Her er Radio Holger / nr 57
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 15-06-07 14:44

http://radioholger.dk/tekster/tekst57.htm

eller

http://www.radioholger.dk/webradio/Radio-20070615.ram

eller

http://www.radioholger.dk/webradio/RadioHolger-20070615.mp3

--
No third-world immigration to the western world! Many danes think the
same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Usenet Rulez

Dato : 15-06-07 15:08

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev
news:mn.7bb07d76db981e65.75608@yahoo.com.mx i swnet.politik den fr 15 jun
2007 03:44:07p

> http://radioholger.dk/tekster/tekst57.htm

> [...]

Vad heter "sug min kuk" på danska?

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 15-06-07 15:12

Usenet Rulez schrieb:

> Vad heter "sug min kuk" på danska?

SÃ¥dan her:

Den kendte og meget politisk korrekte studievært Line Baun Danielsen
kom den 12. juni i Morgen-TV kaldet ”God Morgen Danmark” til at kalde
en neger for en abe. I studiet blev der således vist et billede af en
neger, og Line Baun Danielsen spurgte tvivlende: »Er det en abe?« Dette
er hun helt urimeligt blevet bebrejdet efterfølgende, men hvorfor dog
det, vi andre kunne vel også komme til at sige sådan? Kritikken mod
Line Baun Danielsen er altså helt urimelig. Imidlertid har flere på
Internettet diskuteret, hvordan dette nu kunne lade sig gøre, og det
synes at være den almindelige mening, at det var fuldt ud forståeligt,
at Line Baun Danielsen kom til at fremsætte spørgsmålet.

Ny hyler man op over, at nogle journalister ved Danmarks Radio bliver
fyret, men det er der nu slet ikke nogen grund til. Mange af
journalisterne ved denne institution er skøre personer, der fremstiller
de mest tåbelige udsendelser. Det så man et eksempel på den 15. juni,
hvor man om formiddagen ville overbevise seerne om, at man i Danmark
har brug for en iraner, der har taget en kandidatgrad i samfundsfag.
Journalisterne havde tilkaldt et par såkaldte eksperter, der skulle
hjælpe til med at få den arbejdsløse iraner i arbejde, og det lykkes da
også omsider at få ham ansat i Post Danmark som integrationskonsulent,
der skal service de fremmede i Post Danmark. Og hvorfor var denne
udsendelse så komplet latterlig? Jo, det var den, fordi man indledende
påstod, at den pågældende iraner havde noget at tilbyde det danske
samfund, men at man kun fik ham ansat, fordi Post Danmark gerne ville
have lidt reklame i TV og derfor oprettede en særlig stilling som
integrationskonsulent, så Post Danmark kunne fremstå på tiltalende vis
i fjernsynsudsendelsen. Og hvad havde det så egentlig med Danmark at
gøre? Iraneren havde altså ikke kvalifikationer, der havde betydning
for danskerne, men af hensyn til fjernsynsreklamen vil man nu betale
ham for at snakke lidt med sine landsmænd. Dette er typisk for uhyre
mange af de fremmede, der påstås at være i arbejde, de hygger jo bare
om deres egne landsmænd for danskernes penge, da sandheden er, at
danskerne slet ikke har brug for de fremmede. NÃ¥r journalisterne ved
Danmarks Radio så forsøger at lade som om, at det hele er en almindelig
ansættelse, så må man ryste på hovedet af dem, for havde Post Danmark
ikke behov for fjernsynsreklamen, så var der jo slet ikke blevet noget
job, og man kan vel trods alt ikke lave 50.000 fjernsynsudsendelser for
at få 50.000 flere fremmede i job. Der var altså intet normalt ved den
ansættelse, som Danmarks Radio skildrede, og alligevel forsøgte man at
lade som om. Hele historien havde unægtelig været betydeligt mere
overbevisende, hvis iraneren var blevet ansat i et reelt job, der ikke
havde noget med hans egne landsmænd at gøre.

