Pædagog uberettiget pædofili-meldt
Fra : John

Dato : 13-06-07 13:57

En modbydelig historie:

"En mor fra Gladsaxe har erkendt, at hun fandt på en løgnehistorie om, at
hun havde grebet en mandlig pædagog med bukserne ned foran et barn på potte,
fordi hun var utilfreds med sin søns institution .."
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7251879.html?rss

Stakkels pædagog!

Uanset udfaldet af sagen, har hans troværdighed fået en grim skramme, der
kan skade ham resten af livet.

Man må håbe, kvindemennesket får en streng straf!

John

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 13-06-07 13:58

John wrote:
> [...]
> der kan skade ham resten af livet.
>
> Man må håbe, kvindemennesket får en streng straf!

Fy for pokker. hun burde klynges op. Hvad i Himlens navn tænker den sæk dog
på?

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Peder

Dato : 13-06-07 17:27

John <nogen@pladderballe.ok> skrev
>En modbydelig historie:

>"En mor fra Gladsaxe har erkendt, at hun fandt p? en l?gnehistorie om, at
>hun havde grebet en mandlig p?dagog med bukserne ned foran et barn p? potte,
>fordi hun var utilfreds med sin s?ns institution .."
>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7251879.html?rss

>Stakkels p?dagog!

>Uanset udfaldet af sagen, har hans trov?rdighed f?et en grim skramme, der
>kan skade ham resten af livet.

>Man m? h?be, kvindemennesket f?r en streng straf!

Jeg håber ikke kvinden bliver straffet, men snarere at folk
begynder at indse det overdrevne i pædofilihysteriet.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : N_B_DK

Dato : 13-06-07 15:39

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f4ouqm$3mb$1@aioe.org
> John <nogen@pladderballe.ok> skrev

> Jeg håber ikke kvinden bliver straffet, men snarere at folk
> begynder at indse det overdrevne i pædofilihysteriet.

Selvfølgelig bliver hun straffet, alt andet vil da være hamrende forkert,
både juridisk, men i den grad også moralsk, at lave en falsk anmeldelse, og
så på noget så alvorligt skal man ikek slippe fra (og der er brug for at
statuere et eksempel så andre hjernedøde kvinder i "samme" situation måske
kan indse at det er meget lidt smart at gøre)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : BigBother

Dato : 13-06-07 16:00

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> "En mor fra Gladsaxe har erkendt, at hun fandt på en løgnehistorie om, at
> hun havde grebet en mandlig pædagog med bukserne ned foran et barn på
> potte, fordi hun var utilfreds med sin søns institution .."

Af en eller anden grund er der mange kvinder, der synes, de har ret til at
komme med den slags falske anklager, som hævn, hvis der er et eller andet,
de er sure over, eller hvis de har en dårlig dag. De er skøre, de kællinger.

Gad vide, hvor mange af de pædofilidømte, der sidder inde på den slags
grundlag. Og som efterfølgende er blevet banket til lirekassemænd af andre
indsatte med hang til selvtægt.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : N_B_DK

Dato : 13-06-07 16:17

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message

> [...]
> Gad vide, hvor mange af de pædofilidømte, der sidder inde på den slags
> grundlag. Og som efterfølgende er blevet banket til lirekassemænd af

Tænk jeg er utrolig nok enig med dig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : BigBother

Dato : 13-06-07 17:00

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message

> Tænk jeg er utrolig nok enig med dig.

Og Alucard har også lige givet mig ret nede i "Skat"-tråden. En historisk
dag. Er skyklapperne ved at falde af? Så er det måske nu, man skal slå til
med et par film-links

http://video.google.com/videoplay?docid=8119854514684528700
http://video.google.com/videoplay?docid=3979568779414136481
http://video.google.com/videoplay?docid=3218155323039993638
http://video.google.com/videoplay?docid=-6517776133137328105
http://video.google.com/videoplay?docid=786048453686176230

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : Rea721

Dato : 13-06-07 18:24

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Og Alucard har også lige givet mig ret nede i
> "Skat"-tråden. En historisk dag. Er skyklapperne ved at
> falde af? Så er det måske nu, man skal slå til med et par
> film-links

Don't push your luck.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Alucard

Dato : 13-06-07 18:43

On Wed, 13 Jun 2007 19:24:17 +0200, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

>Don't push your luck.

LOL...

Fra : Alucard

Dato : 13-06-07 18:42

On Wed, 13 Jun 2007 17:59:34 +0200, "BigBother"

>Og Alucard har også lige givet mig ret nede i "Skat"-tråden. En historisk
>dag.

Tja, selv en blind høne finder af og til et korn....

>Er skyklapperne ved at falde af? Så er det måske nu, man skal slå til
>med et par film-links

Åh nej... Ikke de tosse-link igen...

<snip konspirations-tosse-link>

Fra : Ulrich Valera

Dato : 13-06-07 21:46

On 13 Jun., 14:57, "John" <n...@pladderballe.ok> wrote:
> [...]
> kan skade ham resten af livet.
>
> Man må håbe, kvindemennesket får en streng straf!

Massehysteriet er først lige begyndt -

I tiden fremover vil de hysteriske kællingers anmeldelser eskalere til
uanede højder.

Der er ingen grænser for de massive krav, kællingerne hver uge
fremsætter om strengere og strengere straffe til mandlige pædagoger,
lærere mv. i underskriftsindsamllinger, som slæbes op ad trapperne til
Justitsministeren, der er ved drukne i kvindehysteri.

Kællingerne har nu fået et fantastisk våben mod skolelærere og
pædagoger, de ikke kan lide.

Som damen i dag, der var gal på Institutionen Kildebo i Gladsaxe og
især på en bestemt pædagog.
Hun gik derfor hen til Gladsaxe Politi og foretog en meget klar
anmeldelse som Politimester Ole Andreasen fandt yderst troværdig.

Det viste sig så, at hun overhovedet ikke havde været i Institutionen
og derfor ikke havde set nogen pædagog uden bukser foran nogen børn.

Hun er nu sigtet for den falske anmeldelse, som kan straffes med
fængsel i 6 år.

Da hun er en kvinde, vil hun sikkert slippe helt for straf.

Og pædagogen er alle lige glade med. Han er jo kun en mand.

Tiden er bare kommet til at straffe de hysteriske kællinger hårdt.

Og i øvrigt bremse den uhyrlige magt som alle verdens respektløse
kællinger er ved at rage til sig, fordi mænd er blevet svage og
feminiserede.