Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-06-07 18:35

"Jesus-loves-you" skrev

Newsgroups: dk.politik,no.kultur.folklore.ufo
Sent: Wednesday, April 18, 2007 CET 12:24, GMT 10:24
Subject: Pakistan - Nej til selvmordsdåd
6420 news:qlmVh.31$Vv4.27@news.get2net.dk

> ... > Jesus siger:
> ... >
> ... > "Gør mod andre mennesker sådan,
> ... > som I vil, at de skal gøre mod jer!"
> ... > (Luk.6,31)
> [ ... ]

> [ ... ]

> [ ... ]

[ ... ]
> Pakistan: Nej till sjælvmordsdåd
>
> Cirka 2.000 konservativa islamiska
> lærda från pakistanska koranskolor
> dømde i dag ut sjælvmordsattentat som
> uislamiska. ...
[ ... ]
> Suicide-attack un-islamic ... that's nice to hear ...

ET-Break:
(2007-06-16, Saturday, CET 18:39:43, delay 0, GMT 16:39:43)
- "Det skal du (citér DR1 p145)."

Yes, Sir:

=== citat start ===

DR1 s145 lør 16 jun (2007, CET) 18:40:47

14:54 (news on-air at CET, red.)

Shia-leder i Irak: Stands volden

Iraks øverste shia-muslimske leder,
Stor-ayatollah Ali al-Sistani fordømmer
de seneste dages angreb på sunni-
muslimske moskeer i Basra og opfordrer
sine trosfæller til at standse volden.

Angrebene er hævn for at sunni-muslimer
sprængte en shia-muslimsk helligdom i
luften i onsdags.

Op mod 12 sunni-muslimske moskeer er
sprængt i luften siden da.

Myndighederne har indført et fire-dage
langt udgangsforbud i Bagdad, Basra og
anre irakiske byer for at forhindre,
at volden eksploderer.

=== citat slut ====

18:41:10, delay 0
- "Det må du gerne (ønskede at bidrage med egen kommentar)."

Thank You, ET ...

Well done, Mr. Ali al-Sistani ...

18:41:18, delay 0
- "Enig."

Means (something like): ET also says ' Well done, Mr. Ali al-Sistani'.

Tre bja, mon friend (ET) ...

(To *all* muslims:)

Love EVEN Your enemies (instead of killing them), just as Jesus commanded us
to do (Luke 6,31. John 13,34; 15,12).

18:45:26, delay 0
- "Be my partner ... "

18:45:43, delay 0
- "Mister ... "

(Kom derefter uheldigvis til at afbryde Et med ordene:)

Ali al-Sistani ?

18:46:00, delay 0
- "Yea."

18:46:27, delay 0
- "And ... "

18:46:37, delay 0
- "Your friends ... "

18:46:51, delay 0
- "All of them."

18:49:03, delay 0
- "Freedom ... "

18:49:16, delay 0
- "Forever."

I guess, ET now is talk'ing in regard to their
bell-markpointer-160-years-ago (the *copyright*), see file ...
6591 news:88Pci.14$t82.4@news.get2net.dk
.... to all members of the Human Sapiens Family (Mankind).

Yes, my friend. Freedom *forever* for muslims, for jews and christians, for
atheists (non-believer) and so on, for all...

CET 19:16
- "Amen ... My friend."

Love You, friend. Like to hear Your opinion
(this is great good news) ...

-

Last file-OUTPUT:
6594 news:WgRci.25$2%3.5@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6595

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-06-07 22:18

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> CET 19:16
> - "Amen ... My friend."
>
> Love You, friend. Like to hear Your opinion

Er det komplet umuligt for dig at lave "normale" indlæg? (Uden log-file
tags, tidsstempler og "samtaler" med extraterrestiske entiteter).

Mvh
Martin

Fra : John

Dato : 16-06-07 23:20

> Er det komplet umuligt for dig at lave "normale" indlæg?

Åbenbart, og derfor er vedkommende da også i mit kill-filter.

Er det evt muligt for dig at redigere fjolsets skriblerier, i stedet for at
genudsende hele sværten, når du besvarer hans indlæg ?

John

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 17-06-07 14:14

"Martin Larsen" skrev

[ ... file 6595 ... ]

> Er det komplet umuligt for dig at lave "normale" indlæg? (Uden log-file
> tags, tidsstempler og "samtaler" med extraterrestiske entiteter).