Og nu vi er ved fjernsynsmediet. Det er kommet frem, hvad nogle kendte
fjernsynsfolk tjener, og det er rystende, hvad man betaler disse
personer, der jo absolut ikke er noget særligt, andet end netop dette,
at de er kendte. Den tidligere danske fodboldhelt Peter Schmeichel kan
årligt hæve 2,2 mio på TV3, og Cecilie Frøkjær får det halve, nemlig
1,1 mio. for at være Fru Morgenfrisk på TV 2, mens Casper Christensen
hæver kassen for at stå til rådighed for TV 2. Komikeren kan hæve en
sum på to mio. kr. årligt. Det er det glade vanvid, for ingen af disse
personer er tilnærmelsesvis så meget værd. Og så er der folk i
socialsektoren, der arbejder for 111 kroner i timen eller for ca.
17.000 kroner om måneden, og det skulle de lade være med, for det er
rent til grin. Det er på tide, at de almindelige danskerne nægter at
arbejde for småpenge, mens man smider millioner efter fodboldspillere,
pjattede journalistpigebørn og vulgære komikerknægte. Hele vort
samfundssystem er bundråddent, for det er ikke seriøst arbejde, der
belønnes, men overfladisk pjat og gøgl.

Det forlyder nu i medierne, at Det Radikale Venstre i forbindelse med
formandsskriftet har udskudt den angiveligt svære beslutning om, hvem
der skal være statsminister efter Fogh, og det kan Det Radikale Venstre
jo også ganske roligt gøre, for det er jo slet ikke sikkert, at Det
Radikale Venstre er i Folketinget efter næste valg, og så er der intet
problem. Hvem skulle så bede Det Radikale Venstre om at træffe den
vanskelige beslutning? Hvem ville overhovedet være interesserede i at
høre Det Radikale Venstres mening om det?

Den engelske tænketank Policy Exchange har nu dokumenteret, at den
engelske regerings forsøg på at integrere muhamedanere i det engelske
samfund fuldstændigt er mislykket. De unge muhamedanere af anden og
tredje generation er ikke blevet mere engelske men mere
fundamentalistiske muhamedanere. De for den engelske regering
overraskende tal viser at hele 40 procent af muhamedanerne i alderen
16-24 år foretrækker at leve under sharialoven, der udelukkende er
baseret på Koranens bud. Ifølge denne lov skal man bl.a. dømmes til
piskning og stening til døde, hvis man bryder Koranens regler. Tre ud
af fire unge muhamedanere vil også, at Koranens kvindeundertrykkende
regler skal gælde, og at de muhamedanske kvinder alle skal bære slør.
Og 36 procent af de unge muhamedanere tilkendegav, at de mener, at
frafaldne muhamedanere, der konverterer til en anden tro, bør straffes
med døden. Det turde vist være indlysende, at det endnu engang er
blevet påvist, at enhver integration af mellemøstlige muhamedanere i de
vestlige kristne samfund er helt umulig, og at man lige så godt med det
samme kan drage konsekvensen af dette og påbegynde hjemsendelserne af
muhamedanerne.

Der er en rystende uvidenhed i den danske offentlighed angående
opløsningen af Jugoslavien. Skønt de muhamedanske bosniere optrådte med
en ufattelig grusomhed over for de kristne serbere og kroater og
myrdede i tusindvis af dem, så hører man bestandigt kun dumt sludder om
såkaldte krisforbrydelser mod muhamedanerne. Man har vendt det hele på
hovedet, og man har gjort morderne til ofre. USA og Vesteuropa lod sig
lokke af muhamedanerne ind i deres tilintetgørelseskrig mod serbere og
kroater, og derved kom også Danmark med ind i den forbryderiske krig
mod kristendommen på Balkan. Og hvilken beskidt side Danmark var på i
denne konflikt fremgår tilstrækkeligt tydeligt af det forhold, at man
støttede en brigade af muhamedanske hellige krigere, brigaden med de
grønne pandebånd, der senere viste sig at blive muhamedanske
selvmordsterrorister overalt i verden. Man bevæbnede simpelthen de
muhamedanske terrorister. Skønt dette efterhånden blev helt åbenbart,
så fortsatte man alligevel vanviddet med at støtte muhamedanerne på
Balkan, idet man senere også støttede de oprørske muhamedanske albanere
i Kosovo, der udrensede de kristne serbere i provinsen. Og når det
officielle Danmark nu taler om serbiske eller kroatiske
krigsforbrydere, så taler man i virkeligheden om kristne helte, der som
nogle af de ganske få i vore dage vovede at modsætte sig Balkans
islamisering. Lige siden år 1300 har de kristne folkeslag på Balkan
kæmpet desperat for at forhindre den truende islamisering, og hvad sker
der så, når muhamedanerne efter Titos død forsøger at overtage hele
Jugoslavien, jo, det kristne Vesteuropa lader sig forlede af USA til at
gå med ind i konflikten på de muhamedanernes side. Det er det glade
vanvid, og det er en tragedie. Danmarks deltagelse på Balkan har været
en skændsel, og man skulle for længe siden have taget afstand fra den,
simpelthen fordi denne indsats direkte medvirkede til at støtte
etableringen af en muhamedansk stat i Europa, hvilket er en
forbrydelse.

