens danmark, vi har lutter velintegrerede
>indvandrere som på ingen måde kan forbindes med kriminalitet.....

Den må være god nok, når selveste TV2 oplyser etnisk oprindelse.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : N_B_DK

Dato : 17-06-07 14:57

> Den må være god nok, når selveste TV2 oplyser etnisk oprindelse.

Niks, det må være et komplot, der er ingen tvivl, hvis der havde været
lignende tilfælde ja, men nu er det jo aller første gang i verdens historien
at signalementet lyder sådan....

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : hanzen

Dato : 17-06-07 20:31

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sun, 17 Jun 2007 15:44:29 +0200 "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
> sent the following smoke signals:

> Den må være god nok, når selveste TV2 oplyser etnisk oprindelse.

Endda selveste den kongelige statsautoriserede danske radiofoni kom til at
nævne afstamningen på svinene.
Så er den god nok.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Pernille

Dato : 17-06-07 14:57

> [...]
> tro på det, det kan umuligt ske i dagens danmark, vi har lutter
> velintegrerede indvandrere som på ingen måde kan forbindes med

Jeg forsår godt din tvivl...
KL og AW har da lært os, at den slags ikke sker i Danmark!

Fra : John

Dato : 17-06-07 15:05

"Pernille" <Pernille@Hovedstaden> skrev i en meddelelse

> KL og AW har da lært os, at den slags ikke sker i Danmark!

Ja, de to kernegutter har virkelig formået at åbne vore øjne.. :)

Fra : John

Dato : 17-06-07 15:02

> [...]
> tro på det, det kan umuligt ske i dagens danmark, vi har lutter
> velintegrerede indvandrere som på ingen måde kan forbindes med

Det må være en konspiration... :)

Fra : Lars

Dato : 17-06-07 15:03

> [...]
> tro på det, det kan umuligt ske i dagens danmark, vi har lutter
> velintegrerede indvandrere som på ingen måde kan forbindes med

Rolig nu! Hr Jensen er nok kommet til at skrive i den forkerte gr. Det
skulle nok have været i dk.snak.vittigheder!
Som du siger, vi har lutter velintegrerede indvandrere som på ingen måde kan
forbindes med kriminalitet.... HA! HA! HA!

Fra : Kim2000

Dato : 17-06-07 15:13

> [...]
> cigaretter og spiritus. Herefter lod de ham gå. De beskrives som en
> gruppe sydlandsk udseende mænd i starten af 20'erne."

Nå, skal de nu til at kaldes syddanske, uanset hvilket navn de finder på, så
er det dog underligt så hurtigt det forbindelse med kriminalitet, men det er
sikkert bare mig, der er racist. Gad vide om venstrefløjen ikke også denne
gang vil kaste sig over DF, racister og alle mulige andre ting end lige
præcis sagen i en nøddeskal. Nemlig endnu en kriminel handling fra vores
mindretal.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-06-07 16:01

On Sun, 17 Jun 2007 16:12:39 +0200 "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> sent
the following smoke signals:

>Nå, skal de nu til at kaldes syddanske...

Der stod nu sydLandske...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : qx

Dato : 17-06-07 16:48

"Kim2000" skrev i en meddelelse
> [...]

Tænk, hvor usselt at være 5 voksne mænd i bil, når man skal ud og overfalde
en 17-årig og så bare for at stjæle hans mobiltlf. Hvor mange tusind kroner,
mon den har kostet. Så lidt har de villet være 5 om at gøre sig til tyv
for - og til voldsmænd. Hvad er det dog for en mentalitet? Og hvad er det
dog for en slaphed fra myndighedernes side, at dette stadig escalerer.

> præcis sagen i en nøddeskal. Nemlig endnu en kriminel handling fra >vores
> mindretal.

Endnu en grov svinestreg af nogen som får deres bil betalt af det danske
samfund. De danske statsborgere. Og så er der nogen der er så lallende
dumme, at de tror det er sagen at kalde de danskere, som harmes og bliver
vrede for hadefulde. Det er ganske almindelige normale mennesker, som ikke
kan undgå at se, hvor svinsk det er, og at der er god grund til at blive
vrede over det.

qx

Fra : Pernille

Dato : 17-06-07 16:55

"qx" <quade@cafeer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan undgå at se, hvor svinsk det er, og at der er god grund til at blive

Det har du ret i.

Fra : NoTrabajo

Dato : 18-06-07 11:34

On 17 Jun., 15:45, Hr. Jensen <aage...@musikalsk.invalid> wrote:
> On Sun, 17 Jun 2007 15:44:29 +0200 "N_B_DK" <N_B_DKS...@hotmail.com>
> sent the following smoke signals:

> Den må være god nok, når selveste TV2 oplyser etnisk oprindelse.

Ja, og det gør de her:
http://www.tv2east.dk/article.php?id=24125
--
El Trabajador