Stor glæde over terror i Libanon
Fra : Poul Nielsen

Dato : 15-06-07 17:20

http://edition.cnn.com/2007/WORLD/meast/06/14/lebanon.anchor/index.html

Under en tv avis på Libanons muslimske NBN station glemte de at slukke for
microfonen og de nyhedsværter kommenterede drabet på en kristen antisyrisk
poiltiker hun sagde:

So, why did it take them so long to kill him?" the nyhedsvært asked a
colleague on live television Wednesday, the same day as Eido's death. She
begins laughing, and the colleague joins in. (Listen to the exchange over
images of the deadly bombing )
Then she says, referring to anti-Syrian parliament member Ahmad Fatfat,
"Fatfat should be next. I'm counting them down."

"We don't glee in someone else's misfortune," the colleague replies.

"It's not gloating," the anchor replied, "but we've had enough of them."

Det interessante i det her er at Libanon var for få årtier siden et kristent
land ligesom men efter en Muhamedansk invasion er landet røget af helvede
til og de nye Muhamedanske indbyggere bestemmer nu helt åbentlyst hvem der
skal leve og hvem der skal dø. Det skal så retfærdigvis siges at der også
findes Muslimske grupper der støtter de kristne, men guess what? de bliver
selvfølgelig også myrdet.

begin 666 icon_video.gif
M1TE&.#EA$P`,`,0;`/___VYN;EE96=;6UIF9F<K*RH.#@R@G)T9&1JZNKM+2
MTO3T]/CX^,[.SC8U->+BXOS\_,/#P]W=W>/CX^GIZ=C8V.[N[N#@X/O[^_W]
M_>OKZ____P```````````````"'Y! $``!L`+ `````3``P```5LX+8!9&D"
M8KIE$#2\, QEZL9$]UGB&\8PF$5BJ",E%LCAPD)H%@'-*,%",5B?!H#52ID$
MO*2 .! &C+\:B41 $KC9`/9;(!%5$$^$?E\1*1Q/#@J##H(B#PT'BHN*#0\;
..B(XI%P65EI47-1LA`#L`
`
end

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-06-07 17:58

"Poul Nielsen" <poul@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> So, why did it take them so long to kill him?" the nyhedsvært asked a
> colleague on live television Wednesday, the same day as Eido's death. She

Muhamsere!!!!!!!

> [...]
>
> "It's not gloating," the anchor replied, "but we've had enough of them."
>

> Det interessante i det her er at Libanon var for få årtier siden et

Ligesom DK

Memento til lallehoveder og velmenere!!!!!!

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 15-06-07 23:46

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
>"Poul Nielsen" <poul@get2net.dk> skrev
>i meddelelsen

>Muhamsere!!!!!!!

Er det her du udgyder den der seriøsitet du efterlyser i mine
indlæg?

>Ligesom DK
>
>Memento til lallehoveder og
>velmenere!!!!!!

Eller evt. her??

Du bliver jo mere og mere vag. Kommer der en og vender dig i
løbet af natten?

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-06-07 00:28

"Peter Bang (slet 613UT)" <peterbang@613UTprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Er det her du udgyder den der seriøsitet du efterlyser i mine
> indlæg?

> Eller evt. her??

Peter Bang i låget. Hold dig til novra og flot. Et ærligt råd.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 16-06-07 09:18

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:

> [...]
Ja, der er jo ikke meget at komme efter her :)

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-06-07 22:13

"Peter Bang (slet SOHWW)" <peterbang@SOHWWprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, der er jo ikke meget at komme efter her :)

Det er dig der udelukker normal dialog. Men det forstår du ikke og jeg kan
ikke forklare det for dig!

Mvh
Martin

Fra : Poul E Hansen

Dato : 15-06-07 22:09

On 15 Jun., 18:20, "Poul Nielsen" <p...@get2net.dk> wrote:
> [...]
> findes Muslimske grupper der støtter de kristne, men guess what? de bliver

Læg mærke til hvor dumme de ser ud, de muslimske krigere der render
rundt. Det er da ikke mærkeligt, hvis der snart bliver slået en masse
af den slags ihjel.