Det begynder nu at hævne sig på myndighederne selv, at man har ladet så
mange forbryderiske fremmede komme ind i landet. Den 13. juni udsendte
Ritzau således følgende notits: »En politimand blev onsdag aften
angrebet med glasskår fra en knust rude, da han og en kollega ville
anholde en bosnisk mand. - Vi fik et tip om, at den bosniske mand, der
har indrejseforbud i Danmark, opholdt sig på Nørrebrogade 106 i
Randers, siger vagthavende ved Randers Politi. Da betjentene når frem
til adressen onsdag klokken 18.52, er lejligheden imidlertid tom. Men
betjenten bliver og venter i lejligheden. Og ikke længe efter, hører de
da også lyde på trappen.- De går ud på trappen, og får da også øje på
den 31-årige bosnier. Han sætter sig voldsomt til modværge, og
betjenten løber efter ham ned ad trappen. Der er tumult hele vejen ned
ad trappen, og det ender med, at den efterlyste får smadret ruden i
døren. - Manden tager fat i et glasskår på ca. 20 cm og stikker det
direkte mod halsen på den ene betjent, som afværger med sin arm. Manden
vender sig mod den anden og stikker ham i den venstre overarm. Han får
åbnet døren, men ude på gaden bliver han overmandet af forstærkningen.
Politimanden fik en stor flænge i overarmen, der måtte sys med fem
sting.« Ja, sådan er det nu engang, når hele landet er fuldt af
fremmede forbrydere, og skønt det var ubehageligt for politimanden, så
er det jo langt bedre, at de fremmedes forbrydelser går ud over
politifolk eller politikere end over sagesløse borgere, der ikke som
myndighedernes egne repræsentanter har nogen del i det forbryderiske
multietniske samfund.

Dansk Folkepartis familieordfører, Mia Falkenberg, beder familie- og
forbrugerminister Carina Christensen (K) om at komme på banen i sagen
om den burkaklædte dagplejemor i Odense Kommune. Den kommunale
forvaltning i Odense har angiveligt endnu ikke modtaget en skrivelse
om, at det at bære burka er uforeneligt med at passe små børn. - Vi har
netop haft debatten om det utilstedelige i, at muslimske kvinder
varetager omsorgsopgaver gemt inde bag en middelalderlig klædedragt.
Denne praksis lagde både statsministeren og beskæftigelsesministeren
meget tydeligt afstand til, og familieminister Carina Christensen
lovede at rundsende en skrivelse, der skulle klargøre det uacceptable i
den slags udklædning i omsorgssektoren. Jeg kan forstå, at dette ikke
er sket, siger Mia Falkenberg. - Det er for mig afgørende, at man som
forælder kan se de mennesker, der skal tage vare på ens børn i øjnene
og trykke dem på næven. Det kræver stor gensidig tillid, at overlade
sine børn til et andet menneske og derfor bør man kunne forvente, at en
person i omsorgssektoren er til at komme i kontakt med både visuelt og
fysisk, siger Mia Falkenberg. - Jeg vil derfor nu rejse sagen over for
familieministeren med en klar forventning om, at hun sørger for at give
kommunerne de redskaber, de skal have for at kunne forbyde denne
praksis. Samtidig forventer jeg, at ministeren endnu engang
understreger, at denne menneskefjendske udklædning ikke accepteres i
den offentlige sektor, siger Mia Falkenberg.

