Det er dyrt at brødføde fanger.
Fra : Anders

Dato : 15-06-07 14:59

I england er 7 terrorister blevet tildelt, til sammen, 136 års fængsel, for
at planlægge terrorangreb.
Jeg tænkte, om der, et eller andet sted, er en øde ø, hvor man kan aflevere
disse personer. Det ville være ok, hvis der var hajer i vandet rundt om øen.
Man byggede hytter til dem. Det skulle være, hvor temperaturen var
nogenlunde konstant. Så behøver man ikke at tænke på opvarmning. Her kunne
de så hygge sig sammen. Det kan være, at de ville finde på nogle fælles
interesser.
Hovedformålet ville være, at de skulle passe sig selv, uden at være en
økonomisk byrde på samfundet.
Venlig hilsen

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 15-06-07 15:24

Anders skrev:
> [...]
> interesser.
> Hovedformålet ville være, at de skulle passe sig selv, uden at være en

Hvis man sætter to mordere på en øde ø, hvor mange mordere har man så?

Fra : Pernille

Dato : 15-06-07 15:30

"Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man sætter to mordere på en øde ø, hvor mange mordere har man så?

Er det det man forstår ved "fælles interesser"?

Fra : N_B_DK

Dato : 15-06-07 15:37

"Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> wrote in message

> Hvis man sætter to mordere på en øde ø, hvor mange mordere har man så?

Regning var ikke din stærkeste side ? ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pernille

Dato : 15-06-07 15:43

> "Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> wrote in message

> Regning var ikke din stærkeste side ? ;)
>
> --
> MVH. N_B_DK
> LTO robot købes.

Hvis det går rigtig godt, -så er der ingen!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-06-07 16:03

Peter Ole Kvint skrev:

> Hvis man sætter to mordere på en øde ø, hvor mange mordere har man så?

Spørgsmålet er vel snarere, hvor "øde" øen så principielt kan siges at
være?

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-07 16:01

"Anders" <Anders@a> wrote:

> [...]
> interesser.
> Hovedformålet ville være, at de skulle passe sig selv, uden at være en

Og hvordan ville du forhindre at de blev 'befriet' med båd eller
helikopter ?

PS. Det er bevogtningen der er dyr, ikke maden.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-06-07 16:33

"Per Rønne" wrote:

> Og hvordan ville du forhindre at de blev 'befriet' med båd eller
> helikopter ?
>
> PS. Det er bevogtningen der er dyr, ikke maden.

Og mon ikke de bliver prøveløsladt om seks - syv år?

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-07 19:00

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> Og mon ikke de bliver prøveløsladt om seks - syv år?

Det kan jeg ikke forestille mig. Selv om de 'kun' har fået godt 19 års
fængsel i gennemsnit.

Ja, det /er/ altså en uting at opgøre fængselsstraffe summeret op på
mange dømte.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pernille

Dato : 15-06-07 18:16

> Og hvordan ville du forhindre at de blev 'befriet' med båd eller
> helikopter ?

Kameraer og hajer er en god kombination.
De skal bare klare sig selv!

Fra : Per Rønne

Dato : 16-06-07 11:01

"Pernille" <Hovedst@den> wrote:

> Kameraer og hajer er en god kombination.
> De skal bare klare sig selv!

Selv på Alcazar kunne fanger flygte fra.

<http://en.wikipedia.org/wiki/Alcatraz>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pernille

Dato : 16-06-07 13:14

> Selv på Alcazar kunne fanger flygte fra.

Der var ingen hajer..

Fra : Per Rønne

Dato : 16-06-07 13:44

"Pernille" <Hovedst@den> wrote:

> Der var ingen hajer..

Jov, da ... men modsat hvad folk tror så går hajer ikke umiddelbart på
mennesker ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-06-07 22:43

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Selv på Alcazar kunne fanger flygte fra.
>
> <http://en.wikipedia.org/wiki/Alcatraz>

http://en.wikipedia.org/wiki/General_Alcazar

Mvh
Martin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-06-07 00:32

Anders wrote:
> [...]
> disse personer. Det ville være ok, hvis der var hajer i vandet rundt om øen.

Det lyder cool... specielt fordi terrorister har pænt mange venner,
så prøv at gætte hvor længe de ville blive der ? ;) prøv igen
makker.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-06-07 11:04

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> Det lyder cool... specielt fordi terrorister har pænt mange venner,

Ja, det har du vel lidt statistik på ?

Mvh
Martin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-06-07 11:06

Martin Larsen wrote:
> Ja, det har du vel lidt statistik på ?

Det maa antages at de har mange venner.. nu kender jeg jo ikke selv
nogle terrorister, saa det er ikke insiderviden :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69