Cisco 761M.
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 08-07-01 16:57

Hej.

Tak til jer for info angående subject.

Nu har jeg fået routeren, men der var hverken manual eller CD med.

Ethernetconnectoren byder sig selv.

Men hvordan så med ISDN-connectoren ?.

Jeg tror jeg skal have fat i et eller andet kabel eller hub elelr hvad
det nu hedder til ISDN.

Jeg har jo en NT-Box, hvortil der er tilsluttet mit Eicon DIVA modem
samt en ISDN-Telefon.

Jeg er sikker på, at en her kan hjælpe.

På forhånd tak.

mvh, Erik Jakobsen erik@urbakken.dk

Fra : Steffen Moeller

Dato : 09-07-01 14:40

On Sun, 08 Jul 2001 17:56:50 +0200, Erik Jakobsen <erik@urbakken.dk>
wrote:

> [...]
>det nu hedder til ISDN.
>
>Jeg har jo en NT-Box, hvortil der er tilsluttet mit Eicon DIVA modem

Der skulle gerne følge et orange kabel med din router, men hvis du
ikke har det, så kan du bruge det der går mellem din eicon diva og nt
boksen.

Hvis du kigger på www.cisco.com, så kan du finde
opsætningsvejledninger til din cisco 761'er, men hvis du ikke har den
medfølgende cd, så prøv lige at kontakte ham du har købt den af, cd'en
indeholder nemlig en del materiale, som du får brug for (Det hele +
mere ligger på cisco.com)

mvh. steffen

ps. kommandoen der viser den aktive konfiguration hedder upload

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 09-07-01 18:52

On Mon, 09 Jul 2001 11:40:10 -0200, Steffen Moeller <stm1@greennet.gl>
wrote:

>Der skulle gerne følge et orange kabel med din router, men hvis du
>ikke har det, så kan du bruge det der går mellem din eicon diva og nt
>boksen.

Der følger ikke noget kabel med desværre.

> [...]
>medfølgende cd, så prøv lige at kontakte ham du har købt den af, cd'en
>indeholder nemlig en del materiale, som du får brug for (Det hele +

Jeg har ikke fået hverken manual eller CD med. Kender du en, der har
en CD, vil jeg gerne låne den, eller købe en.

Kan du sige mig stedet på www.cisco.com, hvor jeg kan findet
opsætningsvejledningen.

Hvilken router har du ??.

>mvh. steffen
>
>ps. kommandoen der viser den aktive konfiguration hedder upload

Tusind tak. og på genskriv håber jeg.

mvh, erik

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 09-07-01 19:58

Hej Erik Jakobsen <erik@urbakken.dk>

>Kan du sige mig stedet på www.cisco.com, hvor jeg kan findet
>opsætningsvejledningen.

Undskyld hvis jeg er lidt grov, cisco.com er stort og kan være lidt
uoverskueligt hvis man ikke kender stedet, .. men har du forsøgt?

www.cisco.com -> products -> routers -> Cisco 700 series

Det er altså ikke ret svært.

http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/access/acs_fix/750/

Cisco.com er en rigtig god hjælp til selvhjælp. Gør dig selv en
tjeneste og brug et par minutter på at lære at navigere. Det vil du
ikke fortryde.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 10-07-01 06:21

On Mon, 09 Jul 2001 20:57:30 +0200, Lars Kim Lund <larskim@mail.com>
wrote:

>Hej Erik Jakobsen <erik@urbakken.dk>

>Undskyld hvis jeg er lidt grov, cisco.com er stort og kan være lidt
>uoverskueligt hvis man ikke kender stedet, .. men har du forsøgt?

Jeg vil så ikke være grov. Jo jeg har været der.

>www.cisco.com -> products -> routers -> Cisco 700 series
>
>Det er altså ikke ret svært.

Jamen det var jo lige det der jeg havde brug for.

Nu vil jeg igen ikke være grov.

mvh, Erik Jakobsen erik@urbakken.dk

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 10-07-01 06:25

Men det ser ikke ud til, at der er software, der kan downloades til
Cisco 761M.

Men nu er jeg jo heller ikke så god til at navigere, som sømænd er

Er der så her en sømand, der kan hjælpe mig ?.

Fra : Nielsen

Dato : 10-07-01 17:29

"Erik Jakobsen" <erik@urbakken.dk> skrev i en meddelelse
> Men det ser ikke ud til, at der er software, der kan downloades til
> Cisco 761M.
>
> Men nu er jeg jo heller ikke så god til at navigere, som sømænd er
>
> Er der så her en sømand, der kan hjælpe mig ?.

Du kunne måske bruge:
http://www.cisco.com/warp/public/779/smbiz/service/configs/examples.htm

Mvh.
Kent Nielsen

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 10-07-01 17:57

On Tue, 10 Jul 2001 18:29:29 +0200, "Nielsen"
<nielsenNOSPAM@softhome.net> wrote:

>"Erik Jakobsen" <erik@urbakken.dk> skrev i en meddelelse

>Du kunne måske bruge:
>http://www.cisco.com/warp/public/779/smbiz/service/configs/examples.htm

Hej Kent. Tusind tak for tror jeg en god henvisning. Det ser ud til,
at det lige er det, jeg har brug for.

Og det bedste er, at du ikke er overlegen, og nedværdigende som jeg
ellers har oplevet her.

Tak skal du have.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-07-01 23:26

On Tue, 10 Jul 2001 07:24:30 +0200, Erik Jakobsen
<erik@urbakken.dk> wrote:

> Men det ser ikke ud til, at der er software, der kan downloades til
> Cisco 761M.

www.cisco.com | Products | Routers | Cisco 700 Series ISDN
Access Routers | Documentation | Cisco 770 Series Router Quick
Reference Guide kan du finde en beskrivelse af, hvordan kassen
forbindes til nettet.

http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/access/acs_fix/750/770qrg.htm

www.cisco.com | Software Center | Access Software | Cisco
FastStep Software for Cisco 700 and 800 Series Routers kan du
downloade software, der kan hjælpe dig med at konfigurere kassen.

http://www.cisco.com/pcgi-bin/tablebuild.pl/faststep

HTH,
-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 13-07-01 09:27

Hej til jer alle.

Jeg takker for jeres indsats. Jeg fik ligeledes en mail direkte om
subject.

Jeg kunne ikke komme i kontakt med Cisco'en grundet login/password
problemer.

Men så fik jeg denne omtalte mail med henvisning til Cisco software
til brug ved 'password recoverey procedure.

Det lykkedes, men bagefter vil Cisco'en have den originale software
ind.

Kan nogen her hjælpe med dette ??.