Medierne oplyser den 14. juni, at »EU har i to dage drøftet, hvem der
er ansvarlige for den halve million illegale indvandrere, der hvert år
søger til Europa. Malta ønsker en mere ligelig fordeling af de mange
afrikanske indvandrere. Det afviser flertallet.« Hvem der har ansvaret,
det er da meget enkelt, det har afrikanerne selv, så det behøver man
ikke at drøfte i to dage.

Og så må også Berlingske Tidende indrømme, at man i Tyskland helt
uberettiget tillægger nazister alle mulige såkaldte racistiske
forbrydelser. Berlingske Tidende skriver således den 15. juni følgende:
»14 måneder efter at et opsigtsvækkende overfald på tysk-etiopier i
Potsdam sendte chokbølger gennem Tyskland, blev de to anklagede fredag
som ventet frikendt. Påskesøndag for et år siden overlevede
tysk-etiopieren Ermyas Mulugeta kun med nød og næppe et brutalt
overfald i Potsdam. Få uger før VM-slutrunden i fodbold udløste
overfaldet chokreaktioner i den tyske offentlighed, og den tyske
rigsadvokat overtog efterforskningen i sagen af hensyn til landets
indre sikkerhed. Mens den sorte ingeniør fortsat befandt sig i et koma,
blev to mænd med angivelige bånd til det nynazistiske miljø under stort
medieståhej arresteret. Rigsadvokaten droppede dog hurtigt mistanken om
et racistisk motiv, og da landsretten i Potsdam fredag fældede dom i
sagen, blev de to anklagede som ventet frikendt for farlig vold og
æreskrænkelser. I løbet af de 19 retsmøder faldt anklageskriftet nemlig
sammen som et korthus, så selv statsadvokaten til sidst plæderede for
at få mændene frikendt.« Ja, det var dog ærgerligt for det officielle
Tyskland, nu havde man ellers igen nogle forbryderiske nynazister, som
man kunne dømme for vold mod de stakkels, stakkels fremmede. Skulle det
virkeligt være sådan, at nynazister kan være uskyldige i noget? Ja,
sådan er det, skønt det officielle Tyskland plejer at have store
problemer med at erkende dette faktum. Men historien burde jo ikke
stoppe her, for hvad med de embedsmænd der har rejst falsk anklage mod
nynazisterne, hvorfor bliver de ikke straffet?

Lederen af det såkaldte Wiesenthal-center Efraim Zuroff er blevet
afsløret som en beskidt løgner og bagvasker, idet hans vilde påstand
om, at Søren Kam skulle have fremskaffet jødiske navne før jødeaktionen
i Danmark i 1943 nu er blevet afvist af det tyske politi. Men det er
naturligvis ikke det tyske politi selv, der er kommet med denne
oplysning, for skønt det tyske politi klart afviser Zuroffs påstand, så
vil man ikke kompromittere Wiesenthal-centeret offentligt, og derfor
har man tiet om denne sag. Men der har angiveligt i NPD-kredse
cirkuleret kopier af det tyske politis blanke frikendelse af Søren Kam
i denne sag. Det hele var således bare en løgn konstrueret af Zuroff
alene med den hensigt at skaffe baggrund for en udlevering af Søren Kam
til Danmark. Vi kan ikke påstå, at vi er forbavset over
Wiesenthal-centerets og Efraim Zuroffs samvittighedsløse løgne, for vi
husker endnu centerets dumme løgnehistorier om Radio Holger.
Wiesenthal-centeret blev grundlagt af en forrykt løgner, og nu
administreres det af en værdig discipel.