Hej Martin,

Nej, det volder mig overhovedet ingen vanskeligheder at skrive såkaldte
"normale" indlæg, men spørgsmålet er 'Hvad ønsker jeg at opnå hermed ?'

I det konkrete indlæg, som er X-postet foruden til dk.politik også til en
UFO-gruppe, er der først og fremmest tale om et *offentlig* politisk budskab
til nogle shia-muslimer fra ET, hvorfor selvfølgelig ...

1 (log-file tags)

Disse klienter (og andre) skal have the log-files, hvis du altså dermed
mener, hvad der er gået forud (af fil-indlæg) for denne nyoprettede tråd.

Hvorfor nu det ?

Fordi det jo IKKE er helt ligemeget, i hvilken sammenhæng det nye budskab
kommer i.

Der er helt konkret tale om i denne sag, at ET *roser* nogle mennesker
for deres indsats for at fremme det gode (fremfor det onde) i denne
verden ...

At medtage de forrige indlæg (i stærkt forkortede udgaver, dog med mulighed
for, at de kan blive undersøgt i deres fulde længde igen, muliggjort på
baggrund af link-henvisningerne og det interne nummeringssystem) bliver
således (i sig selv) til et nyt *orienteringspunkt* for klienterne ...

Disse orienteringspunkter har umådelig stor betydning, også politisk set!

2 (tidsstempler)

Den interne tidsangivelse er YDERST vigtig, idet der (med så godt som alle
mine indlæg) samtidig foretages en videnskablig undersøgelse af fænomenet
med henblik på - om mulig - at fremskaffe *bevis* for Liv-2 eksistens (i
vort solsystem anno 2007).

Tidsangivelsen kan således i visse situationer benyttes som *dokumentation*
for et-eller-andet.

Lad os ta' et helt konkret eksempel herpå (i forståelsesøjemed):

Den *subjektive* kilde (i dette tilfælde mig), som kan være sandfærdig, men
ikke nødvendigvis behøver at være det, viderebringer (ifølge eget udsagn)
følgende budskab fra ET:

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-06-07 23:22

> [...]
>
> -
>
> Så alt i alt bliver du, Martin, nok nød til at affinde dig med, at du ikke

Det har jeg ingen ambitioner om, blot minde dig om at der er noget der
hedder nettikette. Og det er interessant at se, at du godt kan skrive
"rigtige" indlæg når du tager dig sammen. Det synes jeg du skulle holde fast
ved, og forbeholde dine samtaler med ET for de relevante grupper.
Alternativt kunne du jo operere med 2 personer: ET og Mogens Kall, så det
ikke bliver så forvirrende for os der ikke har indbygget stereo.

Mvh
Martin

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-06-07 05:14

"Martin Larsen" skrev

[ ... file 6598 ... ]

> [...]
> "rigtige" indlæg når du tager dig sammen. Det synes jeg du skulle holde
> fast ved, og forbeholde dine samtaler med ET for de relevante grupper.

Hmm ...

(ET! I guess, someone are trying to put einem mundkurv (muzzle) on Your
mouth.)

ET må ej citeres ...
Jyllands-Posten må heller ej citeres pga. Muhammed-krisen ...
Ekstra-Bladet må heller ej citeres pga. ... (You-name-it) ...
Kun alle de *kedelige* må citeres ...

Apropos *ensretning*! - Sagen Sie etwas, vielleicht: Heil H.....!

Æv, æv, æv og atter æv!

EOD herfra desangående.

> Alternativt kunne du jo operere med 2 personer: ET og Mogens Kall, så det
> ikke bliver så forvirrende for os der ikke har indbygget stereo.

I like Your humour ...

Input ET-*simulering*:

Mig ikke li' mundkurv!

ET-Break:
(2007-06-18, Monday, CET 06:00, GMT 04:00)
- "Vi heller ej!"

Memory on:
6602 news:pbidi.107$3A5.96@news.get2net.dk

[ ... ]
[ ... ]
> Freedom is a light
[ ... ]
> George Washington

Apropos Radio-free-Europe und so weiter ...

CET 06:02
- "Parlez vous francais ?"

-

Coming up:
The reference of the Unforgiving-servant (600.000), connected to ...
Subject: Daniel-referencen -
Was: The Mother-star (HIP 57300) of ET ...
The main-program (message from ET, Aliens)
6494 news:bGD0i.25$FS5.16@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:

File-number: 6603