En fornærmet svensk tryllekunstner ved navn Joe Labero er fuldstændig
faldet ud af sin rolle som politisk korrekt svensker, da det ikke var
lykkes for ham at få sit eget show i Las Vegas. I sin afsløring af
grunden til denne misere sagde han således følgende i et interview til
magasinet Kupé: »Las Vegas er kontrolleret af jødiske
forretningssyndikater, amerikanske dollarmillionærer og homoseksuelle
bookingagenter.« Tja, den svenske tryllekunstner har jo sikkert ret,
men som altid er sandheden ilde hørt, og den svenske tryllekunstner har
da også siden sin afslørende bemærkning om livet i Las Vegas været
udsat for en betydelig hetz fra medierne i byen.

Et nyt stort EU-bedrageri er nu under opsejling. Eliten fik nej til den
store traktat, men nu vil man præsenterede den igen under falske
forudsætninger og i en let ændret stil, så man kan bedrage Europas
folkeslag. Det er svindel i et gigantisk omfang, og selv EU-tilhængerne
begynder nu at blive urolige over bedrageriets omfang. Medierne skriver
den 15. juni: »Europas ledere er tæt på enighed om at tromle den
kuldsejlede EU-forfatning igennem med få, overfladiske ændringer.
Gengangere fra den vragede forfatning – en fælles EU-udenrigsminister,
en fast formand, nye beslutningsregler, færre kommissærer, farvel til
vetoretten på en række nye områder og mere magt til Europaparlamentet –
er stadig med i det politiske spil. Men når toplederne samles til
topmøde i næste uge, skal hele pakken sælges som noget helt nyt for at
undgå folkeafstemninger. Det er imidlertid ikke længere kun
skeptikerne, der retter en hård kritik mod redningsforsøget, men også
de største tilhængere som selve den mand, der ledede arbejdet på
forfatningstraktaten. »Det er muligvis en meget god øvelse, hvis man
ernærer sig som tryllekunstner«, skriver Frankrigs tidligere præsident
Valéry Giscard d’Estaing. Men han advarer om, at borgerne »uden at vide
det tilslutter sig nogle beslutninger, som man ikke tør præsentere
åbenlyst«. Ifølge det seneste udspil fra det tyske EU-formandskab er
man tæt på en løsning, hvor der ikke bliver fjernet meget andet end
flag, hymne og andre statslignende symboler.« Ja, Europas politikere er
svindlere af rang, og deres frækhed er grænseløs, og deres beskidte
forræderi mod folkeslagene burde være strafbart. Det er dog godt, at
advarslerne allerede nu lyder, så folk rundt omkring i Europa kan
modsætte sig politikernes svindel.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-06-07 15:25

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote:

> Sådan her:

< snip en masse blah>

Utroligt at du kan skrive så meget uden rent faktisk at sige noget
fornuftigt.

/thomas

Fra : Usenet Rulez

Dato : 15-06-07 15:35

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) skrev
news:1hzrc94.1g6fhuo1wbf41mN%thomas_lists@elements.dk i swnet.politik den
fr 15 jun 2007 04:25:15p

> < snip en masse blah>
>
> Utroligt at du kan skrive så meget uden rent faktisk at sige noget
> fornuftigt.
>

> /thomas

Hassel, som danmarks nationalförfattare, sven hassel? är ni släkt?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-06-07 15:43

Usenet Rulez <usenet.rulez@swnet.nu> wrote:

> [...]
> fr 15 jun 2007 04:25:15p

> Hassel, som danmarks nationalförfattare, sven hassel? är ni släkt?

Nej, ingen forbindelse. Især fordi der mangler et "von" i hans
efternavn.

/thomas

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 15-06-07 16:02

Thomas von Hassel schrieb:

Kan i måske bruge jeres private adresser, hvis i vil snakke personligt
med hinanden? Jeg er i hvert fald ikke interesseret i jeres
familieforhold, og jeg kunne forestille mig, at det også gælder en del
andre.

Fra : Usenet Rulez

Dato : 15-06-07 15:26

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev
news:mn.7bcc7d76d2bc2ae8.75608@yahoo.com.mx i swnet.politik den fr 15 jun
2007 04:12:10p

> [...]
> folkeslagene burde være strafbart. Det er dog godt, at advarslerne
> allerede nu lyder, så folk rundt omkring i Europa kan modsætte sig

En enkel fråga... inte undra på att ni inte fattar bättre, måste vara all
tuborg som får er att inte fatta enkla saker som att inte publiken ska
springa in på plan och göra mål mm.

Fra : Vidal

Dato : 16-06-07 07:25

Usenet Rulez wrote:

> Vad heter "sug min kuk" på danska?

Det hedder 'fuck you'

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Usenet Rulez

Dato : 16-06-07 19:10

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev news:46738271$0$14004
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk i swnet.politik den lö 16 jun 2007 08:25:22a

> Det hedder 'fuck you'

Fuck You!!!!!!!!

Fra : Trond Svendsen

Dato : 16-06-07 22:38

"Usenet Rulez" <usenet.rulez@swnet.nu> skrev:

> Fuck You!!!!!!!!

Ingen av jer kan dansk.
Det hedder "suck me" på dansk (jysk).

--
Trond

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 18-06-07 10:18

"Trond Svendsen" <trond@easy.com> schrieb im Newsbeitrag

> Ingen av jer kan dansk.
> Det hedder "suck me" på dansk (jysk).

Skulle vi i dette vigtige spørgsmål ikke være helt på den helt sikre side og
bede Dansk Sprognævn om en expertise?

Fra : Vidal

Dato : 18-06-07 18:39

Usenet Rulez wrote:

> Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev news:46738271$0$14004
> $edfadb0f@dread15.news.tele.dk i swnet.politik den lö 16 jun 2007 08:25:22a

> Fuck You!!!!!!!!

Næ tak, jeg er ikke til mænd.

--
venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Usenet Rulez

Dato : 18-06-07 19:10

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i
news:4676c348$0$13964$edfadb0f@dread15.news.tele.dk i swnet.diverse den må
18 jun 2007 07:38:45p

> Næ tak, jeg er ikke til mænd.

Finns inga danska män.

Fra : Vidal

Dato : 19-06-07 20:50

Usenet Rulez wrote:

> Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i
> news:4676c348$0$13964$edfadb0f@dread15.news.tele.dk i swnet.diverse den må
> 18 jun 2007 07:38:45p

> Finns inga danska män.

Nej, vi er taget til Sverige for at give de
svenske kvinder, det deres mænd ikke kan give
dem.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Usenet Rulez

Dato : 20-06-07 18:58

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i news:46783380$0$14024
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk i swnet.diverse den ti 19 jun 2007 09:49:47p

> Nej, vi er taget til Sverige for at give de
> svenske kvinder, det deres mænd ikke kan give
> dem.

???

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-06-07 19:03

Usenet Rulez <usenet.rulez@swnet.nu> wrote:

> Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i news:46783380$0$14024
> $edfadb0f@dread15.news.tele.dk i swnet.diverse den ti 19 jun 2007 09:49:47p

> ???

Kuk, din svenskjävel.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Usenet Rulez

Dato : 20-06-07 22:17

peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B. P.) skrev i
news:1i00vp6.7jxain1o9p5zvN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk i swnet.diverse den on
20 jun 2007 08:03:20p

> Kuk, din svenskjävel.

Svenska kvinnor har inte kuk

Fra : John Smith

Dato : 20-06-07 22:19

Usenet Rulez wrote:
> peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B. P.) skrev i
> news:1i00vp6.7jxain1o9p5zvN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk i swnet.diverse den on
> 20 jun 2007 08:03:20p

> Svenska kvinnor har inte kuk

Vad tar du för en natt, horjävel?

Fra : Anneli Halme

Dato : 20-06-07 22:23

John Smith wrote:

> Vad tar du för en natt, horjävel?

Ole nyt hilja!

Hyvä öättä UR ja herra john Smith

Fra : Usenet Rulez

Dato : 20-06-07 23:10

John Smith <user@example.net> skrev i news:f5c5j0$go2$2@news.albasani.net
i swnet.diverse den on 20 jun 2007 11:19:28p

> Vad tar du för en natt, horjävel?

Du pysen kunde jag råda över dygnsrytmen hade du märkt det för länge
sedan.

Fra : Peter B. P.

Dato : 18-06-07 20:07

Usenet Rulez <usenet.rulez@swnet.nu> wrote:

> [...]